Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Regionální potravina Jihočeský kraj

Regionální potravina Jihočeský kraj

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Horváthová
Šetření:29. 07. 2013 - 04. 08. 2013
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jmenuji se Michaela Horváthová a jsem studentkou EF JU v Českých Budějovicích. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého, anonymního dotazníku, který využiji pro zpracování své diplomové práce na téma "Regionální potravina - aplikace projektu v Jihočeském kraji".

 

Velice děkuji za pomoc a Váš čas strávený nad dotazníkem.

 

Odpovědi respondentů

1. Potraviny nejčastěji nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket (Globus, …)5348,62 %48,62 %  
Supermarket (Billa, …)4642,2 %42,2 %  
Diskontní prodejna (Lidl,…)3633,03 %33,03 %  
Specializovaná prodejna (pekařství …)2825,69 %25,69 %  
Superreta (menší samoobsluha 200- 400m²:Trefa,…)2018,35 %18,35 %  
Farmářský trh1110,09 %10,09 %  
V havlindě v malém obchůdku10,92 %0,92 %  
místní koloniál10,92 %0,92 %  
Kaufland10,92 %0,92 %  
Zásilkový obchod (internet ...)10,92 %0,92 %  
TERNO10,92 %0,92 %  
Místní obchody10,92 %0,92 %  
Tesco10,92 %0,92 %  

Graf

2. Potraviny vybírám zejména podle:

1 - nejvyšší preference, 5-nejnižší preference

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Loga označující kvalitní potraviny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas se podle nich orientuji6660,55 %60,55 %  
Jsou pro mě důležitým vodítkem při nákupu potravin1412,84 %12,84 %  
Nemám k nim důvěru1211,01 %11,01 %  
Nevyznám se v nich98,26 %8,26 %  
Nic mi neříkají76,42 %6,42 %  
mohou byt voditkem,ale nesoleham na ne, stale ctu slozeni..10,92 %0,92 %  

Graf

4. Znáte pojem regionální značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8678,9 %78,9 %  
Ne2321,1 %21,1 %  

Graf

5. Co podle Vás regionální značka znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální původ surovin výrobku a výroba v daném regionu7770,64 %70,64 %  
Podpora udržitelného rozvoje regionu tím, že zviditelňuje regionální výrobky6055,05 %55,05 %  
Vysokou úroveň kvality1816,51 %16,51 %  
Výrobek obsahuje v názvu určitou oblast, město (Hořické trubičky,…)1715,6 %15,6 %  
Šetrnost vůči životnímu prostředí43,67 %3,67 %  
Regionální původ surovin výrobku a výroba v daném regionu43,67 %3,67 %  
Nevím32,75 %2,75 %  
Výrobek obsahuje v názvu určitou oblast, město (Hořické trubičky,…)10,92 %0,92 %  

Graf

6. Máte-li možnost, dáte v obchodě přednost potravině pocházející z Jihočeského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy5752,29 %52,29 %  
Ano, často4440,37 %40,37 %  
Ne87,34 %7,34 %  

Graf

7. Znáte některé z následujících regionálních značek Jihočeského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná hezky Jihočesky5146,79 %46,79 %  
Neznám3633,03 %33,03 %  
Šumava – originální produkt2926,61 %26,61 %  
Nejlepší z  našeho regionu2119,27 %19,27 %  

Graf

8. Máte povědomí o značce „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7266,06 %66,06 %  
Ano2623,85 %23,85 %  
internet43,67 %3,67 %  
Jindřichohradecký Deník10,92 %0,92 %  
ve škole10,92 %0,92 %  
nevím, jen se domnívám, že jsem již slyšela, viděla..?10,92 %0,92 %  
propagace v TV10,92 %0,92 %  
od známých10,92 %0,92 %  
Informační brožura o Regionálních potravinách v jednotlivých krajích10,92 %0,92 %  
regionální TV10,92 %0,92 %  

Graf

9. Zaznamenal/a jste nějakou propagaci této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8174,31 %74,31 %  
Ano2220,18 %20,18 %  
šumavsky pramen10,92 %0,92 %  
televize10,92 %0,92 %  
Země Źivitelka, Holašovice10,92 %0,92 %  
regionální TV např. Vodňanské kuře10,92 %0,92 %  
Krnín10,92 %0,92 %  
niva Madeta10,92 %0,92 %  

Graf

10. Víte, které z uvedených produktů vyráběných v Jihočeském kraji nesou označení „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodňanské kuře4541,67 %41,28 %  
Zlatá niva Madeta a.s.4037,04 %36,7 %  
Nevím3229,63 %29,36 %  
Lhenická ovocná šťáva2725 %24,77 %  
Českokrumlovské pivo Eggenberg1412,96 %12,84 %  
Lovecký salám - Antoni1412,96 %12,84 %  
Krkovička uzená z komína – Libor Novák1312,04 %11,93 %  
Krkovička uzená z komína – Libor Novák10,93 %0,92 %  

