Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Regulace reklamy

Regulace reklamy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Sousedíková
Šetření:27. 03. 2012 - 03. 04. 2012
Počet respondentů:400
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, tento dotazník se týká reklamy, jak je regulovaná v našem právním řádu a zároveň etická samoregulace reklamy, neboli jak je reklama omezena kodexem, který není zakotvený v právním řádu, ale vznkl na základě lidské etiky. Dotazník poslouží jako praktická část mé bakalářské práce a smyslem je zjistit, jak lidé pohlíži na reklamu.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena23859,5 %59,5 %  
Muž16240,5 %40,5 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-4030576,25 %76,25 %  
Více než 405413,5 %13,5 %  
0-204110,25 %10,25 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou24761,75 %61,75 %  
vyskokoškolské11829,5 %29,5 %  
Vyučen/a184,5 %4,5 %  
Základní174,25 %4,25 %  

Graf

4. Váš obecný postoj k reklamě je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní20050 %50 %  
Negativní20050 %50 %  

Graf

5. Jak nahlížíte na reklamy

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je součástí moderní společnosti20451 %51 %  
Reklama mě obtěžuje14736,75 %36,75 %  
Reklamu beru jako pauzu v pořadech8621,5 %21,5 %  
Reklama mi nevadí7819,5 %19,5 %  
Rád/a sleduji reklamy184,5 %4,5 %  

Graf

6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama formou e-mailu24962,25 %62,25 %  
V televizi23057,5 %57,5 %  
V rádiu14436 %36 %  
V poštovní schránce13433,5 %33,5 %  
Teleshopping13132,75 %32,75 %  
Na internetu12230,5 %30,5 %  
Na billboadech4711,75 %11,75 %  
V časopisech348,5 %8,5 %  
Reklama mi nevadí174,25 %4,25 %  

Graf

7. Který druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V časopisech21152,75 %52,75 %  
Na billboardech16942,25 %42,25 %  
Na internetu10025 %25 %  
V televizi7619 %19 %  
V poštovní scchránce5914,75 %14,75 %  
V rádiu4310,75 %10,75 %  
Teleshopping399,75 %9,75 %  
Reklama formou e-mailu123 %3 %  

Graf

8. Která reklama Vás nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamy společnosti Vodafone ( reklamy se zajíčkama, vánočníma stromečkama, chameleonama) ( 14536,25 %36,25 %  
Jiná reklama14436 %36 %  
6 krát destilovaná Amundsen vodka13934,75 %34,75 %  
Reklama na sušenky OREO (Návod na jídlo sušenek, namáčených v mléku)5714,25 %14,25 %  
Reklamy na Fernet stock Z369 %9 %  
zpěvná reklama společnosti XXXLutz205 %5 %  
Reklamy na prací a čistící prostředky82 %2 %  

Graf

9. Která reklama Vás zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

vánoční s prasátkem

,,nene, já nemusím, já už ho vidím!"

"...já už nemusim - já už ho vidim!"

amundsen

auta Volvo

automobily

barva Hamerit, Ford Focus, Heineken

bez rozdílu

Bóbika

Bobika

Bobika, babičko, až ten plot budeme natírat příště, vy už tady nebudete

Bobika, Müller,

celá řada, většinou zahraniční...z českých se mi líbí komunikační strategie Kofoly.

celkově na KOFOLU... http://www.youtube.com/watch?v=PJivC81pRDA

cigareta pro poslední chvíli

cílená. Na podniky v mém okolí například

Coca Cola vánočníe

Coca Cola-kněz na pláži

cocacola

DM drogerie

Dobrá voda také renegeruje

durex !

EuroCard Mastercard, Skoda

Falešní sobi-Vodafone, Prasátko-Kofola

Fernet Stock

FIAT 500 Abarth, reklama s Charliem Sheenom

FIDORKA S HOLČIČKOU - KDYŽ MUSÍŠ TAK MUSÍŠ CENTRUM - BOBIKA KOFOLA

Hami

Hokej.cz (neobjala bych nikoho cizího, nebýt hokeje),

HORNBACH

http://adsoftheworld.com/media/print/manix_lubricant?size=_original

http://www.youtube.com/watch?v=cxKNrUN6Cyk

Hyundai - Předsudky pro nás neplatí

Chodící lide.cz

Já bych chtěl taky TA-BLE-TY xDDD

Já nemusím, já už ho vidím :-)

