Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Realizace vizážistického salonu
Realizace vizážistického salonu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adriana Holubová |
---|---|
Šetření: | 27. 03. 2015 - 03. 04. 2015 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Využíváte kosmetické služby k čištění pleti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
ne | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
2. Pokud ano, jak často?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pravidelně každý měsíc | 4 | 50 % | 50 % |
Velmi zřídka | 4 | 50 % | 50 % |
3. Využíváte také služeb profesionálních vizážistů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
ano | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
4. Pokud využíváte služeb vizážistů, při jakých příležitostech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Při poradenství, jak se líčit. | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
Při líčení na svatbu. | 2 | 25 % | 25 % |
Líčení na focení. | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
5. V případě, že nevyužíváte služby vizážistů, z jakého důvodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Líčím se sama, cítím se tak lépe. | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
Nelíčím se. | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Hraje u Vás cena velkou roli při výběru kosmetických a vizážistických služeb nebo upřednostňujete kvalitu služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita je důležitější než cena, chci získat profesionální služby. | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
Cena je důležitější než kvalita. | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
7. Preferujete přírodní nebo syntetické kosmetické produkty?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přírodní | 2 | 25 % | 25 % |
je mi to jedno | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen. | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
syntetické | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
přírodní predevsim | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
záleží na kvalitě | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Kvalitní a účinné s odpovídající cenou. | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
8. Které kosmetické značky nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Anubis, Inglot, MAC
Dior
LR, Chanel, Dior...
Marry Kay
Mary Kay
No7, Janssen
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.
Rozhodně ne ty s nejbombastičtější reklamou, vybírám různě podle složení a účelu, problematice rozumím na rozdíl od mnohých “vizážistek“ a “kosmetiček“ rychlokvašek s minimální praxí.
9. Nakupujete kosmetické potřeby a líčidla v drogerii (např. Nivea, Garnier, atd.) nebo z internetových e-shopů od speciálních, nebo přímo luxusních značek (např. Inglot, Beauty Store, Make-up Revolution, NARS, Yves Saint Laurent, atd.)? Uveďte příklady.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Drogerie-Essenc Jinak značkové
Mary Kay
Parfumerie nebo prodejci
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.
Raději z internetu od prověřených solidních obchodníků, se specializaci, parfémy a přípravky na ošetření pleti v těch luxusních (rozdíl proti běžně prodávaným je znát, stejně se divím, že Niveu apod. někdo ještě kupuje).
různě
V drogerii
záleží o jaký typ produktu se jedná - na odličování běžné značky třeba Nivea, na čištění a jinou péči Janssen nebo No7
10. Kdyby byl v místě Vašeho bydliště salon pro ženy s profesionálními službami týkající se kosmetiky, vizážistiky a mohla byste zde strávit i čas s kamarádkami u dobrého občerstvení, využívala byste jej? Jak často?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často (např. jednou za měsíc) | 4 | 50 % | 50 % |
Vůbec bych salon nevyužíval | 2 | 25 % | 25 % |
Velmi často (např. každý týden, několikrát do měsíce) | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Občas (jednou za pár měsíců) | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
11. Co by podle Vás takovému salonu nesmělo chybět?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Luxusnejsi vybaveni a hlavně dobrý personál a kvalitní služby
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.
profesionalita
příjemná a přátelská atmosféra
příjemný personál
Solarium
Vysoké znalosti personálu (dovedu posoudit, problematice rozumím), což v dnešní době u drtivé většiny chybí, samozřejmě také příjemné prostředí a možnost občerstvení.
wifi
12. Jaké další služby pro ženy byste v tomto salonu uvítala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
manikura, pedikura
masaze
Modni přehlídky
nevím
nic mne nenapadá
pedikůra, manikůra
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.
Větší rozpětí cen, za luxusní přípravky s odpovídajícím účinkem pochopitelně vyšší, za běžné a průměrné nižší - spíš bývá pravidlem, že se požaduje “za málo muziky hodně peněz“, a ženy tam přesto chodí jako nemyslící ovce...
13. Kdybyste se mohla v salonu zúčastnit také kurzu líčení, využila byste jej pro zdokonalení znalostí týkající se péče o pleť a líčení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano
ano
Ano
jo
ne
Ne, problematice rozumím sama, možná jen abych zhodnotila úroveň znalostí nebo neznalostí dotyčných.
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.
rozhodně
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.