Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 5. ročníku České zemědělské univerzity a ráda bych Vás požádala o vyplnění
dotazníku, který poslouží jako podklad k mé diplomové práci zabývající se marketingovou
komunikací společnosti EVONA a.s.
DOTAZNÍK JE URČEN POUZE ŽENÁM!
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žena → otázka č. 2, Muž → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
225
96,57 %
96,57 %
Muž
8
3,43 %
3,43 %
2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 32].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
220
97,78 %
94,42 %
Ne
5
2,22 %
2,15 %
3. Jak často nosíte punčochové zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3-10x v měsíci
73
33,18 %
31,33 %
1-2x v měsíci
53
24,09 %
22,75 %
Pouze na společenské akce
53
24,09 %
22,75 %
11-20x v měsíci
26
11,82 %
11,16 %
Každý den
10
4,55 %
4,29 %
Více než 21x v měsíci
5
2,27 %
2,15 %
4. Jaké punčochové zboží kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Punčochové kalhoty
198
90 %
84,98 %
Punčochové ponožky
147
66,82 %
63,09 %
Punčochy (samodržící)
93
42,27 %
39,91 %
Punčochové ťapky
50
22,73 %
21,46 %
Punčochové podkolenky
50
22,73 %
21,46 %
punčochy (na podvazky)
1
0,45 %
0,43 %
Punčochy k podvazku
1
0,45 %
0,43 %
kompresní punčochy
1
0,45 %
0,43 %
5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:
(1-vždy; 2-často; 3-občas; 4-vyjimečně; 5-nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Do práce/ do školy
3.036
1.035
Do společnosti (divadlo, plesy...)
1.418
0.652
Při sportu
4.755
0.767
Do města
3.159
0.897
Doma
4.6
0.795
6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
(1-nejmenší vliv; 5-největší vliv)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena výrobku
3.409
1.242
Značka výrobku
2.459
1.657
Kvalita výrobku
3.814
1.433
Reference od rodiny, přátel a známých
3.227
1.521
Jedná se o český výrobek
2.682
1.535
Atraktivita obalu
2.482
1.486
Reklama
2.227
1.585
Doporučení prodavačky
2.982
1.263
Předchozí zkušenost
4.118
1.859
7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-40 Kč
71
32,27 %
30,47 %
41-70 Kč
60
27,27 %
25,75 %
71-100 Kč
37
16,82 %
15,88 %
Více než 101 Kč
31
14,09 %
13,3 %
Do 20 Kč
21
9,55 %
9,01 %
8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
101-150 Kč
58
26,36 %
24,89 %
151 - 200 Kč
41
18,64 %
17,6 %
71-100 Kč
38
17,27 %
16,31 %
41-70 Kč
32
14,55 %
13,73 %
201-300 Kč
22
10 %
9,44 %
Do 40 Kč
21
9,55 %
9,01 %
Více než 301 Kč
8
3,64 %
3,43 %
9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hypermarketech či supermarketech
107
48,64 %
45,92 %
Specializovaných maloprodejnách s punčochovým zbožím a spodním prádlem
105
47,73 %
45,06 %
Specializovaných maloprodejnách se spodním prádlem
60
27,27 %
25,75 %
Drogérii
60
27,27 %
25,75 %
Specializovaných obchodech s módou
53
24,09 %
22,75 %
Specializovaných obchodech s obuví
43
19,55 %
18,45 %
V galanterii
35
15,91 %
15,02 %
Prostřednictvím internetových obchodů
14
6,36 %
6,01 %
Na trhu
12
5,45 %
5,15 %
u vietnamců
2
0,91 %
0,86 %
už pár let mám dostatečné zásoby z Vánoc
