Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy Coca-Cola

Psychologie reklamy Coca-Cola

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Jungova
Šetření:03. 08. 2015 - 24. 08. 2015
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):35 / 34.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotaznik byl vytvoren pro ziskani dat, ktere pak budu vyhodnocovat v me bakalarske praci. Tyka se to reklamy ohledne napoje Coca-Cola.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8269,49 %69,49 %  
Muž3630,51 %30,51 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306655,93 %55,93 %  
16-202218,64 %18,64 %  
31-40119,32 %9,32 %  
41-5097,63 %7,63 %  
0-1597,63 %7,63 %  
51 a více10,85 %0,85 %  

Graf

3. Studujete/pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracuji5445,76 %45,76 %  
Studuji4538,14 %38,14 %  
Oboje1411,86 %11,86 %  
Ani jedno54,24 %4,24 %  

Graf

4. Znáte nápoj Coca-Cola

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11799,15 %99,15 %  
ne10,85 %0,85 %  

Graf

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama4739,83 %39,83 %  
Prodejna4638,98 %38,98 %  
Jiné2521,19 %21,19 %  

Graf

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24235,59 %35,59 %  
33126,27 %26,27 %  
12823,73 %23,73 %  
4119,32 %9,32 %  
565,08 %5,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:2
Modus:2

Graf

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33832,2 %32,2 %  
23126,27 %26,27 %  
42521,19 %21,19 %  
11512,71 %12,71 %  
597,63 %7,63 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.83
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Kupujete Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8773,73 %73,73 %  
ne3126,27 %26,27 %  

Graf

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 1x týdně7261,02 %61,02 %  
Nekupuji2521,19 %21,19 %  
1x týdně1714,41 %14,41 %  
2-5x týdně43,39 %3,39 %  

Graf

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7160,17 %60,17 %  
ne4739,83 %39,83 %  

Graf

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola9177,12 %77,12 %  
Coca-Cola Zero97,63 %7,63 %  
Coca-Cola Vanilla86,78 %6,78 %  
Coca-Cola Light75,93 %5,93 %  
Coca-Cola Cherry32,54 %2,54 %  

Graf

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7261,02 %61,02 %  
ne4638,98 %38,98 %  

Graf

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená6756,78 %56,78 %  
Černá4941,53 %41,53 %  
Bílá21,69 %1,69 %  

Graf

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama10588,98 %88,98 %  
Outdoorové reklamy (billboardy)2016,95 %16,95 %  
Reklama na internetu1916,1 %16,1 %  
Tištěná reklama (noviny, časopisy, atd.)1311,02 %11,02 %  
Pohyblivá reklama (na autech, autobusech, vlacích)1210,17 %10,17 %  
Reklama v rozhlasu21,69 %1,69 %  

Graf

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10185,59 %85,59 %  
ano1714,41 %14,41 %  

Graf

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4941,53 %41,53 %  
souhlasím2521,19 %21,19 %  
spíše nesouhlasím2117,8 %17,8 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím108,47 %8,47 %  

Graf

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šťastná reklama4941,53 %41,53 %  
Vánoční reklama4538,14 %38,14 %  
Nelíbila se mi žádná1613,56 %13,56 %  
Coca-Cola Zero(007)86,78 %6,78 %  

Graf

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10992,37 %92,37 %  
ne97,63 %7,63 %  

Graf

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4739,83 %39,83 %  
souhlasím3933,05 %33,05 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím119,32 %9,32 %  
spíše nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emoce4134,75 %34,75 %  
Hudba3327,97 %27,97 %  
Příběhové zpracování2319,49 %19,49 %  
Znělka1815,25 %15,25 %  
Vtip a humor32,54 %2,54 %  

Graf

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7765,25 %65,25 %  
ne4134,75 %34,75 %  

Graf

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4638,98 %38,98 %  
spíše souhlasím3428,81 %28,81 %  
nevím2420,34 %20,34 %  
nesouhlasím108,47 %8,47 %  
spíše nesouhlasím43,39 %3,39 %  

Graf

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příběhové zpracování5445,76 %45,76 %  
Hudba2420,34 %20,34 %  
Emoce1512,71 %12,71 %  
Vtip a humor1512,71 %12,71 %  
Znělka108,47 %8,47 %  

Graf

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8471,19 %71,19 %  
ano3428,81 %28,81 %  

Graf

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4336,44 %36,44 %  
spíše souhlasím2722,88 %22,88 %  
spíše nesouhlasím2722,88 %22,88 %  
nesouhlasím1411,86 %11,86 %  
souhlasím75,93 %5,93 %  

Graf

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příběhové zpracování3428,81 %28,81 %  
Hudba3227,12 %27,12 %  
Vtip a humor2319,49 %19,49 %  
Znělka2218,64 %18,64 %  
Emoce75,93 %5,93 %  

Graf

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6252,54 %52,54 %  
souhlasím2420,34 %20,34 %  
nevím1411,86 %11,86 %  
spíše nesouhlasím108,47 %8,47 %  
nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5244,07 %44,07 %  
souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše nesouhlasím108,47 %8,47 %  
nevím97,63 %7,63 %  
nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4841,74 %40,68 %  
souhlasím4438,26 %37,29 %  
nevím108,7 %8,47 %  
spíše nesouhlasím76,09 %5,93 %  
nesouhlasím65,22 %5,08 %  

Graf

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše nesouhlasím1613,56 %13,56 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím119,32 %9,32 %  

Graf

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4638,98 %38,98 %  
souhlasím4134,75 %34,75 %  
spíše nesouhlasím1311,02 %11,02 %  
nevím119,32 %9,32 %  
nesouhlasím75,93 %5,93 %  

Graf

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3126,72 %26,27 %  
nevím2622,41 %22,03 %  
spíše nesouhlasím2218,97 %18,64 %  
nesouhlasím2017,24 %16,95 %  
souhlasím1714,66 %14,41 %  

Graf

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4640 %38,98 %  
souhlasím2824,35 %23,73 %  
nevím2420,87 %20,34 %  
nesouhlasím97,83 %7,63 %  
spíše nesouhlasím86,96 %6,78 %  

Graf

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6456,64 %54,24 %  
ne4943,36 %41,53 %  

Graf

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4840,68 %40,68 %  
spíše souhlasím3126,27 %26,27 %  
nevím2117,8 %17,8 %  
spíše nesouhlasím119,32 %9,32 %  
nesouhlasím75,93 %5,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Studujete/pracujete?

  • odpověď Pracuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 2. Váš věk?

8. Kupujete Coca-Cola?

  • odpověď ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Studujete/pracujete?

4. Znáte nápoj Coca-Cola

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

8. Kupujete Coca-Cola?

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Studujete/pracujete?

4. Znáte nápoj Coca-Cola

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

8. Kupujete Coca-Cola?

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jungova, D.Psychologie reklamy Coca-Cola (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://psychologie-reklamy-coca-col.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.