Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, Jmenuji se Michaela Sklenářová a jsem studentka Marketingových komunikací. Chtěla bych vás požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci, týkající se event marketingu značek Red Bull a Semtex
Event je v podstatě akce či výjimečný zážitek, který pořádá firma na podporu značky. Může jít o koncerty, sportovní akce, akce na diskotékách apod.
Vyplňování vám zabere tak 5 minut a mně tím velmi pomůžete.Dotazník je anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
155
66,81 %
66,81 %
ano
77
33,19 %
33,19 %
2. Pokud ano, jakou (jaké)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Semtex Culture
25
37,31 %
10,78 %
semtex party
4
5,97 %
1,72 %
semtexculture
2
2,99 %
0,86 %
Semtex culture festival
1
1,49 %
0,43 %
STAGE NA ROCK FOR PEOPLE - MOZNA
1
1,49 %
0,43 %
SemtexCulture nebo jak se to pise :D
1
1,49 %
0,43 %
Letni festy - Summer of love, Cosmic trip,Svojsice
1
1,49 %
0,43 %
Hrachovka
1
1,49 %
0,43 %
rozdávání nápojů před podnikem
1
1,49 %
0,43 %
semtex culture trnkobranní Slušovice
1
1,49 %
0,43 %
ostatní odpovědi
akce pořádaná na diskotéce Semtex culture party Nafukovací plechovku Semtex jako horolezeckou stěn energetický nápoj festival nějaký koncert, možná měli reklamu na trnkobraní závody na skatebordu semtex v brne,hudebni festival Atrakce na loňském Majáles Zlín akce na festivalech Podpora športových akcií Prodejní stánky na Majálesu ve Zlíně akce na náměstí ve zlíně? jako součást jiné akce nějakou sportovní akci Semtex Culture - festival v Brně semtex párty v rámci nějaké hudební akce Semtex techno stany na festivalech diskotéka Akce "křídla" vodka se semtexem za výhodnou cenu auto se semtex plechovkou diskotéka - semtex party uz nwm nějaký lanové centrum, semtex zdarma, semtex párty Sponzor na streetdancových akcích Tak to sorry ,ale radši ne taneční party Semtex párty Brno hudební festival Semtex Culture Brno semtex party Roxet u Chocně
29
43,28 %
12,5 %
3. Zúčastnili jste se nějaké akce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
190
81,9 %
81,9 %
ano
42
18,1 %
18,1 %
4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Regionální vs. Globální
2-1-0-1-2
-0.135
1.388
Pasivní vs. Aktivní
2-1-0-1-2
0.794
0.881
Běžný vs. Originální
2-1-0-1-2
0.388
1.061
Vhodný k produktu vs. Nevhodný pro produkt
2-1-0-1-2
-0.6
1.228
Nudné vs. Zábavné
2-1-0-1-2
0.706
0.69
Pestré vs. Jednotvárné
2-1-0-1-2
-0.482
1.014
Nevýznamné vs. Významné
2-1-0-1-2
0.024
0.729
Přehledné vs. Chaotické
2-1-0-1-2
-0.241
0.759
Kvalitní vs. Nekvalitní
2-1-0-1-2
-0.606
0.686
Nezajímavé vs. Lákavé
2-1-0-1-2
0.7
0.869
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
164
70,69 %
70,69 %
ano
68
29,31 %
29,31 %
6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
163
70,26 %
70,26 %
ne
69
29,74 %
29,74 %
7. Pokud ano, jakou (jaké)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
red Bull Káry
20
15,15 %
8,62 %
Red Bull Crashed ice
8
6,06 %
3,45 %
red bull air race
4
3,03 %
1,72 %
letecký den
4
3,03 %
1,72 %
redbull káry
3
2,27 %
1,29 %
red bull letecky den
3
2,27 %
1,29 %
Red bull crashed ice, REd bull káry
2
1,52 %
0,86 %
air race
2
1,52 %
0,86 %
gravity challenge, motokáry
1
0,76 %
0,43 %
Crashed Ice, Redbull Káry, Házení vlaštovkou
1
