Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologie reklamy - Logo

Psychologie reklamy - Logo

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Vítek
Šetření:22. 02. 2012 - 29. 02. 2012
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Vyplňování by mělo zabrat maximálně 2 minuty.

Odpovědi respondentů

1. Co si představujete pod pojmem logo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"piktogram" s názvem firmy, hezky graficky zpracovaný.

Barevný či jinak zajímavý útvar, symbol, který má za úkol zaujmout cílovou skupinu. Snadno zapamatovatelné. Související s propagujícím produktem či firmou.

dobře zapamatovatelný, jednoduše provedený, obrázek nebo výtvarně zpracované iniciály firmy či obě varianty dohromady, soužící k lepšímu zapamatování firmy

Firmu

grafická identifikace určité firmy, oblasti, instituce

grafická podoba názvu výrobku (firmy) nebo jen graf. symbol s výrobkem či firmou trvale spojený

Grafická prezentace firmy

grafická značka

Grafická značka firmy, která má za úkol vytvořit povědomí o této fir

graficke oznaceni firmy, unikatni a na prvni pohled rozpoznatelne

grafické vyobrazení doprovázející název značky

grafické znázornění

grafické znázornění názvu firmy

Grafické znázornění názvu společnosti.

Grafické zpracování jména firmy

Grafické zpracování symbolu firmy charakterizující Corporate identity

graficky jednoduché jméno/zkratka/"něco co představuje" firmu, společnost

grafický symbol firmy, výrobku (případně s textem)

Graficky vyjádřená značka firmy

Grafický znak společnosti

grafický znak, text

charakteristický vizuální (grafický) symbol(znak) značky, aby se nám lépe pamatovala

jakákoliv identifikace produktu pomocí symbolů, znaků, barev. logo vytváří asociace a spojuje produkty se značkou

jde o nějaký znak, kterým se firma prezentuje

jednoduché grafické znázornění firmy nebo produktu

jednoduchý a dobře zapamatovatelný symbol firmy.

jednoduchý obrázek, který charakterizuje produkt/společnost...

Jednoduchý symbol představující znak nějaké konkretní obchodní společnosti, produktu nebo třeba spolku lidí združujících se za nějakým účelem.

logo

Logo by mělo prezentovat značku.

Logo je LOGO - tedy grafický symbol, třeba firmy

Logo pro mě znamená značka, nějaký symbol dané firmy či organizace.

Logo reprezentuje konkrétní značku, mělo by být jedinečné a výrazné. Logo by mělo zákazníky zaujmout, mělo by být promyšlené a zároveň ne příliš složité.

mediální propagace společnosti

název firmy nebo produktu

název firmy, či jeho anagram

Název nebo obrázek společnosti.

název nebo znak podniku či značky

Něco, co se mi vybaví, když se řekne název

Nějakou značku, upozornění, že se jedná o určitou firmu.

Nějaký pěkný obrázek, který na první pohled zaujme a na druhý vystihuje podstatu společnosti nebo produktu, kterému logo patří.

obchodní značku

Obchodní značku, firemní barvy.

obrázek

obrázek

obrázek

Obrázek

obrázek

obrázek firmy

Obrázek charakteristický pro nějakou firmu, výrobek nebo službu.

obrázek charakterizující určitou věc, firmu.. např. "M" u McDonalda - vidím "M" a vím, že je to McDonald

obrázek který zaujme bude originál

obrázek prezentující firmu, měl by být barevně laděný podle filosofie firmy a také tak být graficky upraven

obrazek reprezentujici nejakou firmu ci znacku ci vyrobek

obrázek u názvu firmy

Obrázek, který by měl charakterizovat firmu, organizaci, či výrobek ke kterému je určen.

obrázek, který charakterizuje firmu, výrobek, ...

obrázek, který mě zaujme

obrázek, který vystihuje firmu nebo produkt

obrázek, nápis, který když vidím, vybavím si danou společnost

obrázek, symbol nějaké firmy, který by s ní měl nějak souviset, např. logo cestovní kanceláře bývá často modré, bílé apod.

obrazok ktory sa spaja s nejakou znackou

obrazové vyjádření značky firmy či produktu

obrazové ztvárnění značky

Odkaz na společnost, značku

poznávací znak firmy

poznávací znamení firmy

Predstavim si nejakou vizitku firmy, ktera je lehce zapamatovatelna a vzdy me firmu pripomene.

propagaci firmy

přehledná charakteristika firmy, dobře zapamatovatelný symbol

reklamní značku firmy, organizace apod.

