Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama, aneb jak na ni :)

Reklama, aneb jak na ni :)

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Sváček
Šetření:01. 04. 2010 - 22. 04. 2010
Počet respondentů:143
Počet otázek (max/průměr):34 / 29.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

jmenuji se Petr a chtěl bych Vás poprosit o vyplnění tohoto kratičkého dotazníčku, kterým mi nejen velmi pomůžete při psaní mé Bc. práce, ale zároveň by Vás mohl inspirovat ve Vašem spotřebním rozhodování. Snažil jsem se ho vytvořit tak, aby Vám zabral opravdu co nejméně času:)

Odpovědi respondentů

1. Co si vybavíte pod pojmem reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Něco, co mne upozorní na nový výrobek9367,39 %65,03 %  
Známá reklama na výrobek, který nepoužívám2215,94 %15,38 %  
Známá reklama na výrobek, který používám85,8 %5,59 %  
nic64,35 %4,2 %  
Někdo se mě snaží něco říct.10,72 %0,7 %  
Bod 2 i 310,72 %0,7 %  
Prostředek pro zvětšení prodeje10,72 %0,7 %  
forma propagace mající za cíl prodej10,72 %0,7 %  
snaha vnutit mi něco, co nepotřebuji10,72 %0,7 %  
manipulace10,72 %0,7 %  
vše výše uvedené :-)10,72 %0,7 %  
výmysl chorých mozků marketingu :)10,72 %0,7 %  
televizní reklamu10,72 %0,7 %  

Graf

2. Co od reklamy sami očekáváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měla by mne přesvědčit, abych si výrobek zakoupil.4028,99 %27,97 %  
Upozorní mne na nový výrobek na trhu.3928,26 %27,27 %  
Faktickou informaci o výrobku (technologie, jak je výrobek vyroben, cena, speciální akce, užitné vlastnosti...)3525,36 %24,48 %  
Reklama mne od koupi výrobku jen vždy odradí.128,7 %8,39 %  
Připomene mi výrobek nebo značku, kterou již znám, posiluje moje sympatie k výrobku/značce.85,8 %5,59 %  
nic21,45 %1,4 %  
jenom to, co přepnu na jiný kanál10,72 %0,7 %  
pobavení se nad dalším zbytečným výrobkem10,72 %0,7 %  

Graf

3. Čeho si u reklamy všímáte nejvíce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Způsobu podání (toho, jestli je reklama nápaditá)8359,71 %58,04 %  
Možnosti využití (jestli mi ten výrobek opravdu k něčemu bude - jeho praktičnost)2014,39 %13,99 %  
Grafiky (barev, designu)1611,51 %11,19 %  
Toho, co v ní říkají (co mi reklama sděluje)1510,79 %10,49 %  
nic32,16 %2,1 %  
Způsob podání i grafika10,72 %0,7 %  
způsob oslovení, design, forma10,72 %0,7 %  

Graf

4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Inzerce v tisku4.61111.429
Letáčky do schránek4.84713.916
Televizní spoty3.51911.486
Rozhlasové spoty4.8558.613
Venkovní reklama4.3667.835
Reklama v kinech4.53410.005
Audiovizuální snímky5.24410.643
Internetová reklama - bannery5.06911.102
Internerová nevyžádaná reklama7.34415.905
Sponzoring firem na různých akcích6.24411.055
Osobní kontakt6.40513.645

