Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Regionální značky v Libereckém kraji pohledem spotřebitele

Regionální značky v Libereckém kraji pohledem spotřebitele

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Herout
Šetření:15. 02. 2019 - 07. 03. 2019
Počet respondentů:332
Počet otázek (max/průměr):29 / 22.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
věnujte mi prosím svůj čas a vyplňte tento dotazník, který je součástí mé diplomové práce. Dotazník je zaměřen na preference při nakupování výrobků z označením původu regionální potravina. Dotazník je anonymní, nikde nemusíte vyplňovat vaše jméno.
Děkuji za vyplnění a informace, které mi poskytujete.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž17251,81 %51,81 %  
Žena16048,19 %48,19 %  

Graf

2. Váš současný věk je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 35 let15446,39 %46,39 %  
36 - 50 let11334,04 %34,04 %  
51 - 65 let6519,58 %19,58 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou15546,69 %46,69 %  
VŠ / VOŠ9729,22 %29,22 %  
SŠ bez maturity / vyučení5416,27 %16,27 %  
267,83 %7,83 %  

Graf

4. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 001 - 51 000 Kč17452,41 %52,41 %  
do 26 000 Kč včetně8525,6 %25,6 %  
51 001 Kč a více7321,99 %21,99 %  

Graf

5. Dáváte přednost českým potravinám před potravinami z jiných zemí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas22367,17 %67,17 %  
Nikdy5817,47 %17,47 %  
Vždy5115,36 %15,36 %  

Graf

6. Co je pro Vás při nákupu potravin nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita21263,86 %63,86 %  
Umístění prodejny, kde nakupuji5616,87 %16,87 %  
Cena5516,57 %16,57 %  
Značka92,71 %2,71 %  

Graf

7. Značky u potravin podle Vás nejvíce vyjadřují

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší cenu14042,17 %42,17 %  
Vyšší kvalitu9027,11 %27,11 %  
Prestiž7422,29 %22,29 %  
Lepší chuť288,43 %8,43 %  

Graf

8. Máte svoji oblíbenou značku potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18054,22 %54,22 %  
Ne15245,78 %45,78 %  

Graf

9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15083,8 %45,18 %  
Ne2916,2 %8,73 %  

Graf

10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně10961,58 %32,83 %  
Méně často5028,25 %15,06 %  
Denně1810,17 %5,42 %  

Graf

11. Ze kterých zdrojů čerpáte informace při nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19558,73 %58,73 %  
Ano13741,27 %41,27 %  

Graf

14. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu11078,57 %33,13 %  
Vyšší kvalitu2014,29 %6,02 %  
Ekologický výrobek75 %2,11 %  
Prestiž32,14 %0,9 %  

Graf

15. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20060,24 %60,24 %  
Ano13239,76 %39,76 %  

Graf

16. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu10378,63 %31,02 %  
Ekologický výrobek1511,45 %4,52 %  
Vyšší kvalitu86,11 %2,41 %  
Prestiž53,82 %1,51 %  

Graf

17. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23971,99 %71,99 %  
Ano9328,01 %28,01 %  

Graf

18. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu6064,52 %18,07 %  
Ekologický výrobek2627,96 %7,83 %  
Prestiž44,3 %1,2 %  
Vyšší kvalitu33,23 %0,9 %  

Graf

19. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne27081,33 %81,33 %  
Ano6218,67 %18,67 %  

Graf

20. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu5283,87 %15,66 %  
Ekologický výrobek58,06 %1,51 %  
Vyšší kvalitu46,45 %1,2 %  
Prestiž11,61 %0,3 %  

Graf

21. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23370,18 %70,18 %  
Ne9929,82 %29,82 %  

Graf

22. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu12856,39 %38,55 %  
Vyšší kvalitu6327,75 %18,98 %  
Prestiž3414,98 %10,24 %  
Ekologický výrobek20,88 %0,6 %  

Graf

23. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23069,28 %69,28 %  
Ne10230,72 %30,72 %  

Graf

24. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podporu regionu12655,75 %37,95 %  
Vyšší kvalitu7834,51 %23,49 %  
Prestiž167,08 %4,82 %  
Ekologický výrobek62,65 %1,81 %  

Graf

25. Nakupujete potraviny označené některou z výše uvedených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16650 %50 %  
ano16650 %50 %  

Graf

26. Uveďte prosím nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou výše z uvedených značek kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podpora regionálních výrobců9761,01 %29,22 %  
Vyšší kvalita5132,08 %15,36 %  
Prestiž95,66 %2,71 %  
Ekologický výrobek21,26 %0,6 %  

Graf

27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tyto značky neznám6943,67 %20,78 %  
Vysoká cena4226,58 %12,65 %  
Špatná dostupnost těchto potravin3119,62 %9,34 %  
Stejná kvalita jako u ostatních potravin1610,13 %4,82 %  

Graf

29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podpora regionálních výrobců7950 %23,8 %  
Vyšší kvalita oproti ostatním potravinám6138,61 %18,37 %  
Skutečnost, že se jedná o ekologický výrobek116,96 %3,31 %  
Pocit prestiže74,43 %2,11 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Máte svoji oblíbenou značku potravin?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Několikrát týdně na otázku 12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?

