Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy v závislosti na cílových skupinách

Působení reklamy v závislosti na cílových skupinách

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Ječmínková
Šetření:19. 10. 2010 - 08. 11. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):23 / 23
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:21,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Píšu diplomovou práci na téma Působení reklamy v závislosti na cílových skupinách. Součástí práce je i tento dotazník. Budu moc ráda, pokud mi pomůžete s jeho vyhodnocením. Dotazník se zaměřuje na působení reklamy na cílové skupiny značky Škoda.

Moc děkuji za pomoc!

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

U otázek s možností odpovědi ++/+/0/-/-- odpovídejte:

 

++ souhlasím

+ spíše souhlasím

0 nevím

- spíše nesouhlasím

-- nesouhlasím

Odpovědi respondentů

1. Podle jakých kritérií se většinou při koupi automobilu rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na základě zkušenosti1431,11 %31,11 %  
Podle značky920 %20 %  
Podle ceny920 %20 %  
Na doporučení (přátel, rodiny)817,78 %17,78 %  
aby odpovidal pomer kvalit/cena12,22 %2,22 %  
Na základě reklamního sdělení12,22 %2,22 %  
Podle dostupnosti náhr.dílů a celkové ceny vozu12,22 %2,22 %  
parametry, cena, doporučení12,22 %2,22 %  
studium časopisů,internetové recenze,testy bezpečn12,22 %2,22 %  

Graf

2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi2657,78 %57,78 %  
V tisku613,33 %13,33 %  
Na internetu48,89 %8,89 %  
Na billboardech48,89 %8,89 %  
všude24,44 %4,44 %  
při sportovních událostech12,22 %2,22 %  
veletrh, cyklisticke zavody12,22 %2,22 %  
v práci12,22 %2,22 %  

Graf

3. Jak na vás působí reklamy značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hezké2351,11 %51,11 %  
Průměrné1533,33 %33,33 %  
Zábavné511,11 %11,11 %  
Nezajímavé12,22 %2,22 %  
nevybavuju si je12,22 %2,22 %  

Graf

4. Vzpomenete si sami od sebe na nějakou televizní reklamu týkající se vozů značky Škoda? Pokud ano, o jaký model jde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
octavia511,11 %11,11 %  
Yeti48,89 %8,89 %  
ne48,89 %8,89 %  
škoda fabia36,67 %6,67 %  
fabia36,67 %6,67 %  
Roomster24,44 %4,44 %  
fabie24,44 %4,44 %  
nová Škoda Fabia (auto z dortu v měřítku 1:1)12,22 %2,22 %  
fabia,octavia12,22 %2,22 %  
Skoda Fabia 1 generacia12,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi FRSll
Roomster, Superb, Fabia
nová škoda octavia, fabia RS
nevzpomenu si
nevzpomínám si
Fabia RS
simly clever
Superb a Octavia
Jeti
yetti
Fabia TSI
Fabia TSI, Octavia TSI
nevím
Škoda Octavia
superb
Škoda-Octavia Superb
Škoda Octavia EDITION CZ
fabia, superb
nevzpomenu
1942,22 %42,22 % 

Graf

5. Jak na vás působí tato reklama na model Škoda Fabia? http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newfabia/gallery/multimedia/Pages/video.aspx (Dole odkaz televizní reklama)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
upoutala mou pozornost0.8441.242
poskytla potřebné informace0.4671.716
porozuměl/a jsem sdělení1.2891.05
rychle zapamatovatelná0.8891.21
působí důvěryhodně0.80.916
vytváří dobrou image firmy0.9331.04
dokáže přesvědčit ke koupi ( bez ohledu na to, zda např. již nějaké vozidlo vlastníte, finanční situaci atd.)-0.0221.577

Graf

6. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2555,56 %55,56 %  
ano2044,44 %44,44 %  

Graf

7. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidi, kteří chtějí aktivně trávit volný čas2044,44 %44,44 %  
Rodina s dětmi817,78 %17,78 %  
Mladé bezdětné páry817,78 %17,78 %  
Seniory36,67 %6,67 %  
Managery, podnikatele24,44 %4,44 %  
neviem,nechcelo mi prehrat tu reklamu 12,22 %2,22 %  
pro všechny12,22 %2,22 %  
nic12,22 %2,22 %  
bohužel spuštění reklamy vyžaduje instalaci doplňk12,22 %2,22 %  

Graf

8. Jak na vás působí tato reklama na model Škoda Octavia? http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newoctavia/gallery/multimedia/Pages/video.aspx

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
upoutala mou pozornost1.0671.04
poskytla potřebné informace0.4441.669
porozuměl/a jsem sdělení0.7331.218
rychle zapamatovatelná0.9331.173
působí důvěryhodně0.5561.18
vytváří dobrou image firmy0.7330.996
dokáže přesvědčit ke koupi ( bez ohledu na to, zda např. již nějaké vozidlo vlastníte, finanční situaci atd.)0.41.662

Graf

9. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2555,56 %55,56 %  
ne2044,44 %44,44 %  

Graf

10. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina s dětmi1533,33 %33,33 %  
Managery, podnikatele1533,33 %33,33 %  
Lidi, kteří chtějí aktivně trávit volný čas920 %20 %  
Mladé bezdětné páry24,44 %4,44 %  
neviem,nechcelo mi prehrat tu reklamu 12,22 %2,22 %  
Seniory12,22 %2,22 %  
Netuším, možná naivní trotly?12,22 %2,22 %  
bohužel spuštění reklamy vyžaduje instalaci doplňk12,22 %2,22 %  

