Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Punčochové zboží

Punčochové zboží

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jolana Bílková
Šetření:01. 03. 2014 - 08. 03. 2014
Počet respondentů:233
Počet otázek (max/průměr):37 / 28.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsem studentkou 5. ročníku České zemědělské univerzity a ráda bych Vás požádala o vyplnění 

dotazníku, který poslouží jako podklad k mé diplomové práci zabývající se marketingovou 

komunikací společnosti EVONA a.s.

 

DOTAZNÍK JE URČEN POUZE ŽENÁM!

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22596,57 %96,57 %  
Muž83,43 %3,43 %  

Graf

2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22097,78 %94,42 %  
Ne52,22 %2,15 %  

Graf

3. Jak často nosíte punčochové zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-10x v měsíci7333,18 %31,33 %  
1-2x v měsíci5324,09 %22,75 %  
Pouze na společenské akce5324,09 %22,75 %  
11-20x v měsíci2611,82 %11,16 %  
Každý den104,55 %4,29 %  
Více než 21x v měsíci52,27 %2,15 %  

Graf

4. Jaké punčochové zboží kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Punčochové kalhoty19890 %84,98 %  
Punčochové ponožky14766,82 %63,09 %  
Punčochy (samodržící)9342,27 %39,91 %  
Punčochové ťapky5022,73 %21,46 %  
Punčochové podkolenky5022,73 %21,46 %  
punčochy (na podvazky)10,45 %0,43 %  
Punčochy k podvazku10,45 %0,43 %  
kompresní punčochy10,45 %0,43 %  

Graf

5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:

(1-vždy; 2-často; 3-občas; 4-vyjimečně; 5-nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Do práce/ do školy3.0361.035
Do společnosti (divadlo, plesy...)1.4180.652
Při sportu4.7550.767
Do města3.1590.897
Doma4.60.795

Graf

6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

(1-nejmenší vliv; 5-největší vliv)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena výrobku3.4091.242
Značka výrobku2.4591.657
Kvalita výrobku3.8141.433
Reference od rodiny, přátel a známých3.2271.521
Jedná se o český výrobek2.6821.535
Atraktivita obalu2.4821.486
Reklama2.2271.585
Doporučení prodavačky2.9821.263
Předchozí zkušenost4.1181.859

Graf

7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-40 Kč7132,27 %30,47 %  
41-70 Kč6027,27 %25,75 %  
71-100 Kč3716,82 %15,88 %  
Více než 101 Kč3114,09 %13,3 %  
Do 20 Kč219,55 %9,01 %  

Graf

8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-150 Kč5826,36 %24,89 %  
151 - 200 Kč4118,64 %17,6 %  
71-100 Kč3817,27 %16,31 %  
41-70 Kč3214,55 %13,73 %  
201-300 Kč2210 %9,44 %  
Do 40 Kč219,55 %9,01 %  
Více než 301 Kč83,64 %3,43 %  

Graf

9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarketech či supermarketech10748,64 %45,92 %  
Specializovaných maloprodejnách s punčochovým zbožím a spodním prádlem10547,73 %45,06 %  
Specializovaných maloprodejnách se spodním prádlem6027,27 %25,75 %  
Drogérii6027,27 %25,75 %  
Specializovaných obchodech s módou5324,09 %22,75 %  
Specializovaných obchodech s obuví4319,55 %18,45 %  
V galanterii3515,91 %15,02 %  
Prostřednictvím internetových obchodů146,36 %6,01 %  
Na trhu125,45 %5,15 %  
u vietnamců20,91 %0,86 %  
už pár let mám dostatečné zásoby z Vánoc10,45 %0,43 %  
vietnamští obchodníci10,45 %0,43 %  
u číňanů10,45 %0,43 %  
slevových portálech10,45 %0,43 %  
V lekarne10,45 %0,43 %  
výhradně v pobočce Evony v Chrudimi10,45 %0,43 %  
různě, kde zrovna natrefím10,45 %0,43 %  
u vietnamskych obchodniku10,45 %0,43 %  
zdravotní potřeby10,45 %0,43 %  
e-shop10,45 %0,43 %  

