Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama, aneb jak na ni :)
Reklama, aneb jak na ni :)
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Sváček |
---|---|
Šetření: | 01. 04. 2010 - 22. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 143 |
Počet otázek (max/průměr): | 34 / 29.26 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.09:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj,
jmenuji se Petr a chtěl bych Vás poprosit o vyplnění tohoto kratičkého dotazníčku, kterým mi nejen velmi pomůžete při psaní mé Bc. práce, ale zároveň by Vás mohl inspirovat ve Vašem spotřebním rozhodování. Snažil jsem se ho vytvořit tak, aby Vám zabral opravdu co nejméně času:)
Odpovědi respondentů
1. Co si vybavíte pod pojmem reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Něco, co mne upozorní na nový výrobek | 93 | 67,39 % | 65,03 % |
Známá reklama na výrobek, který nepoužívám | 22 | 15,94 % | 15,38 % |
Známá reklama na výrobek, který používám | 8 | 5,8 % | 5,59 % |
nic | 6 | 4,35 % | 4,2 % |
Někdo se mě snaží něco říct. | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Bod 2 i 3 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Prostředek pro zvětšení prodeje | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
forma propagace mající za cíl prodej | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
snaha vnutit mi něco, co nepotřebuji | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
manipulace | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
vše výše uvedené :-) | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
výmysl chorých mozků marketingu :) | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
televizní reklamu | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
2. Co od reklamy sami očekáváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Měla by mne přesvědčit, abych si výrobek zakoupil. | 40 | 28,99 % | 27,97 % |
Upozorní mne na nový výrobek na trhu. | 39 | 28,26 % | 27,27 % |
Faktickou informaci o výrobku (technologie, jak je výrobek vyroben, cena, speciální akce, užitné vlastnosti...) | 35 | 25,36 % | 24,48 % |
Reklama mne od koupi výrobku jen vždy odradí. | 12 | 8,7 % | 8,39 % |
Připomene mi výrobek nebo značku, kterou již znám, posiluje moje sympatie k výrobku/značce. | 8 | 5,8 % | 5,59 % |
nic | 2 | 1,45 % | 1,4 % |
jenom to, co přepnu na jiný kanál | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
pobavení se nad dalším zbytečným výrobkem | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
3. Čeho si u reklamy všímáte nejvíce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Způsobu podání (toho, jestli je reklama nápaditá) | 83 | 59,71 % | 58,04 % |
Možnosti využití (jestli mi ten výrobek opravdu k něčemu bude - jeho praktičnost) | 20 | 14,39 % | 13,99 % |
Grafiky (barev, designu) | 16 | 11,51 % | 11,19 % |
Toho, co v ní říkají (co mi reklama sděluje) | 15 | 10,79 % | 10,49 % |
nic | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Způsob podání i grafika | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
způsob oslovení, design, forma | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Inzerce v tisku | 4.611 | 11.429 |
Letáčky do schránek | 4.847 | 13.916 |
Televizní spoty | 3.519 | 11.486 |
Rozhlasové spoty | 4.855 | 8.613 |
Venkovní reklama | 4.366 | 7.835 |
Reklama v kinech | 4.534 | 10.005 |
Audiovizuální snímky | 5.244 | 10.643 |
Internetová reklama - bannery | 5.069 | 11.102 |
Internerová nevyžádaná reklama | 7.344 | 15.905 |
Sponzoring firem na různých akcích | 6.244 | 11.055 |
Osobní kontakt | 6.405 | 13.645 |
5. Seřaďte, které z následujících médií využíváte nejčastěji:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 89 | 64,03 % | 62,24 % |
Televize | 12 | 8,63 % | 8,39 % |
Televize=1 | 11 | 7,91 % | 7,69 % |
Kino=6 | 10 | 7,19 % | 6,99 % |
Denní tisk=3 | 9 | 6,47 % | 6,29 % |
Magazíny=4 | 7 | 5,04 % | 4,9 % |
Magazíny=2 | 6 | 4,32 % | 4,2 % |
Kino=5 | 6 | 4,32 % | 4,2 % |
Rozhlas=4 | 6 | 4,32 % | 4,2 % |
Billboard=6 | 5 | 3,6 % | 3,5 % |
Magazíny=3 | 5 | 3,6 % | 3,5 % |
Billboard=5 | 5 | 3,6 % | 3,5 % |
Billboard=1 | 5 | 3,6 % | 3,5 % |
Rozhlas=2 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Denní tisk=2 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Rozhlas=3 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Televize=2 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Rozhlas=5 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
5 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
1 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
