Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její působení

Reklama a její působení

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Mlázovská
Šetření:26. 02. 2013 - 05. 03. 2013
Počet respondentů:367
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

jmenuji se Simona Mlázovská a jsem studentkou Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. 

 

Moje seminární práce zaměřená na reklamu (jak často se s ní setkáváme a jak na nás působí) obsahuje kvantitativní výzkum - dotazník.

 

Proto Vás prosím o vyplnění tohoto krátkého dotazníku. 

 

Děkuji a přeji hezký zbytek dne :-)

 

SM.

Odpovědi respondentů

1. Jste žena/muž ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22360,76 %60,76 %  
Muž14439,24 %39,24 %  

Graf

2. Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
226216,89 %16,89 %  
234010,9 %10,9 %  
21328,72 %8,72 %  
24297,9 %7,9 %  
25287,63 %7,63 %  
20256,81 %6,81 %  
18164,36 %4,36 %  
19143,81 %3,81 %  
26143,81 %3,81 %  
27102,72 %2,72 %  
ostatní odpovědi 28
32
35
40
30
29
37
34
36
46
44
43
31
17
45
48
39
42
41
50
49
47
33
38
221
61
62
64
60
15
68
52
55
16
9726,43 %26,43 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.49
Minimum:18
Maximum:46
Variační rozpětí:28
Rozptyl:39.5
Směrodatná odchylka:6.28
Medián:23
Modus:22

Graf

3. Váš status ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student17547,68 %47,68 %  
Zaměstnaný - Denní pracovní doba neurčitá11832,15 %32,15 %  
Zaměstnaný - Pracovní doba ve formě směn4813,08 %13,08 %  
Nezaměstnaný297,9 %7,9 %  

Graf

4. S jakými formami reklamních médií se setkáváte nejčastěji ? (0-Nejméně, 5-Nejčastěji)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize3.5892.722
Rádio2.5372.2
Internet4.4410.939
Tisk (denní, periodika, ...)2.3711.814
BillBoardy a plakáty3.0441.54
Ostatní (osobní prodej, veletrhy, kino, ...)1.7331.4

Graf

5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize2.0082.695
Rádio1.6381.855
Internet2.4472.661
Tisk (denní, periodika)1.972.04
Billboardy a plakáty1.461.605
Ostatní (osobní prodej, veletrhy, kino, ...)1.7362.162

Graf

6. Říká Vám něco pojem "Kodex reklamy" ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20956,95 %56,95 %  
ne11130,25 %30,25 %  
nevím4712,81 %12,81 %  

Graf

7. Které reklamy Vás v posledních měsících nejvíce zaujaly v dobrém slova smyslu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"xxxlutz tatatata" asi nejlepší forma reklamy vypuštěná mezi ovce, řekl bych.

"zadar"

Air bank T-mobile

Air bank

air bank :)

air bank, reklama ohledně zdravotního postižení (létající lidé)

AirBank

AirBank, T-mobile

ani jedna

Asi ani zadne :-)

Asi jinej gang (asi vodafon)

Audi

Coca Cola (lední medvědi), T-mobile

coca cola, kofola

coca-cola

Coca-Cola Security Cameras - před 10 minuty - sdílel to tvůj brácha na FB

čaj lipton, sirupy jipí

Dlouho jmse žádnou neviděl

dobrá zábale - silná aroma :)

Dobrý anděl Propagace očkování proti rakovině děložního čípku

FIO banka

Heineken (nábor nového zaměstnance), pár zajímavých plakátů (viz. Markething.cz), je jich docela dost

Hornbach - zvláštní, nápadité

http://www.youtube.com/watch?v=snKbU5r0pBo

Ikea - Vánoce

Intimissimi,

Jupí superhustý-pusy pod stolem

kofola

Kofola - ja nemusim, uz ho vidim

Kofola, Axe

Lyže,zadarky

MacGyver a nový Sitan

Mám rád vtipné reklamy, SuperVáclav, vánoční s divočákem, Zadar...

myslím si že žádná

na filmy

Na stavu......jeeeee stipanaaa :)

na t mobile

Na t-mobile

na T-Mobile, ale produkt bych si stejně nepořídil :-D

na T-mobile, Kofola

Na voňavku Lacoste - asi bude zajímavá.

