Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a zákazníci ve vyšším věku

Reklama a zákazníci ve vyšším věku

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Pavlečka
Šetření:28. 04. 2010 - 03. 05. 2010
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, v současnosti provádím pro studijní účely na Fakultě multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně výzkum, který se zaměřuje na postoje starších občanů k reklamě. Výzkum je anonymní. Děkuji za Váš čas. Martin Pavlečka

 

Výzkum je určen pro osoby starší 55 let.

Odpovědi respondentů

1. Zaznamenal/a jste v poslední době reklamu určenou výhradně pro starší zákazníky (59 let a víc) na produkty a služby z následující oblasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdravotnické potřeby a pomůcky960 %60 %  
Potravinové doplňky746,67 %46,67 %  
Drogistické zboží320 %20 %  
Cestování a turistika213,33 %13,33 %  
Žádnou reklamu jsem nezaznamenal/a213,33 %13,33 %  

Graf

2. Kde všude jste v poslední době zaznamenal/a reklamu propagující produkty a služby určené výhradně pro starší zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize1173,33 %73,33 %  
Časopisy746,67 %46,67 %  
Materiál doručen do poštovní schránky533,33 %33,33 %  
TV Nova, Prima a další tv stanice320 %20 %  
Noviny (denní tisk)213,33 %13,33 %  
ČT 1, ČT2213,33 %13,33 %  
Žádnou reklamu jsem nezaznamenal/a213,33 %13,33 %  
Internet213,33 %13,33 %  
Rozhlas16,67 %6,67 %  

Graf

3. Reklama (obecně) poskytuje informace, které jsou užitečné a lze je při nákupu využít.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím640 %40 %  
spíše souhlasím426,67 %26,67 %  
souhlasím320 %20 %  
nesouhlasím213,33 %13,33 %  

Graf

4. Reklama na seniory zapomíná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím640 %40 %  
spíše nesouhlasím426,67 %26,67 %  
nevím320 %20 %  
nesouhlasím16,67 %6,67 %  
souhlasím16,67 %6,67 %  

Graf

5. Na konci měsíce mám problém vyjít s penězi.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím746,67 %46,67 %  
souhlasím320 %20 %  
spíše nesouhlasím320 %20 %  
spíše souhlasím213,33 %13,33 %  

Graf

6. Při nákupu se snažím dávat přednost českému zboží.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím746,67 %46,67 %  
souhlasím533,33 %33,33 %  
spíše nesouhlasím213,33 %13,33 %  
nesouhlasím16,67 %6,67 %  

Graf

7. Při nákupu je pro mne zásadní, že je to levné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím746,67 %46,67 %  
spíše nesouhlasím320 %20 %  
nesouhlasím320 %20 %  
souhlasím213,33 %13,33 %  

Graf

8. U zboží dávám přednost známým značkám.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím640 %40 %  
spíše nesouhlasím320 %20 %  
nevím213,33 %13,33 %  
souhlasím213,33 %13,33 %  
nesouhlasím213,33 %13,33 %  

Graf

9. Často kupuji novinky na trhu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím746,67 %46,67 %  
nesouhlasím640 %40 %  
spíše souhlasím16,67 %6,67 %  
nevím16,67 %6,67 %  

Graf

10. Ocenil/a bych zboží a služby, které má vlastnosti určené pro spotřebitele v mé věkové kategorii.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím640 %40 %  
souhlasím640 %40 %  
nevím213,33 %13,33 %  
nesouhlasím16,67 %6,67 %  

Graf

11. Za kvalitu si klidně připlatím.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím853,33 %53,33 %  
souhlasím533,33 %33,33 %  
nevím16,67 %6,67 %  
spíše nesouhlasím16,67 %6,67 %  

Graf

12. Kolik je Vám prosím let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55 - 59 let960 %60 %  
60 - 65 let533,33 %33,33 %  
66 - 69 let16,67 %6,67 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou640 %40 %  
Vysokoškolské640 %40 %  
Vyučen/a320 %20 %  

Graf

14. Jaká je velikost Vašeho města/obce, kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100.000746,67 %46,67 %  
20.000 - 100.000640 %40 %  
5.000 - 20.00016,67 %6,67 %  
do 5.00016,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (84,1 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlečka, M.Reklama a zákazníci ve vyšším věku (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-a-zakaznici-ve-vyssim-veku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.