Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její vliv na člověka

Reklama a její vliv na člověka

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:M. Musichová
Šetření:18. 06. 2013 - 08. 07. 2013
Počet respondentů:504
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky poslouží jako podklad pro mou seminární práci s názvem Reklama a její vliv na člověka. Dotazník je veřejně přístupný a jeho vyhodnocení bude přístupné i na tomto webu.

 

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena33967,13 %67,26 %  
Muž16632,87 %32,94 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 3536973,07 %73,21 %  
36 – 658216,24 %16,27 %  
Do 18 let479,31 %9,33 %  
Nad 65 let71,39 %1,39 %  

Graf

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vnímám reklamu každý den25550,5 %50,6 %  
Reklamy vnímám, ale nijak zvlášť si jich nevšímám23446,34 %46,43 %  
Ne, nevnímám reklamy163,17 %3,17 %  

Graf

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžují mě, snažím se jim vyhnout (přepínám televizní programy, měním radiové frekvence, atd.)26853,07 %53,17 %  
Sleduji je, je to pro mne zdroj informací (novinky, slevy, atd.)11923,56 %23,61 %  
Sleduji je z jiných důvodů7114,06 %14,09 %  
Nic, nevnímám je479,31 %9,33 %  

Graf

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální28656,63 %56,75 %  
Negativní16733,07 %33,13 %  
Pozitivní5210,3 %10,32 %  

Graf

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne46091,09 %91,27 %  
Ano458,91 %8,93 %  

Graf

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne25951,29 %51,39 %  
Ne12524,75 %24,8 %  
Spíše ano10721,19 %21,23 %  
Ano142,77 %2,78 %  

Graf

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet41081,19 %81,35 %  
Televize38776,63 %76,79 %  
Billboardy25550,5 %50,6 %  
Letáky22043,56 %43,65 %  
Tisk14628,91 %28,97 %  
Rozhlas11222,18 %22,22 %  

Graf

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinovaná, tj. audiovizuální30860,99 %61,11 %  
Obrazová16933,47 %33,53 %  
Zvuková285,54 %5,56 %  

Graf

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné a nápadité43385,74 %85,91 %  
Na slevy a akce10721,19 %21,23 %  
Se sexuálním podtextem9619,01 %19,05 %  
Roztomilé (děti, zvířata)7514,85 %14,88 %  
Žádné326,34 %6,35 %  
co se týče jídlo (sladkosti atd.) 10,2 %0,2 %  
týkající se hudební produkce10,2 %0,2 %  
novinky, seriózní nevtíravé nabídky10,2 %0,2 %  
akční10,2 %0,2 %  
známé osobnosti10,2 %0,2 %  
guerilla 10,2 %0,2 %  
Sportovní(těch je málo)10,2 %0,2 %  
Na inovativní produkt10,2 %0,2 %  
Se sportovci10,2 %0,2 %  
Intelektuální10,2 %0,2 %  
s motivy cestování, vzdělání,...10,2 %0,2 %  
upoutávka např. na koncert,festival10,2 %0,2 %  
stupidní10,2 %0,2 %  
mezi hloupými a oblbujícími je občas nějaká vtipná a vůbec nezáleží na co je10,2 %0,2 %  
žádné, reklamy považuji za podvod10,2 %0,2 %  
Nejraději mám informační... nic nevnucují a člověk se může něco zajímavého dozvědět10,2 %0,2 %  
hezká hudba10,2 %0,2 %  
Inteligentní humor10,2 %0,2 %  
poučné10,2 %0,2 %  
Zaujmou mě reklamy s dobrou doprovodnou hudbou.10,2 %0,2 %  

Graf

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost37273,66 %73,81 %  
Originalita37073,27 %73,41 %  
Chytlavá melodie18536,63 %36,71 %  
Argumenty v reklamě448,71 %8,73 %  
Známá osobnost377,33 %7,34 %  
Doporučení odborníků203,96 %3,97 %  
reklamy me serou10,2 %0,2 %  
Nízká cena výrobku10,2 %0,2 %  
nezaujmou10,2 %0,2 %  
jasný popis vlastností produktů10,2 %0,2 %  
Žádné, reklamy v ČR jsou pouze podvodné zavádějící informace10,2 %0,2 %  
Když neuráží mou inteligenci10,2 %0,2 %  
žádné10,2 %0,2 %  
nic10,2 %0,2 %  
vizuální stránka10,2 %0,2 %  
stupidní10,2 %0,2 %  
nejvíce jsou ohlupované děti, které z toho nemají rozum a reklama přerušující televizní pořady je k naštvání, buchar do hlavy a znovu a znovu a znovu (a just na si ji nevšimnu)10,2 %0,2 %  
žádné, reklamu považuji za podvod na koncového zákazníka10,2 %0,2 %  
erotika10,2 %0,2 %  
a co trapnost a vlezlost?10,2 %0,2 %  
výrobek sám o sobě - jestli se mi líbí boty, tak si je možná koupím, ale ne kvůli tomu, co o nich v reklamě říkají 10,2 %0,2 %  

