Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamních sdělení v rámci vybraných mediatypů
Působení reklamních sdělení v rámci vybraných mediatypů
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Josef Pešek |
---|---|
Šetření: | 27. 12. 2010 - 10. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 249 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hlavním cílem mé bakalářské práce je dokázat, že internet je marketingově dobře využitelný a že je masovým médiem vhodným i pro velké reklamní zadavatele. K tomu využívám nejrůznější metody a metriky měření efektivity internetových reklamních kampaní a v neposlení řadě také průzkum věřejného mínění.
Tímto Vás moc prosím o vyplnění dotazníku, nezabere Vám více než 90 vteřin a mne to velmi pomůže. Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Kde Vás nejvíce obtěžuje reklama (vyberte médium) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 152 | 61,04 % | 61,04 % |
Rozhlas | 50 | 20,08 % | 20,08 % |
Internet | 31 | 12,45 % | 12,45 % |
Jiné | 10 | 4,02 % | 4,02 % |
Tisk | 6 | 2,41 % | 2,41 % |
2. Sledováním kterého média trávíte během týdne nejvíce času ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 213 | 85,54 % | 85,54 % |
Televize | 25 | 10,04 % | 10,04 % |
Rozhlas | 11 | 4,42 % | 4,42 % |
3. Odkud čerpáte nejvíce informací ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 233 | 93,57 % | 93,57 % |
Televize | 7 | 2,81 % | 2,81 % |
Tisk | 7 | 2,81 % | 2,81 % |
Jiné | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Rozhlas | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
4. Která reklama Vás nejvíce podněcuje k nákupu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová | 108 | 43,37 % | 43,37 % |
Televizní | 57 | 22,89 % | 22,89 % |
Jiná | 54 | 21,69 % | 21,69 % |
Tisková | 26 | 10,44 % | 10,44 % |
Rozhlasová | 4 | 1,61 % | 1,61 % |
5. Na základě jakého kritéria se rozhodujete k nákupu výrobku / produktu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Předchozí zkušenost s výrobkem / produktem ? | 108 | 43,37 % | 43,37 % |
Doporučení | 104 | 41,77 % | 41,77 % |
Jiné | 31 | 12,45 % | 12,45 % |
Reklama | 6 | 2,41 % | 2,41 % |
6. Pohlaví ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 163 | 65,46 % | 65,46 % |
Žena | 86 | 34,54 % | 34,54 % |
7. Věk ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 158 | 63,45 % | 63,45 % |
31 - 40 let | 57 | 22,89 % | 22,89 % |
15 - 20 let | 24 | 9,64 % | 9,64 % |
41 let - a více | 10 | 4,02 % | 4,02 % |
8. Velikost místa bydliště ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 114 | 45,78 % | 45,78 % |
Do 100 000 obyvatel | 50 | 20,08 % | 20,08 % |
Nad 100 000 obyvatel | 41 | 16,47 % | 16,47 % |
Do 5000 obyvatel | 30 | 12,05 % | 12,05 % |
Do 10 000 obyvatel | 14 | 5,62 % | 5,62 % |
9. Dosažené vzdělání ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední (sš, sou..) | 126 | 50,6 % | 50,6 % |
Vysokoškolské (mgr, ing, mudr..) | 65 | 26,1 % | 26,1 % |
Vyšší (dis, bc) | 47 | 18,88 % | 18,88 % |
Základní | 11 | 4,42 % | 4,42 % |
10. Čistý měsíční příjem ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 18 000 Kč | 85 | 34,14 % | 34,14 % |
Do 35 000 Kč | 55 | 22,09 % | 22,09 % |
Do 25 000 Kč | 51 | 20,48 % | 20,48 % |
Více než 50 000 Kč | 33 | 13,25 % | 13,25 % |
Do 45 000 Kč | 25 | 10,04 % | 10,04 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.