Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento dotaznik byl vytvoren pro ziskani dat, ktere pak budu vyhodnocovat v me bakalarske praci. Tyka se to reklamy ohledne napoje Coca-Cola.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
82
69,49 %
69,49 %
Muž
36
30,51 %
30,51 %
2. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
66
55,93 %
55,93 %
16-20
22
18,64 %
18,64 %
31-40
11
9,32 %
9,32 %
41-50
9
7,63 %
7,63 %
0-15
9
7,63 %
7,63 %
51 a více
1
0,85 %
0,85 %
3. Studujete/pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pracuji
54
45,76 %
45,76 %
Studuji
45
38,14 %
38,14 %
Oboje
14
11,86 %
11,86 %
Ani jedno
5
4,24 %
4,24 %
4. Znáte nápoj Coca-Cola
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
117
99,15 %
99,15 %
ne
1
0,85 %
0,85 %
5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklama
47
39,83 %
39,83 %
Prodejna
46
38,98 %
38,98 %
Jiné
25
21,19 %
21,19 %
6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
42
35,59 %
35,59 %
3
31
26,27 %
26,27 %
1
28
23,73 %
23,73 %
4
11
9,32 %
9,32 %
5
6
5,08 %
5,08 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.31
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.91
Směrodatná odchylka:
0.95
Medián:
2
Modus:
2
7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
38
32,2 %
32,2 %
2
31
26,27 %
26,27 %
4
25
21,19 %
21,19 %
1
15
12,71 %
12,71 %
5
9
7,63 %
7,63 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.83
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.02
Směrodatná odchylka:
1.01
Medián:
3
Modus:
3
8. Kupujete Coca-Cola?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
87
73,73 %
73,73 %
ne
31
26,27 %
26,27 %
9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně jak 1x týdně
72
61,02 %
61,02 %
Nekupuji
25
21,19 %
21,19 %
1x týdně
17
14,41 %
14,41 %
2-5x týdně
4
3,39 %
3,39 %
10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
71
60,17 %
60,17 %
ne
47
39,83 %
39,83 %
11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Coca-Cola
91
77,12 %
77,12 %
Coca-Cola Zero
9
7,63 %
7,63 %
Coca-Cola Vanilla
8
6,78 %
6,78 %
Coca-Cola Light
7
5,93 %
5,93 %
Coca-Cola Cherry
3
2,54 %
2,54 %
12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
72
61,02 %
61,02 %
ne
46
38,98 %
38,98 %
13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Červená
67
56,78 %
56,78 %
Černá
49
41,53 %
41,53 %
Bílá
2
1,69 %
1,69 %
14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televizní reklama
105
88,98 %
88,98 %
Outdoorové reklamy (billboardy)
20
16,95 %
16,95 %
Reklama na internetu
19
16,1 %
16,1 %
Tištěná reklama (noviny, časopisy, atd.)
13
11,02 %
11,02 %
Pohyblivá reklama (na autech, autobusech, vlacích)
12
10,17 %
10,17 %
Reklama v rozhlasu
2
1,69 %
1,69 %
15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
101
85,59 %
85,59 %
ano
17
14,41 %
14,41 %
16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
49
41,53 %
41,53 %
souhlasím
25
21,19 %
21,19 %
spíše nesouhlasím
21
17,8 %
17,8 %
nevím
13
11,02 %
11,02 %
nesouhlasím
10
8,47 %
8,47 %
17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Šťastná reklama
49
41,53 %
41,53 %
Vánoční reklama
45
38,14 %
38,14 %
Nelíbila se mi žádná
16
13,56 %
13,56 %
Coca-Cola Zero(007)
8
6,78 %
6,78 %
18. Znáte Vánoční reklamu z televize?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
109
92,37 %
92,37 %
ne
9
7,63 %
7,63 %
19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
47
39,83 %
39,83 %
souhlasím
39
33,05 %
33,05 %
nevím
13
11,02 %
11,02 %
nesouhlasím
11
9,32 %
9,32 %
spíše nesouhlasím
8
6,78 %
6,78 %
20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Emoce
41
34,75 %
34,75 %
Hudba
33
27,97 %
27,97 %
Příběhové zpracování
23
19,49 %
19,49 %
Znělka
18
15,25 %
15,25 %
Vtip a humor
3
2,54 %
2,54 %
21. Znáte šťastnou reklamu z televize?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
77
65,25 %
65,25 %
ne
41
34,75 %
34,75 %
22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
46
38,98 %
38,98 %
spíše souhlasím
34
28,81 %
28,81 %
nevím
24
20,34 %
20,34 %
nesouhlasím
10
8,47 %
8,47 %
spíše nesouhlasím
4
3,39 %
3,39 %
23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příběhové zpracování
54
45,76 %
45,76 %
Hudba
24
20,34 %
20,34 %
Emoce
15
12,71 %
12,71 %
Vtip a humor
15
12,71 %
12,71 %
Znělka
10
8,47 %
8,47 %
24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
84
71,19 %
71,19 %
ano
34
28,81 %
28,81 %
25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
43
36,44 %
36,44 %
spíše souhlasím
27
22,88 %
22,88 %
spíše nesouhlasím
27
22,88 %
22,88 %
nesouhlasím
14
11,86 %
11,86 %
souhlasím
7
5,93 %
5,93 %
26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příběhové zpracování
34
28,81 %
28,81 %
Hudba
32
27,12 %
27,12 %
Vtip a humor
23
19,49 %
19,49 %
Znělka
22
18,64 %
18,64 %
Emoce
7
5,93 %
5,93 %
27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
62
52,54 %
52,54 %
souhlasím
24
20,34 %
20,34 %
nevím
14
11,86 %
11,86 %
spíše nesouhlasím
10
8,47 %
8,47 %
nesouhlasím
8
6,78 %
6,78 %
28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
52
44,07 %
44,07 %
souhlasím
39
33,05 %
33,05 %
spíše nesouhlasím
10
8,47 %
8,47 %
nevím
9
7,63 %
7,63 %
nesouhlasím
8
6,78 %
6,78 %
29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
48
41,74 %
40,68 %
souhlasím
44
38,26 %
37,29 %
nevím
10
8,7 %
8,47 %
spíše nesouhlasím
7
6,09 %
5,93 %
nesouhlasím
6
5,22 %
5,08 %