Graf

12. Co Vám vadí v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pořád se opakující slogany36472,08 %72,22 %  
Sexuální tématika (nahé ženy, nazí muži)14528,71 %28,77 %  
Děti v reklamě12123,96 %24,01 %  
Zvířata v reklamě5210,3 %10,32 %  
Nic458,91 %8,93 %  
stupidita30,59 %0,6 %  
trapnost20,4 %0,4 %  
Podprahové zprávy,kterých je v reklamách opravdu nespočetně.10,2 %0,2 %  
serou me vsechny reklamy10,2 %0,2 %  
Trapné znělky (XXX Lutz), situace, které nikdy nenastanou (prací prášek na plese...)10,2 %0,2 %  
Lež a podvody. Pokud je něco dobré, koupim si to i bez reklamy, reklamy ukazují na věci podle mě špatné.10,2 %0,2 %  
vysloveně lživé slogany nebo očerňující konkurenci10,2 %0,2 %  
zavádějící a nepravdivé informace10,2 %0,2 %  
zjevná manipulace10,2 %0,2 %  
když to mluví idiot (OK elektro apod.) 10,2 %0,2 %  
jsou hlasitější, než původní program10,2 %0,2 %  
trapnost a kýč10,2 %0,2 %  
děti dělající reklamu na prací prášek !!10,2 %0,2 %  
nemam rada reklamy10,2 %0,2 %  
uječený hlásek Alza ufouna10,2 %0,2 %  
neoriginalita, trapnost10,2 %0,2 %  
vnucování10,2 %0,2 %  
nejednoznačná pravda/lež10,2 %0,2 %  
Nevím.10,2 %0,2 %  
reklamy na hygienické potřeby pro ženy10,2 %0,2 %  
špatná hudba10,2 %0,2 %  
ženy prezentované jako uklízečky,služky,dokonalé i v situaci kdy být dokonalá nelze...nalíčená a načesaná po ránu,na letišti vytáhne z kabelky prášek na praní.10,2 %0,2 %  
trapné zpívané znělky10,2 %0,2 %  
Primitivní chytlavá melodie (viz XXXLutz v TV)10,2 %0,2 %  
Trapné hlášky: Ty můj smíšku, i banku můžete mít rádi...10,2 %0,2 %  
Šaptný dabing10,2 %0,2 %  
Nic neříkající obsah, někdy vyloženě trapné reklamy (např Deutsche Telecom, ze)10,2 %0,2 %  
obtěžují mne10,2 %0,2 %  
Zaměňování originality a debility. Například se mi nelíbí reklama na čokoládovou tyčinku, kde dochází k demolici kanceláře. Abych se bála to koupit!10,2 %0,2 %  
vše, jsou velmi obtěžující. Zboží nabízené formou vtíravé neustálé reklamy nekupuji i přesto, že o něj mám zájem10,2 %0,2 %  
přílišné vychvalování, reklamy ke mluví "odborníci" nebo uživatelé výrobku a vychvalují ho10,2 %0,2 %  
Vtíravé melodie, hloupost, zkreslené informace10,2 %0,2 %  
vulgárnosti, neetika10,2 %0,2 %  
nesouvislost v produktem, přehánění reklam10,2 %0,2 %  
genderové stereotypy10,2 %0,2 %  
vysoká frekvence reklam10,2 %0,2 %  
přílišná hlasitost10,2 %0,2 %  
Lži v reklamě10,2 %0,2 %  
Reklamy pronikají do podvědomí - v obchodě pak jdeme a podvědomě šáhneme po výrobku, který podvědomě známe z reklamy10,2 %0,2 %  
ohlupující opakování do zblbnutí, vyřvávání jako u kolotoče apod.10,2 %0,2 %  
přiblblé malované postavičky10,2 %0,2 %  
lež10,2 %0,2 %  
Otravné písně10,2 %0,2 %  
sexismus, vulgarita10,2 %0,2 %  
Hloupé slogany; umělé prostředí spokojené rodinky10,2 %0,2 %  
otravná hudba, dementní námět, např. ženská sebou nese na ples prací prášek10,2 %0,2 %  
trapné slogany, některé známe osobnosti10,2 %0,2 %  
vše10,2 %0,2 %  
že lžou10,2 %0,2 %  
různé výkřiky vyvolávačů, přiblblé slogany, neustálé opakování, rádoby vědecké zdůvodnění (bifidus a omitus emezis a podobné)10,2 %0,2 %  
Pokud je to blbost10,2 %0,2 %  
Stupidita a silná hlasitost při vysílání10,2 %0,2 %  
vadí mi reklama sama o sobě, neb je to pouze podvod na koncové zákazníky10,2 %0,2 %  
Rádoby vtipné slogany 10,2 %0,2 %  
Pořád se opakující stupidní slogany10,2 %0,2 %  
nepravdivost tvrzení10,2 %0,2 %  
intimita - vložky, toaletní papír, plenky apod., politika, auta aj.10,2 %0,2 %  
agresivní projev (ukřičenost)10,2 %0,2 %  
trapnost v některých případech10,2 %0,2 %  