3 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
2 | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Denní tisk | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Denní tisk=0 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Magazíny=0 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Billboard=4 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Kino=2 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Denní tisk=1 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Televize=5 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
6 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
4 | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Rozhlas | 3 | 2,16 % | 2,1 % |
Kino=0 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Rozhlas=6 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Televize=6 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Rozhlas=0 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Kino=1 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Billboard=2 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Billboard=3 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Denní tisk=4 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
nic | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Billboard=0 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Rozhlas=1 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Denní tisk=5 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Denní tisk=6 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Televize=4 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Magazíny=6 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Magazíny=5 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Televize=3 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Televize=0 | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Magazíny | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Kino | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
6. Kam je nejlepší podle Vás umístit reklamu na nový výrobek?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní spoty | 81 | 57,86 % | 56,64 % |
Internetová reklama - bannery | 23 | 16,43 % | 16,08 % |
Letáčky do schránek | 7 | 5 % | 4,9 % |
nic | 7 | 5 % | 4,9 % |
Rozhlasové spoty | 3 | 2,14 % | 2,1 % |
Venkovní reklama | 3 | 2,14 % | 2,1 % |
Sponzoring firem na různých akcí | 3 | 2,14 % | 2,1 % |
Inzerce v tisku | 2 | 1,43 % | 1,4 % |
Reklama v kinech | 2 | 1,43 % | 1,4 % |
Osobní kontakt | 2 | 1,43 % | 1,4 % |
záleží oč se jedná a na cílovém segmentu | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
Audiovizuální snímky | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
záleží o jaký výrobek jde... | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
Internetová reklama na prohlížečích (googleADs) | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
zaleží na typu výrobku a cílové skupině | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
kombinace TV, tisku a rozhlasu | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
internet - cílená | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
7. Jaký postoj zaujímáte k reklamě na internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mám k ní neutrální postoj, mé nákupní rozhodování neovlivní | 82 | 58,16 % | 57,34 % |
Obtěžuje mne, nic bych si nekoupil | 23 | 16,31 % | 16,08 % |
Obtěžuje mne, ale občas jí podlehnu a výrobek zakoupím | 19 | 13,48 % | 13,29 % |
Mám k ní pozitivní postoj - často mne ovlivní při mém nákupním rozhodování | 16 | 11,35 % | 11,19 % |
Nevím, co to je | 1 | 0,71 % | 0,7 % |
8. Je podle Vás reklama na internetu důvěryhodná?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží na konkrétním výrobku | 91 | 65,47 % | 63,64 % |
Nevím | 20 | 14,39 % | 13,99 % |
Ne | 16 | 11,51 % | 11,19 % |
Ano | 12 | 8,63 % | 8,39 % |
9. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtip | 56 | 40 % | 39,16 % |
Pocit, který ve mně reklama vyvolá | 25 | 17,86 % | 17,48 % |
Design, grafické provedení | 17 | 12,14 % | 11,89 % |
Hudba nebo melodie | 16 | 11,43 % | 11,19 % |
Užitek z výrobku | 11 | 7,86 % | 7,69 % |
Slogan | 8 | 5,71 % | 5,59 % |
Reklama mě nijak neovlivní | 7 | 5 % | 4,9 % |
10. Jak často se musí reklama opakovat, aby upoutala Vaší pozornost?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nerozhoduje | 72 | 51,43 % | 50,35 % |
Alespoň 5-10x | 38 | 27,14 % | 26,57 % |
1x | 16 | 11,43 % | 11,19 % |
Musím ji vidět několikrát týdně | 14 | 10 % | 9,79 % |
11. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás působí často opakovaná reklama (1-výborně, 5-vadí mi)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 54 | 38,57 % | 37,76 % |
5 | 47 | 33,57 % | 32,87 % |
4 | 27 | 19,29 % | 18,88 % |
2 | 10 | 7,14 % | 6,99 % |
1 | 2 | 1,43 % | 1,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.81 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.88 |
Směrodatná odchylka: | 0.94 |
Medián: | 4 |
Modus: | 3 |
12. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás v reklamě působí slova typu "nejlepší" , "nejvýhodnější", "nejlevnější" (1-nejlepší, 5-takový výrobek mne odradí)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 58 | 41,43 % | 40,56 % |
4 | 42 | 30 % | 29,37 % |
3 | 29 | 20,71 % | 20,28 % |
2 | 8 | 5,71 % | 5,59 % |
1 | 3 | 2,14 % | 2,1 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.11 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.76 |
Směrodatná odchylka: | 0.87 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
13. Věříte více reklamám, ve kterých se objeví nějaká celebrita?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevěřím | 68 | 48,23 % | 47,55 % |
Je mi to jedno | 61 | 43,26 % | 42,66 % |
Ano, ale jen když tu osobu mám rád, nebo ji znám | 10 | 7,09 % | 6,99 % |
Ano, věřím | 2 | 1,42 % | 1,4 % |
14. Jak ovlivní vaše spotřební chování humor v reklamě? Zaujme vás vtip a dovede Vás nápaditá reklama přemluvit?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, zaujme, ale nekoupím | 100 | 71,94 % | 69,93 % |
Ano, zaujme velmi a koupím si výrobek | 21 | 15,11 % | 14,69 % |
Je mi to jedno | 7 | 5,04 % | 4,9 % |
Nezaujme | 4 | 2,88 % | 2,8 % |
Pokud výrobek nepotřebuji,tak si ho nekoupim | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Zasměji se, ale pokud nechci, nekoupím | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
jak kdy | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
zaujme, ale záleží na výrobku | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
Ano, zaujme, ale na nákup výrobku vliv nemá | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
nic | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
zaujme a pak záleží na výrobku - pokud ho spíše po | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
15. Jak na Vás v reklamě působí vystupování nějakého odborníka (např. lékaře) či uvedení nějakých odbornáých statistik?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 39 | 28,26 % | 27,27 % |
nedostatečný | 35 | 25,36 % | 24,48 % |
dostatečný | 33 | 23,91 % | 23,08 % |
chvalitebný | 30 | 21,74 % | 20,98 % |
výborný | 1 | 0,72 % | 0,7 % |
16. Dáte přednost raději výrobku, na jehož reklamě je krásný člověk nebo výrobku s „průměrným“ člověkem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to fuk | 105 | 75,54 % | 73,43 % |
Ano | 23 | 16,55 % | 16,08 % |
Ne, odradí mne | 11 | 7,91 % | 7,69 % |
17. Věnujete pozornost nevyžádané reklamě? (např v mailu, nebo letáčky do schránky)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Náhodou se občas podívám | 49 | 35 % | 34,27 % |
Nesleduji | 47 | 33,57 % | 32,87 % |
Velmi mne nevyžádaná reklama obtěžuje | 38 | 27,14 % | 26,57 % |
Ano, sleduji každou reklamu, abych měl přehled | 6 | 4,29 % | 4,2 % |
18. Na následující škále ohodnoťte míru, jak moc si myslíte, že reklama ovlivňuje Vaše spotřební chování? (1-velmi mne ovlivňuje 5-neovlivňuje)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 54 | 38,85 % | 37,76 % |
4 | 44 | 31,65 % | 30,77 % |
2 | 23 | 16,55 % | 16,08 % |
5 | 16 | 11,51 % | 11,19 % |
1 | 2 | 1,44 % | 1,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.35 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.69 |
Směrodatná odchylka: | 0.83 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
19. Popište co nejpodrobněji, co si vybavíte , když se řekne „reklama na zubní pastu“? Kterou značku? Jak reklama konkrétně vypadá? Zkuste ji co nejpodrobněji popsat.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
5 ze 4 lékařů doporučuje
90 % zubních lékařů doporučuje...
celkovo mi reklamy na zubne pasty dost vadia, vybavujem si ich niekolko a pri vsetkych mam velmi zly pocit. Vynimkou je mozno reklama na Signal White Now s dievcatom, co sa stahuje a muzi jej pomahaju kvoli rozziarenemu usmevu. vyrobok som vyskusala a mimochodom funguje (a az to ma presvedcilo) :)
colgate
Colgate
Colgate - nevím, jak vypadá reklama, ale jde o zafixované a stále dokola omílané spojení "zubní pasta Colgate"
Colgate , myslím , že pacien sedí v ordinaci a zubař mu radí jakou pastu má používat která je dobrá,chraní sklovinu a dobře odstraní zubní plak a právě tuhle mu doporučí.