Např. v televizi reklamy na T-Mobile, jsou vtipné, ale zároveň z nich vyplyne to, co chtěli říct..

nevím

nevybavuji si

nevzpomenu si

nezaujala žádná...

obecně jsou pěkné reklamy na kofolu a taky coca colu. Jako výtvarník, u reklamy ocením hlavně grafické zpracování

obecně reklamy na automobily, reklama na T-Mobile s p. Kohákem

osobní doporučení

pivo Stela

plakáty "www.zodpovědnýčlovek.cz", www.neviditelna.cz

Pojď mi hop, se Zadarem, vtipná reklama, ovšem nemá vliv na moje rozhodování při koupi produktu.

pujckomat.cz "Potřebujete peníze?"

Reklama je způsob jak dostat do povědomí zboží (služby, věci hmotné i duchovní), ať už nové nebo neprodejné.

reklama na Air bank,

Reklama na Coca Colu

reklama na Coca Colu - zábavná

Reklama na Českého lva

Reklama na Floru - Everyone who had a heart - jsem přesně cílová sjkupina této reklamy

reklama na KB

reklama na nadaci Dobrý anděl

reklama na stavu jupi

reklama na T-mobil, jsou velmy vtipne

reklama na T-mobile

reklama na t-mobile - lazdy o nich mluvi

reklama na T-mobile (je vtipná)

reklama na turkish airlines

Reklama/y pro neziskovou část sektoru

Reklamy moc nesleduji.

reklamy na auto, reklama na lego

Reklamy na deodoranty, na auta (Toyota Auris)

Reklamy na kosmetiku

reklamy na kulturní akce, o kterých jsem nevěděla

reklamy na T-mobile

reklamy na t-mobile

reklamy na T-MOBILE

reklamy na T-mobile

reklamy na T-mobile

Reklamy na t-mobile a vánoční kofola a coca cola

reklamy od T-mobile

Reklamy režírované Jakubem Kohákem

reklamy s hudbou, která se mi líbí ( vážná, klasická hudba )

Reklamy T-mobile pro jejich vtipnost a jednoduchost .

Reklamy T-mobilu

Reklamy upřímně moc nesleduji, tudíž si nevybavuji žádné reklamy, které by mě zaujaly ať už kladně, nebo záporně. Jedině snad reklama na Kofolu a Coca-colu, které mi "ohlašují" začátek Vánoc :-D

reklamy vtipné, třeba T-Mobile

Sirupy Jupí

Skoro každá reklama mě dokaže zaujmout,tak jsou prostě dělané,pak jen záleží,jestli se na určité zboží podíváte osobně a buď je to pravda nebo klam.

Slevomaty

snažím se je nevnímat.......

Škoda auto - už tam budem?

T - mobile

t mobile

t mobile

T mobile

t mobile

T Mobile, Zentiva

T-mobile Express rádio - co na něm neuslyšíte

t-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

T-Mobile

T-Mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

T-Mobile

t-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-Mobile

t-mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

T-Mobile

t-mobile

T-mobile

T-Mobile - Skokani

T-Mobile - současné reklamy

t-mobile a jejich budete zírat

T-mobile jak se mu zvětší ty oči a na tu druhou si teď nevzpomenu, pak delší dobu mám ráda na Kinder Bueno s upírem

T-mobile kotek a spol.

T-mobile má velmi úsměvné reklamy.