Graf

5. Seřaďte, které z následujících médií využíváte nejčastěji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8964,03 %62,24 %  
Televize128,63 %8,39 %  
Televize=1117,91 %7,69 %  
Kino=6107,19 %6,99 %  
Denní tisk=396,47 %6,29 %  
Magazíny=475,04 %4,9 %  
Magazíny=264,32 %4,2 %  
Kino=564,32 %4,2 %  
Rozhlas=464,32 %4,2 %  
Billboard=653,6 %3,5 %  
Magazíny=353,6 %3,5 %  
Billboard=553,6 %3,5 %  
Billboard=153,6 %3,5 %  
Rozhlas=242,88 %2,8 %  
Denní tisk=242,88 %2,8 %  
Rozhlas=342,88 %2,8 %  
Televize=242,88 %2,8 %  
Rozhlas=542,88 %2,8 %  
542,88 %2,8 %  
142,88 %2,8 %  
342,88 %2,8 %  
242,88 %2,8 %  
Denní tisk42,88 %2,8 %  
Denní tisk=032,16 %2,1 %  
Magazíny=032,16 %2,1 %  
Billboard=432,16 %2,1 %  
Kino=232,16 %2,1 %  
Denní tisk=132,16 %2,1 %  
Televize=532,16 %2,1 %  
632,16 %2,1 %  
432,16 %2,1 %  
Rozhlas32,16 %2,1 %  
Kino=021,44 %1,4 %  
Rozhlas=621,44 %1,4 %  
Televize=621,44 %1,4 %  
Rozhlas=021,44 %1,4 %  
Kino=121,44 %1,4 %  
Billboard=221,44 %1,4 %  
Billboard=321,44 %1,4 %  
Denní tisk=421,44 %1,4 %  
nic21,44 %1,4 %  
Billboard=010,72 %0,7 %  
Rozhlas=110,72 %0,7 %  
Denní tisk=510,72 %0,7 %  
Denní tisk=610,72 %0,7 %  
Televize=410,72 %0,7 %  
Magazíny=610,72 %0,7 %  
Magazíny=510,72 %0,7 %  
Televize=310,72 %0,7 %  
Televize=010,72 %0,7 %  
Magazíny10,72 %0,7 %  
Kino10,72 %0,7 %  

Graf

6. Kam je nejlepší podle Vás umístit reklamu na nový výrobek?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní spoty8157,86 %56,64 %  
Internetová reklama - bannery2316,43 %16,08 %  
Letáčky do schránek75 %4,9 %  
nic75 %4,9 %  
Rozhlasové spoty32,14 %2,1 %  
Venkovní reklama32,14 %2,1 %  
Sponzoring firem na různých akcí 32,14 %2,1 %  
Inzerce v tisku21,43 %1,4 %  
Reklama v kinech21,43 %1,4 %  
Osobní kontakt 21,43 %1,4 %  
záleží oč se jedná a na cílovém segmentu10,71 %0,7 %  
Audiovizuální snímky10,71 %0,7 %  
záleží o jaký výrobek jde...10,71 %0,7 %  
Internetová reklama na prohlížečích (googleADs)10,71 %0,7 %  
zaleží na typu výrobku a cílové skupině10,71 %0,7 %  
kombinace TV, tisku a rozhlasu10,71 %0,7 %  
internet - cílená10,71 %0,7 %  

Graf

7. Jaký postoj zaujímáte k reklamě na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám k ní neutrální postoj, mé nákupní rozhodování neovlivní8258,16 %57,34 %  
Obtěžuje mne, nic bych si nekoupil2316,31 %16,08 %  
Obtěžuje mne, ale občas jí podlehnu a výrobek zakoupím1913,48 %13,29 %  
Mám k ní pozitivní postoj - často mne ovlivní při mém nákupním rozhodování1611,35 %11,19 %  
Nevím, co to je10,71 %0,7 %  

Graf

8. Je podle Vás reklama na internetu důvěryhodná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na konkrétním výrobku9165,47 %63,64 %  
Nevím2014,39 %13,99 %  
Ne1611,51 %11,19 %  
Ano128,63 %8,39 %  

Graf

9. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtip5640 %39,16 %  
Pocit, který ve mně reklama vyvolá2517,86 %17,48 %  
Design, grafické provedení1712,14 %11,89 %  
Hudba nebo melodie1611,43 %11,19 %  
Užitek z výrobku117,86 %7,69 %  
Slogan85,71 %5,59 %  
Reklama mě nijak neovlivní 75 %4,9 %  

