Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její účinnost

Reklama a její účinnost

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Hanáčková
Šetření:04. 03. 2011 - 11. 03. 2011
Počet respondentů:174
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce, prot Vás prosím o chvilku času na vyplnění. Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Máte kladný vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9454,02 %54,02 %  
ne8045,98 %45,98 %  

Graf

2. Do jaké míry věříte reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na produktu8649,43 %49,43 %  
jak kdy5431,03 %31,03 %  
vůbec3318,97 %18,97 %  
zcela10,57 %0,57 %  

Graf

3. Vzpomenete si na reklamu, která Vás přesvědčila ke koupi konkrétního výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11968,39 %68,39 %  
ano5531,61 %31,61 %  

Graf

4. Pokud ano, uveďte o jakou reklamu šlo.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola24,35 %1,15 %  
kosmetika12,17 %0,57 %  
barva na vlasy :D12,17 %0,57 %  
hračky Lamaze12,17 %0,57 %  
MAC Viva la bam 2- reklama na internetu.12,17 %0,57 %  
tampony12,17 %0,57 %  
Gambrinus12,17 %0,57 %  
Reklama v TV na novou kolekci obuvi Deichmann.12,17 %0,57 %  
Maggi dobré nápady12,17 %0,57 %  
jogurt Muller12,17 %0,57 %  
ostatní odpovědi Reklama na Paint Zoom
barva na vlasy
na sladkosti přece, čoveče
Coca Cola, KFC
Dove
maggi bujon :D
mcdonald
Hnojivo a substrát na orchideje
ariel
Espumisan
Gliss Kur
mountfield, mobil 3000,- + 1000kredit za 3000,-
O reklamu na šampon
garnier - oční roll on
Reklama na potraviny a pomůcky do kuchyně
adidas, sportovní obuv
Amundsen vodka
například na kosmetické produkty Garnier apod.
Fa
NIKE všechny její TV spoty
reklama na řasenku
reklama na jogurty Activia
kofola :-)
video film o akčních sportech
deodorant Dove Men plus care
KFC
čokoládový koule
na oblečení
makeup
Lenovo
reklama na alli
reklama na kávovar
pěnová barva na vlasy (na doporučení přítele)
většinou o jídlo
barva na vlasy-schwarszskop
3576,09 %20,11 % 

Graf

5. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip, originalita10158,05 %58,05 %  
pravdivost2715,52 %15,52 %  
provedení1910,92 %10,92 %  
informace148,05 %8,05 %  
jsem vůči reklamě imuní137,47 %7,47 %  

Graf

6. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10862,07 %62,07 %  
muž6637,93 %37,93 %  

Graf

7. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 2512772,99 %72,99 %  
26 - 312011,49 %11,49 %  
15 - 20179,77 %9,77 %  
32 - 4174,02 %4,02 %  
42 a více31,72 %1,72 %  

Graf

8. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou12772,99 %72,99 %  
vysokoškolské2715,52 %15,52 %  
základní148,05 %8,05 %  
vyšší odborné63,45 %3,45 %  

Graf

9. Vaše sociální postavení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student10660,92 %60,92 %  
zaměstnaný5833,33 %33,33 %  
nezaměstnaný63,45 %3,45 %  
v domácnosti42,3 %2,3 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte kladný vztah k reklamě?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem vůči reklamě imuní na otázku 5. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

9. Vaše sociální postavení

  • odpověď student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 20 na otázku 7. Váš věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte kladný vztah k reklamě?

2. Do jaké míry věříte reklamě?

3. Vzpomenete si na reklamu, která Vás přesvědčila ke koupi konkrétního výrobku?

5. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

6. Vaše pohlaví

7. Váš věk

8. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

9. Vaše sociální postavení

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte kladný vztah k reklamě?

2. Do jaké míry věříte reklamě?

3. Vzpomenete si na reklamu, která Vás přesvědčila ke koupi konkrétního výrobku?

5. Co je pro Vás důležitým znakem reklamy?

6. Vaše pohlaví

7. Váš věk

8. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání

9. Vaše sociální postavení

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hanáčková, D.Reklama a její účinnost (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-ucinnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.