Graf

10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Zaslechla jsem o níotázka č. 11, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12054,55 %51,5 %  
Ano7935,91 %33,91 %  
Zaslechla jsem o ní219,55 %9,01 %  

Graf

11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
punčochy2828 %12,02 %  
punčochové kalhoty1212 %5,15 %  
silonky66 %2,58 %  
punčocháče66 %2,58 %  
spodní prádlo55 %2,15 %  
Punčochové zboží44 %1,72 %  
silonové ponožky22 %0,86 %  
Spodní prádlo, košilky11 %0,43 %  
žádné konkrétní11 %0,43 %  
ženské spodní prádlo11 %0,43 %  
ostatní odpovědi puncochace
Punčochy, prádlo
prádlo
spodní košilky
Kalhotky
punčochové kalhoty, ponožky
termoprádlo
pyžama
puncochy, leginy
leginy
tílka, punčochy
punčochové ponožky
Vzhledem k tomu, že vyptáváte na silonky a pod, tak se mi vybavují silonové punčochy nebo podobné zboží. Více značku asi neznám.
punčochové
ponožky
Pučochové zboží
punčochy v oranžové krabičce
punčochy, tílka, funkční trika
punčoch, ponožky, tílka
kalhotky, funkční prádlo, pončochové zboží
spodní prádlo, punčochové kalhoty a ponožky
puncochove kalhoty
punčochy, spodní prádlo
černé silonové punčochy
pučocháče
vzorované silonky
ponožky, spodní prádlo
silonové punčochy
podkolenky
punčochové kalhoty, spodní prádlo
pro ženy
Punčochové zboží, spodní a noční prádlo
-
samodržící punčochy s krajkou
3434 %14,59 % 

Graf

12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7675,25 %32,62 %  
Ne2524,75 %10,73 %  

Graf

13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Punčochové zboží7293,51 %30,9 %  
Spodní bavlněné prádlo2431,17 %10,3 %  
Termoprádlo911,69 %3,86 %  
Noční prádlo67,79 %2,58 %  
dětské zboží11,3 %0,43 %  
dětské prádlo11,3 %0,43 %  
ponožky11,3 %0,43 %  
legíny a termotrika11,3 %0,43 %  
legíny11,3 %0,43 %  

Graf

14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Známá vs. Neznámá1-2-3-4-52.131.113
Udává trend vs. Neudává trend1-2-3-4-53.310.754
Česká značka vs. Zahraniční značka1-2-3-4-51.420.584
Kvalitní výrobky vs. Nekvalitní výrobky1-2-3-4-51.960.618
Moderní výrobky vs. Zastaralé výrobky1-2-3-4-52.490.81
Zábavné výrobky vs. Nudné výrobky1-2-3-4-53.10.63
Levné vs. Drahé1-2-3-4-52.550.488
Pro všechny vs. Pro vyšší třídu1-2-3-4-51.860.64
Cena odpovídá značce vs. Cena neodpovídá značce1-2-3-4-51.940.636
Dobrá dostupnost zboží vs. Špatná dostupnost zboží1-2-3-4-51.960.958
Dobrá dostupnost zboží na internetu vs. Špatná dostupnost zboží na internetu1-2-3-4-52.620.596

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Nevímotázka č. 19, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5656 %24,03 %  
Ne3131 %13,3 %  
Nevím1313 %5,58 %  

Graf

16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4783,93 %20,17 %  
ne916,07 %3,86 %  

Graf

17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Nevímotázka č. 19, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3358,93 %14,16 %  
Ano1323,21 %5,58 %  
Nevím1017,86 %4,29 %  

Graf

18. Jak vnímáte letákovou nabídku zboží společnosti EVONA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je pro mě zajímavá a uvažuji o případném nákupu969,23 %3,86 %  
Je pro mě zajímavá a přesvědčí mě ke koupi výrobku323,08 %1,29 %  
Nabídka je pro mě nezajímavá17,69 %0,43 %  