0,76 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Reb Bull Crashed ICE redubull káry, vlaštovky, modely z plechovek red bull car káry, házení vajec z výšky na zem KÁRY, VLAŠTOVKY, KŘÍDLA ATD... Podporujou u nas treba DH, ale maji spousty sporto káry promotions Letajici den art of can, sipky, vejce atd. sportovní akce - závody, soutěže, klání hazeni vlastovek Závody - air race, káry red bull zavody Red Bull káry, posílání vlaštovek, Red Bull trip redbull závody Hození vajíčka něco s motorkama Red Bull auticko, co jezdi po akcich Crashed Ice, zavody letadel /neco jako F1 ve vzduc tvorba uměleckých děl z plechovek Red Bull. Vajíčko red bull party, red bull káry crashed ice, káry, vlastovky Crashed Ice, Paperwings Redbull on ice, Redbull káry festival VUT FSI BRNO Rozdávání Red Bullu ve škole rozdávání Red Bull ve škole kočky chodí po městě a rozdávají pití (nepiju) challenge, air race, káry, crash ice něco jako šílené závody ale nevzpomínám si přesně padání vajíčka ze 3m, každoroční létání na čemkoli Red bull káry , Red bull wings (vlaštovky) Podpora akcí extrémních sportů Soužež v hodu papírovou šipkou,rozdávání rb zadarm vlaštovky, vajíčka Red bull káry, vajíčka red bull crashed iced red bull káry, x-fighters, sampling girls rozdavani reb bullu ve skole Vlaštovky, Crashed ice akce na festivalech nevzpomenu si, ale vím že nějaká byla Tiež športové akcie, red bull letecký deň crashed iced redbull cup red bull crashed ice, red bull rampage letani, festivaly akce, kam jezdí red bullovské hezké mini coopery:) T akce pouštění vajíčka z výšky-nesmělo se rozbít závod po evropě Red bull car, crashed ice, školní eventy.. stánky na festivalech, různé sponzoringy určitě akce Vlaštovkiáda letajici motokary nebo tak neco Doodle, vlaštovky, a takové to vyrábění něčeho z p Red Bull - studentské, sportovní redbull crashed ice 2009 Redbull káry, Ice break..., Doodleart motocyklové preteky Rozdávání plechovek na fakultách vysokých škol sjezd na bruslich v praze, letecke prehlidky red bull air race, vlastovky na strahove,red bull Koupání ve Vltavě s létajícíma vozidlo-letadlama Házení vajíčka tak, aby se nerozbilo rozdávanie red bull pod kolejami redbul crased ice red bull káry, crashed ice Red bull x-fighters Red Bull Káry, Red Bull Air Show... ve škole redbull challenge rozdavanie redbullov na internatoch na zeriavoch Red bull káry, nebo ty soutež o lítající vejce?? MS v hodu vlaštovek Redbull káry, skoky.. CRASHED ICE, AIR RACE, SNOWBOARD, FORMULE atd redbull mistrosvi vlastovek red bull ice crash, red bull káry, red bull leteck Rozdávání Red Bull nápojů na univerzitě přijede jeřáb ke koleji a rozdává nápoje a další redbull crashed ice
84
63,64 %
36,21 %
8. Zúčastnili jste se nějaké akce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
176
75,86 %
75,86 %
ano
56
24,14 %
24,14 %
9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Regionální vs. Globální
2-1-0-1-2
0.643
1.493
Pasivní vs. Aktivní
2-1-0-1-2
1.175
0.917
Běžný vs. Originální
2-1-0-1-2
1.123
1.02
Vhodný k produktu vs. Nevhodný pro produkt
2-1-0-1-2
-0.743
1.501
Nudné vs. Zábavné
2-1-0-1-2
1.152
0.69
Pestré vs. Jednotvárné
2-1-0-1-2
-0.737
1.235
Nevýznamné vs. Významné
2-1-0-1-2
0.567
0.737
Přehledné vs. Chaotické
2-1-0-1-2
-0.327
0.84
Kvalitní vs. Nekvalitní
2-1-0-1-2
-0.901
0.78
Nezajímavé vs. Lákavé
2-1-0-1-2
1.029
0.812
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
173
74,57 %
74,57 %
ne
59
25,43 %
25,43 %
11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Red Bull
178
76,72 %
76,72 %
Semtex
54
23,28 %
23,28 %
12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Cena
2.073
0.887
Chuť
1.616
0.65
Akce pro veřejnost (eventy)
3.078
0.692
Vliv okolí
3.233
0.937
13. Kupujete si energetické nápoje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
145
62,5 %
62,5 %
ne
87
37,5 %
37,5 %
14. Jste student(ka) VŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
203
87,5 %
87,5 %
Ne
29
12,5 %
12,5 %
15. Jaké zaměření má vaše studium?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ekonomický obor
65
32,02 %
28,02 %
Humanitní vědy
59
29,06 %
25,43 %
Technický obor
36
17,73 %
15,52 %
Přírodní vědy
32
15,76 %
13,79 %
Umělecký obor
11
5,42 %
4,74 %