9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Několikrát týdně na otázku 12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?

11. Ze kterých zdrojů čerpáte informace při nákupu potravin?

  • odpověď Internet=Nečerpám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stejná kvalita jako u ostatních potravin na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?

  • odpověď Farmářské trhy=Méně často:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
  • odpověď Obchod se zdravými potravinami=Méně často:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
  • odpověď Obchod se zdravými potravinami=Nikdy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká cena na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

13. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporu regionu na otázku 14. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší kvalitu na otázku 14. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

15. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologický výrobek na otázku 16. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporu regionu na otázku 16. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tyto značky neznám na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

17. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologický výrobek na otázku 18. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporu regionu na otázku 18. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

19. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

  • odpověď Ano:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podporu regionu na otázku 20. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

23. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečnost, že se jedná o ekologický výrobek na otázku 29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?

25. Nakupujete potraviny označené některou z výše uvedených značek?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší kvalita na otázku 26. Uveďte prosím nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou výše z uvedených značek kupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskont (Lidl, Penny Market, …)=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskont (Lidl, Penny Market, …)=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskont (Lidl, Penny Market, …)=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářské trhy=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket (Kaufland, Globus, Albert hypermarket, Tesco, …)=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket (Kaufland, Globus, Albert hypermarket, Tesco, …)=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket (Kaufland, Globus, Albert hypermarket, Tesco, …)=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přímo od výrobce=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přímo od výrobce=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smíšené zboží (Jednota, Coop, Hruška, …)=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Smíšené zboží (Jednota, Coop, Hruška, …)=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket (Billa, Albert supermarket, Tesco expres, …)=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket (Billa, Albert supermarket, Tesco expres, …)=Několikrát týdně na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket (Billa, Albert supermarket, Tesco expres, …)=Nikdy na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora regionálních výrobců na otázku 26. Uveďte prosím nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou výše z uvedených značek kupujete?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stejná kvalita jako u ostatních potravin na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatná dostupnost těchto potravin na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tyto značky neznám na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká cena na otázku 28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora regionálních výrobců na otázku 29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší kvalita oproti ostatním potravinám na otázku 29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečnost, že se jedná o ekologický výrobek na otázku 29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?

27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách

  • odpověď Farmářské trhy=Méně často:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod se zdravými potravinami=Méně často na otázku 27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Váš současný věk je

3. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

4. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je

5. Dáváte přednost českým potravinám před potravinami z jiných zemí?

6. Co je pro Vás při nákupu potravin nejdůležitější?

7. Značky u potravin podle Vás nejvíce vyjadřují

8. Máte svoji oblíbenou značku potravin?

9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?

10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?

11. Ze kterých zdrojů čerpáte informace při nákupu potravin?

12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?

13. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

14. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

15. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

16. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

17. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

18. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

19. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

20. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

21. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

22. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

23. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

24. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

25. Nakupujete potraviny označené některou z výše uvedených značek?

26. Uveďte prosím nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou výše z uvedených značek kupujete?

27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách

28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Váš současný věk je

3. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

4. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je

5. Dáváte přednost českým potravinám před potravinami z jiných zemí?

6. Co je pro Vás při nákupu potravin nejdůležitější?

7. Značky u potravin podle Vás nejvíce vyjadřují

8. Máte svoji oblíbenou značku potravin?

9. Kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou častěji než jiné potraviny?

10. Jak často kupujete potraviny označené Vaší oblíbenou značkou?

11. Ze kterých zdrojů čerpáte informace při nákupu potravin?

12. Jak často v jednotlivých typech prodejen nakupujete potraviny?

13. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

14. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

15. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

16. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

17. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

18. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

19. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

20. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

21. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

22. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

23. Setkal/a jste se při nákupu potravin s tímto logem?

24. Uveďte, co pro Vás tato značka nejvíce znamená:

25. Nakupujete potraviny označené některou z výše uvedených značek?

26. Uveďte prosím nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou výše z uvedených značek kupujete?

27. Jak často nakupujete tyto potraviny v uvedených prodejnách

28. Prosím uveďte nejsilnější důvod, proč potraviny označené některou z výše uvedených značek nekupujete?

29. Z jakého důvodu byste nejvíce uvažoval/a o nákupu těchto potravin?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Herout, F.Regionální značky v Libereckém kraji pohledem spotřebitele (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://regionalni-znacky-v-libereck.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.