Colgate a ordinaci u zubaře, možná nějaká animace zubů a pasty jak na ně působí. Nic víc si nevybavuji.
colgate herbal - s tim bobrem..
Colgate herbal :-), bobra, zuby, bylinky, a bile zuby,...pak skandal, že je pasta škodlivá a stahuje se z obehu
Colgate herbal, je s propolisem a ucinkuje v ni sympaticky bobr se zarivym chrupem ;)
Colgate Total
colgate total,doktor vykládá odborné pindy
Colgate, 12ti hodinová ochrana . . .
colgate, televizní reklama- samí vyretušovaní a usměvaví lidé
Colgate; predstavim si zubare jak rika vetu: "budete mit zarivy usmev" :)
Colgate. Vybavím si blonďatou, mladou paní doktorku, držící v ruce zubní patsu Colgate a říká, jak ji doporučuje.
Colgate.. mají výborné pasty, které mají chuť.. Líbí se mi reklama s bobrem na Colgate herbal.. animovaná z části a z části hraná.. Je nejen pro děti, ale potěší i dospělého.
Collgate fresh whitenig - vybělí zuby, pro zářivě bílý úsměv nebo tak nějak
doporučuje 10 z 9 zubních lékařů :)
hlavní "postavou" reklamy zubař nebo jiný stomatologický odborník, který na svém pacientovi ukazuje, že díky pravidelnému čistění zubů pastou dané značky bude mít uživatel krásně zdravé zuby bez kazů atd. Značka - Signal, Colgate,
Jako první mne napadla reklama na Colgate herbal. Bobr tam vysvětluje muži, proč jsou bylinky obsažené v této zubní pastě dobré na zuby a dokazuje mu to okusováním dřeva.
Jakýsi lékař popisuje účinky zubní pasty Sensodyne - zaujalo mě to, protože s touto pastou mám zkušenost - pozitivní.
Konkrétní značku si nevybavím, jediné, co mě napadne je, že to doporučuje 9 z 10 lékařů nebo Ivana Christová. A pak ještě reklama na colgate herbal s bobrem, ta měla originální nápad.
Krvavý zub:-(
Lacalut - černoch cenící bělostný chrup, hláskujíc LA-CA-LUT.
lakalut
listerin( i kdyz to neni zubni pasta) a zuby v umyvadlu
Mladá paní ve středním věku, která má zuby jako perličky a sedí v zubařském křesle a přitom se usmívá. Nad ní stojí zubař, taky se usmívá a doporučuje tu nejlepší zubní pastu, která vám zuby ochrání a vybělí.
Momentálně se mě nevybaví žádná reklama na zubní pastu. Televizi moc nesleduji a na netu jsem se s reklamou na zuvní pastu ještě nesetkala.
Na televizi se koukám jen velmi málo. Ale co si vybavuju, v reklamách na zubní pasty se často objevují "doktoři" co doporučují tu a tu pastu. Jedině -tahle- vás dokonale ochrání před zubním kazem a bla bla bla. Ale je nutno uznat, že takovéhle reklamy působí seriózně a docela přesvědčivě. To, že se ale opakují pořád dokola a o každé novince na trhu se zase řiká to samé - že je ta nejlepší, už spotřebitele začne nudit a přestane reklamám věnovat pozornost. Čím častěji reklamu potkáváme, tím menší zájem jí věnujeme. Až bude reklama na každém kroku - to už je sice dnes - ale až nám bude za pár let padat na hlavu a budeme se v ní brodit, tak už nebude mít vůbec, ale vůbec žádný význam.