Graf

10. Jak často se musí reklama opakovat, aby upoutala Vaší pozornost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerozhoduje7251,43 %50,35 %  
Alespoň 5-10x3827,14 %26,57 %  
1x1611,43 %11,19 %  
Musím ji vidět několikrát týdně1410 %9,79 %  

Graf

11. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás působí často opakovaná reklama (1-výborně, 5-vadí mi)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35438,57 %37,76 %  
54733,57 %32,87 %  
42719,29 %18,88 %  
2107,14 %6,99 %  
121,43 %1,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.81
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:4
Modus:3

Graf

12. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás v reklamě působí slova typu "nejlepší" , "nejvýhodnější", "nejlevnější" (1-nejlepší, 5-takový výrobek mne odradí)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55841,43 %40,56 %  
44230 %29,37 %  
32920,71 %20,28 %  
285,71 %5,59 %  
132,14 %2,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.11
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.76
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:4
Modus:5

Graf

13. Věříte více reklamám, ve kterých se objeví nějaká celebrita?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevěřím6848,23 %47,55 %  
Je mi to jedno6143,26 %42,66 %  
Ano, ale jen když tu osobu mám rád, nebo ji znám107,09 %6,99 %  
Ano, věřím21,42 %1,4 %  

Graf

14. Jak ovlivní vaše spotřební chování humor v reklamě? Zaujme vás vtip a dovede Vás nápaditá reklama přemluvit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zaujme, ale nekoupím10071,94 %69,93 %  
Ano, zaujme velmi a koupím si výrobek2115,11 %14,69 %  
Je mi to jedno75,04 %4,9 %  
Nezaujme42,88 %2,8 %  
Pokud výrobek nepotřebuji,tak si ho nekoupim10,72 %0,7 %  
Zasměji se, ale pokud nechci, nekoupím10,72 %0,7 %  
jak kdy10,72 %0,7 %  
zaujme, ale záleží na výrobku10,72 %0,7 %  
Ano, zaujme, ale na nákup výrobku vliv nemá10,72 %0,7 %  
nic10,72 %0,7 %  
zaujme a pak záleží na výrobku - pokud ho spíše po10,72 %0,7 %  

Graf

15. Jak na Vás v reklamě působí vystupování nějakého odborníka (např. lékaře) či uvedení nějakých odbornáých statistik?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý3928,26 %27,27 %  
nedostatečný3525,36 %24,48 %  
dostatečný3323,91 %23,08 %  
chvalitebný3021,74 %20,98 %  
výborný10,72 %0,7 %  

Graf

16. Dáte přednost raději výrobku, na jehož reklamě je krásný člověk nebo výrobku s „průměrným“ člověkem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to fuk10575,54 %73,43 %  
Ano2316,55 %16,08 %  
Ne, odradí mne117,91 %7,69 %  

Graf

17. Věnujete pozornost nevyžádané reklamě? (např v mailu, nebo letáčky do schránky)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhodou se občas podívám4935 %34,27 %  
Nesleduji4733,57 %32,87 %  
Velmi mne nevyžádaná reklama obtěžuje3827,14 %26,57 %  
Ano, sleduji každou reklamu, abych měl přehled64,29 %4,2 %  

Graf

18. Na následující škále ohodnoťte míru, jak moc si myslíte, že reklama ovlivňuje Vaše spotřební chování? (1-velmi mne ovlivňuje 5-neovlivňuje)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35438,85 %37,76 %  
44431,65 %30,77 %  
22316,55 %16,08 %  
51611,51 %11,19 %  
121,44 %1,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:3
Modus:3

Graf

19. Popište co nejpodrobněji, co si vybavíte , když se řekne „reklama na zubní pastu“? Kterou značku? Jak reklama konkrétně vypadá? Zkuste ji co nejpodrobněji popsat.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

5 ze 4 lékařů doporučuje

90 % zubních lékařů doporučuje...

celkovo mi reklamy na zubne pasty dost vadia, vybavujem si ich niekolko a pri vsetkych mam velmi zly pocit. Vynimkou je mozno reklama na Signal White Now s dievcatom, co sa stahuje a muzi jej pomahaju kvoli rozziarenemu usmevu. vyrobok som vyskusala a mimochodom funguje (a az to ma presvedcilo) :)

colgate

Colgate

Colgate - nevím, jak vypadá reklama, ale jde o zafixované a stále dokola omílané spojení "zubní pasta Colgate"

Colgate , myslím , že pacien sedí v ordinaci a zubař mu radí jakou pastu má používat která je dobrá,chraní sklovinu a dobře odstraní zubní plak a právě tuhle mu doporučí.

