Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a syrovátkový nápoj

Reklama a syrovátkový nápoj

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Vachalíková
Šetření:12. 04. 2012 - 18. 04. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsem studentkou třetího ročníku Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Tento dotazník mi pomůže při zpracování mé bakalářské práce, která je na téma: Reklama jako součást propagačního mixu. Jedná se především o zjištění povědomí výrobku od společnosti MADETA a. s. a následné určení nejefektivnějšího reklamního prostředku. Vyplňování dotazníků je anonymní.
Děkuji za Váš čas a pomoc.


Hezký den Vám přeje,

 

Andrea Vachalíková
 

Odpovědi respondentů

1. Zakoupili jste si v posledních 3 měsících nějakou novinku mezi potravinami? Či zakoupili jste některé potraviny ve výrazně vyšším množství než obvykle?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4645,1 %45,1 %  
ne4039,22 %39,22 %  
nevím1615,69 %15,69 %  

Graf

2. Domníváte se, že Vás ke koupi potravin může přimět některý z následujících komunikačních prostředků? (pokud ano, možno i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení7472,55 %72,55 %  
reklamní letáky6260,78 %60,78 %  
TV reklama5452,94 %52,94 %  
ochutnávky4645,1 %45,1 %  
článek3534,31 %34,31 %  
billboardy1413,73 %13,73 %  
plakáty1312,75 %12,75 %  
reklamní předměty98,82 %8,82 %  
bannery65,88 %5,88 %  
katalogy65,88 %5,88 %  
světelné nápisy54,9 %4,9 %  
reklama v rádiu43,92 %3,92 %  
inzeráty21,96 %1,96 %  
práce na kase10,98 %0,98 %  
akce primo na prodejne10,98 %0,98 %  
Vyplňovala Kačenka :D 10,98 %0,98 %  

Graf

3. Co je dle Vašeho názoru nejúčinnější z následujících reklamních médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize6058,82 %58,82 %  
internet2423,53 %23,53 %  
promoakce98,82 %8,82 %  
tisk87,84 %7,84 %  
rozhlas10,98 %0,98 %  

Graf

4. Znáte společnost MADETA a.s.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9391,18 %91,18 %  
ne98,82 %8,82 %  

Graf

5. Slyšeli jste o syrovátkovém nápoji Fitness od této společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6361,76 %61,76 %  
ano3938,24 %38,24 %  

Graf

6. Koupili jste si tento syrovátkový nápoj?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2153,85 %20,59 %  
ne1846,15 %17,65 %  

Graf

7. Odkud jste se dozvěděli o tomto výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamní letáky1230,77 %11,76 %  
doporučení923,08 %8,82 %  
ochutnávky615,38 %5,88 %  
TV reklama410,26 %3,92 %  
článek25,13 %1,96 %  
od známé12,56 %0,98 %  
od autorky dotazníku12,56 %0,98 %  
billboardy12,56 %0,98 %  
Jednou jsem na ni náhodně narazil v obchodě.12,56 %0,98 %  
z regálu12,56 %0,98 %  
narazila jsem na něj v obchodě12,56 %0,98 %  
regál v obchodě12,56 %0,98 %  
odnikud, vybrala jsem si ho z regálu, aniž bych věděla, o co jde12,56 %0,98 %  
sportovní akce12,56 %0,98 %  
katalogy12,56 %0,98 %  
viděla jsem ho v obchodě, žádnou reklamu jsem nezaregistrovala12,56 %0,98 %  
obchod12,56 %0,98 %  
V obchodě. Šla jsem a viděla ho. 12,56 %0,98 %  
regál v supermarketu12,56 %0,98 %  
v obchodě12,56 %0,98 %  

Graf

8. Z jakého média pocházel Vámi vybraný předšlý komunikační prostředek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tisk1128,21 %10,78 %  
televize717,95 %6,86 %  
internet615,38 %5,88 %  
promoakce512,82 %4,9 %  
z žádného37,69 %2,94 %  
obchod25,13 %1,96 %  
ani jedno12,56 %0,98 %  
kamarádka12,56 %0,98 %  
žádné médium, obchod12,56 %0,98 %  
od přátel12,56 %0,98 %  
nic12,56 %0,98 %  
Nevim12,56 %0,98 %  
nikde12,56 %0,98 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7674,51 %74,51 %  
muž2625,49 %25,49 %  

