Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy

Působení reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Ječmínková
Šetření:02. 10. 2010 - 18. 10. 2010
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):44 / 43.97
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:25,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Píšu diplomovou práci na téma Působení reklamy v závislosti na cílových skupinách. Prosím o vyplnění dotazníku, moc mi to pomůže. Děkuju!

Odpovědi respondentů

1. Podle jakých kritérií se většinou při koupi automobilu rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle kvality924,32 %24,32 %  
Podle ceny821,62 %21,62 %  
Podle značky718,92 %18,92 %  
Na doporučení (přátel, rodiny)616,22 %16,22 %  
Ostatní410,81 %10,81 %  
Na základě zkušenosti38,11 %8,11 %  

Graf

2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou Škoda Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize2362,16 %62,16 %  
Bilboard718,92 %18,92 %  
Tisk718,92 %18,92 %  

Graf

3. Obtěžují vás reklamy od Škoda Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3286,49 %86,49 %  
Ano513,51 %13,51 %  

Graf

4. Jak dlouhá by podle vás měla být reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 20 sekund2670,27 %70,27 %  
20-60 sekund1129,73 %29,73 %  

Graf

5. Vzpomenete si sami od sebe na nějakou televizní reklamu týkající se vozů značky Škoda Auto? O jaký model jde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yeti513,51 %13,51 %  
octavia410,81 %10,81 %  
Fabia38,11 %8,11 %  
ne25,41 %5,41 %  
fabia, octavia, yeti, superb12,7 %2,7 %  
Škoda superb12,7 %2,7 %  
Škoda Octavia12,7 %2,7 %  
Roomster12,7 %2,7 %  
Superb12,7 %2,7 %  
Fabia Facelift12,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi Yeti, Fabia, Superb, Octavia, Roomster
nevzpomenu..možná na novou Fabii, byla oranžová:)
Fabie -pečení dortu
Octavia, Superb, Yeti
Fabia A05
Ano. Škoda fabia a Škoda oktávie.
Škoda Yeti-jak je ,,poronásleuje" při jízdě.
čert a káča :)
nová Fabia
dort - Fabia, nevychované děti ničící Octaviu
škoda - simply clever
E
reklamy se snažím ignorovat
nevzpomínám,ignoruji je
TV nesleduji, sorry
Škoda Fabia
yetti
1745,95 %45,95 % 

Graf

6. Jak na vás působí tato reklama na model Fabia? Upoutala mou pozornost. http://www.youtube.com/watch?v=R0SS4MDk-FE

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1951,35 %51,35 %  
spíše souhlasím821,62 %21,62 %  
nesouhlasím410,81 %10,81 %  
nevím410,81 %10,81 %  
spíše nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

7. Poskytla potřebné informace.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1335,14 %35,14 %  
nesouhlasím924,32 %24,32 %  
spíše nesouhlasím821,62 %21,62 %  
nevím513,51 %13,51 %  
souhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

8. porozuměl/a jsem sdělení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1745,95 %45,95 %  
souhlasím1232,43 %32,43 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
nevím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

9. rychle zapamatovatelná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1951,35 %51,35 %  
spíše souhlasím821,62 %21,62 %  
nevím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím12,7 %2,7 %  

Graf

10. Působí důvěryhodně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1951,35 %51,35 %  
nevím616,22 %16,22 %  
souhlasím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

11. Vytváří dobrou image firmy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1335,14 %35,14 %  
spíše souhlasím1129,73 %29,73 %  
nevím718,92 %18,92 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

12. Dokáže přesvědčit ke koupi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1745,95 %45,95 %  
nesouhlasím1027,03 %27,03 %  
spíše nesouhlasím616,22 %16,22 %  
spíše souhlasím410,81 %10,81 %  

Graf

13. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2464,86 %64,86 %  
ne1335,14 %35,14 %  

Graf

14. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina2978,38 %78,38 %  
Mladí lidé410,81 %10,81 %  
Důchodci25,41 %5,41 %  
Vícepříjmové obyvatelstvo25,41 %5,41 %  

Graf

15. Jak na vás působí tato reklama na model Octavia? Upoutala mou pozhornost. http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newoctavia/gallery/multimedia/Pages/video.aspx

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1027,03 %27,03 %  
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
souhlasím718,92 %18,92 %  
nesouhlasím513,51 %13,51 %  
nevím513,51 %13,51 %  

Graf

16. Poskytla potřebné informace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1951,35 %51,35 %  
nevím718,92 %18,92 %  
spíše nesouhlasím513,51 %13,51 %  
nesouhlasím410,81 %10,81 %  
souhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

17. Porozuměl/a jsem sdělení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2054,05 %54,05 %  
souhlasím616,22 %16,22 %  
nevím513,51 %13,51 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

18. Rychle zapamatovatelná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1027,03 %27,03 %  
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
spíše nesouhlasím718,92 %18,92 %  
nevím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím410,81 %10,81 %  

Graf

19. Působí důvěryhodně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1335,14 %35,14 %  
spíše souhlasím1129,73 %29,73 %  
nesouhlasím718,92 %18,92 %  
souhlasím513,51 %13,51 %  
spíše nesouhlasím12,7 %2,7 %  

Graf

20. Vytváří dobrou image firmy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1232,43 %32,43 %  
souhlasím821,62 %21,62 %  
nevím821,62 %21,62 %  
nesouhlasím616,22 %16,22 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

21. Dokáže přesvědčit ke koupi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1232,43 %32,43 %  
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
nesouhlasím821,62 %21,62 %  
spíše nesouhlasím410,81 %10,81 %  
souhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

22. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2259,46 %59,46 %  
ano1540,54 %40,54 %  