1
0,45 %
0,43 %
vietnamští obchodníci
1
0,45 %
0,43 %
u číňanů
1
0,45 %
0,43 %
slevových portálech
1
0,45 %
0,43 %
V lekarne
1
0,45 %
0,43 %
výhradně v pobočce Evony v Chrudimi
1
0,45 %
0,43 %
různě, kde zrovna natrefím
1
0,45 %
0,43 %
u vietnamskych obchodniku
1
0,45 %
0,43 %
zdravotní potřeby
1
0,45 %
0,43 %
e-shop
1
0,45 %
0,43 %
10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Zaslechla jsem o ní → otázka č. 11, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
120
54,55 %
51,5 %
Ano
79
35,91 %
33,91 %
Zaslechla jsem o ní
21
9,55 %
9,01 %
11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
punčochy
28
28 %
12,02 %
punčochové kalhoty
12
12 %
5,15 %
silonky
6
6 %
2,58 %
punčocháče
6
6 %
2,58 %
spodní prádlo
5
5 %
2,15 %
Punčochové zboží
4
4 %
1,72 %
silonové ponožky
2
2 %
0,86 %
Spodní prádlo, košilky
1
1 %
0,43 %
žádné konkrétní
1
1 %
0,43 %
ženské spodní prádlo
1
1 %
0,43 %
ostatní odpovědi
puncochace Punčochy, prádlo prádlo spodní košilky Kalhotky punčochové kalhoty, ponožky termoprádlo pyžama puncochy, leginy leginy tílka, punčochy punčochové ponožky Vzhledem k tomu, že vyptáváte na silonky a pod, tak se mi vybavují silonové punčochy nebo podobné zboží. Více značku asi neznám. punčochové ponožky Pučochové zboží punčochy v oranžové krabičce punčochy, tílka, funkční trika punčoch, ponožky, tílka kalhotky, funkční prádlo, pončochové zboží spodní prádlo, punčochové kalhoty a ponožky puncochove kalhoty punčochy, spodní prádlo černé silonové punčochy pučocháče vzorované silonky ponožky, spodní prádlo silonové punčochy podkolenky punčochové kalhoty, spodní prádlo pro ženy Punčochové zboží, spodní a noční prádlo - samodržící punčochy s krajkou
34
34 %
14,59 %
12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
76
75,25 %
32,62 %
Ne
25
24,75 %
10,73 %
13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Punčochové zboží
72
93,51 %
30,9 %
Spodní bavlněné prádlo
24
31,17 %
10,3 %
Termoprádlo
9
11,69 %
3,86 %
Noční prádlo
6
7,79 %
2,58 %
dětské zboží
1
1,3 %
0,43 %
dětské prádlo
1
1,3 %
0,43 %
ponožky
1
1,3 %
0,43 %
legíny a termotrika
1
1,3 %
0,43 %
legíny
1
1,3 %
0,43 %
14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Známá vs. Neznámá
1-2-3-4-5
2.13
1.113
Udává trend vs. Neudává trend
1-2-3-4-5
3.31
0.754
Česká značka vs. Zahraniční značka
1-2-3-4-5
1.42
0.584
Kvalitní výrobky vs. Nekvalitní výrobky
1-2-3-4-5
1.96
0.618
Moderní výrobky vs. Zastaralé výrobky
1-2-3-4-5
2.49
0.81
Zábavné výrobky vs. Nudné výrobky
1-2-3-4-5
3.1
0.63
Levné vs. Drahé
1-2-3-4-5
2.55
0.488
Pro všechny vs. Pro vyšší třídu
1-2-3-4-5
1.86
0.64
Cena odpovídá značce vs. Cena neodpovídá značce
1-2-3-4-5
1.94
0.636
Dobrá dostupnost zboží vs. Špatná dostupnost zboží
1-2-3-4-5
1.96
0.958
Dobrá dostupnost zboží na internetu vs. Špatná dostupnost zboží na internetu
1-2-3-4-5
2.62
0.596
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Nevím → otázka č. 19, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
56
56 %
24,03 %
Ne
31
31 %
13,3 %
Nevím
13
13 %
5,58 %
