Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její dopad na ženy

Reklama a její dopad na ženy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vlasta Kupčíková
Šetření:23. 02. 2011 - 20. 03. 2011
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který bude podkladem pro vypracování bakalářské práce na téma Vliv reklamy na ženy. Předem Vám děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Vyhledáváte reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15885,87 %85,87 %  
ano2614,13 %14,13 %  

Graf

2. Koupila jste si něco na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas8747,28 %47,28 %  
ano7641,3 %41,3 %  
ne2513,59 %13,59 %  

Graf

3. Vadí Vám reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale strpím ji6535,33 %35,33 %  
Spíše ne, mám neutrální postoj6334,24 %34,24 %  
Ne, je zcela na mě, zda na ni zareaguji3921,2 %21,2 %  
Vždy, obtěžuje mě179,24 %9,24 %  

Graf

4. V jakém mediu Vás reklama nejvíce zaujímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize7138,59 %38,59 %  
časopis2714,67 %14,67 %  
nikde2513,59 %13,59 %  
internet2413,04 %13,04 %  
reklamní leták1910,33 %10,33 %  
billboard105,43 %5,43 %  
rádio73,8 %3,8 %  
noviny10,54 %0,54 %  

Graf

5. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy jsou pravdivé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na druhu zboží14578,8 %78,8 %  
Určitě ne, snaží se klamat spotřebitele3519,02 %19,02 %  
ano42,17 %2,17 %  

Graf

6. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas, záleží na situaci15081,52 %81,52 %  
Nikdy, reklama mě nedokáže ovlivnit3317,93 %17,93 %  
Vždy, téměř vždy koupím výrobek, který znám z reklamy10,54 %0,54 %  

Graf

7. Jaký produkt jste si naposledy na základě reklamy koupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika8546,2 %46,2 %  
jídlo6032,61 %32,61 %  
léky137,07 %7,07 %  
oblečení94,89 %4,89 %  
časopisy84,35 %4,35 %  
elektronika63,26 %3,26 %  
obuv31,63 %1,63 %  

Graf

8. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originalita5328,8 %28,8 %  
zpracování, provedení4122,28 %22,28 %  
pravdivost3116,85 %16,85 %  
vtip2513,59 %13,59 %  
informace2010,87 %10,87 %  
jsem vůči reklamě imuní147,61 %7,61 %  

Graf

9. Do jaké míry věříte reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak kdy, záleží na produktu15182,07 %82,07 %  
vůbec3217,39 %17,39 %  
zcela10,54 %0,54 %  

Graf

10. Stalo se Vám někdy, že jste se nechali silně ovlivnit reklamou a následně jste toho litovaly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou či dvakrát se mi to stalo7440,22 %40,22 %  
vůbec6635,87 %35,87 %  
určitě ano4423,91 %23,91 %  

Graf

11. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2916086,96 %86,96 %  
30-45179,24 %9,24 %  
46-6052,72 %2,72 %  
60 a více21,09 %1,09 %  

Graf

12. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou8345,11 %45,11 %  
vysokoškolské5630,43 %30,43 %  
vyšší odborné2211,96 %11,96 %  
základní168,7 %8,7 %  
vyučena73,8 %3,8 %  

Graf

13. Sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student12970,11 %70,11 %  
zaměstnanec2915,76 %15,76 %  
v domácnosti,na mateřské dovolené94,89 %4,89 %  
nezaměstnaný94,89 %4,89 %  
podnikatel52,72 %2,72 %  
důchodce31,63 %1,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vyhledáváte reklamu?

2. Koupila jste si něco na základě reklamy?

3. Vadí Vám reklama?

4. V jakém mediu Vás reklama nejvíce zaujímá?

5. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy jsou pravdivé?

6. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

7. Jaký produkt jste si naposledy na základě reklamy koupila?

8. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

9. Do jaké míry věříte reklamě?

10. Stalo se Vám někdy, že jste se nechali silně ovlivnit reklamou a následně jste toho litovaly?

11. Věková kategorie?

12. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Sociální postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vyhledáváte reklamu?

2. Koupila jste si něco na základě reklamy?

3. Vadí Vám reklama?

4. V jakém mediu Vás reklama nejvíce zaujímá?

5. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy jsou pravdivé?

6. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

7. Jaký produkt jste si naposledy na základě reklamy koupila?

8. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

9. Do jaké míry věříte reklamě?

10. Stalo se Vám někdy, že jste se nechali silně ovlivnit reklamou a následně jste toho litovaly?

11. Věková kategorie?

12. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Sociální postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kupčíková, V.Reklama a její dopad na ženy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-dopad-na-zeny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.