Colgate a ordinaci u zubaře, možná nějaká animace zubů a pasty jak na ně působí. Nic víc si nevybavuji.

colgate herbal - s tim bobrem..

Colgate herbal :-), bobra, zuby, bylinky, a bile zuby,...pak skandal, že je pasta škodlivá a stahuje se z obehu

Colgate herbal, je s propolisem a ucinkuje v ni sympaticky bobr se zarivym chrupem ;)

Colgate Total

colgate total,doktor vykládá odborné pindy

Colgate, 12ti hodinová ochrana . . .

colgate, televizní reklama- samí vyretušovaní a usměvaví lidé

Colgate; predstavim si zubare jak rika vetu: "budete mit zarivy usmev" :)

Colgate. Vybavím si blonďatou, mladou paní doktorku, držící v ruce zubní patsu Colgate a říká, jak ji doporučuje.

Colgate.. mají výborné pasty, které mají chuť.. Líbí se mi reklama s bobrem na Colgate herbal.. animovaná z části a z části hraná.. Je nejen pro děti, ale potěší i dospělého.

Collgate fresh whitenig - vybělí zuby, pro zářivě bílý úsměv nebo tak nějak

doporučuje 10 z 9 zubních lékařů :)

hlavní "postavou" reklamy zubař nebo jiný stomatologický odborník, který na svém pacientovi ukazuje, že díky pravidelnému čistění zubů pastou dané značky bude mít uživatel krásně zdravé zuby bez kazů atd. Značka - Signal, Colgate,

Jako první mne napadla reklama na Colgate herbal. Bobr tam vysvětluje muži, proč jsou bylinky obsažené v této zubní pastě dobré na zuby a dokazuje mu to okusováním dřeva.

Jakýsi lékař popisuje účinky zubní pasty Sensodyne - zaujalo mě to, protože s touto pastou mám zkušenost - pozitivní.

Konkrétní značku si nevybavím, jediné, co mě napadne je, že to doporučuje 9 z 10 lékařů nebo Ivana Christová. A pak ještě reklama na colgate herbal s bobrem, ta měla originální nápad.

Krvavý zub:-(

Lacalut - černoch cenící bělostný chrup, hláskujíc LA-CA-LUT.

lakalut

listerin( i kdyz to neni zubni pasta) a zuby v umyvadlu

Mladá paní ve středním věku, která má zuby jako perličky a sedí v zubařském křesle a přitom se usmívá. Nad ní stojí zubař, taky se usmívá a doporučuje tu nejlepší zubní pastu, která vám zuby ochrání a vybělí.

Momentálně se mě nevybaví žádná reklama na zubní pastu. Televizi moc nesleduji a na netu jsem se s reklamou na zuvní pastu ještě nesetkala.

Na televizi se koukám jen velmi málo. Ale co si vybavuju, v reklamách na zubní pasty se často objevují "doktoři" co doporučují tu a tu pastu. Jedině -tahle- vás dokonale ochrání před zubním kazem a bla bla bla. Ale je nutno uznat, že takovéhle reklamy působí seriózně a docela přesvědčivě. To, že se ale opakují pořád dokola a o každé novince na trhu se zase řiká to samé - že je ta nejlepší, už spotřebitele začne nudit a přestane reklamám věnovat pozornost. Čím častěji reklamu potkáváme, tím menší zájem jí věnujeme. Až bude reklama na každém kroku - to už je sice dnes - ale až nám bude za pár let padat na hlavu a budeme se v ní brodit, tak už nebude mít vůbec, ale vůbec žádný význam.