reprezentativní znak

soubor grafických objektů vystihujících podnikání

symbol

symbol

symbol

symbol firmy, obrazek nebo nazev nebo kombiace obojiho

symbol který na první pohled reprezentuje firmu

symbol produktu, služby, firmy

symbol značky

Symbol značky firmy.

symbol, který si spojím s firmou

Text zakomponovaný do obrázku

Tvár firmy

Typický znak pro jistou značku.

věc charakterizující firmu či produkt

vizitka firmy

Výstižný obrázek firmy

výstižný obrázok

zásadní stručná reklama firmy - většinou raficky ztvárněné jméno firmy

Znacku

značka

Značka- symbol firmy

značka, barvy, charakteristické znaky společnosti, design, ochranná známka

značka, pod kterou se firma představuje

značku

značku firmy

značku produktu

znak

znak

znak

znak firmy

znak firmy

znak firmy, značka, která je součástí názvu

Znak podniku

Znak reprezentující určitou společnost. Sloužící k upoutání pozornosti, přiřazení produktu k dané společnosti.

znak společnosti

znak, který symbolizuje nabízený produkt/službu...

Znak, obraz, dle kterého člověk okamžitě ví, ke které společnosti patří.

2. Jaké logo se vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike109,17 %9,17 %  
Coca Cola98,26 %8,26 %  
Coca-cola65,5 %5,5 %  
apple65,5 %5,5 %  
škoda auto43,67 %3,67 %  
škoda32,75 %2,75 %  
nova32,75 %2,75 %  
nevim21,83 %1,83 %  
žádné21,83 %1,83 %  
vodafone21,83 %1,83 %  
ostatní odpovědi chanel :D
Alza - zelený panáček
nevím proč, ale vybavilo se mi logo nike
Warner Bros
starbucks
LG
Coca - Cola
Logo Coca Cola.
Logo ČZU, fakulty životního prostředí, ale asi jen proto, že jsem na ni teď čuměla:-) Jako druhý google
MC Donalds
Logo Florbal Team Nebušice
klasa
logo naší školy
mozilla firefox
logo ck čedok
Logo automobilky BMW.
Mc Donald
HP
milka
logo pro bio výrobky
Lego
logo Slova života
KB
just
Boneco
Firemní.
mé bývalé střední školy
Znak od Nike
klaun u Mc Donald`s
logo Českého dědictví UNESCO
recyklace
Televize Nova
pěkné je staré logo Škodovky
Danone
google
ČEZ
našeho zařízení
české spořitelny
Adidas
logo tv nova
McDonald
JJAX
nivea
logo mé školy
ještěrka z Lagarto Café
Obi - Bobr
"rekreační chalupa u Supa"
oriflame
windows
tesco
Fortuna
MC
ge money
Tetra Pak
Logo mojí firmy
Stradivarius
peugeot
čsob
Aviservis
bmw
apple;
DELL
6256,88 %56,88 % 

Graf

3. Co se vám na něm líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani nevím, podle mě je to pouze dobře mířenou reklamou (světová značka s dlouhou tradicí)

Ani nevím. Prostě jím teď jogurt.

Barevná jednoduchost, jasná zpráva.

barevnost

barva

barva

barva, styl

barva, tradice

barvy

barvy, tvar

Čzu - ptáček:-) Google je klasika, která je upravovaná do významných výročí

design

design

design

design, a veci, na kterych je :D

Dobře se vybaví a souvisí s názvem

Dominance

dynamičnost, nadčasovost

grafické zpracování

houslový klíč..

jakříkam, nevím proč .D nevím asi ani moc, co se mi na něm líbí. ale zaručeně vím, že funguje. a když teda už mi jako první naskočilo - je výstižné. jednoduché. působí na mě pozitivně, když na něj tak myslím. i když zrovna nejsem moc sporty, tak prostě funguje. asi dost působí i tradice, kterou má. (jo, už vím, proč mi naskočilo. dneska ráno jsem ho viděla někde na webu. a jsme u toho! )

Je barevný, velký, vtipný, roztomilý, prefektně se hodí k propagovanému řetězci.

je čisté a je naše

Je jasné a přehledné, mám ráda kulaté tvary a zvířecí motivy.

je jednoduché

je vtipné

Jednoduché, proto lehce zapamatovatelné.

jednoduché, zapamatovatelné, barevné

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

Jednoduchost

Jednoduchost

Jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost a barvy

jednoduchost ale zároveň symbolika

jednoduchost, barevnost

jednoduchost, font

Jednoduchost, která se dobře zapamatuje

jednoduchost, nápad

Jednoduchost, stálost (moc se nemění)

jednoduchost, tradice, kombinace bílé a modré

jednoduchost, zapamatovatelnost

Jednoduchost, zná ho každý po celém světě

jednoduchost, žlutá barva

jednoduchost,flexibilita

jenoduchost

lev

Líbí se mi kombinace barev modrá/bílá. Logo není nijak složité a přesto celkem zajímavé. Kladem je jistě fakt, že automobilka BMW ho používá již velmi dlouho a logo stále působí moderně,není tedy třeba ho měnit jako u jiných automobilek.

