Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení Raiffeisenbank a.s. na své klienty

Působení Raiffeisenbank a.s. na své klienty

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Bednářová
Šetření:06. 09. 2011 - 06. 10. 2011
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím klienty Raiffeisenbank a.s. o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který bude použit pro mou bakalářskou práci na téma Marketingová komunikace Raiffeisenbank a.s.

Odpovědi respondentů

1. Přidělte prosím těmto bankám čísla (1 nejoblíbenější, 5 nejméně preferovaná)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
ČSOB3.1831.784
Komerční banka3.2121.436
Raiffeisenbank1.8461.246
UniCredit Bank3.8651.54
Česká spořitelna2.8941.825

Graf

2. Se službami Raiffeisenbank a.s. (dále jen RB) jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojený4947,12 %47,12 %  
spokojený3533,65 %33,65 %  
spíše nespokojený1514,42 %14,42 %  
nespokojený43,85 %3,85 %  
nevím, nic jsem od nich nepotřeboval10,96 %0,96 %  

Graf

3. Úroveň profesních znalostí prodejců na pobočkách RB (dokáží Vám poradit, vyřešit problém, navrhnout alternativní řešení apod.) hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžnou5855,77 %55,77 %  
profesionální4038,46 %38,46 %  
nízkou54,81 %4,81 %  
nechodím tam, řeším vše elektronicky10,96 %0,96 %  

Graf

4. Co se týká jednání s klienty, jsou prodejci na pobočkách RB většinou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše vstřícní6865,38 %65,38 %  
velmi vstřícní2625 %25 %  
spíše neochotní87,69 %7,69 %  
neochotní10,96 %0,96 %  
nechodím tam, řeším vše elektronicky10,96 %0,96 %  

Graf

5. Interiér poboček RB hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše příjemný5451,92 %51,92 %  
velmi příjemný2625 %25 %  
spíše nepříjemný1716,35 %16,35 %  
velmi nepříjemný65,77 %5,77 %  
nechodím tam, řeším vše elektronicky10,96 %0,96 %  

Graf

6. O nabídkách a akcích RB se dozvídám většinou z: (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetových stránek www.rb.cz5250 %50 %  
televizních reklamních spotů4543,27 %43,27 %  
z dopisu, e-mailu či telefonátu od Raiffeisenbank3028,85 %28,85 %  
od prodejce na pobočce1918,27 %18,27 %  
z venkovní reklamy (billboardy, citylight vitríny,...)1918,27 %18,27 %  
z letáků či plakátů na pobočce1817,31 %17,31 %  
z rozhlasových reklamních spotů43,85 %3,85 %  

Graf

7. Přidělte prosím těmto způsobům kontaktování čísla (1 nejvíce preferovaný, 5 nejméně preferovaný)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
telefonický3.1151.141
elektronický (e-mail)1.8850.775
poštou2.7980.796
osobní na pobočce2.2021.353

Graf

8. Všiml jste si za posledních šest měsíců reklamního spotu na Raiffeisenbank v TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8076,92 %76,92 %  
ne2423,08 %23,08 %  

Graf

9. Čím Vás reklama zaujala? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujala mě4353,75 %41,35 %  
nápaditostí2227,5 %21,15 %  
grafickou úpravou1923,75 %18,27 %  
celkovým zpracováním1113,75 %10,58 %  
obsahem1012,5 %9,62 %  

Graf

10. Vzpomenete si na cokoliv, i maličkost, z TV reklamy? Např. bylo tam smějící se dítě, park, apod…

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bleskosvod

bleskosvod

bleskosvod prokop diviš e-konto žádné poplatky

bleskosvod, zkrocené poplatky, prokop diviš

bleskosvod,prokop diviš

byla to reklama na e¨konto, prokop diviš vynalezl bleskosvod

dvě slepice venčí psa :-)

dvě ženy jdou parkem

dvě ženy řešící poplatky v bance

Dvě ženy v parku se psem, které řeší poplatky za to, že člověk dává bance peníze

kreslený muž

lidé procházející se po parku a povídají si

lidé v parku

ne

ne

ne, vím, že byla a že mi proběhlo hlavou, tak vedení účtu zdarma, hm, ale jen když vám tam padají desítky tisíc, na mateřské platím jak blbá, 200Kč měsíčně!

nevím

nevím

nevim, reklamy sleduji jen půlkou jednoho oko ;)

nevzpomínám si...