Ja nemuším, já už ho vidím. Přinesl jsem Ti lahvinku :-)

Jameson, coca cola, T-mobile, reklamy na vozy Hyundai

Je to reklama na mouku (Babička) přesně nevím, ale jedná se o to, že za pomoci mouky se kreslí různé obrázky

jegermaister

Jsem priznivcem reklam s kvalitnimi zabery, uznavam hlavne technicke provedeni a samozrejme napad... tohle sice neni primo reklama, ale stacilo by pridat par snimku a myslim, ze by to audi zajimalo http://www.youtube.com/watch?v=c0xNDuLklKM

Jupí - lahvinka

kofola

kofola

Kofola

kofola

kofola

Kofola

kofola

Kofola - a bude mít taky zahnutý zuby?, T-Mobile s Vojtou Kotkem

Kofola - Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím.

KOFOLA :-) nejlepší reklamy už mnoho let.... "český humor"...

Kofola a "já už nemusím, já ho vidím" :-)

Kofola s prasátkem, Bobika na centrum, Bolt v reklamě na Visu

Kofola vánoční, speciální edice

Kofola(zlaté prasátko), Jupí sirupy(lahvinka)

Magnesia-Liška-Chýlková

Mattoni

Mattoni- žena oblečená do minerální vody

na e-mailu reklama Davida Kirše na kurz E-mail Academy. Uvedené reklamy neznám, televizi nesleduji.

na kofolu

na kofolu

na kofolu

na Kofolu

na Kofolu :)

na kofolu jak jde dcera s otcem do lesa pro stromeček a potkají divočáka

Na Kofolu s kancem. Na sirupy Jupí (lahvinka).

na T-mobele(tablety)

na T-mobile s Vojtou Kotkem

Na whiskey Tullamore (vězni zpívají v baru hezkou píseň,poté odcházejí s dozorcem, či kdo to je...)

Například některé reklamy na auta jsou zajímavě podané...

nejlepší reklamy jsou na sportovní značky adidas a nike!!

Nekolik let tradiční vánoční reklama na kofolu

nemusím, já už ho vidím

Never say no to Panda. http://www.youtube.com/watch?v=aYmvPqSR69g

nezaujala žádná, nesleduji to

O2

O2 projekt Think big

Obecně mě baví reklamy, které jsou originální, vtipné a s nápadem... Většinou sou to ale spíš zahraniční.. Z těch českých např. poslední serie reklam od T-mobile s Kotkem, Vodafone s Čtvrtníčkem, hodně dobrý byly ty na Magnesii s rozpůlenou obrazovkou...

PEPSI reklamy

Plzeňské pivo, kde bývalý legionář vykoupí od řezníka koně a zachrání tak chov kladrubských koní. :)

PODPRAHOVÉ REKLAMY

Později stažená reklama na Kofolu Bylinkovou

prášek Calgon :)

Přinesl jsem Ti l a h v i n k u

Původní reklamy mobilního operátora Oskar (parníček jste viděl,...). případně pak Vodafone a falešní sobi pana Čtvrtníčka. Ze zahraničních Mac versus PC (to, co okopírovala současná Air banka).

reklama na becherovku a kofolu

reklama na deli

Reklama na Kofolu - pár v restauraci, dívka chovající se nevhodně

Reklama na Kofolu (kterákoliv), hezké české :-)

Reklama na Kofolu, která je vysílána v předvánočním čase. Dcera, otec a prase. Já nemusím, já už ho vidím :-)

Reklama na Smart Phone, nejsem si jistá teď přesně, ale hraje tam Kotek v tom fitness ... je to reklama na ta-ble-ty :-D a další jejich reklama je na ty dva kluky, jak jeden má vypracovaný nohy a druhej vršek těla :-D

Reklama na Tablet = "Ta ble ty"

Reklama na životní pojištění

Reklama společnosti T-mobile ( Chuck Norris, Bolek Polívka, Vojta Kotek) Reklama na sportovní oblečení a obuv

reklamy na Mattoni. Chýlková a Liška

Reklamy na T-mobile.

Reklamy s dětmi, ty jsou nejhezčí.

