Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a mládež
Reklama a mládež
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Uhrová |
---|---|
Šetření: | 08. 03. 2012 - 20. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 124 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.4 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milý/á studente/tko .
Následující dotazník se týká psychologie reklamy, což je téma, které zpracovávám ve svém seminárním projektu. Získané informace použiji v jeho praktické části. Jeho vyplnění je anonymní,rychlé a nezabere ti více než pár minut. Pro přesné výsledky, prosím, nad odpověďmi dlouho nepřemýšlej a odpovídej popravdě. Pokus se také odpovědět na všechny otázky.
Děkuji ti, že sis našel čas na jeho vyplnění.
Bára Uhrová
Odpovědi respondentů
1. Co tě zaujme na reklamě jako první?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Její originalita a nápaditost | 79 | 63,71 % | 63,71 % |
Vtip | 39 | 31,45 % | 31,45 % |
Známá osobnost, která v ní účinkuje | 6 | 4,84 % | 4,84 % |
2. Máš svou oblíbenou reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano a dokonce několik | 66 | 53,23 % | 53,23 % |
Ne, nemám | 37 | 29,84 % | 29,84 % |
Ano, ale pouze jednu | 21 | 16,94 % | 16,94 % |
3. Stalo se ti, že jsi ji nějaký čas nemohl/la „dostat z hlavy“ ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale pouze krátce | 64 | 51,61 % | 51,61 % |
Ano, delší dobu | 39 | 31,45 % | 31,45 % |
Ne, nestalo | 21 | 16,94 % | 16,94 % |
4. Vzbudila v tobě někdy vysloveně pozitivní a příjemné pocity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zřídka | 77 | 62,1 % | 62,1 % |
Ano , běžně | 33 | 26,61 % | 26,61 % |
Ne, nikdy | 14 | 11,29 % | 11,29 % |
5. Vyburcovala tě někdy reklama k tomu, že jsi začal/la uvažovat o koupi té oné věci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen ve výjimečných případech | 63 | 50,81 % | 50,81 % |
Dosud ne | 34 | 27,42 % | 27,42 % |
Ano, již několikrát | 27 | 21,77 % | 21,77 % |
6. Vzbudila v tobě někdy strach např.: o své zdraví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nikdy | 77 | 62,1 % | 62,1 % |
Pouze ojediněle | 41 | 33,06 % | 33,06 % |
Ano, častokrát | 6 | 4,84 % | 4,84 % |
7. Při nákupu, vybavila se ti někdy reklama u určitého výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stává se mi to zřídka | 51 | 41,13 % | 41,13 % |
Ano, občas se mi to stává | 48 | 38,71 % | 38,71 % |
Nestává se mi to vůbec | 25 | 20,16 % | 20,16 % |
8. Když jsi zaslechl /la písničku, napadlo tě „ jo to je ta z té reklamy na …“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, poměrně často | 59 | 47,58 % | 47,58 % |
Jen málokdy | 53 | 42,74 % | 42,74 % |
Ne nikdy | 12 | 9,68 % | 9,68 % |
9. Obtěžují tě dlouhé reklamní bloky v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, velmi | 96 | 77,42 % | 77,42 % |
Obtěžují, ale nijak zvlášť | 25 | 20,16 % | 20,16 % |
Ne, vůbec | 3 | 2,42 % | 2,42 % |
10. Jakého jsi pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 95 | 76,61 % | 76,61 % |
Muž | 29 | 23,39 % | 23,39 % |
11. Kolik je ti let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 – 23 let | 67 | 54,03 % | 54,03 % |
18 – 20 let | 30 | 24,19 % | 24,19 % |
15 – 17 let | 27 | 21,77 % | 21,77 % |
12. Jaký typ školy studuješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ekonomický → konec dotazníku, Umělecký → konec dotazníku, Zdravotnický → konec dotazníku, Jiný → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ekonomický | 61 | 49,19 % | 49,19 % |
Jiný | 49 | 39,52 % | 39,52 % |
Zdravotnický | 8 | 6,45 % | 6,45 % |
Umělecký | 6 | 4,84 % | 4,84 % |
13. Pokud studuješ jinou školu, napiš prosím jakou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
gymnázium | 7 | 14,29 % | 5,65 % |
všeobecné gymnázium | 4 | 8,16 % | 3,23 % |
informační technologie | 2 | 4,08 % | 1,61 % |
právo | 2 | 4,08 % | 1,61 % |
Hotelnictvi | 2 | 4,08 % | 1,61 % |
Humanitní | 2 | 4,08 % | 1,61 % |
průmyslovka | 1 | 2,04 % | 0,81 % |
Psychologie a sociální práce | 1 | 2,04 % | 0,81 % |
VŠCHT Praha | 1 | 2,04 % | 0,81 % |
Všeobecnou. | 1 | 2,04 % | 0,81 % |
ostatní odpovědi | 26 | 53,06 % | 20,97 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.