Park, pes, basketbal,

park, povídající si lidé, jeden z nich hodí basketbalovým míčem, běží jim titulky nad hlavami

park,pes

Pes jménem Max... Po už druhém shlédnutí mi bylo do breku, že vůbec někdo z reklamní agentury vymyslí takovou reklamu o ničem.

pes, zeny, park

pobočka RB

podnikatelské konto

podnikatelský účet zdarma, chlap na pobočce,

podnikatelský účet, chlap v bance

povídající si lidé o bance

procházející se kamarádi někde u hřiště, k jednomu přiletí míč, odhodí ho zpět, myslím, že se baví o poplatcích

procházející se lidi, park

prokop diviš

prokop diviš

prokop diviš asi? bleskosvod, e-konto, žádné poplatky

prokop diviš bleskosvod zkrocené poplatky za vedení účtu ekonto platíme vám

Prokop Diviš vynalezl bleskosvod, vesnička či město s roztomilými křivými domečky, historická doba, potom přijde ten samý herec, co hrál Diviše, do Raiffeisenbank, e-konto, žádné poplatky, platíme Vám

prokop diviš, bleskosvod

prostředí s více lidmi na hřišti, Prokop Diviš :)

reklama na e-konto, prokop diviš vynalezl bleskosvod, dřive se lidé blesků báli

Reklama na ZUNO bank

směšné křivé domečky pod kopcem, prokop diviš, bleskosvod

Stromy, pes, poplatky... Obecně trapná reklama, ale nezapomene se na ní, což je asi účel...

Titulky nad hlavama . Reklama probíhala v parku.

Vim, že jsem nějakou reklamu viděla, ale nezaujala mě, tak si z ní nic nepamatuju. Snad jen žlutou barvu.

vynálezce bleskosvodu, reklama na e-konto, žádné poplatky, odehrávalo se to v historické době, potom v současné

zavádějící tvrzení

zkrocené blesky, zkrocené poplatky

zkrotili jsme poplatky jako prokop diviš zkrotil blesky

11. V posledních šesti měsících jsem se setkal s reklamou na RB: (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi8581,73 %81,73 %  
na internetu7370,19 %70,19 %  
na billboardech4341,35 %41,35 %  
v citylight vitrínách2120,19 %20,19 %  
byl jsem informován od prodejce na pobočce2019,23 %19,23 %  
v tisku87,69 %7,69 %  
nesetkal jsem se s žádnou z výše uvedených65,77 %5,77 %  
v rozhlasu43,85 %3,85 %  

Graf

12. Sjednal jste si za posledních šest měsíců u RB některou ze služeb na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8177,88 %77,88 %  
ano2322,12 %22,12 %  

Graf

13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
díky informacím od prodejce1252,17 %11,54 %  
na internetu1043,48 %9,62 %  
v televizi939,13 %8,65 %  
reklama v tisku14,35 %0,96 %  

Graf

14. Internetové stránky Raiffeisenbank navštěvuji přibližně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou či dvakrát za měsíc2625 %25 %  
jednou za čtrnáct dní2524,04 %24,04 %  
méně často2120,19 %20,19 %  
jednou či vícekrát za týden1716,35 %16,35 %  
nenavštěvuji1514,42 %14,42 %  

Graf

15. Víte o některých veřejně prospěšných aktivitách, do kterých se RB zapojuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8581,73 %81,73 %  
ano1918,27 %18,27 %  

Graf

16. Uveďte prosím, které veřejně prospěšné aktivity, ve kterých se RB angažuje, znáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

