Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a já - předtest

Reklama a já - předtest

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Dvořáková
Šetření:22. 01. 2010 - 25. 01. 2010
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěla bych zjistit, co si lidé myslí o reklamě.

Odpovědi respondentů

1. Je reklama potřebná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je užitečná430,77 %30,77 %  
ano, je velmi důležitá430,77 %30,77 %  
příliš potřebná není323,08 %23,08 %  
ne, je úplně zbytečná215,38 %15,38 %  

Graf

2. Jaká jsou podle Vás pozitiva a negativa reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitiva v tv- dojdu si na wc:D negativa- otravuje116,67 %7,69 %  
pozitiva - informace, negativa - otravování116,67 %7,69 %  
poz-prodej produktu, neg-lidi často otravuje116,67 %7,69 %  
Větší zisk a prodej. Je mnohdy hodně drahá.116,67 %7,69 %  
negativa-někdy až otravná, často opakovaná. 116,67 %7,69 %  
přínos prodávajícímu, prodá i nekvalitní zboží 116,67 %7,69 %  

Graf

3. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama? Popř. co by v ní nemělo chybět?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, spíš žádná112,5 %7,69 %  
krátká, úderná, jasná112,5 %7,69 %  
vtipná,eventuálně akční dle jejího zaměření112,5 %7,69 %  
vtipná112,5 %7,69 %  
vtipná, nápaditá, originální...112,5 %7,69 %  
jasné sdělení112,5 %7,69 %  
Humor,hlava a pata.112,5 %7,69 %  
Stručná a výstižná112,5 %7,69 %  

Graf

4. Jaká je podle Vás reklama v ČR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtíravá a bez nápadu114,29 %7,69 %  
zatuchlá114,29 %7,69 %  
stereotypně nudná až na pár vyjímek114,29 %7,69 %  
většinou otravná a špatná114,29 %7,69 %  
některé jsou dobré, některé nudné...114,29 %7,69 %  
Jako ve škole 2-114,29 %7,69 %  
Dobrá114,29 %7,69 %  

Graf

5. Je něco, co Vám vysloveně vadí, když je v reklamě ukázané nebo řečené?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne350 %23,08 %  
nahotinky, sou snad všude116,67 %7,69 %  
intimnosti, sexualita116,67 %7,69 %  
Hloupé a trapné slogany116,67 %7,69 %  

Graf

6. Vyjadřují reklamy nějaké hodnoty, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pochybuju125 %7,69 %  
pozérské hodnoty (nehodnoty)125 %7,69 %  
ne125 %7,69 %  
Business,konzum125 %7,69 %  

Graf

7. Co myslíte, jaké hodnoty mají Češi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lenost a chlast125 %7,69 %  
stále zvrácenější125 %7,69 %  
úspěch,bohatsví i solidarita125 %7,69 %  
rodina, kariéra125 %7,69 %  

Graf

8. Jaké jsou Vaše životní hodnoty?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá fyzička, milující přítel a mít přátele116,67 %7,69 %  
jednoduché116,67 %7,69 %  
zdraví116,67 %7,69 %  
Slušnost,ohleduplnost,poctivost116,67 %7,69 %  
studium, rodina116,67 %7,69 %  
zdraví, láska116,67 %7,69 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena753,85 %53,85 %  
muž646,15 %46,15 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let861,54 %61,54 %  
do 19 let215,38 %15,38 %  
40 - 49 let215,38 %15,38 %  
30 - 39 let17,69 %7,69 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ/student SŠ753,85 %53,85 %  
VŚ/student VŠ646,15 %46,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Dvořáková, J.Reklama a já - předtest (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-a-ja-predtest.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.