16. Kterou vysokou školu studujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
92
45,32 %
39,66 %
Veterinární a farmaceutická univerzita (Brno)
26
12,81 %
11,21 %
Vysoké učení technické (Brno)
13
6,4 %
5,6 %
Univerzita Palackého (Olomouc)
10
4,93 %
4,31 %
Masarykova univerzita (Brno)
9
4,43 %
3,88 %
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
9
4,43 %
3,88 %
Technická univerzita (Liberec)
7
3,45 %
3,02 %
České vysoké učení technické (Praha)
7
3,45 %
3,02 %
Univerzita Karlova (Praha)
5
2,46 %
2,16 %
Česká zemědělská univerzita (Praha)
5
2,46 %
2,16 %
Jihočeská univerzita (České Budějovice)
3
1,48 %
1,29 %
Univerzita Pardubice
3
1,48 %
1,29 %
Vysoká škola ekonomická (Praha)
3
1,48 %
1,29 %
Slezská univerzita (Opava)
3
1,48 %
1,29 %
Západočeská univerzita (Plzeň)
2
0,99 %
0,86 %
Univerzita Hradec Králové
2
0,99 %
0,86 %
Ostravská univerzita
2
0,99 %
0,86 %
Univerzita Tomáše Bati v Uherském Hradišti
1
0,49 %
0,43 %
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
1
0,49 %
0,43 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?
odpověď ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Semtex Culture na otázku 2. Pokud ano, jakou (jaké)?
9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.
odpověď Nezajímavé [2-1-0-1-2] Lákavé: 2:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné [2-1-0-1-2] Chaotické: -2 na otázku 9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.
12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
odpověď Chuť=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
odpověď Chuť=2:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
odpověď Vliv okolí=4:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce pro veřejnost (eventy) =3 na otázku 12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?
2. Pokud ano, jakou (jaké)?
3. Zúčastnili jste se nějaké akce?
4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.
5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?
6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?
7. Pokud ano, jakou (jaké)?
8. Zúčastnili jste se nějaké akce?
9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.
10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?
11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?
12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
13. Kupujete si energetické nápoje?
14. Jste student(ka) VŠ?
15. Jaké zaměření má vaše studium?
16. Kterou vysokou školu studujete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vybavíte si nějakou akci (event), pořádanou značkou Semtex?
2. Pokud ano, jakou (jaké)?
3. Zúčastnili jste se nějaké akce?
4. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Semtex. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Semtex culture – festival, diskotékové akce, Semtex culture na sněhu, Semtex ti prodlouží den atd.
5. Myslíte si, že jsou akce Semtex dostatečně propagované?
6. Vybavíte si nějakou akci, pořádanou značkou Red Bull?
7. Pokud ano, jakou (jaké)?
8. Zúčastnili jste se nějaké akce?
9. V následující tabulce můžete vyjádřit, jak na vás působí akce (eventy) značky Red Bull. Pokud jste na žádné nebyli, uveďte, jak na vás působí myšlenka akce (akcí), kterou si ke značce vybavíte. Nápověda: Red Bull Crashed Ice, Red Bull káry, Red Bull air race, Red Bull music academy, atd.
10. Myslíte si, že jsou akce Red Bull dostatečně propagované?
11. Které z těchto značek dáváte přednost? Která na vás působí sympatičtěji?
12. Jak byste seřadili následující faktory podle důležitosti pro rozhodování v předchozí otázce? (od nejdůležitějšího po nejméně důležitý)
13. Kupujete si energetické nápoje?
14. Jste student(ka) VŠ?
15. Jaké zaměření má vaše studium?
16. Kterou vysokou školu studujete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.