Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rebranding značky

Rebranding značky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Petránková
Šetření:07. 08. 2016 - 11. 08. 2016
Počet respondentů:162
Počet otázek (max/průměr):19 / 12.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:88,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který se zabývá rebranding ING Pojišťovny na NN Pojišťovnu.

Výsledky budou použity v praktické části mé diplomové práce.

 

Moc děkuji.

Kateřina Petránková

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se aktivně o marketing, reklamu či PR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10162,35 %62,35 %  
ano6137,65 %37,65 %  

Graf

2. Víte, jak se dříve jmenovala NN Pojišťovna?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8854,32 %54,32 %  
ne7445,68 %45,68 %  

Graf

3. Byl/a jste v únoru 2015 klientem/klientkou NN Pojišťovny/ING Pojišťovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14589,51 %89,51 %  
ano1710,49 %10,49 %  

Graf

4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1270,59 %7,41 %  
ne529,41 %3,09 %  

Graf

5. Kdy jste si této změny všiml/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [před samotným rebrandingem (před změnou značky)otázka č. 6, po rebrandinguotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
před samotným rebrandingem (před změnou značky)650 %3,7 %  
po rebrandingu650 %3,7 %  

Graf

6. Jakým způsobem jste si změny všiml/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mediální kampaň (reklama, billboard)650 %3,7 %  
informační dopis325 %1,85 %  
tv18,33 %0,62 %  
informace od zaměstnanců18,33 %0,62 %  
email z pojišťovny18,33 %0,62 %  

Graf

7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1058,82 %6,17 %  
ne741,18 %4,32 %  

Graf

8. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1164,71 %6,79 %  
ano635,29 %3,7 %  

Graf

9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8155,86 %50 %  
ne6444,14 %39,51 %  

Graf

10. Kdy jste si změny názvu všimli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [před samotným rebrandingem (před změnou značky)otázka č. 11, po rebrandinguotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
po rebrandingu4656,79 %28,4 %  
před samotným rebrandingem (před změnou značky)3543,21 %21,6 %  

Graf

11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6175,31 %37,65 %  
ne2024,69 %12,35 %  

Graf

12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV kampaň5183,61 %31,48 %  
online kampaň1321,31 %8,02 %  
změna loga na centrále v Praze58,2 %3,09 %  
webové stránky58,2 %3,09 %  
letáky23,28 %1,23 %  
články na internetu11,64 %0,62 %  
Prostřednictvím zaměstnanců dřívějšího ING11,64 %0,62 %  
billboard11,64 %0,62 %  
otravna reklama v deniku Metro11,64 %0,62 %  
otravné reklamy s McŘehořem11,64 %0,62 %  

Graf

13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8357,24 %51,23 %  
ano6242,76 %38,27 %  

Graf

14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10471,72 %64,2 %  
ano4128,28 %25,31 %  

Graf

15. Jaké logo se Vám líbí více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
staré logo (název společnosti ING a vedle vyobrazený lev)10061,73 %61,73 %  
nové logo (NN v oranžovém kruhu a vedle něj název společnosti NN)6238,27 %38,27 %  

Graf

16. Jste..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9156,17 %56,17 %  
muž7143,83 %43,83 %  

Graf

17. V jaké jste věkové kategorii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let9860,49 %60,49 %  
31 - 45 let3823,46 %23,46 %  
46 - 60 let1811,11 %11,11 %  
do 18 let63,7 %3,7 %  
více než 60 let21,23 %1,23 %  

Graf

18. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10061,73 %61,73 %  
Středočeský kraj2012,35 %12,35 %  
Královehradecký kraj84,94 %4,94 %  
Moravskoslezský kraj74,32 %4,32 %  
Liberecký kraj53,09 %3,09 %  
Plzeňský kraj42,47 %2,47 %  
Jihomoravský kraj42,47 %2,47 %  
Jihočeský kraj42,47 %2,47 %  
Ústecký kraj31,85 %1,85 %  
Zlínský kraj21,23 %1,23 %  
Pardubický kraj21,23 %1,23 %  
Karlovarský kraj10,62 %0,62 %  
Olomoucký kraj10,62 %0,62 %  
Vysočina10,62 %0,62 %  

Graf

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské9156,17 %56,17 %  
Středoškolské s maturitou5131,48 %31,48 %  
Základní74,32 %4,32 %  
Vyšší odborné74,32 %4,32 %  
Vyučen bez maturity63,7 %3,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Víte, jak se dříve jmenovala NN Pojišťovna?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi před samotným rebrandingem (před změnou značky) na otázku 10. Kdy jste si změny názvu všimli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

3. Byl/a jste v únoru 2015 klientem/klientkou NN Pojišťovny/ING Pojišťovny?

  • odpověď ano:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi online kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi po rebrandingu na otázku 10. Kdy jste si změny názvu všimli?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi před samotným rebrandingem (před změnou značky) na otázku 10. Kdy jste si změny názvu všimli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi online kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?

13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV kampaň na otázku 12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se aktivně o marketing, reklamu či PR?

2. Víte, jak se dříve jmenovala NN Pojišťovna?

3. Byl/a jste v únoru 2015 klientem/klientkou NN Pojišťovny/ING Pojišťovny?

4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

8. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

10. Kdy jste si změny názvu všimli?

11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?

12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?

13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

15. Jaké logo se Vám líbí více?

16. Jste..

17. V jaké jste věkové kategorii?

18. V jakém kraji bydlíte?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se aktivně o marketing, reklamu či PR?

2. Víte, jak se dříve jmenovala NN Pojišťovna?

3. Byl/a jste v únoru 2015 klientem/klientkou NN Pojišťovny/ING Pojišťovny?

4. Všiml/a jste si, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

7. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

8. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

9. Víte, že společnost změnila název a logo (prošla rebrandingem)?

10. Kdy jste si změny názvu všimli?

11. Všimli jste si rebrandingové kampaně na jaře loňského roku?

12. Prostřednictvím čeho jste si rebrandingu všimli?

13. Všiml/a jste si velké mediální kampaně v TV spojené s jedním zahraničním hercem?

14. Pamatujete si, který herec byl s kampaní spojen?

15. Jaké logo se Vám líbí více?

16. Jste..

17. V jaké jste věkové kategorii?

18. V jakém kraji bydlíte?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Petránková, K.Rebranding značky (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://rebranding-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.