T-Mobile Skokani po sezóně: Baňky Víkend patří keckám - Mácháč

T-Mobile skokani, Reklamí kampaň Karla Schwarzenberga

t-mobile- všechny jejich nápadité reklamy

T-mobile, Air bank

T-Mobile, Air bank

t-mobile, cesky lev,

T-mobile, je vtipná a pobaví mě, když mám třeba špatnou náladu

T-mobile, Klasa

T-Mobile, konto bariery

t-mobile, kuku

T-mobile, Old Spice

T-MObile, Oreo , Cola

T-Mobile, Plakáty na charitativní koncert pro Nadační fond dětské onkologie Krtek

T-mobile, Polyglot

T-mobile, reklamy s hercem Kotkem

T-Mobile, Vodafone

T-mobile...vtipné

T-mobille

T-mobille

téměř všechny vtipné reklamy z poslední doby spol. T-mobile

Tmobile

tmobile

Tullamor Dew

Ty vtipné :)

tyčinka Twix, T-mobile

upoutávky na koncerty a nové filmy

Vesměs pouze na automobily

vetsinou me zaujme reklama s pointou nebo vtipna reklama, ale nijak me neovlivni

virální video od VUT, Audi, Google, Starbucks

vodafon

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone, zoo

Vtipem T-Mobile, ale inzerované služby nekoupím.

Vtipné reklamy (např. T-mobile)

Vtipné reklamy na operátory

Za nejprogresivnějšího šiřitele reklamy považuji televizi a vzhledem k tomu, že si už ani nepamatuji, kdy jsem televizi viděla naposledy, nepamatuji si ani televizní reklamy. Ostatním reklamám, v časopisech atd. takovou pozornost nevěnuji a tím pádem si je nepamatuji také. Zaujal mne ovšem sestřih reklam na YouTube "Zakázané reklamy", jehož cílem však nebyla propagace produktů z reklam, nýbrž pobavení diváka.

zadna

Zadna.

Zadne

Zimní reklamy Vodafonu, protože tam byl můj oblíbenec Liška a také Dyk.

zlatopramen

žádná

Žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná mne nezaujala

žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné, reklamy mě obtěžují

Žádné. Dobrá reklama neexistuje. Není potřebná.

8. Které reklamy Vás v posledních měsících nejméně zaujaly a třeba i vyprovokovaly k zamyšlení ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

----

AAA taxi v rádiu - strašné

airbank

Alza

Alza

Ani jedna

ariel

bankovní reklamy

bohuzel zadna

Božkov - daruj vázu, daruj bižů

Corega

Darování krevní plazmy za peníze

Dementní reklamy na T-mobile

dětská reklama

Direct - lzou

dlouhododě nezajímavé reklamy má Komerční banka

FF Univerzity Palackého

FIO banka

fitness

jak loví koření ve svíčkové, ta se přeci rozmixuje a i bez tohoto sáčku s kořením jsem u nás doma vážně nikdy žádné koření nelovila :-D

Jogurty, Actimel a Activie

K zamyšlení jsou reklamy na UNICEF

komerční banka

lepidlo na protézy, reklamy na hygienické vložky, tampony

Manžel už mi zase říká, ty můj smíšku. (Korega) :D

Matoni... divné

Mountfield

na alza.cz

na jakékoliv očkování

na prací prášky

Na prací prášky

Na t-mobile

Na vložky-únik moci

na zubní pastu

na zubní protézu.. můj smíšek

Nabídky erotických salonů Naprosto nedůvěryhodné, zavrženíhodné a odsouzeníhodné nabídky půjček (bez ručitele, do 24 hodin, ...)

Například reklamy řetězců, kdy už druhý den není předmětné zboží možné nakoupit z důvodu malého množství

nejake zivotni pojisteni

nejméně všechny a o reklamách nepřemýšlím, ztráta času

nemám obecně ráda reklamy na vložky, prací prášky a na zubní pasty a vše co se týče zubů

nemyslíš zaplatíš

Nemyslíš! Zaplatíš! sms - youtube.com Cerveny Kriz - Pozde - youtube.com

nepamatuji si

nepřemýšlím o nich........

nevim

nevim

nevím

Nevím

nevím

nevím, nic mě nenapadá. vyprovokuje mě každá reklama na internetu, která má více jak 10 s.

nevybavuji si

nevybavuji si

nevzpomenu si

nevzpomenu si

Nevzpominam si

nevzpominam si

Nezaujala prakticky žádná.