Napada me zubni pasta signal whitening, ktrera ma zarucene vysledky a potvrzuje to doktor v bilem plasti v bile ordinaci. A vystedky ukazuje na barevne skale bile.

nedokazu

nechutná reklama na Paradontax - myslím, že je zbytečné ji popisovat...

někdo kouše do jablka, kde zůstávaj stopy krve a nakonec mu vypadne zub

Někdo si čistí zuby a vyplivne do umydla pěnu s příměsí krve. Pak kouše do jablka, na kterém zůstane krev. A nakonec vyplivne do umydla celý zub. Reklama na Parodontax.

Netuším značku, je tam Ivana Christová a působí strnule a divně.

neuvěřitelně nudné a debilní televizní spoty na pastu Sensodyne; lékař, který se v reklamě prokazuje osvědčením se spotřebitele snaží přesvědčit o tom, že zubní pasta Sensodyne je nejlepší a že ji doporučuje všem svým pacientům

nevím

Nevybavím, asi colgate, tuším s bobrem, co předvádí, jaké má hezké zuby.

nevzpomínám

odol

Oslovování zubařů či jiných odborníků. Často výskyt lidí s krásnými, bílými zuby, které jsou často vylepšeny v grafickém programu. Vždy je uvedeno složení a často informování o unikátních látkách, které jsou v pastě obsaženy a jejich výhoda. Značky Colgate, Odol+, Vademecum.

otravne reklamy..a la sensodine-

Paní v důchodovém věku s zuby 20leté dívky sedí u zubního lékaře a pochvaulje si novou výbornou zubní pastu, která udělá vaše zuby krásnými, mladými a zářivě bílými.Tak, jako je má nyní ona. Poté následuje proslov zubaře, který taktéž zubní pastu nade vše vychválí.

paradental - no comment

Paradontax

Paradontax, člověk kousne do jablka, nejprve jsou na něm zbytky krve, po třetím kousnutí zapíchnutý zub. - nechutná reklama - když jí vidím koukám jinam.

paradontax. plivání krve do umyvadlo a pak vypadlý zub. ta reklama mě obtežuje.

Paradontax. V původní verzi je záběr na umyvadlo a postupně zhoršující se paradontóza (plivání krve), což se nelíbilo Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, takže to celé bylo zcenzurováno.

Parodon nebo tak nějak se to jmenoval, kde mluvila "zubařka" bůhví odkud, evidentně nafingovaně a velice lživě, reklama i vapadala béčkově a hloubě, pro idioty.

parodontax člověk se zakousne do jablka a uvidí trochu krve a nakonec mu zůstane zub v jablku a vypadne do umyvadla

Pěkná dívka s krásným úsměvem ukazuje sněhově bílé zuby a propaguje reklamu na zubní pastu Colgate s bělícím účinkem.

Perlička - růžová :D

Prostě tam sedí ňákej zubař, co dostal zaplaceno za nesmyslný kecy

především bílá barva, 9 z 10 lékařů, značky nepřiřazuji, reklama na zubní pastu neovlivní mé spotřební chování, nejsu v tomhle brandswitcher

ráno v koupelně, rodina si čistí zuby, děti se smějí (protože jim rodiče dávají canabisovou zubní pastu) :-))))))) sorry sváku, já musel :-D

Reklama na zubní pastu pomahájící proti paradontoze. V reklamě vystupuje kvalifikovaný zubní lékař, mluví o příčinách paradontozy a o jejich následcích.

Sensodime (nevím jak se to píše,ale okamžitě se mi vybaví z reklam) Ohledne paradentozy, kousnuti do jablka, krv, a nakonec vypadly zub.

sensodyn. hnusnej vypadlej zub v jablku

Sensodyne withening s Ivanou Christovou. Na začátku se Christová baví se zubařem: "Při mojí práci je velmi důležitý bílý zářivý usměv." říká to slovensky a tato věta mi pokaždé zdvihne mandle!! Opravdu hrozná reklama. "Od teraz budem zubnu pastu Sensodyne Whitening použivat každý den". Tak to bych chtěla vidět!