Graf

23. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mladí lidé2772,97 %72,97 %  
Rodina513,51 %13,51 %  
Vícepříjmové skupiny513,51 %13,51 %  

Graf

24. Jak na vás působí tato reklama na model Roomster? Upoutala mou pozornost. http://www.youtube.com/watch?v=8lTwf7Igixo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1437,84 %37,84 %  
souhlasím924,32 %24,32 %  
spíše nesouhlasím821,62 %21,62 %  
nevím410,81 %10,81 %  
nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

25. Poskytla potřebné informace.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1335,14 %35,14 %  
souhlasím924,32 %24,32 %  
spíše nesouhlasím718,92 %18,92 %  
nevím513,51 %13,51 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

26. Porozuměl/a jsem sdělení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1848,65 %48,65 %  
spíše souhlasím1335,14 %35,14 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  
nevím25,41 %5,41 %  
nesouhlasím12,7 %2,7 %  

Graf

27. Rychle zapamatovatelná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2156,76 %56,76 %  
spíše nesouhlasím616,22 %16,22 %  
nevím410,81 %10,81 %  
souhlasím410,81 %10,81 %  
nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

28. Působí důvěryhodně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1643,24 %43,24 %  
souhlasím924,32 %24,32 %  
nevím821,62 %21,62 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  
nesouhlasím12,7 %2,7 %  

Graf

29. vytváří dobrou image firmy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1335,14 %35,14 %  
nevím1232,43 %32,43 %  
spíše souhlasím1129,73 %29,73 %  
nesouhlasím12,7 %2,7 %  

Graf

30. Dokáže přesvědčit ke koupi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1232,43 %32,43 %  
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
souhlasím616,22 %16,22 %  
spíše nesouhlasím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

31. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2259,46 %59,46 %  
ne1540,54 %40,54 %  

Graf

32. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina3286,49 %86,49 %  
Mladí lidé38,11 %8,11 %  
Vícepříjmové skupiny25,41 %5,41 %  

Graf

33. Jak na vás působí tato reklama na model Superb? Upoutala mou pozornost. http://www.youtube.com/watch?v=rwsRZDQA66Q

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1437,84 %37,84 %  
spíše nesouhlasím1232,43 %32,43 %  
souhlasím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
nevím25,41 %5,41 %  

Graf

34. Poskytla potřebné informace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
spíše nesouhlasím1027,03 %27,03 %  
nesouhlasím616,22 %16,22 %  
nevím616,22 %16,22 %  
souhlasím513,51 %13,51 %  

Graf

35. Porozuměl/a jsem sdělení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1951,35 %51,35 %  
souhlasím924,32 %24,32 %  
nevím513,51 %13,51 %  
nesouhlasím25,41 %5,41 %  
spíše nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

36. Rychle zapamatovatelná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1232,43 %32,43 %  
spíše souhlasím924,32 %24,32 %  
souhlasím616,22 %16,22 %  
nevím616,22 %16,22 %  
nesouhlasím410,81 %10,81 %  

Graf

37. Působí důvěryhodně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1335,14 %35,14 %  
nevím1129,73 %29,73 %  
souhlasím821,62 %21,62 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  
nesouhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

38. Vytváří dobrou image firmy.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1437,84 %37,84 %  
spíše souhlasím1027,03 %27,03 %  
nevím718,92 %18,92 %  
nesouhlasím38,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím38,11 %8,11 %  

Graf

39. Dokáže přesvědčit o koupi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1335,14 %35,14 %  
spíše souhlasím821,62 %21,62 %  
spíše nesouhlasím821,62 %21,62 %  
nesouhlasím616,22 %16,22 %  
souhlasím25,41 %5,41 %  

Graf

40. Zaznamenali jste tuto reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1951,35 %51,35 %  
ne1848,65 %48,65 %  

Graf

41. Pro koho si myslíte, že je tato reklama určena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícepřijmové obyvatelstvo3186,11 %83,78 %  
Mladí lidé38,33 %8,11 %  
Důchodce12,78 %2,7 %  
Rodina12,78 %2,7 %  

Graf

42. Jaké vozidlo značky Škoda Auto vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné1027,03 %27,03 %  
Octavia513,51 %13,51 %  
fabia25,41 %5,41 %  
favorit25,41 %5,41 %  
Felicia12,7 %2,7 %  
Žádné.12,7 %2,7 %  
Fabia první generace12,7 %2,7 %  
Roomster12,7 %2,7 %  
žádné, v rodině - Fabia Combi (původní verze)12,7 %2,7 %  
Octavia A412,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi ziadne
-
Škoda Fabia
nevlastním
tak dlouho vyplňuji a slepá ulička? osobně žádné
zadne
žádné, ale líbí se mi Fabia nebo Octavia
ŽÁFNÉ
Felicii, ročník 1960
Skodu nemam. (Peugeot 307SWa Mitsubishi Colt)
škodab fabia
nevlastním Škodu
1232,43 %32,43 % 

Graf

43. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25821,62 %21,62 %  
24718,92 %18,92 %  
2325,41 %5,41 %  
2025,41 %5,41 %  
2625,41 %5,41 %  
2225,41 %5,41 %  
2125,41 %5,41 %  
1712,7 %2,7 %  
3812,7 %2,7 %  
4012,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi 45
27
16
30
47
35
78
33
29
924,32 %24,32 % 

Graf

44. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2362,16 %62,16 %  
Středoškolské s maturitou1027,03 %27,03 %  
Základní38,11 %8,11 %  
Středoškolské bez maturity12,7 %2,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ječmínková, J.Působení reklamy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pusobeni-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.