Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Regionální produkt Jizerských hor

Regionální produkt Jizerských hor

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Preusslerová
Šetření:07. 02. 2016 - 21. 02. 2016
Počet respondentů:197
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který slouží jako podklad k bakalářské práci s názvem Regionální produkt Jizerských hor. Cílem tohoto průzkumu je zmapování povědomí obyvatel o regionálních produktech, jejich značení a ochoty podpory regionálních výrobců. 

Vyplnění tohoto dotazníku Vám zabere jen pár minut, děkuji Vám za ně.

Odpovědi respondentů

1. Zajímá vás původ výrobků, které kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zajímá mě podpora českých i regionálních výrobců9950,25 %50,25 %  
Ano, ale sleduji pouze zemi původu6935,03 %35,03 %  
Ne, původ výrobku neřeším2914,72 %14,72 %  

Graf

2. Byl/a byste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za produkt, který pochází od místních výrobců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejspíše ano, pokud cenový rozdíl není příliš velký14372,59 %72,59 %  
Ano, podpora místní výrobců je pro mne důležitá4020,3 %20,3 %  
Ne, musím šetřit147,11 %7,11 %  

Graf

3. Upřednostňujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupování v jednotlivých menších obchodech: pekařství, řeznictví, drogerie atd.10352,28 %52,28 %  
Nakupování pouze v supermarketu6834,52 %34,52 %  
Nakupování ve specializovaných obchodech (menších samoobsluhách), kde je zboží od místních výrobců2613,2 %13,2 %  

Graf

4. U zboží, které kupujete, vás nejvíce zajímá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita14774,62 %74,62 %  
Cena3517,77 %17,77 %  
Původ94,57 %4,57 %  
Způsob výroby63,05 %3,05 %  

Graf

5. Setkal/a jste se již někdy s produktem označeným logem níže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, toto logo znám8040,61 %40,61 %  
ne, nikdy jsem ho neviděl/a6834,52 %34,52 %  
nejsem si jistý/á4924,87 %24,87 %  

Graf

6. Ovlivní toto logo rozhodování o nákupu produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7940,1 %40,1 %  
nevím6331,98 %31,98 %  
ano, zajímá mě to3216,24 %16,24 %  
ne, nezajímá mě to2311,68 %11,68 %  

Graf

7. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10754,31 %54,31 %  
Muž9045,69 %45,69 %  

Graf

8. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3011457,87 %57,87 %  
31-402211,17 %11,17 %  
41-502110,66 %10,66 %  
51-602010,15 %10,15 %  
0-20105,08 %5,08 %  
61 a více105,08 %5,08 %  

Graf

9. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola12060,91 %60,91 %  
Vysoká škola6633,5 %33,5 %  
Základní škola115,58 %5,58 %  

Graf

10. Váš statut je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný8643,65 %43,65 %  
Student7035,53 %35,53 %  
Osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ)2311,68 %11,68 %  
Důchodce126,09 %6,09 %  
Nezaměstnaný63,05 %3,05 %  

Graf

11. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Liberecký13568,53 %68,53 %  
Praha2211,17 %11,17 %  
Středočeský115,58 %5,58 %  
Ústecký63,05 %3,05 %  
Královéhradecký52,54 %2,54 %  
Moravskoslezský42,03 %2,03 %  
Jihočeský42,03 %2,03 %  
Karlovarský31,52 %1,52 %  
Olomoucký21,02 %1,02 %  
Jihomoravský21,02 %1,02 %  
Pardubický10,51 %0,51 %  
Vysočina10,51 %0,51 %  
Zlínský10,51 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zajímá vás původ výrobků, které kupujete?

  • odpověď Ano, zajímá mě podpora českých i regionálních výrobců:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, podpora místní výrobců je pro mne důležitá na otázku 2. Byl/a byste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za produkt, který pochází od místních výrobců?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímá vás původ výrobků, které kupujete?

2. Byl/a byste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za produkt, který pochází od místních výrobců?

3. Upřednostňujete:

4. U zboží, které kupujete, vás nejvíce zajímá:

5. Setkal/a jste se již někdy s produktem označeným logem níže?

6. Ovlivní toto logo rozhodování o nákupu produktu?

7. Vaše pohlaví?

8. Váš věk?

9. Nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Váš statut je:

11. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímá vás původ výrobků, které kupujete?

2. Byl/a byste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za produkt, který pochází od místních výrobců?

3. Upřednostňujete:

4. U zboží, které kupujete, vás nejvíce zajímá:

5. Setkal/a jste se již někdy s produktem označeným logem níže?

6. Ovlivní toto logo rozhodování o nákupu produktu?

7. Vaše pohlaví?

8. Váš věk?

9. Nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Váš statut je:

11. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Preusslerová, J.Regionální produkt Jizerských hor (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://regionalni-produkt-jizerskyc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.