Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamních sdělení v rámci vybraných mediatypů
Působení reklamních sdělení v rámci vybraných mediatypů
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Josef Pešek |
---|---|
Šetření: | 27. 12. 2010 - 10. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 249 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hlavním cílem mé bakalářské práce je dokázat, že internet je marketingově dobře využitelný a že je masovým médiem vhodným i pro velké reklamní zadavatele. K tomu využívám nejrůznější metody a metriky měření efektivity internetových reklamních kampaní a v neposlení řadě také průzkum věřejného mínění.
Tímto Vás moc prosím o vyplnění dotazníku, nezabere Vám více než 90 vteřin a mne to velmi pomůže. Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Kde Vás nejvíce obtěžuje reklama (vyberte médium) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 152 | 61,04 % | 61,04 % |
Rozhlas | 50 | 20,08 % | 20,08 % |
Internet | 31 | 12,45 % | 12,45 % |
Jiné | 10 | 4,02 % | 4,02 % |
Tisk | 6 | 2,41 % | 2,41 % |
2. Sledováním kterého média trávíte během týdne nejvíce času ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 213 | 85,54 % | 85,54 % |
Televize | 25 | 10,04 % | 10,04 % |
Rozhlas | 11 | 4,42 % | 4,42 % |
3. Odkud čerpáte nejvíce informací ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 233 | 93,57 % | 93,57 % |
Televize | 7 | 2,81 % | 2,81 % |
Tisk | 7 | 2,81 % | 2,81 % |
Jiné | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Rozhlas | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
4. Která reklama Vás nejvíce podněcuje k nákupu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová | 108 | 43,37 % | 43,37 % |
Televizní | 57 | 22,89 % | 22,89 % |
Jiná | 54 | 21,69 % | 21,69 % |
Tisková | 26 | 10,44 % | 10,44 % |
Rozhlasová | 4 | 1,61 % | 1,61 % |
5. Na základě jakého kritéria se rozhodujete k nákupu výrobku / produktu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Předchozí zkušenost s výrobkem / produktem ? | 108 | 43,37 % | 43,37 % |
Doporučení | 104 | 41,77 % | 41,77 % |
Jiné | 31 | 12,45 % | 12,45 % |
Reklama | 6 | 2,41 % | 2,41 % |
6. Pohlaví ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 163 | 65,46 % | 65,46 % |
Žena | 86 | 34,54 % | 34,54 % |
7. Věk ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 158 | 63,45 % | 63,45 % |
31 - 40 let | 57 | 22,89 % | 22,89 % |
15 - 20 let | 24 | 9,64 % | 9,64 % |
41 let - a více | 10 | 4,02 % | 4,02 % |
8. Velikost místa bydliště ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 114 | 45,78 % | 45,78 % |
Do 100 000 obyvatel | 50 | 20,08 % | 20,08 % |
Nad 100 000 obyvatel | 41 | 16,47 % | 16,47 % |
Do 5000 obyvatel | 30 | 12,05 % | 12,05 % |
Do 10 000 obyvatel | 14 | 5,62 % | 5,62 % |
9. Dosažené vzdělání ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední (sš, sou..) | 126 | 50,6 % | 50,6 % |
Vysokoškolské (mgr, ing, mudr..) | 65 | 26,1 % | 26,1 % |
Vyšší (dis, bc) | 47 | 18,88 % | 18,88 % |
Základní | 11 | 4,42 % | 4,42 % |
10. Čistý měsíční příjem ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 18 000 Kč | 85 | 34,14 % | 34,14 % |
Do 35 000 Kč | 55 | 22,09 % | 22,09 % |
Do 25 000 Kč | 51 | 20,48 % | 20,48 % |
Více než 50 000 Kč | 33 | 13,25 % | 13,25 % |
Do 45 000 Kč | 25 | 10,04 % | 10,04 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (59,1 %)
- facebook.com (16,8 %)
- twitter.com (13,2 %)
- vyplnto.cz (3,2 %)
- google.cz (1,2 %)
- longurl.org (1,2 %)
- zive.cz (1 %)
- search.seznam.cz (1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.