Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy na veřejnost

Působení reklamy na veřejnost

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Adamec
Šetření:02. 11. 2010 - 04. 11. 2010
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.98
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který bude použit pro účely seminární práce na fakultě podnikatelské VUT v Brně. Děkuji.

S pozdravem

Honza

Odpovědi respondentů

1. Kde se nejčastěji dozvídáte o internetových obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet (Google, Seznam, apod.).3375 %75 %  
Sociální sítě (Facebook, MySpace, apod.).818,18 %18,18 %  
Letáky, billboardy.24,55 %4,55 %  
Rádio, TV.12,27 %2,27 %  

Graf

2. Jaký vztah máte k reklamám, které se Vám na Facebooku zobrazují v postranních lištách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mě reklama nebo zboží zaujme, rád reklamu otevřu a na obchod se podívám.1431,82 %31,82 %  
Vím o nich, ale ignoruji je i přesto, že by mě mohly zajímat.1431,82 %31,82 %  
Většinou si jich ani nevšimnu.920,45 %20,45 %  
Nemám účet na Facebooku.715,91 %15,91 %  

Graf

3. Pokud by ste za vstup do skupiny elektronického obchodu na Facebooku získali různé bonusy (slevy apod.), jaká by byla Vaše reakce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mě zboží zaujme přidám se do skupiny obchodu.2148,84 %47,73 %  
Nepřidám se ani, když mě něco zaujme.1432,56 %31,82 %  
Nemám účet na Facebooku.818,6 %18,18 %  

Graf

4. Jak se stavíte k reklamním letáčkům, které lidé rozdávají na frekventovaných místech (metro, zastávky, náměstí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odmítnu si jej vzít.1738,64 %38,64 %  
Vezmu si jej, ale nečtu informace (později leták vyhodím).1431,82 %31,82 %  
Vezmu si jej a přečtu si, co je na letáku napsáno.1329,55 %29,55 %  

Graf

5. Rozdavači letáků mě obtěžují a raději se jim vyhýbám.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2045,45 %45,45 %  
spíše souhlasím1329,55 %29,55 %  
spíše nesouhlasím613,64 %13,64 %  
nesouhlasím36,82 %6,82 %  
nevím24,55 %4,55 %  

Graf

6. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-243579,55 %79,55 %  
35-54613,64 %13,64 %  
25-3436,82 %6,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Adamec, J.Působení reklamy na veřejnost (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pusobeni-reklamy-na-verejnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.