Myšlenka se šípem a křídly

na to, že je od auta, tak je srandovní

nelíbí

Nelíbí se mi na něm nic. Jen je výrazné

Neřekl bych, že se mi extra líbí. Ale je takové dynamické, to se mi líbí.

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím asi nic jen me napadlo první

nevím jestli se mi líbí, ale je jednoduché a výstižné

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic jen ho vidím skoro každý den

Nic se mi na nem vylozene nelibi, jen je proste charakteristicke a taky hned je videt i z dalky diky kombinaci barev.

nic, mam rada colu

odpovídá vzhledem tomu co představuje

Okřídlený šíp.

oranžová barva :-)

originalita

originální, jasné, jednoduché a moderní

pismo

písmo

pointa

souvisí s názvem i typem produktu

spirála

spomienky

symbolické písmo i jeho barva

Ten nápad, že nedali obyčjený jablko, ale vykouslý.

tradice

tvar

tvar

tvar a barevnost

V podstatě nic, jen je známé.

velká společnost

Vidím ho skoro každý den

vše

Všecho

Vtipně nakreslený obrázek. Působí příjemně a vystihuje účel.

vybaví se mě, ale nijak zvlášť se mě nelíbí

Výběr barev.

zpracování

zvolené barvy, a čokoláda, kterou si pod logem vybavím :-)

Že ho znám už pěkně dlouho

4. Preferujete barevné nebo černobílé logo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Barevnéotázka č. 5, Černobíléotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barevné9385,32 %85,32 %  
Černobílé1614,68 %14,68 %  

Graf

5. Líbí se vám jednobarevné logo, nebo logo složené z více barev?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinace dvou barev6065,22 %55,05 %  
Vícebarevné2122,83 %19,27 %  
Jednobarevné1111,96 %10,09 %  

Graf

6. Jak by podle vás mělo vypadat logo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Abstraktní

aby uputalo na prvy pohlad

aby zaujalo, samozřejmě

barevné

barevne originalni ale zaroven decentni

Barevné, vždy musí zaujmout, případně lehce přimět k zamyšlení - zapamatovatelnost. Musí zapůsobit na cílovou skupinu. Mělo by souviset s propagovaným produktem - opět zapamatovatelnost, nesmí být nesmyslné. Zároveň musí vyvolat sympatie - Bobr u řetězce Obi.

bez přílišných detailů, symbolické, jednoduché, mělo by z toho být poznat, k čemu se vztahuje

čísté (proto i ta černobílá lepší, přijde mi), jednoduché, vystižné - prostě aby mluvilo za značku

dobre citelny font, jednoduche, zapamatovatelne

dobře

Dynamicky

fresh idea, jak ztvárnit podstatu společnosti.

grafický znak

hlavně jednoduché

jasně, výstižně

Jasné, výstižné, zajímavé, ale i jednoduché pro zapamatování

Jednoduché a lehce zapamatovatelné

jednoduché a lehce zapamatovatelné

jednoduché a stručné, vypovídající o tváři firmy

jednoduché a výstižné

jednoduché a výstižné

Jednoduché a výtižné

jednoduché aby nerušilo design výrobku

jednoduché, ale výstižné

jednoduché, ale výstižné

jednoduché, barevně sladěné, lehce pochopitelné

jednoduche, barevne, napadite

jednoduché, barevné, originální

Jednoduché, jasné, nepřeplácané

jednoduché, jasné, zapamatovatelné

Jednoduché, lehce zapamatovatelné a reprodukovatelné

jednoduché, mělo by vystihovat to co symbolizuje, zapamatovatelné

Jednoduché, na první pohled zajímavé a čitelné

Jednoduché, nápadité, originální, použitelné.

jednoduché, název firmy či výrobku čitelně napsané

jednoduché, s vtipnou myšlenkou, originální, zapamatovatelné

Jednoduché, snadno zapamatovatelné

Jednoduché, snadno zapamatovatelné, nějak související s názvem firmy nebo s tím, čím se ta firma živý