Napada me zubni pasta signal whitening, ktrera ma zarucene vysledky a potvrzuje to doktor v bilem plasti v bile ordinaci. A vystedky ukazuje na barevne skale bile.
nedokazu
nechutná reklama na Paradontax - myslím, že je zbytečné ji popisovat...
někdo kouše do jablka, kde zůstávaj stopy krve a nakonec mu vypadne zub
Někdo si čistí zuby a vyplivne do umydla pěnu s příměsí krve. Pak kouše do jablka, na kterém zůstane krev. A nakonec vyplivne do umydla celý zub. Reklama na Parodontax.
Netuším značku, je tam Ivana Christová a působí strnule a divně.
neuvěřitelně nudné a debilní televizní spoty na pastu Sensodyne; lékař, který se v reklamě prokazuje osvědčením se spotřebitele snaží přesvědčit o tom, že zubní pasta Sensodyne je nejlepší a že ji doporučuje všem svým pacientům
nevím
Nevybavím, asi colgate, tuším s bobrem, co předvádí, jaké má hezké zuby.
nevzpomínám
odol
Oslovování zubařů či jiných odborníků. Často výskyt lidí s krásnými, bílými zuby, které jsou často vylepšeny v grafickém programu. Vždy je uvedeno složení a často informování o unikátních látkách, které jsou v pastě obsaženy a jejich výhoda. Značky Colgate, Odol+, Vademecum.
otravne reklamy..a la sensodine-
Paní v důchodovém věku s zuby 20leté dívky sedí u zubního lékaře a pochvaulje si novou výbornou zubní pastu, která udělá vaše zuby krásnými, mladými a zářivě bílými.Tak, jako je má nyní ona. Poté následuje proslov zubaře, který taktéž zubní pastu nade vše vychválí.
paradental - no comment
Paradontax
Paradontax, člověk kousne do jablka, nejprve jsou na něm zbytky krve, po třetím kousnutí zapíchnutý zub. - nechutná reklama - když jí vidím koukám jinam.
paradontax. plivání krve do umyvadlo a pak vypadlý zub. ta reklama mě obtežuje.
Paradontax. V původní verzi je záběr na umyvadlo a postupně zhoršující se paradontóza (plivání krve), což se nelíbilo Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, takže to celé bylo zcenzurováno.
Parodon nebo tak nějak se to jmenoval, kde mluvila "zubařka" bůhví odkud, evidentně nafingovaně a velice lživě, reklama i vapadala béčkově a hloubě, pro idioty.
parodontax člověk se zakousne do jablka a uvidí trochu krve a nakonec mu zůstane zub v jablku a vypadne do umyvadla
Pěkná dívka s krásným úsměvem ukazuje sněhově bílé zuby a propaguje reklamu na zubní pastu Colgate s bělícím účinkem.
Perlička - růžová :D
Prostě tam sedí ňákej zubař, co dostal zaplaceno za nesmyslný kecy
především bílá barva, 9 z 10 lékařů, značky nepřiřazuji, reklama na zubní pastu neovlivní mé spotřební chování, nejsu v tomhle brandswitcher
ráno v koupelně, rodina si čistí zuby, děti se smějí (protože jim rodiče dávají canabisovou zubní pastu) :-))))))) sorry sváku, já musel :-D
Reklama na zubní pastu pomahájící proti paradontoze. V reklamě vystupuje kvalifikovaný zubní lékař, mluví o příčinách paradontozy a o jejich následcích.
Sensodime (nevím jak se to píše,ale okamžitě se mi vybaví z reklam) Ohledne paradentozy, kousnuti do jablka, krv, a nakonec vypadly zub.
sensodyn. hnusnej vypadlej zub v jablku
Sensodyne withening s Ivanou Christovou. Na začátku se Christová baví se zubařem: "Při mojí práci je velmi důležitý bílý zářivý usměv." říká to slovensky a tato věta mi pokaždé zdvihne mandle!! Opravdu hrozná reklama. "Od teraz budem zubnu pastu Sensodyne Whitening použivat každý den". Tak to bych chtěla vidět!
