Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Red Bull versus Semtex

Red Bull versus Semtex

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Sklenářová
Šetření:29. 04. 2009 - 03. 05. 2009
Počet respondentů:232
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
Jmenuji se Michaela Sklenářová a jsem studentka Marketingových komunikací. Chtěla bych vás požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci, týkající se event marketingu značek Red Bull a Semtex


Event je v podstatě akce či výjimečný zážitek, který pořádá firma na podporu značky. Může jít o koncerty, sportovní akce, akce na diskotékách apod.


Vyplňování vám zabere tak 5 minut a mně tím velmi pomůžete.Dotazník je anonymní.
 

Odpovědi respondentů

1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15566,81 %66,81 %  
ano7733,19 %33,19 %  

Graf

2. Pokud ano, jakou (jaké)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Semtex Culture2537,31 %10,78 %  
semtex party45,97 %1,72 %  
semtexculture22,99 %0,86 %  
Semtex culture festival11,49 %0,43 %  
STAGE NA ROCK FOR PEOPLE - MOZNA11,49 %0,43 %  
SemtexCulture nebo jak se to pise :D11,49 %0,43 %  
Letni festy - Summer of love, Cosmic trip,Svojsice11,49 %0,43 %  
Hrachovka11,49 %0,43 %  
rozdávání nápojů před podnikem11,49 %0,43 %  
semtex culture trnkobranní Slušovice11,49 %0,43 %  
ostatní odpovědi akce pořádaná na diskotéce
Semtex culture party
Nafukovací plechovku Semtex jako horolezeckou stěn
energetický nápoj
festival
nějaký koncert, možná měli reklamu na trnkobraní
závody na skatebordu
semtex v brne,hudebni festival
Atrakce na loňském Majáles Zlín
akce na festivalech
Podpora športových akcií
Prodejní stánky na Majálesu ve Zlíně
akce na náměstí ve zlíně? jako součást jiné akce
nějakou sportovní akci
Semtex Culture - festival v Brně
semtex párty v rámci nějaké hudební akce
Semtex techno stany na festivalech
diskotéka
Akce "křídla" vodka se semtexem za výhodnou cenu
auto se semtex plechovkou
diskotéka - semtex party
uz nwm
nějaký lanové centrum, semtex zdarma, semtex párty
Sponzor na streetdancových akcích
Tak to sorry ,ale radši ne
taneční party
Semtex párty Brno
hudební festival Semtex Culture Brno
semtex party Roxet u Chocně
2943,28 %12,5 % 

Graf

3. Zúčastnili jste se nějaké akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19081,9 %81,9 %  
ano4218,1 %18,1 %  

Graf

4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Regionální vs. Globální2-1-0-1-2-0.1351.388
Pasivní vs. Aktivní2-1-0-1-20.7940.881
Běžný vs. Originální2-1-0-1-20.3881.061
Vhodný k produktu vs. Nevhodný pro produkt2-1-0-1-2-0.61.228
Nudné vs. Zábavné2-1-0-1-20.7060.69
Pestré vs. Jednotvárné2-1-0-1-2-0.4821.014
Nevýznamné vs. Významné2-1-0-1-20.0240.729
Přehledné vs. Chaotické2-1-0-1-2-0.2410.759
Kvalitní vs. Nekvalitní2-1-0-1-2-0.6060.686
Nezajímavé vs. Lákavé2-1-0-1-20.70.869

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16470,69 %70,69 %  
ano6829,31 %29,31 %  

Graf

6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16370,26 %70,26 %  
ne6929,74 %29,74 %  

