Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a bydlení

Reklama a bydlení

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Pospíšilová
Šetření:23. 03. 2015 - 10. 04. 2015
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. S jakým typem médií se dostáváte nejčastěji do kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11188,1 %88,1 %  
Rádio86,35 %6,35 %  
Televize64,76 %4,76 %  
Tisk (noviny, časopisy, letáky, ...)10,79 %0,79 %  

Graf

2. U kterého média strávíte nejvíce času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11087,3 %87,3 %  
Televize97,14 %7,14 %  
Rádio43,17 %3,17 %  
Tisk32,38 %2,38 %  

Graf

3. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook7156,35 %56,35 %  
Seznam5644,44 %44,44 %  
Google4031,75 %31,75 %  
Youtube1411,11 %11,11 %  
iDnes86,35 %6,35 %  
Novinky53,97 %3,97 %  
seznam, livesport, ifortuna, ulozto, youtube, facebook. Všechno zhruba stejně pravidelně. 10,79 %0,79 %  
.10,79 %0,79 %  
livesport10,79 %0,79 %  
gliondar10,79 %0,79 %  
http://proinvestory.cz/ http://www.zerohedge.com/10,79 %0,79 %  
livesport.cz10,79 %0,79 %  
twitter10,79 %0,79 %  
stránky zaměstnavatele a institucí v jeho oboru10,79 %0,79 %  
GoodReads10,79 %0,79 %  

Graf

4. Jaká forma reklamy Vás zaujme více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barevná11288,89 %88,89 %  
Černobílá1411,11 %11,11 %  

Graf

5. Do jakého věkového rozmezí spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let8970,63 %70,63 %  
30 - 39 let129,52 %9,52 %  
40 - 49 let118,73 %8,73 %  
méně než 20 let86,35 %6,35 %  
50 - 59 let64,76 %4,76 %  

Graf

6. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7660,32 %60,32 %  
Muž5039,68 %39,68 %  

Graf

7. Chtěli byste bydlet v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v rodinném doměotázka č. 8, v bytěotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v rodinném domě10986,51 %86,51 %  
v bytě1713,49 %13,49 %  

Graf

8. Uvažujete v budoucnu o výstavbě rodinného domu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11, Rodinný dům již vlastnímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6559,09 %51,59 %  
Rodinný dům již vlastním2320,91 %18,25 %  
Ne2220 %17,46 %  

Graf

9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu6191,04 %48,41 %  
od známých a přátel3856,72 %30,16 %  
v časopisech o bydlení2537,31 %19,84 %  
na veletrzích a výstavách1522,39 %11,9 %  
v odborných časopisech1522,39 %11,9 %  
ve vlastní hlavě11,49 %0,79 %  

Graf

10. Informace o možnostech výstavby jsem hledal/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu1458,33 %11,11 %  
od známých a přátel1145,83 %8,73 %  
v odborných časopisech625 %4,76 %  
v časopisech o bydlení312,5 %2,38 %  
Dům jsem koupil14,17 %0,79 %  
nikde14,17 %0,79 %  

Graf

11. Zaregistrovali jste v poslední době nějaké reklamy na stavební firmy zabývající se výstavbou rodinných domů (V TV, rádiu, tisku, billboardech, …)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5543,65 %43,65 %  
Ano, ale nevzpomínám si na název firmy.5241,27 %41,27 %  
wood system64,76 %4,76 %  
Woodsystem64,76 %4,76 %  
Wood System s.r.o.21,59 %1,59 %  
jen jednu?10,79 %0,79 %  
Ekonomické stavby10,79 %0,79 %  
trigemma10,79 %0,79 %  
Dektrade10,79 %0,79 %  
Wooden system (asi to nepíšu správně - při více méně náhodném poslechu rádia)10,79 %0,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jste?

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černobílá na otázku 4. Jaká forma reklamy Vás zaujme více?

8. Uvažujete v budoucnu o výstavbě rodinného domu?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na veletrzích a výstavách na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známých a přátel na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v časopisech o bydlení na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v odborných časopisech na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
  • odpověď Rodinný dům již vlastním:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známých a přátel na otázku 10. Informace o možnostech výstavby jsem hledal/a:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 10. Informace o možnostech výstavby jsem hledal/a:

9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:

  • odpověď na internetu:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na veletrzích a výstavách na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v časopisech o bydlení na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v odborných časopisech na otázku 9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Uvažujete v budoucnu o výstavbě rodinného domu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S jakým typem médií se dostáváte nejčastěji do kontaktu?

2. U kterého média strávíte nejvíce času?

3. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

4. Jaká forma reklamy Vás zaujme více?

5. Do jakého věkového rozmezí spadáte?

6. Jste?

7. Chtěli byste bydlet v:

8. Uvažujete v budoucnu o výstavbě rodinného domu?

9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:

10. Informace o možnostech výstavby jsem hledal/a:

11. Zaregistrovali jste v poslední době nějaké reklamy na stavební firmy zabývající se výstavbou rodinných domů (V TV, rádiu, tisku, billboardech, …)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S jakým typem médií se dostáváte nejčastěji do kontaktu?

2. U kterého média strávíte nejvíce času?

3. Jaké internetové stránky navštěvujete nejčastěji?

4. Jaká forma reklamy Vás zaujme více?

5. Do jakého věkového rozmezí spadáte?

6. Jste?

7. Chtěli byste bydlet v:

8. Uvažujete v budoucnu o výstavbě rodinného domu?

9. Informace o možnostech výstavby hledám nebo budu hledat:

10. Informace o možnostech výstavby jsem hledal/a:

11. Zaregistrovali jste v poslední době nějaké reklamy na stavební firmy zabývající se výstavbou rodinných domů (V TV, rádiu, tisku, billboardech, …)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pospíšilová, H.Reklama a bydlení (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://reklama-a-bydleni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.