Graf

19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Nevímotázka č. 21, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5454 %23,18 %  
Nevím3232 %13,73 %  
Ano1414 %6,01 %  

Graf

20. V jaké formě jste zaznamenala změnu prezentace společnosti EVONA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamní nabídky (letáky)857,14 %3,43 %  
Billboardy642,86 %2,58 %  
Noviny17,14 %0,43 %  
plakáty u prodejen17,14 %0,43 %  
Facebook17,14 %0,43 %  
Nová slečna, ale příliš se mi nelíbí17,14 %0,43 %  

Graf

21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu10346,82 %44,21 %  
Reklama v časopisech9442,73 %40,34 %  
Reklama v televizi6830,91 %29,18 %  
Reklama na sociálních sítích5625,45 %24,03 %  
Letáky4420 %18,88 %  
Billboardy3716,82 %15,88 %  
Reklama v novinách94,09 %3,86 %  
Reklama v rádiu52,27 %2,15 %  
žádná20,91 %0,86 %  
Zadna20,91 %0,86 %  
nevnímám reklamy... nevím o žádné na spodní a punčochové zboží10,45 %0,43 %  
asi žádný10,45 %0,43 %  
žádná reklama10,45 %0,43 %  
žádný10,45 %0,43 %  
reference od známých10,45 %0,43 %  
když je vidím reálně v obchodě, nebo na figuríně10,45 %0,43 %  
Žádná, reklama pro nákup punčoch pro mě není důležitá.10,45 %0,43 %  
světové nabídky, kupony10,45 %0,43 %  
O reklamy se nezajímám10,45 %0,43 %  
reklama na punčochové zboží na mě nemá vliv10,45 %0,43 %  
reklama mě neosloví10,45 %0,43 %  
neřeším reklamy10,45 %0,43 %  
neznám žádné reklamy10,45 %0,43 %  
spíše žádná10,45 %0,43 %  
Např. na webových stránkách s botami...10,45 %0,43 %  
moznost se podivat na kvalitu a odstin - neco podobneho ochutnavkam, ukazky10,45 %0,43 %  
na reklamu nedám10,45 %0,43 %  
snažím se, aby mě reklamy neovlivňovaly10,45 %0,43 %  
reklamu neřeším a ignoruji ji10,45 %0,43 %  
nevím, ještě jsem nikdy reklamu na toto zboží nikde nezaregistrovala10,45 %0,43 %  
neridim se reklamou10,45 %0,43 %  
nemám ráda reklamy10,45 %0,43 %  
,./10,45 %0,43 %  
reklama mne neovlivní10,45 %0,43 %  
jedině nabídka v obchodech10,45 %0,43 %  

Graf

22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žádnéotázka č. 25, Facebookotázka č. 23, Twitterotázka č. 23, Google +otázka č. 23, Instagramotázka č. 23, Youtubeotázka č. 23, Jinéotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook19689,09 %84,12 %  
Youtube94,09 %3,86 %  
Žádné94,09 %3,86 %  
Jiné41,82 %1,72 %  
Google +20,91 %0,86 %  

Graf

23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Částečněotázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně10047,39 %42,92 %  
Ne6932,7 %29,61 %  
Ano4219,91 %18,03 %  

Graf

24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové nabídky11681,69 %49,79 %  
Rady, jaké punčochové zboží vybírat, barevně kombinovat...6948,59 %29,61 %  
Nabídky nového zboží6646,48 %28,33 %  
Novinky z e-shopu (např. poštovné zdarma)5941,55 %25,32 %  
Trendy v oblasti módy5840,85 %24,89 %  
Soutěže5135,92 %21,89 %  
Informace týkající se výroby (např. jak se zboží vyrábí, balí...)2618,31 %11,16 %  
Zajímavosti týkající se firmy42,82 %1,72 %  
nic z nabídky, spíše se mi líbí možnost komunikace s prodejci, můžu se na něco zeptat/ohodnotit10,7 %0,43 %  
žádné, o takové informace nemám zájem10,7 %0,43 %  

Graf

25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?

