Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Realizace vizážistického salonu

Realizace vizážistického salonu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adriana Holubová
Šetření:27. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Využíváte kosmetické služby k čištění pleti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %62,5 %  
ne337,5 %37,5 %  

Graf

2. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně každý měsíc450 %50 %  
Velmi zřídka450 %50 %  

Graf

3. Využíváte také služeb profesionálních vizážistů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne562,5 %62,5 %  
ano337,5 %37,5 %  

Graf

4. Pokud využíváte služeb vizážistů, při jakých příležitostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při poradenství, jak se líčit.562,5 %62,5 %  
Při líčení na svatbu.225 %25 %  
Líčení na focení.112,5 %12,5 %  

Graf

5. V případě, že nevyužíváte služby vizážistů, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líčím se sama, cítím se tak lépe.787,5 %87,5 %  
Nelíčím se.112,5 %12,5 %  

Graf

6. Hraje u Vás cena velkou roli při výběru kosmetických a vizážistických služeb nebo upřednostňujete kvalitu služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita je důležitější než cena, chci získat profesionální služby.787,5 %87,5 %  
Cena je důležitější než kvalita.112,5 %12,5 %  

Graf

7. Preferujete přírodní nebo syntetické kosmetické produkty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní225 %25 %  
je mi to jedno112,5 %12,5 %  
Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.112,5 %12,5 %  
syntetické112,5 %12,5 %  
přírodní predevsim112,5 %12,5 %  
záleží na kvalitě112,5 %12,5 %  
Kvalitní a účinné s odpovídající cenou.112,5 %12,5 %  

Graf

8. Které kosmetické značky nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Anubis, Inglot, MAC

Dior

LR, Chanel, Dior...

Marry Kay

Mary Kay

No7, Janssen

Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.

Rozhodně ne ty s nejbombastičtější reklamou, vybírám různě podle složení a účelu, problematice rozumím na rozdíl od mnohých “vizážistek“ a “kosmetiček“ rychlokvašek s minimální praxí.

9. Nakupujete kosmetické potřeby a líčidla v drogerii (např. Nivea, Garnier, atd.) nebo z internetových e-shopů od speciálních, nebo přímo luxusních značek (např. Inglot, Beauty Store, Make-up Revolution, NARS, Yves Saint Laurent, atd.)? Uveďte příklady.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Drogerie-Essenc Jinak značkové

Mary Kay

Parfumerie nebo prodejci

Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.

Raději z internetu od prověřených solidních obchodníků, se specializaci, parfémy a přípravky na ošetření pleti v těch luxusních (rozdíl proti běžně prodávaným je znát, stejně se divím, že Niveu apod. někdo ještě kupuje).

různě

V drogerii

záleží o jaký typ produktu se jedná - na odličování běžné značky třeba Nivea, na čištění a jinou péči Janssen nebo No7

10. Kdyby byl v místě Vašeho bydliště salon pro ženy s profesionálními službami týkající se kosmetiky, vizážistiky a mohla byste zde strávit i čas s kamarádkami u dobrého občerstvení, využívala byste jej? Jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často (např. jednou za měsíc)450 %50 %  
Vůbec bych salon nevyužíval225 %25 %  
Velmi často (např. každý týden, několikrát do měsíce)112,5 %12,5 %  
Občas (jednou za pár měsíců)112,5 %12,5 %  

Graf

11. Co by podle Vás takovému salonu nesmělo chybět?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Luxusnejsi vybaveni a hlavně dobrý personál a kvalitní služby

Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.

profesionalita

příjemná a přátelská atmosféra

příjemný personál

Solarium

Vysoké znalosti personálu (dovedu posoudit, problematice rozumím), což v dnešní době u drtivé většiny chybí, samozřejmě také příjemné prostředí a možnost občerstvení.

wifi

12. Jaké další služby pro ženy byste v tomto salonu uvítala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

manikura, pedikura

masaze

Modni přehlídky

nevím

nic mne nenapadá

pedikůra, manikůra

Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.

Větší rozpětí cen, za luxusní přípravky s odpovídajícím účinkem pochopitelně vyšší, za běžné a průměrné nižší - spíš bývá pravidlem, že se požaduje “za málo muziky hodně peněz“, a ženy tam přesto chodí jako nemyslící ovce...

13. Kdybyste se mohla v salonu zúčastnit také kurzu líčení, využila byste jej pro zdokonalení znalostí týkající se péče o pleť a líčení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

Ano

jo

ne

Ne, problematice rozumím sama, možná jen abych zhodnotila úroveň znalostí nebo neznalostí dotyčných.

Proč u otázek nezohledňujete předchozí odpovědi? Kdo nevyužívá, musí odpovědět, jak často; kdo využívá, musí odpovědět, proč nevyužívá... Dotazník bude tímto opomenutím znehodnocen.

rozhodně


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Holubová, A.Realizace vizážistického salonu (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://realizace-vizazistickeho-sal.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.