Graf

10. Věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let8079,21 %78,43 %  
26 - 30 let87,92 %7,84 %  
do 18-ti let65,94 %5,88 %  
31 - 40 let43,96 %3,92 %  
41 - 50 let32,97 %2,94 %  

Graf

11. Rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný7573,53 %73,53 %  
zadaný1918,63 %18,63 %  
rodina s dítětem/dětmi54,9 %4,9 %  
bezdětný pár32,94 %2,94 %  

Graf

12. Zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žák/student7472,55 %72,55 %  
zaměstnaný2221,57 %21,57 %  
živnostník/podnikatel43,92 %3,92 %  
nezaměstnaný10,98 %0,98 %  
důchodce10,98 %0,98 %  

Graf

13. Dosažené ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední odborné s maturitou6967,65 %67,65 %  
vysoké1615,69 %15,69 %  
střední odborné 87,84 %7,84 %  
základní87,84 %7,84 %  
vyšší odborné10,98 %0,98 %  

Graf

14. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický3130,39 %30,39 %  
Jihočeský2625,49 %25,49 %  
Vysočina76,86 %6,86 %  
Královehradecký65,88 %5,88 %  
Hl. m. Praha65,88 %5,88 %  
Zlínský54,9 %4,9 %  
Karlovarský43,92 %3,92 %  
Plzeňský43,92 %3,92 %  
Středočeský32,94 %2,94 %  
Ústecký32,94 %2,94 %  
Jihomoravský32,94 %2,94 %  
Moravskoslezský32,94 %2,94 %  
Olomoucký10,98 %0,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Domníváte se, že Vás ke koupi potravin může přimět některý z následujících komunikačních prostředků? (pokud ano, možno i více odpovědí)

  • odpověď reklamní letáky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk na otázku 8. Z jakého média pocházel Vámi vybraný předšlý komunikační prostředek?

5. Slyšeli jste o syrovátkovém nápoji Fitness od této společnosti?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Koupili jste si tento syrovátkový nápoj?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk na otázku 8. Z jakého média pocházel Vámi vybraný předšlý komunikační prostředek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zakoupili jste si v posledních 3 měsících nějakou novinku mezi potravinami? Či zakoupili jste některé potraviny ve výrazně vyšším množství než obvykle?

2. Domníváte se, že Vás ke koupi potravin může přimět některý z následujících komunikačních prostředků? (pokud ano, možno i více odpovědí)

3. Co je dle Vašeho názoru nejúčinnější z následujících reklamních médií?

4. Znáte společnost MADETA a.s.?

5. Slyšeli jste o syrovátkovém nápoji Fitness od této společnosti?

6. Koupili jste si tento syrovátkový nápoj?

7. Odkud jste se dozvěděli o tomto výrobku?

8. Z jakého média pocházel Vámi vybraný předšlý komunikační prostředek?

9. Pohlaví

10. Věk?

11. Rodinný stav?

12. Zaměstnání?

13. Dosažené ukončené vzdělání?

14. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zakoupili jste si v posledních 3 měsících nějakou novinku mezi potravinami? Či zakoupili jste některé potraviny ve výrazně vyšším množství než obvykle?

2. Domníváte se, že Vás ke koupi potravin může přimět některý z následujících komunikačních prostředků? (pokud ano, možno i více odpovědí)

3. Co je dle Vašeho názoru nejúčinnější z následujících reklamních médií?

4. Znáte společnost MADETA a.s.?

5. Slyšeli jste o syrovátkovém nápoji Fitness od této společnosti?

6. Koupili jste si tento syrovátkový nápoj?

7. Odkud jste se dozvěděli o tomto výrobku?

8. Z jakého média pocházel Vámi vybraný předšlý komunikační prostředek?

9. Pohlaví

10. Věk?

11. Rodinný stav?

12. Zaměstnání?

13. Dosažené ukončené vzdělání?

14. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vachalíková, A.Reklama a syrovátkový nápoj (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-a-syrovatkovy-napoj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.