červený kříž, adra

červený kříž, pomozte dětem

Český červený kříž H.Stepi Kure - Pomozte dětem Konto bariéry

český červený kříž, pomozte dětem

e-konto charita, pomozte dětem

e-konto, pomozte dětem

herbert stepic, pomozte dětem

charita pomocí e-konta

Konto Bariéry, Nadace Kuře

Konto bariéry, Pomozte dětem

Kuře

Nadace Adra, Konto Bariéry, Pomozte dětem

podpora nadace Kuře

pomoc díky e-kontu

Pomozte dětem

pomozte dětem, červený kříž

pomozte dětem, e-konto

pomozte dětem, sponzoring různých akcí

přízpěvky neziskovým organizacím

17. Označte prosím pojmy, které si spojujete s Raiffeisenbank:(možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
profesionalita4644,23 %44,23 %  
kvalita4644,23 %44,23 %  
péče o zákazníka4644,23 %44,23 %  
důvěra4442,31 %42,31 %  
vstřícnost3937,5 %37,5 %  
jistota3735,58 %35,58 %  
příjemná atmosféra3432,69 %32,69 %  
žádný z výše uvedených1817,31 %17,31 %  
zázemí1312,5 %12,5 %  

Graf

18. Kdybych mohl na Raiffeisenbank něco pochválit, bylo by to (prosím vypište):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

celkem příjemní prodejci na pobočce, vždy se chovají profesionálně

dobrá otevírací doba poboček, milí, sympatičtí prodejci, příjemná atmosféra

dobré produkty a služby

Elektronické bankovnictí, využívám od úplného začátku. Ale zdražili, odešla bych k Fio, ale nahlašovat všude nové číslo banky je skoro neskutečné, hypotéka, mateřská, úřady, přivýdělky, pojištění...

elektronické bankovnictví

elektronické bankovnictví převzaté od e-banky

internetbanking

internetové bankovnictví, které je naprosto jednoduché a celý účet můžu ovládat z domova bez nutnosti návštěvy pobočky.

Komunikace s operátory. Možnost i vštší problémy/dotazy vyřešit prostřednictvím telefonátu.

koupe ebanky

Kvalita internetového bankovnictví rychlost, transparentnost, otevírací doba poboček telefonická podpora

ne

nemohu hodnotit

nevim, vedu si tam jen spoření

nic

osobní jednání s klientem

pěkné barvy firmy

pobočka ve Vršovicích v Edenu

Pobočku, u které mám zřízený účet mám blízko místa, kde bydlím. Bohužel nic jiného. Účet budu v nejbližší době rušit.

práce zaměstnanců na pobočce Zenklova v Praze 8

profesionalita prodejců (většinou)

přístup zaměstnanců RB na pobočce, jsou milí, vstřícní, ochotní, psolehliví, profesionální

pseudosnaha

rychlost

snaha o kontakt

snaží se omezit poplatky na e-kontu

Spokojenost s účtem všechno je přehledný a zabespečený tak že se mi nato nikdo nemůže dostat.

věnuje se dost veřejně prospěšným akcím

věnuje se hodně charitativním akcím, myslí na druhé

věnuje se charitě

vstřícné chování zaměstnanců příjemné prostředí poboček

vstřícnost

Využívám E-konto a jsem spokojen s nízkými bank. poplatky a že je vedení účtu zdarma.

zabezpečení internetového bankovnictví

19. Kdybych mohl na Raiffeisenbank něco zlepšit, bylo by to (prosím vypište):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aktivní přístup k řešení problémů

četnost bankomatů, poplatky!

elektronické bankovnictví

interiér více bankomatů

je známá akorát díky e-kontu, jiné produkty neznám

jednání s klienty, marketing

jejich telefonická linka. To je něco strašného. Nejen že tam jsou občas nepříjemní a nic neví, ale nejsou schopni ani ochotni vyřešit jednoduchou reklamaci, kterou na pobočce vyřešili za 5 minut

jejich telefonní linka je šílená

klient ale musí posílat určitou částku, takže když ji nepošle, má smůlu a musí platit jak mourovatej

lepší zacházení s dlouholetými klienty,přestat znevýhodňovat dřívě uzavřené smlouvy /Kompletkonto/ s cílem donutit pod tlakem peněz zákazníka změnit smlouvu,jhraničí to s bankovním terorem a přinutí takový postup zákazníka odejít k jioné bance kde se chovají slušně

mají pořád jen reklamy na e-konto, ale co ostatní prosukty? to už se nemají čím pochlubit?

