Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení médií

Působení médií

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Reslová
Šetření:21. 04. 2011 - 26. 04. 2011
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku, který se týká médií. Dotazník je součástí mé seminární práce. Předem děkuji za ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Kolik máte doma televizorů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23040,54 %40,54 %  
12027,03 %27,03 %  
31317,57 %17,57 %  
468,11 %8,11 %  
žádnou34,05 %4,05 %  
511,35 %1,35 %  
nic11,35 %1,35 %  

Graf

2. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prima Cool2128,38 %28,38 %  
žádnou oblíbenou nemám1418,92 %18,92 %  
NOVA810,81 %10,81 %  
Prima79,46 %9,46 %  
ČT 145,41 %5,41 %  
nic34,05 %4,05 %  
ČT 234,05 %4,05 %  
ÓČKO 22,7 %2,7 %  
ČT2422,7 %2,7 %  
MTV22,7 %2,7 %  
nova a prima11,35 %1,35 %  
čt24, HBO11,35 %1,35 %  
Prima Love11,35 %1,35 %  
JOJ11,35 %1,35 %  
dicscovery11,35 %1,35 %  
TF111,35 %1,35 %  
NG11,35 %1,35 %  
sportovní stanice11,35 %1,35 %  

Graf

3. Máte nějaký oblíbený pořad, který si nenecháte ujít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 5, anootázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4763,51 %63,51 %  
ano2736,49 %36,49 %  

Graf

4. Jaký je to pořad?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ulice27,41 %2,7 %  
Ordinace v růžové zahradě27,41 %2,7 %  
ordinace v růžové zahredě13,7 %1,35 %  
how i met your mother13,7 %1,35 %  
Superstar, Prostřeno13,7 %1,35 %  
Zprávy13,7 %1,35 %  
prostřeno13,7 %1,35 %  
Československá SuperStar13,7 %1,35 %  
Česko-Slovenská superstar13,7 %1,35 %  
Hyde Park, Přátelé apod13,7 %1,35 %  
ostatní odpovědi Dexter
Otázky Václava Moravce
seriál
dokument
Top Gear
Ordinace v růžové zahradě :)
Jmenuji se Earl
Takešiho hrad
Šéfka
NCIS
Teorie velkého třesku
Události v regionech
Ta naše povaha česká
Studio Fotbal
Sběratele kostí
1555,56 %20,27 % 

Graf

5. Co děláte, když začne v televizi běžet reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitě přepínám2837,84 %37,84 %  
nepřepínám, ale nevěnuji jí pozornost2229,73 %29,73 %  
odejdu1317,57 %17,57 %  
sleduji ji, nijak mi nevadí 56,76 %6,76 %  
jdu na wc :D 11,35 %1,35 %  
nic11,35 %1,35 %  
Přepínám nebo si ji nevšímám.11,35 %1,35 %  
když je dobra tak se podivam a nechams e inspirova11,35 %1,35 %  
vypínám zvuk11,35 %1,35 %  
Nemám tv11,35 %1,35 %  

Graf

6. Necháte se snadno ovlivnit televizními reklamami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3952,7 %52,7 %  
spíše ne3243,24 %43,24 %  
spíše ano34,05 %4,05 %  

Graf

7. Na jaké televizní stanici sledujete zprávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NOVA2229,73 %29,73 %  
ČT 11824,32 %24,32 %  
zprávy v televizi nesleduji1520,27 %20,27 %  
PRIMA810,81 %10,81 %  
ČT2434,05 %4,05 %  
čt 2422,7 %2,7 %  
Spíše na Nově, ale občas i na jiných programech.11,35 %1,35 %  
střídám to11,35 %1,35 %  
TA311,35 %1,35 %  
na všech11,35 %1,35 %  
Nemám TV11,35 %1,35 %  
ct 2411,35 %1,35 %  

Graf

8. Jak často sledujete TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouštím si ji spíše jako kulisu2229,73 %29,73 %  
1 – 2 hodiny týdně1722,97 %22,97 %  
3 – 6 hodin týdně1418,92 %18,92 %  
10 a více hodin týdně912,16 %12,16 %  
7 – 9 hodin týdně810,81 %10,81 %  
nesleduji vůbec45,41 %5,41 %  