nicorette

nyní si nevybavím

očkování - karkulka jde sama do lesa

očkování proti klíšťatům

otravné bannery na netu

Partners

penze - penzijní připojištění

persil

Perwol

Peta

plakát + radio + internet - "Delfíni v Praze"

Politické kampaně při volbě prezidenta

Prací prášky

Prací prášky

Prací prášky

především reklamy v rádiu, kde se například jedna fráze opakuje desetkrát za sebou.

reklama na jogurt Activia

Reklama na oplatku Mila, reklama absolutně nesedí k nabízenému produktu. Hádala bych spíše parfém, možná prací prostředek. Nesmyslné pojídání Mily v restauraci...

reklama týkající se dětského násilí

reklamám se snažím aktivně vyhýbat

reklamy co ce týkají pojištění,

Reklamy me malokdy zaujmou,k zamysleni me vyprovokavala napr reklama na duchodove sporeni protoze je to aktualno tema a kazdy tuto problematiku bude muset jednou resit

Reklamy moc nesleduji.

Reklamy na duchodové spoření

reklamy na elektroniku (PC, tablety, mobily, atd.)

reklamy na jídlo

Reklamy na obalech cigaret

reklamy na pivo

Reklamy na prací prášky, přípravky do myčky

reklamy na prací prostředky

reklamy na prací prostředky, na hubnoucí prostředky

reklamy na vložky, prací prostředky a mycí prostředky

reklamy na youtube.

reklamy na zubní protézy, zubní pasty, produkty na klouby a na produkty kinder

Reklamy nabizejici ruzne bankovni sluzby.

reklamy s dětmi (podle mě je to využívání slabosti lidí přes děti)

reklamy s oplzlým, neintelegentním humorem

Reklamy týkající se automobilů

Reklamy týkající se prezidentské kandidatury

reklamy, co mne zaujmou nejméně vlastně asi ani nevnímám. zamyšlení nad reklamou? Reklamy od KB - vždy něco falešného, co tak není.

reklamy, které mě nezaujmou vypínám / nezabývám se nimi

Rodinka Rexových - reklama, která leze lidem na nervy.

Savo WC

Sexistické reklamy na půjčky a úvěry.

styx, reklama s gayema

susenky oreo

sušenky oreo

T-mobile

Těch je více.. Nejhorší jsou ty, když v průběhu reklamy vůbec nevíte, na co upoutávají a moc to nedává s danou věci smysl.

Televizní reklama na nějaký lék, ve které jsou zcela úmyslně imitovány vibrace telefonu pro upoutání pozornosti diváka

trapná reklama na muller mix

ty co mě nezaujmou si nepamatuji

Unicatum Condro

unicef

uverove spolecnosti

V poslední době nesleduji reklamy, neboť jsem zjistil, že většina z nich jsou hodně nadsazené.

velmi mne znechutila reklama nejakeho penzijniho ci podobneho fondu, kde maly chlapecek rekne rodicum, ze az bude slavny, tak se o ne postara, a reklama je o tom, at se rodice radsi o sobe postaraji sami

Vetsinou radiove a televizni reklamy - napr. Jar.

většina - hlavně na dámské hygienické potřeby nebo na Coregu

Vitana koření

Vo-Je-lte 1188 a "Zeman na Hrad"

voda rajec-spinavej medved se koupe ve vode kterou bych mel pit....?

Vodafone a jejich králíčci na velikonoce min. rok !!!! nenáviděl jsem je !! a byly všude !!

volby

Volby

Vsechny

všechny

všechny

všechny na prací prášky apod.

všechny nesnáším

Všechny ostatní, většina reklam je nudných a už dlouho jsem neviděl reklamu k zamyšlení.

Všechny reklamy na dámské hygienické potřeby.

všechny reklamy na nádobí a kosmetiku - hrůza

výrobk pro děti

Výrobky k odvykání kouření (viz reklama, jak je ten chlap v letadle a má chuť na cigaretu, potí se, je nervózní a pak mu jde pára z uší? celkem přehnané, je to na výrobek - sprej proti chuti na cigaretu ale nevím na jaký přesně.