16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
47
83,93 %
20,17 %
ne
9
16,07 %
3,86 %
17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Nevím → otázka č. 19, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
33
58,93 %
14,16 %
Ano
13
23,21 %
5,58 %
Nevím
10
17,86 %
4,29 %
18. Jak vnímáte letákovou nabídku zboží společnosti EVONA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je pro mě zajímavá a uvažuji o případném nákupu
9
69,23 %
3,86 %
Je pro mě zajímavá a přesvědčí mě ke koupi výrobku
3
23,08 %
1,29 %
Nabídka je pro mě nezajímavá
1
7,69 %
0,43 %
19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Nevím → otázka č. 21, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
54
54 %
23,18 %
Nevím
32
32 %
13,73 %
Ano
14
14 %
6,01 %
20. V jaké formě jste zaznamenala změnu prezentace společnosti EVONA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklamní nabídky (letáky)
8
57,14 %
3,43 %
Billboardy
6
42,86 %
2,58 %
Noviny
1
7,14 %
0,43 %
plakáty u prodejen
1
7,14 %
0,43 %
Facebook
1
7,14 %
0,43 %
Nová slečna, ale příliš se mi nelíbí
1
7,14 %
0,43 %
21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklama na internetu
103
46,82 %
44,21 %
Reklama v časopisech
94
42,73 %
40,34 %
Reklama v televizi
68
30,91 %
29,18 %
Reklama na sociálních sítích
56
25,45 %
24,03 %
Letáky
44
20 %
18,88 %
Billboardy
37
16,82 %
15,88 %
Reklama v novinách
9
4,09 %
3,86 %
Reklama v rádiu
5
2,27 %
2,15 %
žádná
2
0,91 %
0,86 %
Zadna
2
0,91 %
0,86 %
nevnímám reklamy... nevím o žádné na spodní a punčochové zboží
1
0,45 %
0,43 %
asi žádný
1
0,45 %
0,43 %
žádná reklama
1
0,45 %
0,43 %
žádný
1
0,45 %
0,43 %
reference od známých
1
0,45 %
0,43 %
když je vidím reálně v obchodě, nebo na figuríně
1
0,45 %
0,43 %
Žádná, reklama pro nákup punčoch pro mě není důležitá.
1
0,45 %
0,43 %
světové nabídky, kupony
1
0,45 %
0,43 %
O reklamy se nezajímám
1
0,45 %
0,43 %
reklama na punčochové zboží na mě nemá vliv
1
0,45 %
0,43 %
reklama mě neosloví
1
0,45 %
0,43 %
neřeším reklamy
1
0,45 %
0,43 %
neznám žádné reklamy
1
0,45 %
0,43 %
spíše žádná
1
0,45 %
0,43 %
Např. na webových stránkách s botami...
1
0,45 %
0,43 %
moznost se podivat na kvalitu a odstin - neco podobneho ochutnavkam, ukazky
1
0,45 %
0,43 %
na reklamu nedám
1
0,45 %
0,43 %
snažím se, aby mě reklamy neovlivňovaly
1
0,45 %
0,43 %
reklamu neřeším a ignoruji ji
1
0,45 %
0,43 %
nevím, ještě jsem nikdy reklamu na toto zboží nikde nezaregistrovala
1
0,45 %
0,43 %
neridim se reklamou
1
0,45 %
0,43 %
nemám ráda reklamy
1
0,45 %
0,43 %
,./
1
0,45 %
0,43 %
reklama mne neovlivní
1
0,45 %
0,43 %
jedině nabídka v obchodech
1
0,45 %
0,43 %
22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?
23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Částečně → otázka č. 24, Ne → otázka č. 25].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Částečně
100
47,39 %
42,92 %
Ne
69
32,7 %
29,61 %
Ano
42
19,91 %
18,03 %
24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevové nabídky
116
81,69 %
49,79 %
Rady, jaké punčochové zboží vybírat, barevně kombinovat...