Senzodent
Senzodyne: zubař, který vám ve své ordinace přesvědčuje o užitečnosti pasty, o o tom, jak proniká zubními kanálky a chrání zub před kazem a před jeho citlivostí; ale nejsem si jistá, že je to opravdu tato značka
signal
signal
Signal white now - holka se stehuje, umyje si zuby, podiva se na sebe do zrcadla a usmeje se, zablesknou se zuby, pak stoji venku na ulici a usmiva se na kolemjdouci a ti ji pak vynaseji nabytek a jine predmety nekam do patra
Signal, ale nevim jak vypada reklama na ni
slečna se stěhuje, předtím si vyčistí zuby a všichni muži na ulici jí za úsměv pomůžou nosit krabice do domu
Svěží dech, colgate herbar s bobrem, odol, když děti plavou v bazénu, barevná, svěží, nápaditá
swissdent, jednoduchá, jasná, nevtíravá, pouze záběr úst a bílého chrupu
ta, jak u ni lidi plivou krev a nakonec vyplivnou zub (obdoba s nakousnutym jablkem)... ale nevim, na jakou pastu tu je :-). Tuším, že na sensodine?
tříbarevná pasta colgate
V poslední době se čím dál častěji vyskytují reklamy s doporučením zubního lékaře. pasta, kterou zubař doporučuje je nejlepší a pokud ji budete používat budete mít krásné, bílé a zdravé zuby....
vademecum s bobrem??? nevím jestli je to to vademecum :) bobr tam ohlodává stromy :)
Vidím někoho,jak si natírá zubní pastu na kartáček, čistí si zuby, vidím velký a hezký úsměv, a spokojenou rodinu, žena říká, že je rpodina spokojena.
vůbec nic
Vybaví se mi scéna z filmu Pomáda, kde je na obrazovce jakási "kreslená potvora", co zpívá: ,,Puci, puci, puci, nová zubní pasta, puci, puci, puci, čistí kazy hned, hned, hned. Ne abys ji sněd!"
Vybavím si mnohé značky a mnohé reklamy, které jsou si velmi podobné a nejsem schopna je nijak rozlišit a k jednotlivým značkám přiřadit. Na prvních místech zmiňuji značky, které užívám, ale nikoli na základě reklamy - na základě osobního doporučení zubaře/rodiných příslušníků a na základě ceny. Lacalut, Vademecum, Odol, Colgate, Signal.
vybavuje se mi reklama na paradontax .... působí mi trauma vyflusávání zubů do umyvadla, ten zvuk už nikdy nevymažu z hlavy :D:D:D
Vystupuje v ní zubař, doporučuje nějakou značku pasty a přesvědčuje o její kvalitě.
zářivý úsměv, Signal, žena se zářivým úsměvem, kterým dokáže ovlivnit muže
značka nevím, "odborník" který nepřesvědivě tvrdí, že daná pasta je nejlepší, působí, že vše monotóně čte
zubaře, který doporučuje zubní pastu sensodine a říká, že je nejlepší
zubní lékař ošetřuje pacienta a doporučuje zubní pastu Senzodym
Že odborný zubař popisuje určitou značku, jakou si nevzpomenu.
20. Na následující škále zaškrtněte, kde se nachází Vaše chování v případě, že se rozhodujete o koupi zubní pasty za předpokladu jejich stejné ceny. Koupíte si spíše neznámou zubní pastu nebo pastu, kterou znáte z reklamy? (1-tu, co znám z reklamy)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 44 | 32,35 % | 30,77 % |
1 | 40 | 29,41 % | 27,97 % |
3 | 30 | 22,06 % | 20,98 % |
5 | 14 | 10,29 % | 9,79 % |
4 | 8 | 5,88 % | 5,59 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.29 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.28 |
Směrodatná odchylka: | 1.13 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
21. Máte vyhraněnou značku zubní pasty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 86 | 60,56 % | 60,14 % |
Ano | 56 | 39,44 % | 39,16 % |
22. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kterou zubní pastu preferujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
colgate | 10 | 20 % | 6,99 % |
elmex | 7 | 14 % | 4,9 % |
signal | 6 | 12 % | 4,2 % |
Lacalut | 3 | 6 % | 2,1 % |
Vademecum | 3 | 6 % | 2,1 % |
Sensodyne | 2 | 4 % | 1,4 % |
odol | 2 | 4 % | 1,4 % |
parodontax :) | 1 | 2 % | 0,7 % |
glister | 1 | 2 % | 0,7 % |
swissdent | 1 | 2 % | 0,7 % |
ostatní odpovědi | 14 | 28 % | 9,79 % |
23. Proč si kupujete právě tuto pastu? Co považujete u zubní pasty za nejdůležitější?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
aby mi spravne ocistila zuby
čistí - nečistí
Doporučení zubního lékaře a přesvědčení, že to opravdu funguje.
