Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Realitní požadavky veřejnosti

Realitní požadavky veřejnosti

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Červený
Šetření:17. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení návštěvníci, rádi bychom Vás požádali o zapojení se do průzkumu potřeb zájemců, kteří již mají nějakou zkušenost s nákupem/prodejem nemovitostí nebo je tato zkušenost teprve čeká. Vaše poznatky a názory budou vyhodnoceny k vytvoření nového realitního portálu na českém webu, který bude zaměřen čistě zefektivnění inzerce za pomocí videa.

Odpovědi respondentů

1. Jakému typu propagace u nemovitostí dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet2784,38 %84,38 %  
Vývěsky412,5 %12,5 %  
Inzertní listy13,13 %3,13 %  

Graf

2. Využili byste při prodeji/nákupu nemovitosti realitní kancelář?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2371,88 %71,88 %  
ne928,13 %28,13 %  

Graf

3. Věříte kvalitě realitních kanceláří?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2062,5 %62,5 %  
ano1237,5 %37,5 %  

Graf

4. Kterou realitní kancelář byste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední realitní kancelář, která působí ve Vašem regionu a je cílena přímo na Vaši lokalitu a má již své renomé1546,88 %46,88 %  
Velkou, celorepublikovou realitní kancelář s více pobočkami, jejíž reklamu vidíte všude kolem sebe721,88 %21,88 %  
Žádnou, vše zvládnu sám618,75 %18,75 %  
Malou realitní kancelář s malým obratem, ale jasným zaměřením na zákazníka39,38 %9,38 %  
Nezávislí zprostředkovatel13,13 %3,13 %  

Graf

5. Na, kterém realitním portále hledáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sreality.cz1959,38 %59,38 %  
Bezrealitky.cz515,63 %15,63 %  
Bydleni.cz26,25 %6,25 %  
Reality.idnes.cz26,25 %6,25 %  
Všeobecné bazary13,13 %3,13 %  
žádný konkrétní13,13 %3,13 %  
Realcity.cz13,13 %3,13 %  
nehledám13,13 %3,13 %  

Graf

6. Uvítali byste internetový portál, který by propagoval nemovitosti pomocí videa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2062,5 %62,5 %  
ne1237,5 %37,5 %  

Graf

7. Myslíte si, že Vám video představí nemovitost lépe než fotografie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2578,13 %78,13 %  
ne721,88 %21,88 %  

Graf

8. Setkali jste se již s propagací realit za pomoci videa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2371,88 %71,88 %  
ano928,13 %28,13 %  

Graf

9. Uvítali byste propagaci realit pomocí videa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2062,5 %62,5 %  
ne1237,5 %37,5 %  

Graf

10. V případě, že byste mohly propagovat pomocí videa, byli byste ochotni za toto zvýhodnění zaplatit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2887,5 %87,5 %  
ano412,5 %12,5 %  

Graf

11. Chtěli byste vidět ve videu i makléře nebo jen samotný byt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze video bytu2165,63 %65,63 %  
Makléř průvodcem1134,38 %34,38 %  

Graf

12. Jaká možnost natočení videa je nejjednodušší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamera2268,75 %68,75 %  
Mobilní telefon618,75 %18,75 %  
Profi natočení od kameramana412,5 %12,5 %  

Graf

13. V případě, že byste chtěli prodat nebo pronajmout svou nemovitost, nevadilo by Vám natočit video mobilním telefonem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2062,5 %62,5 %  
ano1237,5 %37,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červený, M.Realitní požadavky veřejnosti (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://realitni-pozadavky-verejnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.