Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a já - předtest

Reklama a já - předtest

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Dvořáková
Šetření:22. 01. 2010 - 25. 01. 2010
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:34,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěla bych zjistit, co si lidé myslí o reklamě.

Odpovědi respondentů

1. Je reklama potřebná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je užitečná430,77 %30,77 %  
ano, je velmi důležitá430,77 %30,77 %  
příliš potřebná není323,08 %23,08 %  
ne, je úplně zbytečná215,38 %15,38 %  

Graf

2. Jaká jsou podle Vás pozitiva a negativa reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitiva v tv- dojdu si na wc:D negativa- otravuje116,67 %7,69 %  
pozitiva - informace, negativa - otravování116,67 %7,69 %  
poz-prodej produktu, neg-lidi často otravuje116,67 %7,69 %  
Větší zisk a prodej. Je mnohdy hodně drahá.116,67 %7,69 %  
negativa-někdy až otravná, často opakovaná. 116,67 %7,69 %  
přínos prodávajícímu, prodá i nekvalitní zboží 116,67 %7,69 %  

Graf

3. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama? Popř. co by v ní nemělo chybět?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, spíš žádná112,5 %7,69 %  
krátká, úderná, jasná112,5 %7,69 %  
vtipná,eventuálně akční dle jejího zaměření112,5 %7,69 %  
vtipná112,5 %7,69 %  
vtipná, nápaditá, originální...112,5 %7,69 %  
jasné sdělení112,5 %7,69 %  
Humor,hlava a pata.112,5 %7,69 %  
Stručná a výstižná112,5 %7,69 %  

Graf

4. Jaká je podle Vás reklama v ČR?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtíravá a bez nápadu114,29 %7,69 %  
zatuchlá114,29 %7,69 %  
stereotypně nudná až na pár vyjímek114,29 %7,69 %  
většinou otravná a špatná114,29 %7,69 %  
některé jsou dobré, některé nudné...114,29 %7,69 %  
Jako ve škole 2-114,29 %7,69 %  
Dobrá114,29 %7,69 %  

Graf

5. Je něco, co Vám vysloveně vadí, když je v reklamě ukázané nebo řečené?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne350 %23,08 %  
nahotinky, sou snad všude116,67 %7,69 %  
intimnosti, sexualita116,67 %7,69 %  
Hloupé a trapné slogany116,67 %7,69 %  

Graf

6. Vyjadřují reklamy nějaké hodnoty, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pochybuju125 %7,69 %  
pozérské hodnoty (nehodnoty)125 %7,69 %  
ne125 %7,69 %  
Business,konzum125 %7,69 %  

Graf

7. Co myslíte, jaké hodnoty mají Češi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lenost a chlast125 %7,69 %  
stále zvrácenější125 %7,69 %  
úspěch,bohatsví i solidarita125 %7,69 %  
rodina, kariéra125 %7,69 %  

Graf

8. Jaké jsou Vaše životní hodnoty?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá fyzička, milující přítel a mít přátele116,67 %7,69 %  
jednoduché116,67 %7,69 %  
zdraví116,67 %7,69 %  
Slušnost,ohleduplnost,poctivost116,67 %7,69 %  
studium, rodina116,67 %7,69 %  
zdraví, láska116,67 %7,69 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena753,85 %53,85 %  
muž646,15 %46,15 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let861,54 %61,54 %  
do 19 let215,38 %15,38 %  
40 - 49 let215,38 %15,38 %  
30 - 39 let17,69 %7,69 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ/student SŠ753,85 %53,85 %  
VŚ/student VŠ646,15 %46,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dvořáková, J.Reklama a já - předtest (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-a-ja-predtest.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.