Jednoduché, snadno zapamatovatelné, odpovídající typu produktu/služby, tisknutelné i v černobílé verzi a čitelné. Pokud možno zajímavé, specifické a originální.

jednoduché, snadno zapamatovatelné, originální

jednoduché, srozumitelné,pozitivní

jednoduché, vystihující podstatu, zapamatovatelné

jednoduché, výstižné

jednoduché, výstižné, zapamatovatelné

jednoduché, zapamatovatelné, estetické, odpovídající zaměření firmy/produktu

jednoduché, zapamatovatelné, originální

Jednoduché, zapamatovatelné.

jednoduché, zřetelně čitelné, reprezentativní

jednoduše

jednoduše a výstižně

Jednoduše a výstižně

Jednoduše ale výstižně, nemělo by být přeplácané.

jednoduše, mělo by vytvářet asociace s produktem či službou, ne moc barevné, zapamatovatelné

Jednoduše, mohlo by mít nějaký inteligentní trik, nějakou metaforu, něco co není obvyklé.

Jednoduše, snadno zapamatovatelně. Sugestivně, pokud je to možné.

Jednoduše, vtipně

jednodušše a výstižně

Jednodušší, menší, ne extragavagantní.

Logo by mělo být jedinečné, aby zákazník jednoznačně identifikoval značku, kterou logo reprezentuje. Nemělo by být příliš složité, například velké množství barev nemusí být vždy ideální.

Logo by melo vyjadrovat firmu s cim podnika, at uz v barve nebo stylu, urcite by bylo dobre, aby obsahovalo alespon inicialy spolecnosti, aby to cloveku jen nepripominalo neco, ale byl schopny rict presne jmeno spolecnosti a tak dal prezentovat a delat reklamu firme. Take by melo byt barevne, ale ne moc, a prehledne, aby se lehce dalo zapamatovat.

malo by upútať

melo by byt dobre zapamatovatelne, jednoduche, originalni a melo by byt nejak typicke pro ono firmu, pokud mozno treba i nejak symbolicke

Mělo by být dobře zapamatovatelné

mělo by být dobře zapamatovatelné a odkazovat na činnost společnosti

mělo by být jednoduché , tvarově zajímavé

Mělo by být jednoduché, ale něčím výrazné...stačí jeden prvek, zkrátka musí zaujmout hned na první pohled

mělo by být něčím zajímavé, zaujmout

mělo by být zajímavé, nápadité a člověk by si hned měl logo spojit s firmou

Mělo by mě zaujmout na první pohled.

Mělo by na 1.dojem upoutat pozornost

Mělo by něčím zaujmout. Ať už je to font písma, ozdobou, obrázkem atp. a mělo by se vztahovat k firmě, která jej užívá, tedy i k jejich výrobkům, tedy měla by být tématická.

mělo by zaujmout

moderní, jasní, snadno zapamatovatelné

Musí vystihnout podstatu a zaujmout. Pro mne je velice důležitý také určitý vtip nebo myšlenka.

nadčasově

nápadité, výrazné, vystihující činnost/produkt společnosti, popř. souvislost s názvem pro lepší zapamatování

napadite,vystizne,lahkozapamatovatelne

nápadně, ale přátelsky, bez potřeby velkého přemýšlení co kde proč

nazev spolecnosti,popr s obrazkem, melo by nejakym zpusob zachycovat identitu znacky

ne moc složitě a přesně vyjadřovat podstatu značky či výrobku

ne příliš přeplácané, spíše obyčejné, snadno zapamatovatelné

nekýčovitě

nevim

originál

originálně, ne přeplácaně

originální, současné, dynamické, jednoduše zapamatovatelné, jednobarevné

poutave

Poutavě, výstižně, čitelně

přiměřeně barevné, vyvážené, mělo by korespondovat se zaměřením firmy, dobře zapamatovatelné, nezaměnitelné s jiným logem, poutavé...

snadno zapamatovatelné

snadno zapamatovatelné, výstižné

srozumitelně

stylově, jednoduše, s něčím charakteristickým pro firmu

Tak aby si ho spotrebiteľ zapametal

takové, aby si ho lidé všimli, zapamatovali si ho

veselé, jednoduché, výstižné

Vtipně, Jednoduše, výstižně a srozumitelně.

vtipné, nápadité

výrazné, ale jednoduché

výrazné, působivé na smysly

vždy s nápadem

Zajímavě, ale nevtíravě. Ne moc syté barvy, co se "mlátí".