30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
39
33,05 %
33,05 %
spíše souhlasím
39
33,05 %
33,05 %
spíše nesouhlasím
16
13,56 %
13,56 %
nevím
13
11,02 %
11,02 %
nesouhlasím
11
9,32 %
9,32 %
31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
46
38,98 %
38,98 %
souhlasím
41
34,75 %
34,75 %
spíše nesouhlasím
13
11,02 %
11,02 %
nevím
11
9,32 %
9,32 %
nesouhlasím
7
5,93 %
5,93 %
32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
31
26,72 %
26,27 %
nevím
26
22,41 %
22,03 %
spíše nesouhlasím
22
18,97 %
18,64 %
nesouhlasím
20
17,24 %
16,95 %
souhlasím
17
14,66 %
14,41 %
33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
46
40 %
38,98 %
souhlasím
28
24,35 %
23,73 %
nevím
24
20,87 %
20,34 %
nesouhlasím
9
7,83 %
7,63 %
spíše nesouhlasím
8
6,96 %
6,78 %
34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
64
56,64 %
54,24 %
ne
49
43,36 %
41,53 %
35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
48
40,68 %
40,68 %
spíše souhlasím
31
26,27 %
26,27 %
nevím
21
17,8 %
17,8 %
spíše nesouhlasím
11
9,32 %
9,32 %
nesouhlasím
7
5,93 %
5,93 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 na otázku 2. Váš věk?
8. Kupujete Coca-Cola?
odpověď ne:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)
10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?
odpověď ne:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
21. Znáte šťastnou reklamu z televize?
odpověď ne:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:
odpověď souhlasím:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
odpověď souhlasím:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:
odpověď souhlasím:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
odpověď ne:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví?
2. Váš věk?
3. Studujete/pracujete?
4. Znáte nápoj Coca-Cola
5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?
6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)
7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
8. Kupujete Coca-Cola?
9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)
10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?
11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?
12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?
13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?
14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?
15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?
16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.
17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?
18. Znáte Vánoční reklamu z televize?
19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?
21. Znáte šťastnou reklamu z televize?
22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?
24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?
25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?
27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:
28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:
29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:
30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:
32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:
34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:
35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví?
2. Váš věk?
3. Studujete/pracujete?
4. Znáte nápoj Coca-Cola
5. Odkud znáte nápoj Coca-Cola?
6. Jak hodnotíte reklamní spoty, plakáty a jiné druhy propagace Coca-Coly v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (vyberte ze škály 1-5; 1=Coca-Cola je nejlepší, 5=Coca-Cola je nejhorší)
7. Jak hodnotíte produkt Coca-Cola v porovnání s jinými nealkoholickými nápoji? (použijte stejnou metodu jako u předešlé otázky)
8. Kupujete Coca-Cola?
9. Jak často Coca-Colu kupujete? (odpovídejte pouze, pokud jste odpověděl/a u otázky č. 8 ano)
10. Kupujete Coca-Cola o Vánocích?
11. Jaký druh Coca- Coly nejčastěji pijete?
12. Používáte někdy Coca-Colou jako lék na nevolnost, bolest hlavy atp.?
13. Jakou barvu si představíte, když se řekne Coca-Cola?
14. S jakou formou reklamy na Coca-Colu se nejčastěji setkáváte?
15. Rozhodli jste se někdy po zhlédnutí reklamy k nákupu Coca-Coly?
16. Většina reklam na Coca-Colu zaujme mou pozornost.
17. Která ze tří uváděných reklam se Vám líbila více?
18. Znáte Vánoční reklamu z televize?
19. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
20. Co se Vám na Vánoční reklamě líbilo nejvíce?
21. Znáte šťastnou reklamu z televize?
22. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
23. Co se Vám na šťastné reklamě líbilo nejvíce?
24. Znáte reklamu na Coca-Cola Zero(007) z televize?
25. Z reklamy mám celkově pozitivní dojem:
26. Co se Vám na reklamě Coca-Cola Zero(007) líbilo nejvíce?
27. Z reklam na Coca-Cola mám celkově pozitivní dojem:
28. Ztvárnění reklam na Coca-Colu považuji za zdařilé:
29. Reklama na Coca-Colu poutá pozornost:
30. Reklamy na Coca-Colu jsou zajímavé:
31. Reklamy na Coca-Colu jsou originální:
32. Reklama na Coca-Colu vzbudila ve mně pozitivní dojem ve vztahu k značce:
33. Reklama na Coca-Colu se hodí k propagované značce:
34. Doporučil/a bych tuto značku svým známým a přátelům:
35. U reklam na Coca-Colu je jasné, kdo je původcem sdělení:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Jana: Jediná reklama, která se kdy na colu líbila, je Vánoční s kamiony. Ta co byla loni, taky stála za prd.
Holt nikdo nemá na reklamy se psem fofolákem :-)