Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rebranding značky
Rebranding značky
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Petránková |
---|---|
Šetření: | 07. 08. 2016 - 11. 08. 2016 |
Počet respondentů: | 162 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 12.52 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 88,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění dotazníku, který se zabývá rebranding ING Pojišťovny na NN Pojišťovnu.
Výsledky budou použity v praktické části mé diplomové práce.
Moc děkuji.
Kateřina Petránková
Odpovědi respondentů
1. Zajímáte se aktivně o marketing, reklamu či PR?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 101 | 62,35 % | 62,35 % |
ano | 61 | 37,65 % | 37,65 % |
2. Víte, jak se dříve jmenovala NN Pojišťovna?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 88 | 54,32 % | 54,32 % |
ne | 74 | 45,68 % | 45,68 % |
3. Byl/a jste v únoru 2015 klientem/klientkou NN Pojišťovny/ING Pojišťovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 145 | 89,51 % | 89,51 % |
ano | 17 | 10,49 % | 10,49 % |
4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 70,59 % | 7,41 % |
ne | 5 | 29,41 % | 3,09 % |
5. Kdy jste si této změny všiml/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [před samotným rebrandingem (před změnou značky) → otázka č. 6, po rebrandingu → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
před samotným rebrandingem (před změnou značky) | 6 | 50 % | 3,7 % |
po rebrandingu | 6 | 50 % | 3,7 % |
6. Jakým způsobem jste si změny všiml/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mediální kampaň (reklama, billboard) | 6 | 50 % | 3,7 % |
informační dopis | 3 | 25 % | 1,85 % |
tv | 1 | 8,33 % | 0,62 % |
informace od zaměstnanců | 1 | 8,33 % | 0,62 % |
email z pojišťovny | 1 | 8,33 % | 0,62 % |
7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 58,82 % | 6,17 % |
ne | 7 | 41,18 % | 4,32 % |
8. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 64,71 % | 6,79 % |
ano | 6 | 35,29 % | 3,7 % |
9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 81 | 55,86 % | 50 % |
ne | 64 | 44,14 % | 39,51 % |
10. Kdy jste si změny názvu všimli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [před samotným rebrandingem (před změnou značky) → otázka č. 11, po rebrandingu → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
po rebrandingu | 46 | 56,79 % | 28,4 % |
před samotným rebrandingem (před změnou značky) | 35 | 43,21 % | 21,6 % |
11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 61 | 75,31 % | 37,65 % |
ne | 20 | 24,69 % | 12,35 % |
12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TV kampaň | 51 | 83,61 % | 31,48 % |
online kampaň | 13 | 21,31 % | 8,02 % |
změna loga na centrále v Praze | 5 | 8,2 % | 3,09 % |
webové stránky | 5 | 8,2 % | 3,09 % |
letáky | 2 | 3,28 % | 1,23 % |
články na internetu | 1 | 1,64 % | 0,62 % |
Prostřednictvím zaměstnanců dřívějšího ING | 1 | 1,64 % | 0,62 % |
billboard | 1 | 1,64 % | 0,62 % |
otravna reklama v deniku Metro | 1 | 1,64 % | 0,62 % |
otravné reklamy s McŘehořem | 1 | 1,64 % | 0,62 % |
13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 83 | 57,24 % | 51,23 % |
ano | 62 | 42,76 % | 38,27 % |
14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 104 | 71,72 % | 64,2 % |
ano | 41 | 28,28 % | 25,31 % |
15. Jaké logo se Vám líbí více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
staré logo (název společnosti ING a vedle vyobrazený lev) | 100 | 61,73 % | 61,73 % |
nové logo (NN v oranžovém kruhu a vedle něj název společnosti NN) | 62 | 38,27 % | 38,27 % |
16. Jste..
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 91 | 56,17 % | 56,17 % |
muž | 71 | 43,83 % | 43,83 % |
17. V jaké jste věkové kategorii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 30 let | 98 | 60,49 % | 60,49 % |
31 - 45 let | 38 | 23,46 % | 23,46 % |
46 - 60 let | 18 | 11,11 % | 11,11 % |
do 18 let | 6 | 3,7 % | 3,7 % |
více než 60 let | 2 | 1,23 % | 1,23 % |
18. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 100 | 61,73 % | 61,73 % |
Středočeský kraj | 20 | 12,35 % | 12,35 % |
Královehradecký kraj | 8 | 4,94 % | 4,94 % |
Moravskoslezský kraj | 7 | 4,32 % | 4,32 % |
Liberecký kraj | 5 | 3,09 % | 3,09 % |
Plzeňský kraj | 4 | 2,47 % | 2,47 % |
Jihomoravský kraj | 4 | 2,47 % | 2,47 % |
Jihočeský kraj | 4 | 2,47 % | 2,47 % |
Ústecký kraj | 3 | 1,85 % | 1,85 % |
Zlínský kraj | 2 | 1,23 % | 1,23 % |
Pardubický kraj | 2 | 1,23 % | 1,23 % |
Karlovarský kraj | 1 | 0,62 % | 0,62 % |
Olomoucký kraj | 1 | 0,62 % | 0,62 % |
Vysočina | 1 | 0,62 % | 0,62 % |
19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 91 | 56,17 % | 56,17 % |
Středoškolské s maturitou | 51 | 31,48 % | 31,48 % |
Základní | 7 | 4,32 % | 4,32 % |
Vyšší odborné | 7 | 4,32 % | 4,32 % |
Vyučen bez maturity | 6 | 3,7 % | 3,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.