Graf

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krátká, úderná a jasná34568,32 %68,45 %  
Vtipná, humorná33065,35 %65,48 %  
Pravdivá23346,14 %46,23 %  
Nevtíravá, nepodbízivá19137,82 %37,9 %  
Snadno zapamatovatelná12725,15 %25,2 %  
Reklama s chytlavým sloganem6112,08 %12,1 %  
Hudební469,11 %9,13 %  
Akční356,93 %6,94 %  

Graf

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne37173,47 %73,61 %  
Ano13426,53 %26,59 %  

Graf

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny5138,06 %10,12 %  
Kosmetika4533,58 %8,93 %  
Oblečení1511,19 %2,98 %  
Elektronika128,96 %2,38 %  
Alkoholické nápoje, cigarety53,73 %0,99 %  
Léky53,73 %0,99 %  
Operátoři10,75 %0,2 %  

Graf

Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 výrobek9673,28 %19,05 %  
2 výrobky1712,98 %3,37 %  
Více než 5 výrobků86,11 %1,59 %  
3 výrobky53,82 %0,99 %  
5 výrobků32,29 %0,6 %  
4 výrobky21,53 %0,4 %  

Graf

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11990,84 %23,61 %  
Ne129,16 %2,38 %  

Graf

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neřídíteotázka č. 20, Snažíte neřídit, ale nedaří se Vám tootázka č. 19, Většinou na reklamu nedáteotázka č. 19, Vždy dáte na reklamuotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou na reklamu nedáte28857,03 %57,14 %  
Neřídíte11723,17 %23,21 %  
Snažíte neřídit, ale nedaří se Vám to8416,63 %16,67 %  
Vždy dáte na reklamu122,38 %2,38 %  
Neřídím30,59 %0,6 %  
Většinou dám na reklamu10,2 %0,2 %  

Graf

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena29275,84 %57,94 %  
Ověřená kvalita27170,39 %53,77 %  
Doporučení od známých18447,79 %36,51 %  
Značka15540,26 %30,75 %  
Sleva14136,62 %27,98 %  
Zkušenosti jiných lidí (recenze, srovnání)13936,1 %27,58 %  
Originalita4912,73 %9,72 %  
Novinka na trhu338,57 %6,55 %  

Graf

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano33065,35 %65,48 %  
Ne17534,65 %34,72 %  

Graf

21. Četnost reklam byste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížili40580,2 %80,36 %  
Nechali na stejné úrovni9418,61 %18,65 %  
Zvýšili61,19 %1,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

  • odpověď Ano, vnímám reklamu každý den:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivní na otázku 5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

  • odpověď Obtěžují mě, snažím se jim vyhnout (přepínám televizní programy, měním radiové frekvence, atd.):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

12. Co Vám vadí v reklamách?

  • odpověď Děti v reklamě:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata v reklamě na otázku 12. Co Vám vadí v reklamách?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 výrobek na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

  • odpověď Cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva na otázku 19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

12. Co Vám vadí v reklamách?

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

21. Četnost reklam byste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

12. Co Vám vadí v reklamách?

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

21. Četnost reklam byste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Musichová, M.Reklama a její vliv na člověka (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-vliv-na-clove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.