Graf

9. Při jaké příležitosti nejvíce posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v autě3141,89 %41,89 %  
rádio neposlouchám1216,22 %16,22 %  
při práci1114,86 %14,86 %  
při učení79,46 %9,46 %  
při sportu22,7 %2,7 %  
ve vlaku22,7 %2,7 %  
doma11,35 %1,35 %  
při cestování vlakem, autobusem11,35 %1,35 %  
Pořád11,35 %1,35 %  
jizda na motorce11,35 %1,35 %  
Jen tak si pustím rádio nebo při práci či učení.11,35 %1,35 %  
stale11,35 %1,35 %  
v autobuse11,35 %1,35 %  
často a na mnoha místech11,35 %1,35 %  
Při brouzdání po intenretu.11,35 %1,35 %  

Graf

10. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet6587,84 %87,84 %  
TV68,11 %8,11 %  
tisk11,35 %1,35 %  
rádio11,35 %1,35 %  
kombinací11,35 %1,35 %  

Graf

11. Když se připojíte na internet, na jakou stránku jdete jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
facebook1520,27 %20,27 %  
seznam.cz1013,51 %13,51 %  
www.seznam.cz810,81 %10,81 %  
seznam79,46 %9,46 %  
facebook.com45,41 %5,41 %  
www.facebook.com22,7 %2,7 %  
isis.vse.cz22,7 %2,7 %  
google.com22,7 %2,7 %  
školní systém22,7 %2,7 %  
na seznam.cz11,35 %1,35 %  
ostatní odpovědi FB
google
www.centrum.cz
na domovskou(seznam)
www.motorkari.cz
Facebook a E-mail.
Gmail
google.cz
tiscali.cz
google(email)
facebook.cz
e-mail na seznamu
www.idnes.cz
gmail.com
my.yahoo.com
idnes.cz
hotmail
centrum.cz
monamie.cz
Obvykle ct24.cz
www.seznam.cz, www.google.cz, www.facebook.com
2128,38 %28,38 % 

Graf

12. Máte víc „virtuálních“ kamarádů než těch v reálném životě, se kterými se scházíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4864,86 %64,86 %  
ano2635,14 %35,14 %  

Graf

13. Dáváte přednost virtuální komunikaci před komunikací „tváří v tvář“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3243,24 %43,24 %  
spíše ne3141,89 %41,89 %  
spíše ano1114,86 %14,86 %  

Graf

14. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4966,22 %66,22 %  
muž2533,78 %33,78 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 213952,7 %52,7 %  
15 - 181317,57 %17,57 %  
22 - 251317,57 %17,57 %  
25 a více912,16 %12,16 %  

Graf

16. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou4054,05 %54,05 %  
základní1824,32 %24,32 %  
vysokoškolské1317,57 %17,57 %  
vyučení nebo stř. odborné bez maturity22,7 %2,7 %  
vyšší odborné11,35 %1,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 18 na otázku 15. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik máte doma televizorů?

2. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

3. Máte nějaký oblíbený pořad, který si nenecháte ujít?

5. Co děláte, když začne v televizi běžet reklama?

6. Necháte se snadno ovlivnit televizními reklamami?

7. Na jaké televizní stanici sledujete zprávy?

8. Jak často sledujete TV?

9. Při jaké příležitosti nejvíce posloucháte rádio?

10. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace:

11. Když se připojíte na internet, na jakou stránku jdete jako první?

12. Máte víc „virtuálních“ kamarádů než těch v reálném životě, se kterými se scházíte?

13. Dáváte přednost virtuální komunikaci před komunikací „tváří v tvář“?

14. Jste:

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik máte doma televizorů?

2. Jaká je Vaše oblíbená televizní stanice?

3. Máte nějaký oblíbený pořad, který si nenecháte ujít?

5. Co děláte, když začne v televizi běžet reklama?

6. Necháte se snadno ovlivnit televizními reklamami?

7. Na jaké televizní stanici sledujete zprávy?

8. Jak často sledujete TV?

9. Při jaké příležitosti nejvíce posloucháte rádio?

10. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace:

11. Když se připojíte na internet, na jakou stránku jdete jako první?

12. Máte víc „virtuálních“ kamarádů než těch v reálném životě, se kterými se scházíte?

13. Dáváte přednost virtuální komunikaci před komunikací „tváří v tvář“?

14. Jste:

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Reslová, I.Působení médií (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pusobeni-medii.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.