funguje (nejdůležitější), je mi chuťové příjemná, spojená s určitým lidmi a zážitky
Funkce zubní pasty je zcela jiná, než co se prezentuje. Ale když někdo věří lžím a chce za to platit, prosím.
funkčnost
chuť
Chuť a účinek
Chut, vysledek cisteni zubu
chutná mi, neni moc drahá..
Je bez mentolu
je na citive zuby, prijemna v ustech
je proti paradentoze a funguje
je skvělá na citlivé zuby
Je známá a dobrá , pomáhá dobře chránit zubní sklovinu.
její vlastnosti, velikost, poměr cena-kvalita
Její vlastnosti.. Chrání chrup a zubní sklovinu Příjemně čistí a mají výbornou chuť
Jsem distributorem, vyhovuje mi chuť, účinky, ..
Kupuji ji na základě toho, že je prověřeno, zda opravdu funguje a protože brání proti paradontóze. Jelikož to máme v rodině, tak se snažím svoje zuby chránit už teď:)
kvalita
kvalita
kvalita
Kvalita
kvalita značka
Kvalitu
mám doporučení od lékařky
mám po ní nejbělejší zuby, ale je to pěknej driák
množství, dostupnost, cena, chut
Možnost výběru několika druhů.
na základě doporučení zubního lékaře
najlepšia
Osvědčila se a chutná mi.
poměr kvalita a cena je u této pasty vyhovující
Poradil mi ji zubni lekar...
Používám zelený Elmex, který obsahuje nejméně abrazivních složek z past na našem trhu.
Protizánětlivá, dobře chutná
protože je mnohem levnější než jiné značky, které jsou na stejný problém, tedy na citlivost krčků
Protože ji mám doporučenou vzhledem ke katastrofálnímu stavu mých dásní.
Protože si myslím,že je na trhu jedna z nejlepších.
Přijde mi kvalitní, je známá, vyhovuje mi, je rozumným kompromisem mezi běžnými levnějšími pastami (Odol, Stoma...) a zbytečně předraženými pastami,které slibují nemožné a obsahují věci téměř nemyslitelné... :)
švýcarská kvalitní značka, na ceně nesejde
uz jsem si na ni zvykla, je dobra a dlouho po ni mi vydrzi cerstvy dech a dobry pocit z vycistenych zubu
v celku levna, dlouha tradice a dobra chut
vyhovuje mi
vyhovuje mi a dle mého názoru je nejlepší
zubní pasta je účinná v boji proti parodontóze
24. Viděl jste na tento výrobek již reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 25, Ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 40 | 71,43 % | 27,97 % |
Ne | 16 | 28,57 % | 11,19 % |
25. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kde jste tuto reklamu viděl?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní spoty | 30 | 88,24 % | 20,98 % |
Inzerce v tisku | 3 | 8,82 % | 2,1 % |
Internetová reklama - bannery | 1 | 2,94 % | 0,7 % |
26. Vaše pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 90 | 69,23 % | 62,94 % |
Muž | 40 | 30,77 % | 27,97 % |
27. Váš věk
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 30 | 24 % | 20,98 % |
22 | 12 | 9,6 % | 8,39 % |
20 | 12 | 9,6 % | 8,39 % |
25 | 10 | 8 % | 6,99 % |
17 | 8 | 6,4 % | 5,59 % |
21 | 7 | 5,6 % | 4,9 % |
19 | 7 | 5,6 % | 4,9 % |
23 | 7 | 5,6 % | 4,9 % |
18 | 6 | 4,8 % | 4,2 % |
27 | 5 | 4 % | 3,5 % |