Reklamy společnosti T-mobile s B. Polívkou i V. Kotkem.

reklamy T-mobile s Chuckem Norrisem - vanocni motivy

s Polívkou a volejem

S Vojtou Kotkem v posilovně, dobrý nápad. Na Jupí sirup, jak chlapeček dáva holčičce k narozeninám zabalený sirup a řekne jí: "tady sme ti dones lahvinku."

současný T-mobile

Spoustu věcí nekupuju kvůli pitomé a urážlivé reklamě. Pivo Kozel, například.

t mobile......tablety :-)

T-mobile

T-mobile - posilovna

T-mobile - tablety

T-Mobile - Tablety

T-mobile "pěkný kvadráky Strnad"

T-mobile a jejich reklama S Kotkem a Pavláskem (Tablety :-D)

T-Mobile reklama na Tablety :)

T-mobile s Kotkem

T-Mobile s Vojtem Kotkem

T-Mobile TA-BLE-TY

T-Mobile Tablety

T-Mobile tablety, Citroen - mrtvý úhel, Mc Donalds - lístek na Titanic

T-Mobile TABLETY.. :) Nevím kam Ti to Hani mám napsat, ale tu NAPROSTO DEMENTNI reklamu s 70ti letým německým důchodcem v teplákách a vasilu s IQ vypnuté pračky, s totálně přesvícenou bílou barvou, že málem doma shoří televize a výborným nápadem že JENOM s BONUXEM můžu prát POUZE při 40c a ušetřím asi miliardu EUR ročně a ještě něco s degenem sousedem co si už nepamatuji!!! TOHLE BYCH ZAKÁZAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! To snad úplně uráží lidskou inteligenci.. Už z principu bych si nikdy takovou sračku jako BONUX nikdy nekoupil i kdyby byla ZADARMO!!!

T-Mobile: Vojta Kotek. reklama na Tablety.

ta nejzajímavější v televizi s pěknou muzikou

Tablety od T-mobile

Tablety....s V.Kotkem

Tady jsem ti přinesl... lahvinku :-D Máš, ta-ble-ty?

těch z dětství je...

tmobile tablety

Vánoční Kofola

Vánoční na Kofolu s prasátkem, na whiskey Jameson

Vánoční na kofolu, T-mobile s Kotkem, Mattoni s Českými lvy

Vánoční reklama Coca Cola :-)

Vánoční reklama na Coca Colu a Kofolu

vánoční reklama na Kofolu (já nemusím, já už ho vidím)

Velmi mě zaujaly reklamy vtipné, třeba Kecky od Vodafonu nebo Prasátko se zahnutýma zubama nahoru od Kofoly.

Veškeré reklamy vysílané při finále Superbowlu.

Většina je stupidní, často evokují hloupost kupujících a slouží jen zisku prodejců !

Vitana Knedlíčková

Vodafone

Vodafone - Čtvrtníček

Vodafone a nyní T-Mobile - tablety

Vodafone ovečky

vodafone s chameleonama, peugeot s beruškami,

Vodafone zajíčci. Reklamy na auta, kde účinkuje "rodina" a jsou vtipné (tati, nejdou mi otevřít dveře; nebo jiná, kde hlava rodiny otevírá dveře stejného auta několikrát a pokaždé je za volantem někdo jiný...)

Všechny reklamy na pivo.

XXX lutz .. a to doslova. prostě o ni věděly všichni :D

zadna

zpěvná reklama na vložky, bohužel nevím značku

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádní falešní sobi - VODAFONE, reklama na AXE

žiadna :) už pol roka som nepozerala televíziu a žiadna reklama mi nejak neutkvela v mysli...

10. Nechal/a jste se u výběru zboží někdy ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano27568,75 %68,75 %  
ne12531,25 %31,25 %  

Graf

11. Který druh výrobku jste si na základě reklamy koupil/a

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny18067,92 %45 %  
Technické výrobky ( mobilní telefon, kuchyňské spotřebiče apod.)6123,02 %15,25 %  
Oblečení5520,75 %13,75 %  
Čistící prostředky5420,38 %13,5 %  
Jiné3613,58 %9 %  
Prací prostředky3412,83 %8,5 %  
Dovolenou( např. výběr cestovní kanceláře)134,91 %3,25 %  

Graf

12. Který druh zboží jsme si na základě reklamy pořídil/a

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bílé zboží-pračka

boty NIKE

CD

Cilit Bang, nějaké prací prášky

Cillit Bang

cukrovinky

čistič na vany, čistič na koberce,čistič na skvrny

čistič toalety

díky reklamě jsem jenom zjistila, že daná věc existuje, a rozhodla jsem se ji vyzkoušet

drogerie (kosmetika)

DŽUS,MIKINA atd...

