Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Region a jeho značky

Region a jeho značky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Kandová
Šetření:15. 12. 2009 - 22. 12. 2009
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:39,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

dotazník se týká znalosti pojmu regionální značka a to konkrétně pro Jižní Čechy.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaká práva spotřebitele?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano337,5 %37,5 %  
právo na reklamaci112,5 %12,5 %  
na reklamaci, kvalitu výrobku112,5 %12,5 %  
záruka na výrobky, ochrana proti nekalým praktikám112,5 %12,5 %  
Mám za spolubydlícího právníka tak něco málo ano112,5 %12,5 %  
právo na informaci, reklamace112,5 %12,5 %  

Graf

2. Kde jste se o nich dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Média450 %50 %  
Internet337,5 %37,5 %  
Jiný zdroj225 %25 %  

Graf

3. Znáte některé z následujících spotřebitelských organizací v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdružení ochrany spotřebitele787,5 %87,5 %  
Občanské sdružení spotřebitelů TEST450 %50 %  
Spotřebitel.cz225 %25 %  
Sdružení českých spotřebitelů112,5 %12,5 %  
Asociace občanských poraden112,5 %12,5 %  

Graf

4. Využil/a jste některou z následujících služeb spotřebitelských organizací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.Žádnou z výše uvedených služeb jsem nevyužil/a.562,5 %62,5 %  
Sledování diskuzí na webových stránkách daných organizací225 %25 %  
Koupě časopisů, brožur112,5 %12,5 %  

Graf

5. Znáte pojem regionální značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %62,5 %  
ne337,5 %37,5 %  

Graf

6. Slyšel/a jste někdy o následujících regionálních značkách pro Jižní Čechy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná hezky.Jihočesky.450 %50 %  
"Z našeho regionu"337,5 %37,5 %  
Šumava – originální produkt®112,5 %12,5 %  

Graf

7. Setkáváte se ve vašem okolí s produkty označenými těmito značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen vyjímečně v maloobchodních jednotkách562,5 %62,5 %  
Nevšímám si takto označených výrobků225 %25 %  
Pouze s některými značkami112,5 %12,5 %  

Graf

8. Kupujete některý z takto označených výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 9, Ano, občasotázka č. 9, Ne, vůbec (Pokračujte otázkou č. 16)otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas562,5 %62,5 %  
Ne, vůbec (Pokračujte otázkou č. 16)337,5 %37,5 %  

Graf

9. O kterou regionální značku s jedná v případě nákupu výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"Z našeho regionu"450 %50 %  
Chutná hezky.Jihočesky.337,5 %37,5 %  
Šumava – originální produkt®112,5 %12,5 %  

Graf

10. Jste spokojen/a s kvalitou takto označených výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a675 %75 %  
spíše spokojen/a225 %25 %  

Graf

11. Máte zkušenosti s reklamací takto označených výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Ne (Pokračujte otázkou č. 16)otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne (Pokračujte otázkou č. 16)787,5 %87,5 %  
Ano112,5 %12,5 %  

Graf

12. Jakou z regionálních značek neslo reklamované zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"Z našeho regionu"562,5 %62,5 %  
Chutná hezky.Jihočesky.225 %25 %  
Šumava – originální produkt®112,5 %12,5 %  

Graf

13. O jaké spotřebitelské zboží se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny a zemědělské produkty562,5 %62,5 %  
Přírodní produkty225 %25 %  
Řemeslné výrobky a umělecká díla112,5 %12,5 %  

Graf

14. Jakým způsobem Vám byla reklamace vyřízena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vrácením peněz450 %50 %  
Výměnou450 %50 %  

Graf

15. By/a jste spokojen/a s reklamačním řízením a jeho výsledkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a562,5 %62,5 %  
spíše spokojen/a337,5 %37,5 %  

Graf

16. V případě reklamace, víte na koho se obrátit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na maloobchodní jednotku, která produkt prodává787,5 %87,5 %  
Na výrobce112,5 %12,5 %  

Graf

17. Víte, jaká je záruční doba u potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8 dní337,5 %37,5 %  
1 den337,5 %37,5 %  
3 dny225 %25 %  

Graf

18. Myslíte si, že je nutné při nákupu vystavovat záruční list?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen na určitý druh zboží450 %50 %  
Ano, vždy225 %25 %  
Na žádost nakupujícího225 %25 %  

Graf

19. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena562,5 %62,5 %  
Muž337,5 %37,5 %  

Graf

20. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 let675 %75 %  
31 - 45 let225 %25 %  

Graf

21. Nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské vzdělání562,5 %62,5 %  
Vyšší odborné vzdělání112,5 %12,5 %  
Vysokoškolské vzdělání112,5 %12,5 %  
Výuční list112,5 %12,5 %  

Graf

22. Bydliště? (kraj, město (obec))

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský, České Budějovice112,5 %12,5 %  
Jihočeský, Vodňany (Chelčice)112,5 %12,5 %  
Bavorov112,5 %12,5 %  
Jihočeský, Vodňany112,5 %12,5 %  
Jihočeský, Protivín112,5 %12,5 %  
Jihočeský kraj, Protivín112,5 %12,5 %  
jihočeský kraj, Písek112,5 %12,5 %  
Praha112,5 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kandová, K.Region a jeho značky (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://region-a-jeho-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.