ostatní odpovědi | 21 | 16,8 % | 14,69 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 23.12 |
Minimum: | 17 |
Maximum: | 36 |
Variační rozpětí: | 19 |
Rozptyl: | 14.05 |
Směrodatná odchylka: | 3.75 |
Medián: | 24 |
Modus: | 24 |
28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 69 | 54,33 % | 48,25 % |
Vysokoškolské | 39 | 30,71 % | 27,27 % |
Základní | 14 | 11,02 % | 9,79 % |
Středoškolské bez maturity | 3 | 2,36 % | 2,1 % |
Vyšší odborné | 2 | 1,57 % | 1,4 % |
29. Jaké je Vaše současné ekonomické postavení?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student, učeň | 68 | 53,13 % | 47,55 % |
Zaměstnanec | 31 | 24,22 % | 21,68 % |
Pracující student, pracující důchodce | 17 | 13,28 % | 11,89 % |
Zaměstnanec na částečný úvazek | 4 | 3,13 % | 2,8 % |
Nezaměstnaný | 2 | 1,56 % | 1,4 % |
Soukromník, podnikatel | 2 | 1,56 % | 1,4 % |
V domácnosti | 1 | 0,78 % | 0,7 % |
Student a podnikatel | 1 | 0,78 % | 0,7 % |
žák | 1 | 0,78 % | 0,7 % |
Na mateřské dovolené | 1 | 0,78 % | 0,7 % |
30. Vyberte, příjmový interval, který nejlépe odpovídá Vašemu čistému měsíčnímu příjmu včetně sociálních dávek a důchodů.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bez vlastního příjmu | 34 | 28,33 % | 23,78 % |
1 - 5.500 | 29 | 24,17 % | 20,28 % |
18.001 - 24.000 | 15 | 12,5 % | 10,49 % |
10.501 - 13.000 | 9 | 7,5 % | 6,29 % |
8.501 - 10.500 | 9 | 7,5 % | 6,29 % |
15.501 – 18.000 | 5 | 4,17 % | 3,5 % |
5.501 - 7.000 | 5 | 4,17 % | 3,5 % |
13.001 - 15.500 | 5 | 4,17 % | 3,5 % |
7.001 - 8.500 | 4 | 3,33 % | 2,8 % |
35.001 a více | 3 | 2,5 % | 2,1 % |
24.001 - 35.000 | 2 | 1,67 % | 1,4 % |
31. V kterém kraji bydlíte nebo nejčastěji pobýváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 46 | 36,51 % | 32,17 % |
Zlínský kraj | 29 | 23,02 % | 20,28 % |
Jihomoravský kraj | 12 | 9,52 % | 8,39 % |
Olomoucký kraj | 9 | 7,14 % | 6,29 % |
Vysočina | 8 | 6,35 % | 5,59 % |
Středočeský kraj | 8 | 6,35 % | 5,59 % |
Moravskoslezský kraj | 5 | 3,97 % | 3,5 % |
Plzeňský kraj | 5 | 3,97 % | 3,5 % |
Jihočeský kraj | 2 | 1,59 % | 1,4 % |
Karlovarský kraj | 1 | 0,79 % | 0,7 % |
Pardubický kraj | 1 | 0,79 % | 0,7 % |
32. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Město | 79 | 63,71 % | 55,24 % |
Vesnice | 45 | 36,29 % | 31,47 % |
33. Oznámkujte, jak vážně jste bral dotazování? Čili, jak zodpovědně jste odpovídal?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 72 | 56,69 % | 50,35 % |
chvalitebný | 51 | 40,16 % | 35,66 % |
nedostatečný | 2 | 1,57 % | 1,4 % |
dobrý | 1 | 0,79 % | 0,7 % |
dostatečný | 1 | 0,79 % | 0,7 % |
34. Oznámkujte, jak dobře jste rozuměli položeným otázkám?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 82 | 64,57 % | 57,34 % |
chvalitebný | 36 | 28,35 % | 25,17 % |
dobrý | 6 | 4,72 % | 4,2 % |
dostatečný | 2 | 1,57 % | 1,4 % |
nedostatečný | 1 | 0,79 % | 0,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.