Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a její vliv na člověka

Reklama a její vliv na člověka

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:M. Musichová
Šetření:18. 06. 2013 - 08. 07. 2013
Počet respondentů:504
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky poslouží jako podklad pro mou seminární práci s názvem Reklama a její vliv na člověka. Dotazník je veřejně přístupný a jeho vyhodnocení bude přístupné i na tomto webu.

 

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena33967,13 %67,26 %  
Muž16632,87 %32,94 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 3536973,07 %73,21 %  
36 – 658216,24 %16,27 %  
Do 18 let479,31 %9,33 %  
Nad 65 let71,39 %1,39 %  

Graf

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vnímám reklamu každý den25550,5 %50,6 %  
Reklamy vnímám, ale nijak zvlášť si jich nevšímám23446,34 %46,43 %  
Ne, nevnímám reklamy163,17 %3,17 %  

Graf

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžují mě, snažím se jim vyhnout (přepínám televizní programy, měním radiové frekvence, atd.)26853,07 %53,17 %  
Sleduji je, je to pro mne zdroj informací (novinky, slevy, atd.)11923,56 %23,61 %  
Sleduji je z jiných důvodů7114,06 %14,09 %  
Nic, nevnímám je479,31 %9,33 %  

Graf

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální28656,63 %56,75 %  
Negativní16733,07 %33,13 %  
Pozitivní5210,3 %10,32 %  

Graf

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne46091,09 %91,27 %  
Ano458,91 %8,93 %  

Graf

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne25951,29 %51,39 %  
Ne12524,75 %24,8 %  
Spíše ano10721,19 %21,23 %  
Ano142,77 %2,78 %  

Graf

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet41081,19 %81,35 %  
Televize38776,63 %76,79 %  
Billboardy25550,5 %50,6 %  
Letáky22043,56 %43,65 %  
Tisk14628,91 %28,97 %  
Rozhlas11222,18 %22,22 %  

Graf

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinovaná, tj. audiovizuální30860,99 %61,11 %  
Obrazová16933,47 %33,53 %  
Zvuková285,54 %5,56 %  

Graf

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné a nápadité43385,74 %85,91 %  
Na slevy a akce10721,19 %21,23 %  
Se sexuálním podtextem9619,01 %19,05 %  
Roztomilé (děti, zvířata)7514,85 %14,88 %  
Žádné326,34 %6,35 %  
co se týče jídlo (sladkosti atd.) 10,2 %0,2 %  
týkající se hudební produkce10,2 %0,2 %  
novinky, seriózní nevtíravé nabídky10,2 %0,2 %  
akční10,2 %0,2 %  
známé osobnosti10,2 %0,2 %  
guerilla 10,2 %0,2 %  
Sportovní(těch je málo)10,2 %0,2 %  
Na inovativní produkt10,2 %0,2 %  
Se sportovci10,2 %0,2 %  
Intelektuální10,2 %0,2 %  
s motivy cestování, vzdělání,...10,2 %0,2 %  
upoutávka např. na koncert,festival10,2 %0,2 %  
stupidní10,2 %0,2 %  
mezi hloupými a oblbujícími je občas nějaká vtipná a vůbec nezáleží na co je10,2 %0,2 %  
žádné, reklamy považuji za podvod10,2 %0,2 %  
Nejraději mám informační... nic nevnucují a člověk se může něco zajímavého dozvědět10,2 %0,2 %  
hezká hudba10,2 %0,2 %  
Inteligentní humor10,2 %0,2 %  
poučné10,2 %0,2 %  
Zaujmou mě reklamy s dobrou doprovodnou hudbou.10,2 %0,2 %  

Graf

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost37273,66 %73,81 %  
Originalita37073,27 %73,41 %  
Chytlavá melodie18536,63 %36,71 %  
Argumenty v reklamě448,71 %8,73 %  
Známá osobnost377,33 %7,34 %  
Doporučení odborníků203,96 %3,97 %  
reklamy me serou10,2 %0,2 %  
Nízká cena výrobku10,2 %0,2 %  
nezaujmou10,2 %0,2 %  
jasný popis vlastností produktů10,2 %0,2 %  
Žádné, reklamy v ČR jsou pouze podvodné zavádějící informace10,2 %0,2 %  
Když neuráží mou inteligenci10,2 %0,2 %  
žádné10,2 %0,2 %  
nic10,2 %0,2 %  
vizuální stránka10,2 %0,2 %  
stupidní10,2 %0,2 %  
nejvíce jsou ohlupované děti, které z toho nemají rozum a reklama přerušující televizní pořady je k naštvání, buchar do hlavy a znovu a znovu a znovu (a just na si ji nevšimnu)10,2 %0,2 %  
žádné, reklamu považuji za podvod na koncového zákazníka10,2 %0,2 %  
erotika10,2 %0,2 %  
a co trapnost a vlezlost?10,2 %0,2 %  
výrobek sám o sobě - jestli se mi líbí boty, tak si je možná koupím, ale ne kvůli tomu, co o nich v reklamě říkají 10,2 %0,2 %  