Graf

7. Pokud ano, jakou (jaké)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
red Bull Káry2015,15 %8,62 %  
Red Bull Crashed ice86,06 %3,45 %  
red bull air race43,03 %1,72 %  
letecký den43,03 %1,72 %  
redbull káry32,27 %1,29 %  
red bull letecky den32,27 %1,29 %  
Red bull crashed ice, REd bull káry21,52 %0,86 %  
air race21,52 %0,86 %  
gravity challenge, motokáry10,76 %0,43 %  
Crashed Ice, Redbull Káry, Házení vlaštovkou10,76 %0,43 %  
ostatní odpovědi Reb Bull Crashed ICE
redubull káry, vlaštovky, modely z plechovek
red bull car
káry, házení vajec z výšky na zem
KÁRY, VLAŠTOVKY, KŘÍDLA ATD...
Podporujou u nas treba DH, ale maji spousty sporto
káry
promotions
Letajici den
art of can, sipky, vejce atd.
sportovní akce - závody, soutěže, klání
hazeni vlastovek
Závody - air race, káry
red bull zavody
Red Bull káry, posílání vlaštovek, Red Bull trip
redbull závody
Hození vajíčka
něco s motorkama
Red Bull auticko, co jezdi po akcich
Crashed Ice, zavody letadel /neco jako F1 ve vzduc
tvorba uměleckých děl z plechovek Red Bull.
Vajíčko
red bull party, red bull káry
crashed ice, káry, vlastovky
Crashed Ice, Paperwings
Redbull on ice, Redbull káry
festival
VUT FSI BRNO
Rozdávání Red Bullu ve škole
rozdávání Red Bull ve škole
kočky chodí po městě a rozdávají pití (nepiju)
challenge, air race, káry, crash ice
něco jako šílené závody ale nevzpomínám si přesně
padání vajíčka ze 3m, každoroční létání na čemkoli
Red bull káry , Red bull wings (vlaštovky)
Podpora akcí extrémních sportů
Soužež v hodu papírovou šipkou,rozdávání rb zadarm
vlaštovky, vajíčka
Red bull káry, vajíčka
red bull crashed iced
red bull káry, x-fighters, sampling girls
rozdavani reb bullu ve skole
Vlaštovky, Crashed ice
akce na festivalech
nevzpomenu si, ale vím že nějaká byla
Tiež športové akcie, red bull letecký deň
crashed iced
redbull cup
red bull crashed ice, red bull rampage
letani, festivaly
akce, kam jezdí red bullovské hezké mini coopery:)
T akce pouštění vajíčka z výšky-nesmělo se rozbít
závod po evropě
Red bull car, crashed ice, školní eventy..
stánky na festivalech, různé sponzoringy
určitě akce Vlaštovkiáda
letajici motokary nebo tak neco
Doodle, vlaštovky, a takové to vyrábění něčeho z p
Red Bull - studentské, sportovní
redbull crashed ice 2009
Redbull káry, Ice break..., Doodleart
motocyklové preteky
Rozdávání plechovek na fakultách vysokých škol
sjezd na bruslich v praze, letecke prehlidky
red bull air race, vlastovky na strahove,red bull
Koupání ve Vltavě s létajícíma vozidlo-letadlama
Házení vajíčka tak, aby se nerozbilo
rozdávanie red bull pod kolejami
redbul crased ice
red bull káry, crashed ice
Red bull x-fighters
Red Bull Káry, Red Bull Air Show...
ve škole
redbull challenge
rozdavanie redbullov na internatoch na zeriavoch
Red bull káry, nebo ty soutež o lítající vejce??
MS v hodu vlaštovek
Redbull káry, skoky..
CRASHED ICE, AIR RACE, SNOWBOARD, FORMULE atd
redbull mistrosvi vlastovek
red bull ice crash, red bull káry, red bull leteck
Rozdávání Red Bull nápojů na univerzitě
přijede jeřáb ke koleji a rozdává nápoje a další
redbull crashed ice
8463,64 %36,21 % 

Graf

8. Zúčastnili jste se nějaké akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17675,86 %75,86 %  
ano5624,14 %24,14 %  