1-určitě ano; 2-spíše ano; 3-spíše ne; 4-určitě ne

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Speciální regál stojící v čele uličky2.0820.766
Zvýraznění pomocí šipek, obrázků...2.7270.671
Výrazné barevné odlišení2.2590.783
Osvětlení produktu2.5770.771
Hosteska prezentující produkt2.80.924
Audiovizuální prvky (TV obrazovka prezentující produkt..)2.9590.667

Graf

26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevová nabídka (např. -20% sleva)19488,18 %83,26 %  
Zvýhodněná balení (např. akce 2 +1 zdarma)12757,73 %54,51 %  
Dárek zdarma8136,82 %34,76 %  
Větší balení výrobku (např. 20% výrobku zdarma)5725,91 %24,46 %  
Zboží je vystaveno v blízkosti pokladny, kde platím4420 %18,88 %  
Sleva na příští nákup188,18 %7,73 %  
Soutěž spojená s nákupem výrobku62,73 %2,58 %  
uvědomím si, že zboží potřebuju10,45 %0,43 %  
prostě mě zaujme10,45 %0,43 %  
nic10,45 %0,43 %  
když nepotřebuji, nekoupím10,45 %0,43 %  
zboží mě něčím zaujme (barva, zajímavý vzhled)10,45 %0,43 %  
nakupuji většinou ze seznamu10,45 %0,43 %  

Graf

27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11351,36 %48,5 %  
Spíše ne6127,73 %26,18 %  
Určitě ano3716,82 %15,88 %  
Určitě ne94,09 %3,86 %  

Graf

28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11451,82 %48,93 %  
Určitě ne6127,73 %26,18 %  
Spíše ano3114,09 %13,3 %  
Záleží na zvolené osobnosti135,91 %5,58 %  
Určitě ano10,45 %0,43 %  

Graf

29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas prohlížím7835,45 %33,48 %  
Výjimečně prohlížím, zaujme-li mě něco6830,91 %29,18 %  
Neprohlížím3415,45 %14,59 %  
Vždy prohlížím2712,27 %11,59 %  
Nedostávám135,91 %5,58 %  

Graf

30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neprohlížím9543,18 %40,77 %  
Výjimečně prohlížím, zaujme-li mě něco6228,18 %26,61 %  
Občas prohlížím4620,91 %19,74 %  
Nedostávám135,91 %5,58 %  
Vždy prohlížím41,82 %1,72 %  

Graf

31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14565,91 %62,23 %  
Ano, ale pouze pokud by byly doplněny o zajímavé informace - např. týkající se trendů punčochových kalhot, vzorů, jaké správně zvolit punčochové zboží...5926,82 %25,32 %  
Ano167,27 %6,87 %  

Graf

32. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let19888 %84,98 %  
30-39 let146,22 %6,01 %  
Méně než 19 let52,22 %2,15 %  
40-49 let52,22 %2,15 %  
50-59 let20,89 %0,86 %  
Více než 60 let10,44 %0,43 %  

Graf

33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání (bakalářské, magisterské)13961,78 %59,66 %  
Středoškolské vzdělání s maturitou (vyučen s maturitou)7432,89 %31,76 %  
Středoškolské vzdělání bez maturity (vyučen bez maturity)52,22 %2,15 %  
Vyšší odborné vzdělání41,78 %1,72 %  
Základní vzdělání31,33 %1,29 %  

Graf

34. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha6227,56 %26,61 %  
Pardubický kraj5624,89 %24,03 %  
Středočeský kraj4118,22 %17,6 %  
Ústecký kraj125,33 %5,15 %  
Jihomoravský kraj94 %3,86 %  
Kraj Vysočina83,56 %3,43 %  
Liberecký kraj83,56 %3,43 %  
Královéhradecký kraj73,11 %3 %  
Moravskoslezský kraj62,67 %2,58 %  
Jihočeský kraj62,67 %2,58 %  
Plzeňský kraj62,67 %2,58 %  
Olomoucký kraj20,89 %0,86 %  
Zlínský kraj10,44 %0,43 %  
Jiná země než Česká republika10,44 %0,43 %  