Elektroniku

fotbalové kopačky

fotoaparat

holící strojek

Hudební nástroj respektive kytaru

hygienické výrobky, drogistické výrobky

jídlo

Kofola bylinková

koření

Kosmetický produkt

kosmetika

kosmetika

kosmetika

Kosmetika

Kosmetika

kosmetika

Kosmetika

kosmetika

kosmetika hygiena

kosmetika, prostředky pro domácnost, potraviny

kosmetiku

kosmetiku

Kosmetiku

Kulatý ždímací mop. Doplnění k otázce 14: vadí mi příliš autentické zobrazení autonehody v Nemyslíš zaplatíš.

make-up

motorová pila, sekačka (Mountfield)

Na základě reklamy jsme vyzkoušel některé specializované prodejny a restaurace

něco na prádlo a na nádobí

Nechávám se NEGATIVNĚ ovlivnit reklamou

nevím, ale jistě něco bylo

Nevím, jestli se "akčním" letákům přikládá stejný význam, ale byly to potraviny a slevněné sezónní oblečení. Dle nabídek na internetu i fotoaparát.

Nintendo wii

Oreo

Potraviny (po reklamách na slevy v obchodech)

potraviny, hračky pro dítě, sport aj.

Potraviny, mobilní telefon

prací a čistící prostředky, jídlo

přihlášení na kurz (E-mail Academy)

Rajčatové pyré

Různé potraviny, kosmetiku.

různé výrobky a služby

řasenka

Savo

sladkosti

spíš se mi zalíbila značka oblečení a tak jsem do obchodu zašla

Sportovní zboží

Sušenky Oreo

Sušenky OREO, kinder pingui, jogurty

televizi

už nevím

Už si nepamatuji.

Už si to přesně nepamatuji.

Vanish, potraviny, které jsou v akci

Většinou oblečení, když mi přijde nějaký leták nebo slevový kupon s reklamama na nějaký obchod s oblečením, tak toho využiji ... a také potraviny

více

Vlasová kosmetika

Všechny protože jsme ovklivněni podvědomě..) takze na základě reklamy na

zdravou láhev

13. Stalo se Vám, že zakoupený výrobek nesplňoval vlastnosti uvedené v reklamě?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18874,02 %47 %  
ne6625,98 %16,5 %  

Graf

14. Byl/a jste někdy pohoršena reklamou? Například z důvodu sexuálního podtextu, zobrazování nevhodných věcí apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22255,5 %55,5 %  
ano17844,5 %44,5 %  

Graf

15. Víte, jak se může spotřebitel bránit proti nevhodným reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne a není to pro mě důležitá informace14937,25 %37,25 %  
Ne, ale pokud bych měl informace, možnosti bych využil12631,5 %31,5 %  
Ano, ale zkušenosti nemám8822 %22 %  
Ano, mám s tím vlastní zkušenosti379,25 %9,25 %  

Graf

16. Myslíte si, že by měly být regulovány reklamy na alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamu bych nereguloval/a, upřednostnuji pouze omezení obsahu a psychologického vlivu na spotřebitele. ( například neprosazovat dobré účinky alkoholu)18245,5 %45,5 %  
Ne reklamy na alkohol mi nevadí, regulace podle mě není potřeba10325,75 %25,75 %  
Reklamy na alkohol bych povolil/a pouze mezi 22:00-6:00 hodinou10025 %25 %  
Mohou ovlivňovat mládež, proto bych je zakázal/a4912,25 %12,25 %  

Graf

17. Zaznamenal/a jsme někdy skrytou reklamu v pořadu nebo filmu? ( např. reklamní logo)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano35488,5 %88,5 %  
ne4611,5 %11,5 %  