Senzodent

Senzodyne: zubař, který vám ve své ordinace přesvědčuje o užitečnosti pasty, o o tom, jak proniká zubními kanálky a chrání zub před kazem a před jeho citlivostí; ale nejsem si jistá, že je to opravdu tato značka

signal

signal

Signal white now - holka se stehuje, umyje si zuby, podiva se na sebe do zrcadla a usmeje se, zablesknou se zuby, pak stoji venku na ulici a usmiva se na kolemjdouci a ti ji pak vynaseji nabytek a jine predmety nekam do patra

Signal, ale nevim jak vypada reklama na ni

slečna se stěhuje, předtím si vyčistí zuby a všichni muži na ulici jí za úsměv pomůžou nosit krabice do domu

Svěží dech, colgate herbar s bobrem, odol, když děti plavou v bazénu, barevná, svěží, nápaditá

swissdent, jednoduchá, jasná, nevtíravá, pouze záběr úst a bílého chrupu

ta, jak u ni lidi plivou krev a nakonec vyplivnou zub (obdoba s nakousnutym jablkem)... ale nevim, na jakou pastu tu je :-). Tuším, že na sensodine?

tříbarevná pasta colgate

V poslední době se čím dál častěji vyskytují reklamy s doporučením zubního lékaře. pasta, kterou zubař doporučuje je nejlepší a pokud ji budete používat budete mít krásné, bílé a zdravé zuby....

vademecum s bobrem??? nevím jestli je to to vademecum :) bobr tam ohlodává stromy :)

Vidím někoho,jak si natírá zubní pastu na kartáček, čistí si zuby, vidím velký a hezký úsměv, a spokojenou rodinu, žena říká, že je rpodina spokojena.

vůbec nic

Vybaví se mi scéna z filmu Pomáda, kde je na obrazovce jakási "kreslená potvora", co zpívá: ,,Puci, puci, puci, nová zubní pasta, puci, puci, puci, čistí kazy hned, hned, hned. Ne abys ji sněd!"

Vybavím si mnohé značky a mnohé reklamy, které jsou si velmi podobné a nejsem schopna je nijak rozlišit a k jednotlivým značkám přiřadit. Na prvních místech zmiňuji značky, které užívám, ale nikoli na základě reklamy - na základě osobního doporučení zubaře/rodiných příslušníků a na základě ceny. Lacalut, Vademecum, Odol, Colgate, Signal.

vybavuje se mi reklama na paradontax .... působí mi trauma vyflusávání zubů do umyvadla, ten zvuk už nikdy nevymažu z hlavy :D:D:D

Vystupuje v ní zubař, doporučuje nějakou značku pasty a přesvědčuje o její kvalitě.

zářivý úsměv, Signal, žena se zářivým úsměvem, kterým dokáže ovlivnit muže

značka nevím, "odborník" který nepřesvědivě tvrdí, že daná pasta je nejlepší, působí, že vše monotóně čte

zubaře, který doporučuje zubní pastu sensodine a říká, že je nejlepší

zubní lékař ošetřuje pacienta a doporučuje zubní pastu Senzodym

Že odborný zubař popisuje určitou značku, jakou si nevzpomenu.

20. Na následující škále zaškrtněte, kde se nachází Vaše chování v případě, že se rozhodujete o koupi zubní pasty za předpokladu jejich stejné ceny. Koupíte si spíše neznámou zubní pastu nebo pastu, kterou znáte z reklamy? (1-tu, co znám z reklamy)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24432,35 %30,77 %  
14029,41 %27,97 %  
33022,06 %20,98 %  
51410,29 %9,79 %  
485,88 %5,59 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.29
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.28
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:2
Modus:2