mene poplatku

méně zbytečných poplatků

Menší poplatky za vedení účtu, kvalitnější a přesnější informace na infolince

Možnost dobití tel. creditu přímo z účtu.

necítím se dobře na pobočce, mohla by být upravena příjemněji, je to moc chladné a neosobní

nevim

nevím

nic mě nenapadá

Pokud něco RFB ze své strany pokazí, tak by se hodila alespoň omluva, za způsobené potíže. Příkladem je zablokování mého účtu z důvodu nesplácení úvěru zřízeného u RFB (důvod blokace jsem zjistila až po měsíci nechtěli mi ho sdělit) - bohužel pro RFB já ani nikdo z mé rodiny nebo blízkých nemá prokazatelně u RFB zřízený žádný úvěr, takže ho nemůžu ani splácet a imaginární úvěr rozhodně splácet nebudu. Nepříjemné chování pracovnic RFB, kterým jejich program řekl, že jsem neplatič rozhodně nebylo příjemné! Tak by se mohli alespoň omluvit a ne jen bez udání důvodu z čista jasna odblokovat účet.

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky

poplatky jsou někdy příliš vysoké

Pracovníci na pobočkách by měli více sledovat klientovi zájmy, než nabídnutí produktu. Rozdíly mezi pobočkami jsou také znatelné. Přístup v některých pobočkách je velmi vstřícný. Někteří pracovníci spíše starší jsou potom více odtažití především od mladších klientů. Komunikace kartového centra s pobočkami a klientem by také mohla fungovat lépe. Doporučil bych potom větší orientaci na prostředí internet bankingu, který byl kdysi dominantou banky.

Raiffeisenbank a.s. by se mohla začít výce zajímat i olidi v niších třídách.

RB by mohla o zásadních věcech na účtu informovat SMSkou (záporný zůstatek, ukončení platnosti platební karty...) Internetové stránky - internetové bankovnictví převzaté od eBanky funguje skvěele, ale internetové stránky www.rb.cz jsou strohé, přepláclé úvodním banerem a nekvalitní (rozbalovací menu pro vstup do internetového bankovnictví se často "rozkmitá", mapka poboček je malá, informace se hledají těžko, atd...)

studentské účty

telefonní linka, neschopnost operátorů řešit problémy a reagovat na požadavky klientů

telefonní operátoři naprosto neschopní

úrokové sazby, poplatky (i když osobně žádné neplatím, standardní jsou nehorázně vysoké)

v současnoti budu měnit banku, jsem velice nespokojený s jednáním a chováním některých prodejců při řešení stížností a problémů. klamavé informace jsou naq denním pořádku

více bankomatů

více bankomatů po Praze - v obchodních centrech, na letišti,....

více poboček

Výhody pro stálé klienty, zlevnění měsíčního poplatku (jako 200Kč měsíčně, no pardon...). Jinak jsem se vším spokojená.

Zjednodušení informací o produktech podávaných prostřednictvím e-mailů. Např. komplexní tabulkovou formou.

20. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5653,85 %53,85 %  
muž4846,15 %46,15 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let4543,27 %43,27 %  
40 - 49 let2423,08 %23,08 %  
27 - 39 let2221,15 %21,15 %  
50 - 59 let98,65 %8,65 %  
60 let a více32,88 %2,88 %  
17 let a méně10,96 %0,96 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4745,19 %45,19 %  
vysokoškolské4442,31 %42,31 %  
vyučen(-á)76,73 %6,73 %  
vyšší odborné65,77 %5,77 %  

Graf

23. Kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5048,08 %48,08 %  
Jihočeský1615,38 %15,38 %  
Středočeský1110,58 %10,58 %  
Jihomoravský109,62 %9,62 %  
Ústecký54,81 %4,81 %  
Olomoucký32,88 %2,88 %  
Liberecký32,88 %2,88 %  
Moravskoslezský21,92 %1,92 %  
Karlovarský21,92 %1,92 %  
Pardubický10,96 %0,96 %  
Vysočina10,96 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Přidělte prosím těmto způsobům kontaktování čísla (1 nejvíce preferovaný, 5 nejméně preferovaný)

  • odpověď telefonický=4:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)

12. Sjednal jste si za posledních šest měsíců u RB některou ze služeb na základě reklamy?

  • odpověď ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi díky informacím od prodejce na otázku 13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)

17. Označte prosím pojmy, které si spojujete s Raiffeisenbank:(možno více odpovědí)

  • odpověď kvalita:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 23. Kraj

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Přidělte prosím těmto bankám čísla (1 nejoblíbenější, 5 nejméně preferovaná)

2. Se službami Raiffeisenbank a.s. (dále jen RB) jsem:

3. Úroveň profesních znalostí prodejců na pobočkách RB (dokáží Vám poradit, vyřešit problém, navrhnout alternativní řešení apod.) hodnotím jako:

4. Co se týká jednání s klienty, jsou prodejci na pobočkách RB většinou:

5. Interiér poboček RB hodnotím jako:

6. O nabídkách a akcích RB se dozvídám většinou z: (možno více odpovědí)

7. Přidělte prosím těmto způsobům kontaktování čísla (1 nejvíce preferovaný, 5 nejméně preferovaný)

8. Všiml jste si za posledních šest měsíců reklamního spotu na Raiffeisenbank v TV?

9. Čím Vás reklama zaujala? (možno více odpovědí)

11. V posledních šesti měsících jsem se setkal s reklamou na RB: (možno více odpovědí)

12. Sjednal jste si za posledních šest měsíců u RB některou ze služeb na základě reklamy?

13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)

14. Internetové stránky Raiffeisenbank navštěvuji přibližně:

15. Víte o některých veřejně prospěšných aktivitách, do kterých se RB zapojuje?

17. Označte prosím pojmy, které si spojujete s Raiffeisenbank:(možno více odpovědí)

20. Pohlaví:

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Kraj

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Přidělte prosím těmto bankám čísla (1 nejoblíbenější, 5 nejméně preferovaná)

2. Se službami Raiffeisenbank a.s. (dále jen RB) jsem:

3. Úroveň profesních znalostí prodejců na pobočkách RB (dokáží Vám poradit, vyřešit problém, navrhnout alternativní řešení apod.) hodnotím jako:

4. Co se týká jednání s klienty, jsou prodejci na pobočkách RB většinou:

5. Interiér poboček RB hodnotím jako:

6. O nabídkách a akcích RB se dozvídám většinou z: (možno více odpovědí)

7. Přidělte prosím těmto způsobům kontaktování čísla (1 nejvíce preferovaný, 5 nejméně preferovaný)

8. Všiml jste si za posledních šest měsíců reklamního spotu na Raiffeisenbank v TV?

9. Čím Vás reklama zaujala? (možno více odpovědí)

11. V posledních šesti měsících jsem se setkal s reklamou na RB: (možno více odpovědí)

12. Sjednal jste si za posledních šest měsíců u RB některou ze služeb na základě reklamy?

13. Na základě jaké reklamy jste si sjednal služby u RB?(možno více odpovědí)

14. Internetové stránky Raiffeisenbank navštěvuji přibližně:

15. Víte o některých veřejně prospěšných aktivitách, do kterých se RB zapojuje?

17. Označte prosím pojmy, které si spojujete s Raiffeisenbank:(možno více odpovědí)

20. Pohlaví:

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Kraj

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bednářová, L.Působení Raiffeisenbank a.s. na své klienty (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pusobeni-raiffeisenbank-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.