Graf

11. Kupujete potraviny s označením „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6357,8 %57,8 %  
Ano3128,44 %28,44 %  
vodňanské kuře, madeta10,92 %0,92 %  
niva, globus10,92 %0,92 %  
Niva, kuře- Terno10,92 %0,92 %  
niva,kuře10,92 %0,92 %  
jogurty Agrola supermarket nebo jejich prodejna, jihočeská niva v supermarketu10,92 %0,92 %  
chléb boubín,supermarket terno týn nad vltavou10,92 %0,92 %  
maso10,92 %0,92 %  
Možná je kupuji, ale nevím o tom.10,92 %0,92 %  
to bohuzel ted nedokazu rict, spis kdyz nakupuju, tak me zaujme takto oznaceny vyrobek. Prectu si slozeni a vetsinou se rozhodnu kadne k jeho nakupu. vyrobek10,92 %0,92 %  
kuře, sýr, Globus10,92 %0,92 %  
komín Novák10,92 %0,92 %  
Vodnanske kure C. Krumlov10,92 %0,92 %  
Takové označení na potravině jsem neviděl10,92 %0,92 %  
niva Mdeta,České Budějovice10,92 %0,92 %  
Pivo10,92 %0,92 %  

Graf

12. Jak jste spokojen/a s kvalitou takto označených potravin? Myslíte si, že vykazují opravdu výjimečné kvalitativní vlastnosti? (Vyberte možnost 1-5)

Vyberte možnost 1-5; 1-určitě ano, 5-zásadně ne

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35348,62 %48,62 %  
24541,28 %41,28 %  
176,42 %6,42 %  
432,75 %2,75 %  
510,92 %0,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.51
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.29
Směrodatná odchylka:0.54
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7568,81 %68,81 %  
Muž3431,19 %31,19 %  

Graf

14. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-305348,62 %48,62 %  
31-402119,27 %19,27 %  
41-501715,6 %15,6 %  
51-601311,93 %11,93 %  
Do 2032,75 %2,75 %  
61 a více21,83 %1,83 %  

Graf

15. Bydliště (město):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České Budějovice2522,94 %22,94 %  
Český Krumlov98,26 %8,26 %  
Praha 98,26 %8,26 %  
Horní Planá65,5 %5,5 %  
Kájov32,75 %2,75 %  
Písek32,75 %2,75 %  
Jindřichův Hradec32,75 %2,75 %  
ČB32,75 %2,75 %  
Tábor32,75 %2,75 %  
Hluboká nad Vltavou21,83 %1,83 %  
ostatní odpovědi Hořice na Šumavě
Velešín
Liberec
Lipno nad Vltavou
Strakonice
Třeboň
benesov nad cernou
...
sedlice
Dolní Třebonín
Jihočeský kraj
Větřní
Budějovicko
Týn nad Vltavou
protivín
Klatovy
Bechyně
Králův Dvůr
Libníč
hodonin
Horní Planá, sídliště Míru 308
ceske budejovice
Praha - nar. Písek
Olešník
hl.m.Praha
Srubec
Příbram - střední Čechy
Brloh
Kaplice
Husinec
Hluboká nad Vltavou
Žamberk
Cesky Krumlov
Trhové Sviny
Hluboká nad Vlt
Vrchlabí
plzen
Věrovany
4339,45 %39,45 % 

Graf

16. Nejvyšší ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5651,38 %51,38 %  
Středoškolské s maturitou3733,94 %33,94 %  
VOŠ65,5 %5,5 %  
Vyučení v oboru54,59 %4,59 %  
Středoškolské s maturitou32,75 %2,75 %  
Základní21,83 %1,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Kupujete potraviny s označením „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=4 na otázku 2. Potraviny vybírám zejména podle:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Potraviny nejčastěji nakupuji:

2. Potraviny vybírám zejména podle:

3. Loga označující kvalitní potraviny:

4. Znáte pojem regionální značka?

5. Co podle Vás regionální značka znamená?

6. Máte-li možnost, dáte v obchodě přednost potravině pocházející z Jihočeského kraje?

7. Znáte některé z následujících regionálních značek Jihočeského kraje?

8. Máte povědomí o značce „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

9. Zaznamenal/a jste nějakou propagaci této značky?

10. Víte, které z uvedených produktů vyráběných v Jihočeském kraji nesou označení „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

11. Kupujete potraviny s označením „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

12. Jak jste spokojen/a s kvalitou takto označených potravin? Myslíte si, že vykazují opravdu výjimečné kvalitativní vlastnosti? (Vyberte možnost 1-5)

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Bydliště (město):

16. Nejvyšší ukončené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Potraviny nejčastěji nakupuji:

2. Potraviny vybírám zejména podle:

3. Loga označující kvalitní potraviny:

4. Znáte pojem regionální značka?

5. Co podle Vás regionální značka znamená?

6. Máte-li možnost, dáte v obchodě přednost potravině pocházející z Jihočeského kraje?

7. Znáte některé z následujících regionálních značek Jihočeského kraje?

8. Máte povědomí o značce „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

9. Zaznamenal/a jste nějakou propagaci této značky?

10. Víte, které z uvedených produktů vyráběných v Jihočeském kraji nesou označení „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

11. Kupujete potraviny s označením „Regionální potravina Jihočeský kraj“?

12. Jak jste spokojen/a s kvalitou takto označených potravin? Myslíte si, že vykazují opravdu výjimečné kvalitativní vlastnosti? (Vyberte možnost 1-5)

13. Pohlaví:

14. Věk:

15. Bydliště (město):

16. Nejvyšší ukončené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horváthová, M.Regionální potravina Jihočeský kraj (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://regionalni-potravina-jihoces.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.