69
48,59 %
29,61 %
Nabídky nového zboží
66
46,48 %
28,33 %
Novinky z e-shopu (např. poštovné zdarma)
59
41,55 %
25,32 %
Trendy v oblasti módy
58
40,85 %
24,89 %
Soutěže
51
35,92 %
21,89 %
Informace týkající se výroby (např. jak se zboží vyrábí, balí...)
26
18,31 %
11,16 %
Zajímavosti týkající se firmy
4
2,82 %
1,72 %
nic z nabídky, spíše se mi líbí možnost komunikace s prodejci, můžu se na něco zeptat/ohodnotit
1
0,7 %
0,43 %
žádné, o takové informace nemám zájem
1
0,7 %
0,43 %
25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?
1-určitě ano; 2-spíše ano; 3-spíše ne; 4-určitě ne
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Speciální regál stojící v čele uličky
2.082
0.766
Zvýraznění pomocí šipek, obrázků...
2.727
0.671
Výrazné barevné odlišení
2.259
0.783
Osvětlení produktu
2.577
0.771
Hosteska prezentující produkt
2.8
0.924
Audiovizuální prvky (TV obrazovka prezentující produkt..)
2.959
0.667
26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevová nabídka (např. -20% sleva)
194
88,18 %
83,26 %
Zvýhodněná balení (např. akce 2 +1 zdarma)
127
57,73 %
54,51 %
Dárek zdarma
81
36,82 %
34,76 %
Větší balení výrobku (např. 20% výrobku zdarma)
57
25,91 %
24,46 %
Zboží je vystaveno v blízkosti pokladny, kde platím
44
20 %
18,88 %
Sleva na příští nákup
18
8,18 %
7,73 %
Soutěž spojená s nákupem výrobku
6
2,73 %
2,58 %
uvědomím si, že zboží potřebuju
1
0,45 %
0,43 %
prostě mě zaujme
1
0,45 %
0,43 %
nic
1
0,45 %
0,43 %
když nepotřebuji, nekoupím
1
0,45 %
0,43 %
zboží mě něčím zaujme (barva, zajímavý vzhled)
1
0,45 %
0,43 %
nakupuji většinou ze seznamu
1
0,45 %
0,43 %
27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
113
51,36 %
48,5 %
Spíše ne
61
27,73 %
26,18 %
Určitě ano
37
16,82 %
15,88 %
Určitě ne
9
4,09 %
3,86 %
28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
114
51,82 %
48,93 %
Určitě ne
61
27,73 %
26,18 %
Spíše ano
31
14,09 %
13,3 %
Záleží na zvolené osobnosti
13
5,91 %
5,58 %
Určitě ano
1
0,45 %
0,43 %
29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas prohlížím
78
35,45 %
33,48 %
Výjimečně prohlížím, zaujme-li mě něco
68
30,91 %
29,18 %
Neprohlížím
34
15,45 %
14,59 %
Vždy prohlížím
27
12,27 %
11,59 %
Nedostávám
13
5,91 %
5,58 %
30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neprohlížím
95
43,18 %
40,77 %
Výjimečně prohlížím, zaujme-li mě něco
62
28,18 %
26,61 %
Občas prohlížím
46
20,91 %
19,74 %
Nedostávám
13
5,91 %
5,58 %
Vždy prohlížím
4
1,82 %
1,72 %
31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
145
65,91 %
62,23 %
Ano, ale pouze pokud by byly doplněny o zajímavé informace - např. týkající se trendů punčochových kalhot, vzorů, jaké správně zvolit punčochové zboží...