Graf

11. Jak na vás působí tato reklama na model Škoda Roomster? http://www.skoda-auto.cz/cze/model/roomster/gallery/multimedia/Pages/video.aspx (Dole odkaz televizní reklama)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
upoutala mou pozornost0.6671.2
poskytla potřebné informace0.4891.539
porozuměl/a jsem sdělení0.9781
rychle zapamatovatelná0.7780.928
působí důvěryhodně0.9330.996
vytváří dobrou image firmy0.9111.014
dokáže přesvědčit ke koupi (bez ohledu na to, zda např. již nějaké vozidlo vlastníte, finanční situaci atd.)0.3561.429

Graf

12. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2453,33 %53,33 %  
ne2146,67 %46,67 %  

Graf

13. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina s dětmi2964,44 %64,44 %  
Lidi, kteří chtějí aktivně trávit volný čas715,56 %15,56 %  
Managery, podnikatele511,11 %11,11 %  
Seniory24,44 %4,44 %  
neviem,nechcelo mi prehrat tu reklamu 12,22 %2,22 %  
bohužel spuštění reklamy vyžaduje instalaci doplňk12,22 %2,22 %  

Graf

14. Jak na vás působí tato reklama na model Škoda Superb? http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newsuperb/gallery/multimedia/Pages/video.aspx (Dole odkaz televizní reklama)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
upoutala mou pozornost0.6891.77
poskytla potřebné informace0.4891.672
porozuměl/a jsem sdělení0.8441.109
rychle zapamatovatelná0.7331.084
působí důvěryhodně0.8891.032
vytváří dobrou image firmy1.0221.266
dokáže přesvědčit ke koupi (bez ohledu na to, zda např. již nějaké vozidlo vlastníte, finanční situaci atd.)0.3781.657

Graf

15. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2862,22 %62,22 %  
ano1737,78 %37,78 %  

Graf

16. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Managery, podnikatele3168,89 %68,89 %  
Lidi, kteří chtějí aktivně trávit volný čas511,11 %11,11 %  
Mladé bezdětné páry24,44 %4,44 %  
Rodina s dětmi24,44 %4,44 %  
Pro mě :-))12,22 %2,22 %  
neviem,nechcelo mi prehrat tu reklamu 12,22 %2,22 %  
Seniory12,22 %2,22 %  
nevím12,22 %2,22 %  
bohužel spuštění reklamy vyžaduje instalaci doplňk12,22 %2,22 %  

Graf

17. Jak na vás působí tato reklama na model Škoda Yeti? http://www.youtube.com/watch?v=tvwFIjbf6yQ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
upoutala mou pozornost0.9561.42
poskytla potřebné informace0.3331.689
porozuměl/a jsem sdělení0.8441.331
rychle zapamatovatelná1.0671.218
působí důvěryhodně0.7111.094
vytváří dobrou image firmy0.7561.296
dokáže přesvědčit ke koupi (bez ohledu na to, zda např. již nějaké vozidlo vlastníte, finanční situaci atd.)0.1781.702

Graf

18. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2351,11 %51,11 %  
ne2248,89 %48,89 %  

Graf

19. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidi, kteří chtějí aktivně trávit volný čas1942,22 %42,22 %  
Rodina s dětmi1635,56 %35,56 %  
Mladé bezdětné páry36,67 %6,67 %  
Seniory24,44 %4,44 %  
neviem,nechcelo mi prehrat tu reklamu 12,22 %2,22 %  
všechny12,22 %2,22 %  
Managery, podnikatele 12,22 %2,22 %  
nic12,22 %2,22 %  
bohužel spuštění reklamy vyžaduje instalaci doplňk12,22 %2,22 %  

Graf

20. Pokud máte vlastní automobil, jakou značku vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda Fabia1328,89 %28,89 %  
nic1022,22 %22,22 %  
Felicia24,44 %4,44 %  
nevlastním24,44 %4,44 %  
Škoda Felicia12,22 %2,22 %  
nemám auto12,22 %2,22 %  
Škoda Roomster12,22 %2,22 %  
nevlastním automobil od firmy Škoda12,22 %2,22 %  
Hyundai Lantra12,22 %2,22 %  
BMW12,22 %2,22 %  
ani jednu, jsem na jinou značku12,22 %2,22 %  
TOYOTA Corolla12,22 %2,22 %  
Nissan Almera12,22 %2,22 %  
Renault Laguna12,22 %2,22 %  
Seat12,22 %2,22 %  
Škoda 12012,22 %2,22 %  
Fiat Marea12,22 %2,22 %  
nemám12,22 %2,22 %  
Škoda Yeti12,22 %2,22 %  
Citroen C412,22 %2,22 %  
VW12,22 %2,22 %  
MAZDA12,22 %2,22 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2964,44 %64,44 %  
muž1635,56 %35,56 %  

Graf

22. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 30 let2964,44 %64,44 %  
31 – 40 let613,33 %13,33 %  
51 – 60 let511,11 %11,11 %  
41 – 50 let36,67 %6,67 %  
61 – více24,44 %4,44 %  

Graf

23. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mladý člověk bez závazků2453,33 %53,33 %  
Rodina s dětmi1022,22 %22,22 %  
Senior613,33 %13,33 %  
Vdaná/ ženatý bezdětná/ý511,11 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ječmínková, J.Působení reklamy v závislosti na cílových skupinách (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pusobeni-reklamy-v-zavislosti-na-cilovych-skupinach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.