Graf

18. Zaznamenal/a jste rozdílu v hlasitosti mezi vysílaným filmem a reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano a vadí mi to22456 %56 %  
Ano a zakázal/a bych to14436 %36 %  
Ano, ale nevadí mi to194,75 %4,75 %  
Ne, nevšiml/a133,25 %3,25 %  

Graf

19. Myslíte si, že reklamní billboardy u silnic ohrožují pozornost řidiče?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohou být ohrožující, záleží na řidiči23558,75 %58,75 %  
Ano, určitě pozornost ohrožují12932,25 %32,25 %  
Ne, to si nemyslím369 %9 %  

Graf

20. Věnujete pozornost letákům ve schránce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy si letáky prolistuji, ale do větší míry mě neovlivňují19448,5 %48,5 %  
Ne, rovnou je vyhazuji10325,75 %25,75 %  
Ano, letáky pročítám, někdy podle nich i něco koupím8521,25 %21,25 %  
Ano, v letácích vyhledávám slevové akce. Nakupuji podle letáků184,5 %4,5 %  

Graf

21. Reklamu bych

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamy bych nezakázal/a, ale jsem pro aby jich bylo výrazně méně24461 %61 %  
Více reguloval ( po obsahové stránce)9323,25 %23,25 %  
Nechal/a v aktuální míře8320,75 %20,75 %  
Zakázal/a uplně143,5 %3,5 %  
Méně reguloval ( po obsahové strnce)112,75 %2,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Váš obecný postoj k reklamě je?

  • odpověď Negativní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama mě obtěžuje na otázku 5. Jak nahlížíte na reklamy
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V časopisech na otázku 6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?
  • odpověď Pozitivní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama mi nevadí na otázku 6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

5. Jak nahlížíte na reklamy

  • odpověď Je součástí moderní společnosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně reguloval ( po obsahové strnce) na otázku 21. Reklamu bych

6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

  • odpověď V televizi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakázal/a uplně na otázku 21. Reklamu bych

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Váš obecný postoj k reklamě je?

5. Jak nahlížíte na reklamy

6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

7. Který druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější?

8. Která reklama Vás nejvíce zaujala?

10. Nechal/a jste se u výběru zboží někdy ovlivnit reklamou?

11. Který druh výrobku jste si na základě reklamy koupil/a

13. Stalo se Vám, že zakoupený výrobek nesplňoval vlastnosti uvedené v reklamě?

14. Byl/a jste někdy pohoršena reklamou? Například z důvodu sexuálního podtextu, zobrazování nevhodných věcí apod.)

15. Víte, jak se může spotřebitel bránit proti nevhodným reklamám?

16. Myslíte si, že by měly být regulovány reklamy na alkohol?

17. Zaznamenal/a jsme někdy skrytou reklamu v pořadu nebo filmu? ( např. reklamní logo)

18. Zaznamenal/a jste rozdílu v hlasitosti mezi vysílaným filmem a reklamou?

19. Myslíte si, že reklamní billboardy u silnic ohrožují pozornost řidiče?

20. Věnujete pozornost letákům ve schránce?

21. Reklamu bych

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Váš obecný postoj k reklamě je?

5. Jak nahlížíte na reklamy

6. Který druh reklamy Vás nejvíce obtěžuje?

7. Který druh reklamy je pro Vás nejpřijatelnější?

8. Která reklama Vás nejvíce zaujala?

10. Nechal/a jste se u výběru zboží někdy ovlivnit reklamou?

11. Který druh výrobku jste si na základě reklamy koupil/a

13. Stalo se Vám, že zakoupený výrobek nesplňoval vlastnosti uvedené v reklamě?

14. Byl/a jste někdy pohoršena reklamou? Například z důvodu sexuálního podtextu, zobrazování nevhodných věcí apod.)

15. Víte, jak se může spotřebitel bránit proti nevhodným reklamám?

16. Myslíte si, že by měly být regulovány reklamy na alkohol?

17. Zaznamenal/a jsme někdy skrytou reklamu v pořadu nebo filmu? ( např. reklamní logo)

18. Zaznamenal/a jste rozdílu v hlasitosti mezi vysílaným filmem a reklamou?

19. Myslíte si, že reklamní billboardy u silnic ohrožují pozornost řidiče?

20. Věnujete pozornost letákům ve schránce?

21. Reklamu bych

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sousedíková, H.Regulace reklamy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://regulace-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.