Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rakousko co by destinace turismu

Rakousko co by destinace turismu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Scholzová
Šetření:28. 11. 2011 - 27. 12. 2011
Počet respondentů:219
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

jsem studentka Vysoké školy obchodní v Praze a chtěla bych vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníků, jež poslouží pro výzkum mé diplomové práce. Dotazník se orientuje na Rakousko a jeho vybrané oblasti, co by destinaci turismu a je zcela anonymní.

 

Děkuji za  čas věnovaný mému dotazníku

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16776,26 %76,26 %  
muž5223,74 %23,74 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let17278,54 %78,54 %  
26 - 35 let3114,16 %14,16 %  
36 - 45 let83,65 %3,65 %  
46 - 55 let73,2 %3,2 %  
více než 56 let10,46 %0,46 %  

Graf

3. Vaše znalost oboru turismu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
turismus vnímám pouze z hlediska dovolené a cestování8940,64 %40,64 %  
studuji tento obor7031,96 %31,96 %  
studoval/a jsem tento obor, ale nepracuji v něm2511,42 %11,42 %  
pracuji v oboru198,68 %8,68 %  
zajímám se o turismus167,31 %7,31 %  

Graf

4. Jaký máte vztah k Rakousku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Navštívil/a jsem ho14063,93 %63,93 %  
Jezdím tam pravidelně4219,18 %19,18 %  
Znám jej, ale nenavštívil/a jsem ho2611,87 %11,87 %  
Slyšela jsem o něm jen základní informace (kde se nachází, znáte některé spolkové země, víte jaký je úřední jazyk, jaká je měna apod.)115,02 %5,02 %  

Graf

5. V případě, že Rakousko navštěvujete pravidelně, tak za jakým účelem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dovolená (například i víkendové pobyty - lyže, wellness)7969,3 %36,07 %  
Kultura119,65 %5,02 %  
Nákupy 108,77 %4,57 %  
Služební cesta108,77 %4,57 %  
Kultura43,51 %1,83 %  

Graf

6. Setkal/a jste se někdy s propagačním materiálem o Rakousku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15771,69 %71,69 %  
ne6228,31 %28,31 %  

Graf

7. V případě, že jste se setkal/a někdy s propagačním materiálem o Rakousku, jak byste jej ohodnotil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi povedený8454,55 %38,36 %  
průměrný6944,81 %31,51 %  
neuspokojivý10,65 %0,46 %  

Graf

8. Je pro Vás Rakousko atraktivní turistická destinace a navštívil/a byste ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19589,04 %89,04 %  
ne2410,96 %10,96 %  

Graf

9. Myslíte si, že je Rakousko finančně dostupná turistická destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano16374,43 %74,43 %  
Rozhodně ano3315,07 %15,07 %  
Spíše ne219,59 %9,59 %  
Rozhodně ne20,91 %0,91 %  

Graf

10. Za jakým účelem, dle Vašeho názoru, navštěvují nejčastěji turisté Rakousko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lyžování16575,34 %75,34 %  
Památky a kulturní akce3114,16 %14,16 %  
Za přírodou198,68 %8,68 %  
Wellness20,91 %0,91 %  
Pracovní pobyty10,46 %0,46 %  
Vzdělávací pobyty10,46 %0,46 %  

Graf

11. Za jakým účelem byste Rakousko navštívil/a Vy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lyžování8538,81 %38,81 %  
Památky a kulturní akce5826,48 %26,48 %  
Za přírodou5525,11 %25,11 %  
Wellness125,48 %5,48 %  
Vzdělávací pobyt52,28 %2,28 %  
Pracovní pobyt31,37 %1,37 %  
Gastronomie10,46 %0,46 %  

Graf

12. Kolik financí byste vynaložil/a na víkendový zážitkový víkend v oblasti Burgenladska, Dolního Rakouska a Štýrska, a to na jednu osobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5.000 CZK14566,21 %66,21 %  
5.000 - 8.000 CZK6831,05 %31,05 %  
8.000 CZK a více62,74 %2,74 %  

Graf

13. Jakou náplň zážitkového víkendu v oblastech Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko byste nejvíce uvítal/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přírodní atraktivity7735,16 %35,16 %  
Wellness5625,57 %25,57 %  
Sport4319,63 %19,63 %  
Památky3515,98 %15,98 %  
Gastronomie83,65 %3,65 %  

Graf

14. V jaké ročním období byste nejraději navštívil/a spolkové země Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto7232,88 %32,88 %  
jaro6730,59 %30,59 %  
zima4721,46 %21,46 %  
podzim3315,07 %15,07 %  

Graf

15. Uvítal/a byste souhrnný propagační materiál o Burgenlandsku, Dolním Rakousku a Štýrsku, které byste navštívil/a v rámci zážitkového víkendu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17278,54 %78,54 %  
ne4721,46 %21,46 %  

Graf

16. Co by v takovém propagačním materiálu nemělo podle Vás chybět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kulturní a přírodní atraktivity4727,33 %21,46 %  
zajímavosti o oblastech4526,16 %20,55 %  
seznámení s jednotlivými oblastmi3922,67 %17,81 %  
fotografie 2816,28 %12,79 %  
mapy137,56 %5,94 %  

