Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Public relations a veřejnost
Public relations a veřejnost
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Petrášová |
---|---|
Šetření: | 31. 01. 2016 - 18. 02. 2016 |
Počet respondentů: | 124 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.06 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který má zjistit pohled veřejnosti na obor Public relations.
Předem děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Co Vás napadne, když se řekne Public relations?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
budování vztahů na úrovni podnik - veřejnost | 83 | 66,94 % | 66,94 % |
propagace značky | 21 | 16,94 % | 16,94 % |
reklama | 15 | 12,1 % | 12,1 % |
vymyšlený článek v novinách | 5 | 4,03 % | 4,03 % |
2. Jaké médium podle Vás zprostředkovává veřejnosti nejpravdivější či nejdůvěryhodnější informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 38 | 30,65 % | 30,65 % |
Tisk | 32 | 25,81 % | 25,81 % |
TV | 19 | 15,32 % | 15,32 % |
Rádio | 15 | 12,1 % | 12,1 % |
žádné | 3 | 2,42 % | 2,42 % |
Osobní zkušenost | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
společnosti na průzkum veřejnosi | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
vlastní web firmy, ten je alespoň nezkreslený třetí stranou :) | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
zadne | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
osobní zazite a nezaujate | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
nic z toho | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Nevěřím ničemu | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
netuším | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
nekomerční zdroje | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
{} | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Nezáleží na médiu, ale na jednotlivých zdrojích informací | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Tiskove kancelare | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
nelze posoudit | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
všechny stejně | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Ani jedno výše | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
žádné, všechny PR informace mi připadají jako placená reklama | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
všichni lžou uplně stejně | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
3. Odkud čerpáte nové informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 115 | 92,74 % | 92,74 % |
Zpravodajství v TV | 47 | 37,9 % | 37,9 % |
Noviny | 33 | 26,61 % | 26,61 % |
Rozhlas | 26 | 20,97 % | 20,97 % |
odborné časopisy | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Osobní svědectví, předpisy atd. | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
V zaměstnání | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
Odborné články | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
4. Věříte všemu, co se v médiích píše?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 53 | 42,74 % | 42,74 % |
spíše ne | 48 | 38,71 % | 38,71 % |
spíše ano | 21 | 16,94 % | 16,94 % |
ano | 2 | 1,61 % | 1,61 % |
5. Když zjistíte nějakou zajímavost, ověřujete si její pravdivost i v jiném médiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 92 | 74,19 % | 74,19 % |
ne | 32 | 25,81 % | 25,81 % |
6. Ovlivní Váš přístup ke značce/produktu/firmě hanlivý článek uveřejněný v médiích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 57 | 45,97 % | 45,97 % |
spíše ne | 50 | 40,32 % | 40,32 % |
ne | 9 | 7,26 % | 7,26 % |
ano | 8 | 6,45 % | 6,45 % |
7. A naopak - když nějaký ze známých osobností přes různá média doporučí nějaký výrobek/službu, přiměje Vás to ke koupi daného produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 71 | 57,26 % | 57,26 % |
ne | 39 | 31,45 % | 31,45 % |
spíše ano | 12 | 9,68 % | 9,68 % |
ano | 2 | 1,61 % | 1,61 % |
8. Stalo se Vám v poslední době, že jste se dozvěděli nějakou zásadní informaci tzv. "z druhé ruky" či po delším hledání, ačkoli byste ji očekávali například v hlavním televizním zpravodajství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 44 | 35,48 % | 35,48 % |
v minulosti ano | 42 | 33,87 % | 33,87 % |
ne | 38 | 30,65 % | 30,65 % |
9. Pokud ano, prosím stručně popište konkrétní příklad
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
brekeke
hodně mě ovlivňují streamové pořady ADOST! a NA TALÍŘI! značky a produkty které v jejich testech vychází nejlépe se snažím kupovat.
Chtě nechtě výše uvedené ovlivňuje nevědomě chování
Jedná se vyloženě o kosmetiku a vlasové produkty... Doporučení převážně od Elišky Bučkový, Taťány Makarenko
ne
Nebudu posílat svoji přítelkyni vstříc taharrush gamey, jen proto, že to řekla Žílková od Stropnického
Necham si poradit od odbornika a ne jen od osobnosti
reklama na Hame od biatlonistů
Snickers od Červuse
Youtuberi
zajímá mě kvalita výrobku / služby , a ne kterýmu xichtu zaplatili za prezentaci
10. Myslíte si, že se některé události moc zveličují a některé naopak potlačují?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 120 | 96,77 % | 96,77 % |
myslím, že vše je vyvážené | 3 | 2,42 % | 2,42 % |
ne | 1 | 0,81 % | 0,81 % |
11. Ovlivní Vás při nákupu zboží to, že značka sponzorovala Váš oblíbený pořad či sportovní utkání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 52,42 % | 52,42 % |
spíše ne | 48 | 38,71 % | 38,71 % |
spíše ano | 7 | 5,65 % | 5,65 % |
ano | 4 | 3,23 % | 3,23 % |
12. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-25 | 51 | 41,13 % | 41,13 % |
26-30 | 28 | 22,58 % | 22,58 % |
40 a více | 15 | 12,1 % | 12,1 % |
31-35 | 14 | 11,29 % | 11,29 % |
36-40 | 9 | 7,26 % | 7,26 % |
do 20ti let | 7 | 5,65 % | 5,65 % |
13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 60 | 48,39 % | 48,39 % |
středoškolské s maturitou | 52 | 41,94 % | 41,94 % |
středoškolské bez maturity | 6 | 4,84 % | 4,84 % |
základní | 6 | 4,84 % | 4,84 % |
14. Jste muž či žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 81 | 66,94 % | 65,32 % |
muž | 40 | 33,06 % | 32,26 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.