Graf

12. Co Vám vadí v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pořád se opakující slogany36472,08 %72,22 %  
Sexuální tématika (nahé ženy, nazí muži)14528,71 %28,77 %  
Děti v reklamě12123,96 %24,01 %  
Zvířata v reklamě5210,3 %10,32 %  
Nic458,91 %8,93 %  
stupidita30,59 %0,6 %  
trapnost20,4 %0,4 %  
Podprahové zprávy,kterých je v reklamách opravdu nespočetně.10,2 %0,2 %  
serou me vsechny reklamy10,2 %0,2 %  
Trapné znělky (XXX Lutz), situace, které nikdy nenastanou (prací prášek na plese...)10,2 %0,2 %  
Lež a podvody. Pokud je něco dobré, koupim si to i bez reklamy, reklamy ukazují na věci podle mě špatné.10,2 %0,2 %  
vysloveně lživé slogany nebo očerňující konkurenci10,2 %0,2 %  
zavádějící a nepravdivé informace10,2 %0,2 %  
zjevná manipulace10,2 %0,2 %  
když to mluví idiot (OK elektro apod.) 10,2 %0,2 %  
jsou hlasitější, než původní program10,2 %0,2 %  
trapnost a kýč10,2 %0,2 %  
děti dělající reklamu na prací prášek !!10,2 %0,2 %  
nemam rada reklamy10,2 %0,2 %  
uječený hlásek Alza ufouna10,2 %0,2 %  
neoriginalita, trapnost10,2 %0,2 %  
vnucování10,2 %0,2 %  
nejednoznačná pravda/lež10,2 %0,2 %  
Nevím.10,2 %0,2 %  
reklamy na hygienické potřeby pro ženy10,2 %0,2 %  
špatná hudba10,2 %0,2 %  
ženy prezentované jako uklízečky,služky,dokonalé i v situaci kdy být dokonalá nelze...nalíčená a načesaná po ránu,na letišti vytáhne z kabelky prášek na praní.10,2 %0,2 %  
trapné zpívané znělky10,2 %0,2 %  
Primitivní chytlavá melodie (viz XXXLutz v TV)10,2 %0,2 %  
Trapné hlášky: Ty můj smíšku, i banku můžete mít rádi...10,2 %0,2 %  
Šaptný dabing10,2 %0,2 %  
Nic neříkající obsah, někdy vyloženě trapné reklamy (např Deutsche Telecom, ze)10,2 %0,2 %  
obtěžují mne10,2 %0,2 %  
Zaměňování originality a debility. Například se mi nelíbí reklama na čokoládovou tyčinku, kde dochází k demolici kanceláře. Abych se bála to koupit!10,2 %0,2 %  
vše, jsou velmi obtěžující. Zboží nabízené formou vtíravé neustálé reklamy nekupuji i přesto, že o něj mám zájem10,2 %0,2 %  
přílišné vychvalování, reklamy ke mluví "odborníci" nebo uživatelé výrobku a vychvalují ho10,2 %0,2 %  
Vtíravé melodie, hloupost, zkreslené informace10,2 %0,2 %  
vulgárnosti, neetika10,2 %0,2 %  
nesouvislost v produktem, přehánění reklam10,2 %0,2 %  
genderové stereotypy10,2 %0,2 %  
vysoká frekvence reklam10,2 %0,2 %  
přílišná hlasitost10,2 %0,2 %  
Lži v reklamě10,2 %0,2 %  
Reklamy pronikají do podvědomí - v obchodě pak jdeme a podvědomě šáhneme po výrobku, který podvědomě známe z reklamy10,2 %0,2 %  
ohlupující opakování do zblbnutí, vyřvávání jako u kolotoče apod.10,2 %0,2 %  
přiblblé malované postavičky10,2 %0,2 %  
lež10,2 %0,2 %  
Otravné písně10,2 %0,2 %  
sexismus, vulgarita10,2 %0,2 %  
Hloupé slogany; umělé prostředí spokojené rodinky10,2 %0,2 %  
otravná hudba, dementní námět, např. ženská sebou nese na ples prací prášek10,2 %0,2 %  
trapné slogany, některé známe osobnosti10,2 %0,2 %  
vše10,2 %0,2 %  
že lžou10,2 %0,2 %  
různé výkřiky vyvolávačů, přiblblé slogany, neustálé opakování, rádoby vědecké zdůvodnění (bifidus a omitus emezis a podobné)10,2 %0,2 %  
Pokud je to blbost10,2 %0,2 %  
Stupidita a silná hlasitost při vysílání10,2 %0,2 %  
vadí mi reklama sama o sobě, neb je to pouze podvod na koncové zákazníky10,2 %0,2 %  
Rádoby vtipné slogany 10,2 %0,2 %  
Pořád se opakující stupidní slogany10,2 %0,2 %  
nepravdivost tvrzení10,2 %0,2 %  
intimita - vložky, toaletní papír, plenky apod., politika, auta aj.10,2 %0,2 %  
agresivní projev (ukřičenost)10,2 %0,2 %  
trapnost v některých případech10,2 %0,2 %  