Graf

35. Jaká je velikost místa, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 100 000 obyvatel7633,78 %32,62 %  
10 000-49 999 obyvatel5926,22 %25,32 %  
1 000-9 999 obyvatel4821,33 %20,6 %  
Méně než 999 obyvatel3013,33 %12,88 %  
50 000-99 999 obyvatel125,33 %5,15 %  

Graf

36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč13060,75 %55,79 %  
10 001-15 000 Kč4018,69 %17,17 %  
15 001-20 000 Kč2511,68 %10,73 %  
20 001-30 000 Kč146,54 %6,01 %  
Více než 30 001 Kč52,34 %2,15 %  

Graf

37. Do jaké skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student16171,56 %69,1 %  
Zaměstnaný5122,67 %21,89 %  
Osoba samostatně výdělečně činná62,67 %2,58 %  
Žena na mateřské dovolené41,78 %1,72 %  
Nezaměstnaný20,89 %0,86 %  
Důchodce10,44 %0,43 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké punčochové zboží kupujete?

  • odpověď Punčochové ponožky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?

6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

  • odpověď Předchozí zkušenost=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostřednictvím internetových obchodů na otázku 9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:

9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:

  • odpověď Specializovaných maloprodejnách s punčochovým zbožím a spodním prádlem:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udává trend [1-2-3-4-5] Neudává trend: 5 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:

10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spodní bavlněné prádlo na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavné výrobky [1-2-3-4-5] Nudné výrobky: 2 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro všechny [1-2-3-4-5] Pro vyšší třídu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Punčochové zboží na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?

12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?

  • odpověď Ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spodní bavlněné prádlo na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Punčochové zboží na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavné výrobky [1-2-3-4-5] Nudné výrobky: 2 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?

13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Punčochové zboží:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?

14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:

  • odpověď Česká značka [1-2-3-4-5] Zahraniční značka: 1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro všechny [1-2-3-4-5] Pro vyšší třídu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udává trend [1-2-3-4-5] Neudává trend: 5 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
  • odpověď Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 3:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi punčochové kalhoty na otázku 11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?

15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?

16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?

25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?

  • odpověď Zvýraznění pomocí šipek, obrázků...=4:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální regál stojící v čele uličky=4 na otázku 25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?

26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?

  • odpověď Zvýhodněná balení (např. akce 2 +1 zdarma):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=5 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivita obalu=5 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost=2 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?

  • odpověď Spíše ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost=2 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neprohlížím na otázku 29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:

34. V jakém kraji bydlíte?

  • odpověď Pardubický kraj:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?

35. Jaká je velikost místa, kde žijete?

  • odpověď Více než 100 000 obyvatel:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 34. V jakém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?

3. Jak často nosíte punčochové zboží?

4. Jaké punčochové zboží kupujete?

5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:

6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?

8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?

9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:

10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?

11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?

12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?

13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?

14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:

15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?

16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?

17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?

19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?

21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?

22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?

23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?

24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?

25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?

26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?

27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?

28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?

29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:

30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:

31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?

32. Jaký je Váš věk?

33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

34. V jakém kraji bydlíte?

35. Jaká je velikost místa, kde žijete?

36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?

37. Do jaké skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?

3. Jak často nosíte punčochové zboží?

4. Jaké punčochové zboží kupujete?

5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:

6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?

7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?

8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?

9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:

10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?

11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?

12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?

13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?

14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:

15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?

16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?

17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?

19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?

21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?

22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?

23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?

24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?

25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?

26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?

27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?

28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?

29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:

30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:

31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?

32. Jaký je Váš věk?

33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

34. V jakém kraji bydlíte?

35. Jaká je velikost místa, kde žijete?

36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?

37. Do jaké skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bílková, J.Punčochové zboží (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://puncochove-zbozi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.