Graf

9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Regionální vs. Globální2-1-0-1-20.6431.493
Pasivní vs. Aktivní2-1-0-1-21.1750.917
Běžný vs. Originální2-1-0-1-21.1231.02
Vhodný k produktu vs. Nevhodný pro produkt2-1-0-1-2-0.7431.501
Nudné vs. Zábavné2-1-0-1-21.1520.69
Pestré vs. Jednotvárné2-1-0-1-2-0.7371.235
Nevýznamné vs. Významné2-1-0-1-20.5670.737
Přehledné vs. Chaotické2-1-0-1-2-0.3270.84
Kvalitní vs. Nekvalitní2-1-0-1-2-0.9010.78
Nezajímavé vs. Lákavé2-1-0-1-21.0290.812

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17374,57 %74,57 %  
ne5925,43 %25,43 %  

Graf

11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Red Bull17876,72 %76,72 %  
Semtex5423,28 %23,28 %  

Graf

12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.0730.887
Chuť1.6160.65
Akce pro veřejnost (eventy)3.0780.692
Vliv okolí3.2330.937

Graf

13. Kupujete si energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14562,5 %62,5 %  
ne8737,5 %37,5 %  

Graf

14. Jste student(ka) VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20387,5 %87,5 %  
Ne2912,5 %12,5 %  

Graf

15. Jaké zaměření má vaše studium?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomický obor6532,02 %28,02 %  
Humanitní vědy5929,06 %25,43 %  
Technický obor3617,73 %15,52 %  
Přírodní vědy3215,76 %13,79 %  
Umělecký obor115,42 %4,74 %  

Graf

16. Kterou vysokou školu studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně9245,32 %39,66 %  
Veterinární a farmaceutická univerzita (Brno)2612,81 %11,21 %  
Vysoké učení technické (Brno)136,4 %5,6 %  
Univerzita Palackého (Olomouc)104,93 %4,31 %  
Masarykova univerzita (Brno)94,43 %3,88 %  
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně94,43 %3,88 %  
Technická univerzita (Liberec)73,45 %3,02 %  
České vysoké učení technické (Praha)73,45 %3,02 %  
Univerzita Karlova (Praha)52,46 %2,16 %  
Česká zemědělská univerzita (Praha)52,46 %2,16 %  
Jihočeská univerzita (České Budějovice)31,48 %1,29 %  
Univerzita Pardubice31,48 %1,29 %  
Vysoká škola ekonomická (Praha)31,48 %1,29 %  
Slezská univerzita (Opava)31,48 %1,29 %  
Západočeská univerzita (Plzeň)20,99 %0,86 %  
Univerzita Hradec Králové20,99 %0,86 %  
Ostravská univerzita20,99 %0,86 %  
Univerzita Tomáše Bati v Uherském Hradišti 10,49 %0,43 %  
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava10,49 %0,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Semtex Culture na otázku 2. Pokud ano, jakou (jaké)?

9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.

  • odpověď Nezajímavé [2-1-0-1-2] Lákavé: 2:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné [2-1-0-1-2] Chaotické: -2 na otázku 9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.

12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)

  • odpověď Chuť=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
  • odpověď Chuť=2:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
  • odpověď Vliv okolí=4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce pro veřejnost (eventy) =3 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?

2. Pokud ano, jakou (jaké)?

3. Zúčastnili jste se nějaké akce?

4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.

5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?

6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?

7. Pokud ano, jakou (jaké)?

8. Zúčastnili jste se nějaké akce?

9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.

10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?

11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?

12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)

13. Kupujete si energetické nápoje?

14. Jste student(ka) VŠ?

15. Jaké zaměření má vaše studium?

16. Kterou vysokou školu studujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?

2. Pokud ano, jakou (jaké)?

3. Zúčastnili jste se nějaké akce?

4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.

5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?

6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?

7. Pokud ano, jakou (jaké)?

8. Zúčastnili jste se nějaké akce?

9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.

10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?

11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?

12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)

13. Kupujete si energetické nápoje?

14. Jste student(ka) VŠ?

15. Jaké zaměření má vaše studium?

16. Kterou vysokou školu studujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sklenářová, M.Red Bull versus Semtex (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://red-bull-versus-semtex.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.