Graf

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krátká, úderná a jasná34568,32 %68,45 %  
Vtipná, humorná33065,35 %65,48 %  
Pravdivá23346,14 %46,23 %  
Nevtíravá, nepodbízivá19137,82 %37,9 %  
Snadno zapamatovatelná12725,15 %25,2 %  
Reklama s chytlavým sloganem6112,08 %12,1 %  
Hudební469,11 %9,13 %  
Akční356,93 %6,94 %  

Graf

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne37173,47 %73,61 %  
Ano13426,53 %26,59 %  

Graf

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny5138,06 %10,12 %  
Kosmetika4533,58 %8,93 %  
Oblečení1511,19 %2,98 %  
Elektronika128,96 %2,38 %  
Alkoholické nápoje, cigarety53,73 %0,99 %  
Léky53,73 %0,99 %  
Operátoři10,75 %0,2 %  

Graf

Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 výrobek9673,28 %19,05 %  
2 výrobky1712,98 %3,37 %  
Více než 5 výrobků86,11 %1,59 %  
3 výrobky53,82 %0,99 %  
5 výrobků32,29 %0,6 %  
4 výrobky21,53 %0,4 %  

Graf

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11990,84 %23,61 %  
Ne129,16 %2,38 %  

Graf

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neřídíteotázka č. 20, Snažíte neřídit, ale nedaří se Vám tootázka č. 19, Většinou na reklamu nedáteotázka č. 19, Vždy dáte na reklamuotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou na reklamu nedáte28857,03 %57,14 %  
Neřídíte11723,17 %23,21 %  
Snažíte neřídit, ale nedaří se Vám to8416,63 %16,67 %  
Vždy dáte na reklamu122,38 %2,38 %  
Neřídím30,59 %0,6 %  
Většinou dám na reklamu10,2 %0,2 %  

Graf

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena29275,84 %57,94 %  
Ověřená kvalita27170,39 %53,77 %  
Doporučení od známých18447,79 %36,51 %  
Značka15540,26 %30,75 %  
Sleva14136,62 %27,98 %  
Zkušenosti jiných lidí (recenze, srovnání)13936,1 %27,58 %  
Originalita4912,73 %9,72 %  
Novinka na trhu338,57 %6,55 %  

Graf

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano33065,35 %65,48 %  
Ne17534,65 %34,72 %  

Graf

21. Četnost reklam byste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížili40580,2 %80,36 %  
Nechali na stejné úrovni9418,61 %18,65 %  
Zvýšili61,19 %1,19 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

  • odpověď Ano, vnímám reklamu každý den:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivní na otázku 5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

  • odpověď Obtěžují mě, snažím se jim vyhnout (přepínám televizní programy, měním radiové frekvence, atd.):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

12. Co Vám vadí v reklamách?

  • odpověď Děti v reklamě:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata v reklamě na otázku 12. Co Vám vadí v reklamách?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 výrobek na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

  • odpověď Ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 výrobky na otázku 16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

  • odpověď Cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva na otázku 19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

12. Co Vám vadí v reklamách?

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

21. Četnost reklam byste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vnímáte reklamu kolem sebe?

4. Co pro Vás znamenají reklamy?

5. Jaký je Váš vztah k reklamě?

6. Věříte v pravdivost reklamního sdělení?

7. Myslíte si, že se necháte ovlivnit reklamou?

8. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

9. Jaká reklama Vás nejvíce zaujme nebo jaká by Vás zaujala více?

10. Jaké druhy reklamy Vás zaujmou?

11. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

12. Co Vám vadí v reklamách?

13. Jaká by měla být podle Vás ideální reklama?

14. Kupujete výrobky na základě reklamy?

15. U které z níže uvedených skupin jste nejvíce ovlivněni reklamou při nákupu?

16. Kolik výrobků týdně, které jste viděli v reklamě, si vědomě koupíte?

17. Byli jste s výrobkem z reklamy spokojeni?

18. Vidíte-li při nákupu reklamu nebo slevu na výrobek či zboží, tak se jí:

19. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu?

20. Považujete v dnešní době reklamu za nezbytnou?

21. Četnost reklam byste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Musichová, M.Reklama a její vliv na člověka (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-a-jeji-vliv-na-clove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.