zajímavé, opticky neagresivní

zajímavé, originální

zajímavé, zvláštní, originální, nadčasové

Záleží na tom, pro jakou firmu je tvořeno, nedá se zobecnit.

zapamatovatelné, snadno nakreslitelné

zaujmout na první pohled

zaujmout na první pohled

7. Všímáte si loga při výběru produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8275,23 %75,23 %  
ne2724,77 %24,77 %  

Graf

8. Pokud se vám líbí značka, zůstáváte ji věrný/á?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9183,49 %83,49 %  
ne1816,51 %16,51 %  

Graf

9. Jaký typ loga se vám více líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinace5247,71 %47,71 %  
Logo (obraz)4036,7 %36,7 %  
Logotyp (graficky upravené písmo)1715,6 %15,6 %  

Graf

10. Jaká je vaše oblíbená barva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá2724,77 %24,77 %  
Černá1917,43 %17,43 %  
Fialová1513,76 %13,76 %  
Zelená1513,76 %13,76 %  
Červená1110,09 %10,09 %  
Bílá65,5 %5,5 %  
nemám oblíbenou barvu43,67 %3,67 %  
Hnědá32,75 %2,75 %  
Žlutá32,75 %2,75 %  
Šedá21,83 %1,83 %  
fialová, červená, modrá, béžová10,92 %0,92 %  
nemám žádnou extra oblíbenou10,92 %0,92 %  
Nemám jen jednu barvu10,92 %0,92 %  
růžová10,92 %0,92 %  

Graf

11. Myslíte si, že oblíbená barva hraje roli ve vnímání loga?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7266,06 %66,06 %  
ne3733,94 %33,94 %  

Graf

12. Jaký tvar se vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kruh3935,78 %35,78 %  
Elipsa3733,94 %33,94 %  
Trojúhelník54,59 %4,59 %  
Čtverec43,67 %3,67 %  
Obdélník43,67 %3,67 %  
nic21,83 %1,83 %  
záleží na celkovém dojmu z loga10,92 %0,92 %  
oblé tvary. tedy kruh i elipsa10,92 %0,92 %  
nedokážu odpovědět10,92 %0,92 %  
Čtverec se zaoblenými rohy.10,92 %0,92 %  
nepravidelný tvar10,92 %0,92 %  
spirála10,92 %0,92 %  
kosočtvrec10,92 %0,92 %  
líbí se mi oblé tvary - klidně i čtverec nebo trojúhelník, ale s kulatými rohy.10,92 %0,92 %  
záleží na celkovém dojmu10,92 %0,92 %  
celkově oblé tvary10,92 %0,92 %  
různé kombinace10,92 %0,92 %  
Hvězda10,92 %0,92 %  
více z nich10,92 %0,92 %  
Jak u kterých 10,92 %0,92 %  
Nepravidelný.10,92 %0,92 %  
Nemám oblíbený tvar.10,92 %0,92 %  
Kosoštvorec10,92 %0,92 %  
mnohoúhleník10,92 %0,92 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8577,98 %77,98 %  
Muž2422,02 %22,02 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-258477,06 %77,06 %  
26-351513,76 %13,76 %  
více než 4554,59 %4,59 %  
35-4554,59 %4,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Jaké logo se vám vybaví jako první?

3. Co se vám na něm líbí?

4. Preferujete barevné nebo černobílé logo?

5. Líbí se vám jednobarevné logo, nebo logo složené z více barev?

7. Všímáte si loga při výběru produktu?

8. Pokud se vám líbí značka, zůstáváte ji věrný/á?

9. Jaký typ loga se vám více líbí?

10. Jaká je vaše oblíbená barva?

11. Myslíte si, že oblíbená barva hraje roli ve vnímání loga?

12. Jaký tvar se vám nejvíce líbí?

13. Pohlaví

14. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Jaké logo se vám vybaví jako první?

3. Co se vám na něm líbí?

4. Preferujete barevné nebo černobílé logo?

5. Líbí se vám jednobarevné logo, nebo logo složené z více barev?

7. Všímáte si loga při výběru produktu?

8. Pokud se vám líbí značka, zůstáváte ji věrný/á?

9. Jaký typ loga se vám více líbí?

10. Jaká je vaše oblíbená barva?

11. Myslíte si, že oblíbená barva hraje roli ve vnímání loga?

12. Jaký tvar se vám nejvíce líbí?

13. Pohlaví

14. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vítek, J.Psychologie reklamy - Logo (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://psychologie-reklamy-logo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.