Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její triky

Reklama a její triky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Vlková
Šetření:05. 12. 2011 - 12. 12. 2011
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník mi má pomoci v práci s mojí prací na odborném článku týkajícím reklamy, jeho hlavní otázkou je, zda-li se z nás/vás stávají reklamní otroci.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10485,25 %85,25 %  
Muž1814,75 %14,75 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student VŠ7158,2 %58,2 %  
Student SŠ/SOU2419,67 %19,67 %  
Pracující (pozn. neplatí pokud pracujete při studiu)2218,03 %18,03 %  
nic21,64 %1,64 %  
RD10,82 %0,82 %  
nezaměstnaná, dálkově studující VŠ10,82 %0,82 %  
Nezaměstnaný10,82 %0,82 %  

Graf

3. Koupil/a jste si již na základě reklamy nějaký výrobek, službu apod.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9477,05 %77,05 %  
ne1512,3 %12,3 %  
nevím1310,66 %10,66 %  

Graf

4. Byl/a jste už někdy reklamovaným výrobkem zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8771,31 %71,31 %  
nevím2016,39 %16,39 %  
ne1512,3 %12,3 %  

Graf

5. Byl/a jste někdy reklamovaným zbožím po koupi mile překvapen/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6452,46 %52,46 %  
nevím3528,69 %28,69 %  
ne2318,85 %18,85 %  

Graf

6. Reagoval/a jste někdy na reklamu v podobě letáku, který jste dostal/a na ulici? (př. otevření nové restaurace, vše za 30 apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5545,08 %45,08 %  
ano5141,8 %41,8 %  
nevím1613,11 %13,11 %  

Graf

7. Přepínáte (přeskakujete) reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podívám se jen pokud je zajímavá (či nová) , jinak přepínám5645,9 %45,9 %  
Ano, vždy3226,23 %26,23 %  
Většinou je přetrpím2722,13 %22,13 %  
Mám reklamy rád/a, baví mne75,74 %5,74 %  

Graf

8. Jaká by podle Vás měla být reklama, aby Vás zaujala? (pozn. platí pro reklamy všeobecně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná a originální10989,34 %89,34 %  
Pravdivá4436,07 %36,07 %  
Krátká4335,25 %35,25 %  
Věcná1915,57 %15,57 %  
Šokující1310,66 %10,66 %  
Dlouhá10,82 %0,82 %  

Graf

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujala? (zanechala ve Vás jakýkoliv dojem)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kofola54,1 %4,1 %  
reklama na Kofolu43,28 %3,28 %  
žádná43,28 %3,28 %  
coca cola 32,46 %2,46 %  
Nevím32,46 %2,46 %  
na Kofolu21,64 %1,64 %  
Reklama na prasátko od kofoly a bobika! :-D10,82 %0,82 %  
Vodafone - smrčky, Google - život je hledání10,82 %0,82 %  
Pedigree10,82 %0,82 %  
vodafone:D10,82 %0,82 %  
ostatní odpovědi wodafone
Já nemusím, já už ho vidím...(Kofola).
Vánoční Coca-cola
bjkbjkjhj
mcdonald
Vodafone- kecky
....
Vánoční Coca Cola
Kofola - divočák
na vložky :D
Kofola (v lese tatínek s dcerou mluví o prasátku)
http://www.youtube.com/watch?v=AyvNIU6t6T8
reklama s elektro zbožím
think blue
na Kofolu - vánoční
Kofola, letošní Velikonoce od Vodafone
Kecky - Vodafone, Kofola
Vodafone - rodina hribku
reklama na televizor samsung
vodafone - kecky, vánoční, ale ne velikonoční
Vodafone Velikonoce
Kofola - zuby nahoru
reklama na parfém Chloe
já nemusím, já už ho vidím
reklama na centrum.cz - bobik a cinska restaurace
většina reklam na Kofolu, zahraniční reklamy
zadna
vánoční reklama na Kofolu - s divokým prasetem
Kampaň min. dopravy Nemyslíš-zaplatíš, dříve Oskar
vodafone zajici
Kofola- "a bude mit takovy ty velky žahnuty žuby?
reklama s trysko-šnekem na OMV (nebo Shell?)
v televizi
prasátka
reklama na Vodafone (vánoční sobi)
Vodafon
reklamy na Vodafone
poz:Vánoční Kofola, Vodafone, neg: Pervol, vložky
nemohu si zrovna žádnou vybavit
reklamy od vodafonu,kofola
s Chuckem Norisem
Jágr Sazka
OKD Ze země pro zemi
Reklamy na Hornbach...
dobrá voda a kofola zlaté prasátko
Na Old spice
velikonoční kampaň od vodafone na vávoce
na Persil
Reklama na Coca-Colu
bonduelle
o2 vánoce
stodal
psí zubní prozézy
Líbila se mi reklama na auta s lamou
reklama na zubní pastu paradontax - nechutenství
kofola prasatko
reklamy na kofolu
AXE - andělé
reklama s miminkem na krém NIVEA
Vánoční na kofolu
O2
reklama od Vodafone-zpívající ovce
reklama na T mobile
Reklama na Floru, ta s tím běžcem :)
Bobika
Na vodafone s Čtvrtníčkem; nemyslíš,zaplatíš
Tic Tac
na účet od KB, s orgasmem, je strašná!!!
obecně reklamy na pivo
Tic Tac u psychiatra - jsem pořád svěží :D
na zetko
Klára for seznam.cz
Kofola - prasátko
Silan silanizuje - jedná se o nesmysl
Kofola - vánoční "prasátko"
kofola♥
na Coca Colu
Vánoční reklama na Kofolu, reklama na Google
vánoční kofola "já už ho vidím"
nechci nad tím přemýšlet...
Coca cola reklamy
GS Dárkobraní
reklamy na T-mobile s B. Polívkou
vodafone
vodafone - velikonoční zajíčci
na vodafone
Reklama bez zvuku
Old Spice
žádnou si nevybavuji
"Bankovní styk"
pepsi s kachnama
vánoční kofola
zlaté prasátko
mcdonald titanic
zahraniční reklamy na pojištění
z prostředí lékárny
Vodafone - Čtvrtníček, tenisky.
9779,51 %79,51 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Jste:

3. Koupil/a jste si již na základě reklamy nějaký výrobek, službu apod.?

4. Byl/a jste už někdy reklamovaným výrobkem zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

5. Byl/a jste někdy reklamovaným zbožím po koupi mile překvapen/a?

6. Reagoval/a jste někdy na reklamu v podobě letáku, který jste dostal/a na ulici? (př. otevření nové restaurace, vše za 30 apod.)

7. Přepínáte (přeskakujete) reklamu?

8. Jaká by podle Vás měla být reklama, aby Vás zaujala? (pozn. platí pro reklamy všeobecně)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Jste:

3. Koupil/a jste si již na základě reklamy nějaký výrobek, službu apod.?

4. Byl/a jste už někdy reklamovaným výrobkem zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

5. Byl/a jste někdy reklamovaným zbožím po koupi mile překvapen/a?

6. Reagoval/a jste někdy na reklamu v podobě letáku, který jste dostal/a na ulici? (př. otevření nové restaurace, vše za 30 apod.)

7. Přepínáte (přeskakujete) reklamu?

8. Jaká by podle Vás měla být reklama, aby Vás zaujala? (pozn. platí pro reklamy všeobecně)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vlková, K.Reklama a její triky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-triky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.