XXLUTZ mě přivedlo k myšlence zabít všechny stupidní lidi :)

XXLux tata

XXX lutz - je to otravné , ale díky tomu si to každý zapamatuje (teď jí dávají v rádiu)

XXXLutz

XXXLutz, konec kampaně Miloše Zemana

zadar volanič

Zadna

zadna

zadna

Zadna.

zadne

Zadne

Zeman na hrad Alza - sto tabletů týdně

žádná

žádná

žádná

žádná mne nevyprovokovala

žádné (k otázce 10 - existují rozšíření do prohlížečů blokujících reklamy, na sociálních sítích se mi díky tomu nezobrazují žádné reklamy) (k otázce 12 - neznám "Ordinace v růžové zahradě")

Žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné. Snažím se je ignorovat.

Žádnou takovou si nevybavuju .

žiadna

9. Jste uživatelem sociálních sítí jako je například Facebook nebo Twitter?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33892,1 %92,1 %  
ne297,9 %7,9 %  

Graf

10. Pokud jste uživatelem alespoň jedné sociální sítě, tak reklamy přehlížíte nebo je naopak "rozkliknete" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamy přehlížím19352,59 %52,59 %  
Občas nějakou reklamu rozkliknu15141,14 %41,14 %  
Nejsem uživatelem sociální sítě236,27 %6,27 %  

Graf

11. Je pro Vás důvěryhodnější reklama s Vaší oblíbenou známou osobností ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne24165,67 %65,67 %  
ano7520,44 %20,44 %  
nevím5113,9 %13,9 %  

Graf

12. Jak na Vás působí reklamy v ději televizního seriálu ? (například seriál Ordinace v růžové zahradě, kde se reklamy objevovaly celkem dost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi, neměla by tam být16043,6 %43,6 %  
Nekoukám na seriály12233,24 %33,24 %  
Je mi to jedno, reklamu přehlížím8523,16 %23,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)

  • odpověď Billboardy a plakáty=0:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=0 na otázku 5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk (denní, periodika)=0 na otázku 5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)
  • odpověď Rádio=0:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=0 na otázku 5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)
  • odpověď Televize=0:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=0 na otázku 5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena/muž ?

2. Váš věk ?

3. Váš status ?

4. S jakými formami reklamních médií se setkáváte nejčastěji ? (0-Nejméně, 5-Nejčastěji)

5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)

6. Říká Vám něco pojem "Kodex reklamy" ?

7. Které reklamy Vás v posledních měsících nejvíce zaujaly v dobrém slova smyslu ?

9. Jste uživatelem sociálních sítí jako je například Facebook nebo Twitter?

10. Pokud jste uživatelem alespoň jedné sociální sítě, tak reklamy přehlížíte nebo je naopak "rozkliknete" ?

11. Je pro Vás důvěryhodnější reklama s Vaší oblíbenou známou osobností ?

12. Jak na Vás působí reklamy v ději televizního seriálu ? (například seriál Ordinace v růžové zahradě, kde se reklamy objevovaly celkem dost)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena/muž ?

2. Váš věk ?

3. Váš status ?

4. S jakými formami reklamních médií se setkáváte nejčastěji ? (0-Nejméně, 5-Nejčastěji)

5. Které z těchto forem reklamních médií má na Vás největší účinek ? Které nejvíce věříte ? (0-nevěřím; 5-věřím)

6. Říká Vám něco pojem "Kodex reklamy" ?

7. Které reklamy Vás v posledních měsících nejvíce zaujaly v dobrém slova smyslu ?

9. Jste uživatelem sociálních sítí jako je například Facebook nebo Twitter?

10. Pokud jste uživatelem alespoň jedné sociální sítě, tak reklamy přehlížíte nebo je naopak "rozkliknete" ?

11. Je pro Vás důvěryhodnější reklama s Vaší oblíbenou známou osobností ?

12. Jak na Vás působí reklamy v ději televizního seriálu ? (například seriál Ordinace v růžové zahradě, kde se reklamy objevovaly celkem dost)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mlázovská, S.Reklama a její působení (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-pusobeni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.