59
26,82 %
25,32 %
Ano
16
7,27 %
6,87 %
32. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-29 let
198
88 %
84,98 %
30-39 let
14
6,22 %
6,01 %
Méně než 19 let
5
2,22 %
2,15 %
40-49 let
5
2,22 %
2,15 %
50-59 let
2
0,89 %
0,86 %
Více než 60 let
1
0,44 %
0,43 %
33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vzdělání (bakalářské, magisterské)
139
61,78 %
59,66 %
Středoškolské vzdělání s maturitou (vyučen s maturitou)
74
32,89 %
31,76 %
Středoškolské vzdělání bez maturity (vyučen bez maturity)
5
2,22 %
2,15 %
Vyšší odborné vzdělání
4
1,78 %
1,72 %
Základní vzdělání
3
1,33 %
1,29 %
34. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
62
27,56 %
26,61 %
Pardubický kraj
56
24,89 %
24,03 %
Středočeský kraj
41
18,22 %
17,6 %
Ústecký kraj
12
5,33 %
5,15 %
Jihomoravský kraj
9
4 %
3,86 %
Kraj Vysočina
8
3,56 %
3,43 %
Liberecký kraj
8
3,56 %
3,43 %
Královéhradecký kraj
7
3,11 %
3 %
Moravskoslezský kraj
6
2,67 %
2,58 %
Jihočeský kraj
6
2,67 %
2,58 %
Plzeňský kraj
6
2,67 %
2,58 %
Olomoucký kraj
2
0,89 %
0,86 %
Zlínský kraj
1
0,44 %
0,43 %
Jiná země než Česká republika
1
0,44 %
0,43 %
35. Jaká je velikost místa, kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 100 000 obyvatel
76
33,78 %
32,62 %
10 000-49 999 obyvatel
59
26,22 %
25,32 %
1 000-9 999 obyvatel
48
21,33 %
20,6 %
Méně než 999 obyvatel
30
13,33 %
12,88 %
50 000-99 999 obyvatel
12
5,33 %
5,15 %
36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 10 000 Kč
130
60,75 %
55,79 %
10 001-15 000 Kč
40
18,69 %
17,17 %
15 001-20 000 Kč
25
11,68 %
10,73 %
20 001-30 000 Kč
14
6,54 %
6,01 %
Více než 30 001 Kč
5
2,34 %
2,15 %
37. Do jaké skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
161
71,56 %
69,1 %
Zaměstnaný
51
22,67 %
21,89 %
Osoba samostatně výdělečně činná
6
2,67 %
2,58 %
Žena na mateřské dovolené
4
1,78 %
1,72 %
Nezaměstnaný
2
0,89 %
0,86 %
Důchodce
1
0,44 %
0,43 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?
6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
odpověď Předchozí zkušenost=5:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostřednictvím internetových obchodů na otázku 9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:
9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:
odpověď Specializovaných maloprodejnách s punčochovým zbožím a spodním prádlem:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udává trend [1-2-3-4-5] Neudává trend: 5 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?
odpověď Ano:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spodní bavlněné prádlo na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavné výrobky [1-2-3-4-5] Nudné výrobky: 2 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro všechny [1-2-3-4-5] Pro vyšší třídu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Punčochové zboží na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
odpověď Ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spodní bavlněné prádlo na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Punčochové zboží na otázku 13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavné výrobky [1-2-3-4-5] Nudné výrobky: 2 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
odpověď Punčochové zboží:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
odpověď Česká značka [1-2-3-4-5] Zahraniční značka: 1:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní výrobky [1-2-3-4-5] Nekvalitní výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá značce [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá značce: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní výrobky [1-2-3-4-5] Zastaralé výrobky: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro všechny [1-2-3-4-5] Pro vyšší třídu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 1 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udává trend [1-2-3-4-5] Neudává trend: 5 na otázku 14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
odpověď Dobrá dostupnost zboží na internetu [1-2-3-4-5] Špatná dostupnost zboží na internetu: 3:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi punčochové kalhoty na otázku 11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?
15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
odpověď Ano:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
odpověď ano:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?
odpověď Zvýraznění pomocí šipek, obrázků...=4:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální regál stojící v čele uličky=4 na otázku 25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?