Graf

17. Jaký formát by měl mít propagační materiál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brožura12270,93 %55,71 %  
skládací leták4626,74 %21 %  
kniha42,33 %1,83 %  

Graf

18. Kde by měl být propagační materiál k dostání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v cestovních kancelářích → konec dotazníku, v informačních centrech v pohraničí → konec dotazníku, v turistické centrále → konec dotazníku, možnost objednání a doručení domůotázka č. 19, na internetu v elektronické podobě → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu v elektronické podobě9555,23 %43,38 %  
v informačních centrech v pohraničí2112,21 %9,59 %  
v cestovních kancelářích2112,21 %9,59 %  
v turistické centrále 1911,05 %8,68 %  
možnost objednání a doručení domů169,3 %7,31 %  

Graf

19. V případě, že jste odpověděl/a „možnost objednání a doručení domů“, mělo by to být zdarma či za poplatek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdarma1593,75 %6,85 %  
za poplatek16,25 %0,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Kolik financí byste vynaložil/a na víkendový zážitkový víkend v oblasti Burgenladska, Dolního Rakouska a Štýrska, a to na jednu osobu?

  • odpověď Do 5.000 CZK:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšela jsem o něm jen základní informace (kde se nachází, znáte některé spolkové země, víte jaký je úřední jazyk, jaká je měna apod.) na otázku 4. Jaký máte vztah k Rakousku?

13. Jakou náplň zážitkového víkendu v oblastech Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko byste nejvíce uvítal/a

  • odpověď Wellness:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 11. Za jakým účelem byste Rakousko navštívil/a Vy?

19. V případě, že jste odpověděl/a „možnost objednání a doručení domů“, mělo by to být zdarma či za poplatek?

  • odpověď zdarma:
    • 12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost objednání a doručení domů na otázku 18. Kde by měl být propagační materiál k dostání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Vaše znalost oboru turismu

4. Jaký máte vztah k Rakousku?

5. V případě, že Rakousko navštěvujete pravidelně, tak za jakým účelem?

6. Setkal/a jste se někdy s propagačním materiálem o Rakousku?

7. V případě, že jste se setkal/a někdy s propagačním materiálem o Rakousku, jak byste jej ohodnotil/a?

8. Je pro Vás Rakousko atraktivní turistická destinace a navštívil/a byste ho?

9. Myslíte si, že je Rakousko finančně dostupná turistická destinace?

10. Za jakým účelem, dle Vašeho názoru, navštěvují nejčastěji turisté Rakousko?

11. Za jakým účelem byste Rakousko navštívil/a Vy?

12. Kolik financí byste vynaložil/a na víkendový zážitkový víkend v oblasti Burgenladska, Dolního Rakouska a Štýrska, a to na jednu osobu?

13. Jakou náplň zážitkového víkendu v oblastech Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko byste nejvíce uvítal/a

14. V jaké ročním období byste nejraději navštívil/a spolkové země Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko?

15. Uvítal/a byste souhrnný propagační materiál o Burgenlandsku, Dolním Rakousku a Štýrsku, které byste navštívil/a v rámci zážitkového víkendu?

16. Co by v takovém propagačním materiálu nemělo podle Vás chybět?

17. Jaký formát by měl mít propagační materiál?

18. Kde by měl být propagační materiál k dostání?

19. V případě, že jste odpověděl/a „možnost objednání a doručení domů“, mělo by to být zdarma či za poplatek?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Vaše znalost oboru turismu

4. Jaký máte vztah k Rakousku?

5. V případě, že Rakousko navštěvujete pravidelně, tak za jakým účelem?

6. Setkal/a jste se někdy s propagačním materiálem o Rakousku?

7. V případě, že jste se setkal/a někdy s propagačním materiálem o Rakousku, jak byste jej ohodnotil/a?

8. Je pro Vás Rakousko atraktivní turistická destinace a navštívil/a byste ho?

9. Myslíte si, že je Rakousko finančně dostupná turistická destinace?

10. Za jakým účelem, dle Vašeho názoru, navštěvují nejčastěji turisté Rakousko?

11. Za jakým účelem byste Rakousko navštívil/a Vy?

12. Kolik financí byste vynaložil/a na víkendový zážitkový víkend v oblasti Burgenladska, Dolního Rakouska a Štýrska, a to na jednu osobu?

13. Jakou náplň zážitkového víkendu v oblastech Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko byste nejvíce uvítal/a

14. V jaké ročním období byste nejraději navštívil/a spolkové země Burgenladsko, Dolní Rakousko a Štýrsko?

15. Uvítal/a byste souhrnný propagační materiál o Burgenlandsku, Dolním Rakousku a Štýrsku, které byste navštívil/a v rámci zážitkového víkendu?

16. Co by v takovém propagačním materiálu nemělo podle Vás chybět?

17. Jaký formát by měl mít propagační materiál?

18. Kde by měl být propagační materiál k dostání?

19. V případě, že jste odpověděl/a „možnost objednání a doručení domů“, mělo by to být zdarma či za poplatek?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Scholzová, P.Rakousko co by destinace turismu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://rakousko-co-by-destinace-tur.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.