Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a vliv reklamy na Vás
Reklama a vliv reklamy na Vás
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Miketa |
---|---|
Šetření: | 26. 04. 2011 - 30. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který bude sloužit k vypracování bakalářské práce na téma: Návrh marketingové komunikace firmy na trhu nábytku. V tomto dotazníku zodpovíte pár otázek spojených s tématikou reklama a vlivu reklamy na Vás. Vyplnění Vám nezabere více jak pár minut.
Odpovědi respondentů
1. Je pro Vás reklama zdrojem informací?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 93 | 72,09 % | 72,09 % |
ne | 36 | 27,91 % | 27,91 % |
2. Už jste někdy kupovali nábytek na základě reklamního sdělení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 50,39 % | 50,39 % |
ne | 64 | 49,61 % | 49,61 % |
3. Jaký druh reklamy Vás nalákal jít si koupit nový nábytek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tištěný Leták ve schránce | 78 | 60,47 % | 60,47 % |
Internetové reklamy vyskakující na stránkách, na které chodíte | 30 | 23,26 % | 23,26 % |
Žádný | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
Reklama v televizi | 28 | 21,71 % | 21,71 % |
Jiné | 14 | 10,85 % | 10,85 % |
Billboard u cesty | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
Reklama v Rádiu | 6 | 4,65 % | 4,65 % |
Inzerát zařazený v inzerci | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
4. Je pro Vás reklama spojená s nějakou akční nabídkou zajímavější než bez ní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 97 | 75,19 % | 75,19 % |
ne | 18 | 13,95 % | 13,95 % |
nevím | 14 | 10,85 % | 10,85 % |
5. Rozhodující faktor při výběru nového nábytku je (vyberte nejvhodnější)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Design | 49 | 37,98 % | 37,98 % |
Vysoká kvalita | 28 | 21,71 % | 21,71 % |
Nejnižší cena | 23 | 17,83 % | 17,83 % |
Doporučení | 17 | 13,18 % | 13,18 % |
Značka | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
poměr ceny a kvality | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
Design, kvalita i cena | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
Poměr cena/kvalita/design | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
nízká cena a kvalita | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
cena i kvalita | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
kompromis kvalita/cena | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
IKEA je nejlevnejsi a ma stejne nejhezci nabytek | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
6. Dokáže Vás reklama přesvědčit, abyste navštívili firmu a podívali se na jejich zboží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 82 | 63,57 % | 63,57 % |
nevím | 27 | 20,93 % | 20,93 % |
ne | 20 | 15,5 % | 15,5 % |
7. Ohodnoťte známkami jak jednotlivé druhy reklam podle toho jak Vás dokážou ovlivnit? (1-velmi ovlivňuje, 2-celkem hodně, 3-částečně, 4-minimálně, 5-vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Tištěný leták | 2.496 | 1.444 |
Reklama na rádiu | 3.961 | 1.076 |
Reklama v TV | 2.977 | 1.31 |
Billboardy | 3.55 | 1.255 |
Inzeráty v novinách | 3.674 | 1.382 |
Internetová reklama | 2.884 | 1.297 |
8. Nakupovali jste někdy na internetu (cokoliv)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano již jsem nakupoval a nakupoval bych znova | 119 | 92,25 % | 92,25 % |
Ne nikdy jsem nenakupoval, ale uvažuji že to vyzkouším | 7 | 5,43 % | 5,43 % |
Ne nikdy jsem nenakupoval a ani o tom neuvažuji | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
Ano již jsem nakupoval, ale už bych to neudělal | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
9. Kde na internetu se nejčastěji dozvídáte o firmě (jakékoliv)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vyhledávač Google.cz | 69 | 53,49 % | 53,49 % |
Vyhledávač Seznam.cz | 50 | 38,76 % | 38,76 % |
Srovnávače cen | 35 | 27,13 % | 27,13 % |
Reklama umístěná někde na internetu formou baneru, prokliku | 31 | 24,03 % | 24,03 % |
Katalog firem | 27 | 20,93 % | 20,93 % |
Články, texty kde je odkaz | 22 | 17,05 % | 17,05 % |
Jiné | 8 | 6,2 % | 6,2 % |
10. Jak často ročně využíváte internet k nákupům (čehokoliv) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3-5x | 35 | 27,13 % | 27,13 % |
Více než 8x | 33 | 25,58 % | 25,58 % |
1-2x | 32 | 24,81 % | 24,81 % |
6-8x | 20 | 15,5 % | 15,5 % |
nevyužívám | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
11. Co si myslíte o tom, proč nakupovat na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nákup z domů | 58 | 44,96 % | 44,96 % |
Vždy nejlepší cena | 34 | 26,36 % | 26,36 % |
Vždy nejlepší výběr | 23 | 17,83 % | 17,83 % |
Jiné | 10 | 7,75 % | 7,75 % |
Rychlost dodávky | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
12. Na internetu kupujete položky spíše v hodnotě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1.000-10.000 | 71 | 55,04 % | 55,04 % |
1-999 | 45 | 34,88 % | 34,88 % |
nulové/nenakupuji | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
10.000-20.000 | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
20.000 a více | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
13. Do které prodejny/firmy půjdete raději nakupovat nábytek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velké prodejny s obrovskou nabídkou všeho druhu | 76 | 58,91 % | 58,91 % |
Specializované prodejny se zaměřením na určitý sortiment | 48 | 37,21 % | 37,21 % |
K malému živnostníkovi | 5 | 3,88 % | 3,88 % |
14. Znáte firmu SNABYTEK COMPANY s.r.o.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 100 | 77,52 % | 77,52 % |
ano | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
15. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 86 | 66,67 % | 66,67 % |
Muž | 43 | 33,33 % | 33,33 % |
16. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-30 | 120 | 93,02 % | 93,02 % |
31-45 | 6 | 4,65 % | 4,65 % |
46-60 | 2 | 1,55 % | 1,55 % |
61 a více | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
17. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 92 | 71,32 % | 71,32 % |
Zaměstnaný | 34 | 26,36 % | 26,36 % |
Nezaměstnaný | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.