26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?
odpověď Zvýhodněná balení (např. akce 2 +1 zdarma):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=5 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivita obalu=5 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost=2 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?
odpověď Spíše ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost=2 na otázku 6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neprohlížím na otázku 29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:
34. V jakém kraji bydlíte?
odpověď Pardubický kraj:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
35. Jaká je velikost místa, kde žijete?
odpověď Více než 100 000 obyvatel:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 34. V jakém kraji bydlíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?
3. Jak často nosíte punčochové zboží?
4. Jaké punčochové zboží kupujete?
5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:
6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?
8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?
9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:
10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?
11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?
12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?
22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?
23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?
24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?
25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?
26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?
27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?
28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?
29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:
30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:
31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?
32. Jaký je Váš věk?
33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
34. V jakém kraji bydlíte?
35. Jaká je velikost místa, kde žijete?
36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?
37. Do jaké skupiny patříte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Nosíte punčochové zboží (punčochové kalhoty, podkolenky, ponožky, šlapky, aj.)?
3. Jak často nosíte punčochové zboží?
4. Jaké punčochové zboží kupujete?
5. Zaškrtněte jak často nosíte punčochové zboží při daných příležitostech:
6. Jaký vliv při nákupu punčochového zboží mají pro Vás tyto parametry při rozhodování se o nákupu?
7. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro běžné nošení?
8. Kolik peněz jste ochotna dát za punčochové kalhoty pro společenskou či slavnostní příležitost?
9. Punčochové zboží nejčastěji nakupujete v:
10. Znáte společnost EVONA a.s. sídlící v Chrudimi?
11. Jaké zboží se Vám jako první vybaví při vyslovení jména společnosti EVONA ?
12. Nakupujete zboží společnosti EVONA?
13. Jaké zboží společnosti EVONA nejčastěji nakupujete?
14. Zaškrtněte číslo, které nejvíce odpovídá Vašemu vnímání značky EVONA a.s.:
15. Nachází se ve Vašem okolí značková maloobchodní prodejna společnosti EVONA (Chrudim, Žďár nad Sázavou, Šumperk, Turnov, Ústí nad Orlicí, Česká Třebová, Nymburk)?
16. Navštívila jste či navštěvujete tuto podnikovou prodejnu společnosti EVONA?
17. Dostáváte do schránky leták společnosti EVONA nabízející nové výrobky a slevy na vybrané zboží?
19. Zaznamenala jste za poslední dva roky změnu prezentace společnosti EVONA?
21. Jaký typ reklamy na spodní prádlo a punčochové zboží Vás nejvíce osloví?
22. Jakou sociální síť na internetu nejvíce využíváte?
23. Je pro Vás důležitá komunikace firem prostřednictvím sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter,...)?
24. Jaké informace byste upřednostnila na sociálních sítích firem, které vyrábějí punčochové zboží a spodní prádlo?
25. Podnítí Vás ke koupi punčochového zboží jeho speciální vystavení či upozornění na něj pomocí těchto prvků?
26. Co vás nejvíce přiměje k nákupu zboží, které jste původně nešla nakupovat?
27. Jsou pro Vás věrnostní programy podnětem k opakovanému nákupu ve stejné prodejně?
28. Pokud by Vám bylo punčochové zboží doporučeno známou osobností (např. herečka, zpěvačka, modelka) prostřednictvím jakéhokoliv médií, přiměje Vás to k nákupu daného zboží?
29. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím pošty:
30. Propagační nabídky obdržené prostřednictvím e-mailu:
31. Měla byste zájem dostávat propagační nabídku společnosti EVONA – např. o nových výrobcích či slevách prostřednictvím e-mailu či pošty?
32. Jaký je Váš věk?
33. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
34. V jakém kraji bydlíte?
35. Jaká je velikost místa, kde žijete?
36. Jaký je Váš osobní čistý měsíční příjem?
37. Do jaké skupiny patříte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.