Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy Coca-Cola

Psychologie reklamy Coca-Cola

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Jungova
Šetření:03. 08. 2015 - 24. 08. 2015
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):35 / 34.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotaznik byl vytvoren pro ziskani dat, ktere pak budu vyhodnocovat v me bakalarske praci. Tyka se to reklamy ohledne napoje Coca-Cola.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8269,49 %69,49 %  
Muž3630,51 %30,51 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306655,93 %55,93 %  
16-202218,64 %18,64 %  
31-40119,32 %9,32 %  
41-5097,63 %7,63 %  
0-1597,63 %7,63 %  
51 a více10,85 %0,85 %  

Graf

3. Studujete/pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracuji5445,76 %45,76 %  
Studuji4538,14 %38,14 %  
Oboje1411,86 %11,86 %  
Ani jedno54,24 %4,24 %  

Graf

4. Znáte nápoj Coca-Cola

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11799,15 %99,15 %  
ne10,85 %0,85 %  

Graf

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama4739,83 %39,83 %  
Prodejna4638,98 %38,98 %  
Jiné2521,19 %21,19 %  

Graf

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24235,59 %35,59 %  
33126,27 %26,27 %  
12823,73 %23,73 %  
4119,32 %9,32 %  
565,08 %5,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:2
Modus:2

Graf

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33832,2 %32,2 %  
23126,27 %26,27 %  
42521,19 %21,19 %  
11512,71 %12,71 %  
597,63 %7,63 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.83
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Kupujete Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8773,73 %73,73 %  
ne3126,27 %26,27 %  

Graf

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 1x týdně7261,02 %61,02 %  
Nekupuji2521,19 %21,19 %  
1x týdně1714,41 %14,41 %  
2-5x týdně43,39 %3,39 %  

Graf

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7160,17 %60,17 %  
ne4739,83 %39,83 %  

Graf

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola9177,12 %77,12 %  
Coca-Cola Zero97,63 %7,63 %  
Coca-Cola Vanilla86,78 %6,78 %  
Coca-Cola Light75,93 %5,93 %  
Coca-Cola Cherry32,54 %2,54 %  

Graf

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7261,02 %61,02 %  
ne4638,98 %38,98 %  

Graf

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená6756,78 %56,78 %  
Černá4941,53 %41,53 %  
Bílá21,69 %1,69 %  

Graf

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama10588,98 %88,98 %  
Outdoorové reklamy (billboardy)2016,95 %16,95 %  
Reklama na internetu1916,1 %16,1 %  
Tištěná reklama (noviny, časopisy, atd.)1311,02 %11,02 %  
Pohyblivá reklama (na autech, autobusech, vlacích)1210,17 %10,17 %  
Reklama v rozhlasu21,69 %1,69 %  

Graf

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10185,59 %85,59 %  
ano1714,41 %14,41 %  

Graf

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4941,53 %41,53 %  
souhlasím2521,19 %21,19 %  
spíše nesouhlasím2117,8 %17,8 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím108,47 %8,47 %  

Graf

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šťastná reklama4941,53 %41,53 %  
Vánoční reklama4538,14 %38,14 %  
Nelíbila se mi žádná1613,56 %13,56 %  
Coca-Cola Zero(007)86,78 %6,78 %  

Graf

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10992,37 %92,37 %  
ne97,63 %7,63 %  

Graf

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4739,83 %39,83 %  
souhlasím3933,05 %33,05 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím119,32 %9,32 %  
spíše nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emoce4134,75 %34,75 %  
Hudba3327,97 %27,97 %  
Příběhové zpracování2319,49 %19,49 %  
Znělka1815,25 %15,25 %  
Vtip a humor32,54 %2,54 %  

Graf

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7765,25 %65,25 %  
ne4134,75 %34,75 %  

Graf

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4638,98 %38,98 %  
spíše souhlasím3428,81 %28,81 %  
nevím2420,34 %20,34 %  
nesouhlasím108,47 %8,47 %  
spíše nesouhlasím43,39 %3,39 %  

Graf

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příběhové zpracování5445,76 %45,76 %  
Hudba2420,34 %20,34 %  
Emoce1512,71 %12,71 %  
Vtip a humor1512,71 %12,71 %  
Znělka108,47 %8,47 %  

Graf

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8471,19 %71,19 %  
ano3428,81 %28,81 %  

Graf

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4336,44 %36,44 %  
spíše souhlasím2722,88 %22,88 %  
spíše nesouhlasím2722,88 %22,88 %  
nesouhlasím1411,86 %11,86 %  
souhlasím75,93 %5,93 %  

Graf

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příběhové zpracování3428,81 %28,81 %  
Hudba3227,12 %27,12 %  
Vtip a humor2319,49 %19,49 %  
Znělka2218,64 %18,64 %  
Emoce75,93 %5,93 %  

Graf

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6252,54 %52,54 %  
souhlasím2420,34 %20,34 %  
nevím1411,86 %11,86 %  
spíše nesouhlasím108,47 %8,47 %  
nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5244,07 %44,07 %  
souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše nesouhlasím108,47 %8,47 %  
nevím97,63 %7,63 %  
nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4841,74 %40,68 %  
souhlasím4438,26 %37,29 %  
nevím108,7 %8,47 %  
spíše nesouhlasím76,09 %5,93 %  
nesouhlasím65,22 %5,08 %  

Graf

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše souhlasím3933,05 %33,05 %  
spíše nesouhlasím1613,56 %13,56 %  
nevím1311,02 %11,02 %  
nesouhlasím119,32 %9,32 %  

Graf

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4638,98 %38,98 %  
souhlasím4134,75 %34,75 %  
spíše nesouhlasím1311,02 %11,02 %  
nevím119,32 %9,32 %  
nesouhlasím75,93 %5,93 %  

Graf

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3126,72 %26,27 %  
nevím2622,41 %22,03 %  
spíše nesouhlasím2218,97 %18,64 %  
nesouhlasím2017,24 %16,95 %  
souhlasím1714,66 %14,41 %  

Graf

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4640 %38,98 %  
souhlasím2824,35 %23,73 %  
nevím2420,87 %20,34 %  
nesouhlasím97,83 %7,63 %  
spíše nesouhlasím86,96 %6,78 %  

Graf

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6456,64 %54,24 %  
ne4943,36 %41,53 %  

Graf

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4840,68 %40,68 %  
spíše souhlasím3126,27 %26,27 %  
nevím2117,8 %17,8 %  
spíše nesouhlasím119,32 %9,32 %  
nesouhlasím75,93 %5,93 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Studujete/pracujete?

  • odpověď Pracuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 2. Váš věk?

8. Kupujete Coca-Cola?

  • odpověď ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Studujete/pracujete?

4. Znáte nápoj Coca-Cola

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

8. Kupujete Coca-Cola?

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Studujete/pracujete?

4. Znáte nápoj Coca-Cola

5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?

6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)

7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)

8. Kupujete Coca-Cola?

9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)

10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?

11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?

12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?

13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?

14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?

15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?

16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.

17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?

18. Znáte Vánoční reklamu z televize?

19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?

21. Znáte šťastnou reklamu z televize?

22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?

24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?

25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:

26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?

27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:

28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:

29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:

30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:

31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:

32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:

33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:

34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:

35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jungova, D.Psychologie reklamy Coca-Cola (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://psychologie-reklamy-coca-col.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.