Graf

21. Máte vyhraněnou značku zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8660,56 %60,14 %  
Ano5639,44 %39,16 %  

Graf

22. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kterou zubní pastu preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
colgate1020 %6,99 %  
elmex714 %4,9 %  
signal612 %4,2 %  
Lacalut36 %2,1 %  
Vademecum36 %2,1 %  
Sensodyne24 %1,4 %  
odol24 %1,4 %  
parodontax :)12 %0,7 %  
glister12 %0,7 %  
swissdent12 %0,7 %  
ostatní odpovědi Aquafresh
Lacalut activ
parodontax
Colgate herbal, nebo freshmint
Meridol
colgate triple action
Lacalut Active
stoma
Promise
Elmex bez mentolu
lakalut
Supirivicky
elemx
dontodent z prodejny DM
1428 %9,79 % 

Graf

23. Proč si kupujete právě tuto pastu? Co považujete u zubní pasty za nejdůležitější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby mi spravne ocistila zuby

čistí - nečistí

Doporučení zubního lékaře a přesvědčení, že to opravdu funguje.

funguje (nejdůležitější), je mi chuťové příjemná, spojená s určitým lidmi a zážitky

Funkce zubní pasty je zcela jiná, než co se prezentuje. Ale když někdo věří lžím a chce za to platit, prosím.

funkčnost

chuť

Chuť a účinek

Chut, vysledek cisteni zubu

chutná mi, neni moc drahá..

Je bez mentolu

je na citive zuby, prijemna v ustech

je proti paradentoze a funguje

je skvělá na citlivé zuby

Je známá a dobrá , pomáhá dobře chránit zubní sklovinu.

její vlastnosti, velikost, poměr cena-kvalita

Její vlastnosti.. Chrání chrup a zubní sklovinu Příjemně čistí a mají výbornou chuť

Jsem distributorem, vyhovuje mi chuť, účinky, ..

Kupuji ji na základě toho, že je prověřeno, zda opravdu funguje a protože brání proti paradontóze. Jelikož to máme v rodině, tak se snažím svoje zuby chránit už teď:)

kvalita

kvalita

kvalita

Kvalita

kvalita značka

Kvalitu

mám doporučení od lékařky

mám po ní nejbělejší zuby, ale je to pěknej driák

množství, dostupnost, cena, chut

Možnost výběru několika druhů.

na základě doporučení zubního lékaře

najlepšia

Osvědčila se a chutná mi.

poměr kvalita a cena je u této pasty vyhovující

Poradil mi ji zubni lekar...

Používám zelený Elmex, který obsahuje nejméně abrazivních složek z past na našem trhu.

Protizánětlivá, dobře chutná

protože je mnohem levnější než jiné značky, které jsou na stejný problém, tedy na citlivost krčků

Protože ji mám doporučenou vzhledem ke katastrofálnímu stavu mých dásní.

Protože si myslím,že je na trhu jedna z nejlepších.

Přijde mi kvalitní, je známá, vyhovuje mi, je rozumným kompromisem mezi běžnými levnějšími pastami (Odol, Stoma...) a zbytečně předraženými pastami,které slibují nemožné a obsahují věci téměř nemyslitelné... :)

švýcarská kvalitní značka, na ceně nesejde

uz jsem si na ni zvykla, je dobra a dlouho po ni mi vydrzi cerstvy dech a dobry pocit z vycistenych zubu

v celku levna, dlouha tradice a dobra chut

vyhovuje mi

vyhovuje mi a dle mého názoru je nejlepší

zubní pasta je účinná v boji proti parodontóze

24. Viděl jste na tento výrobek již reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4071,43 %27,97 %  
Ne1628,57 %11,19 %  

Graf

25. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kde jste tuto reklamu viděl?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní spoty3088,24 %20,98 %  
Inzerce v tisku38,82 %2,1 %  
Internetová reklama - bannery12,94 %0,7 %  

Graf

26. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9069,23 %62,94 %  
Muž4030,77 %27,97 %  

Graf

27. Váš věk

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
243024 %20,98 %  
22129,6 %8,39 %  
20129,6 %8,39 %  
25108 %6,99 %  
1786,4 %5,59 %  
2175,6 %4,9 %  
1975,6 %4,9 %  
2375,6 %4,9 %  
1864,8 %4,2 %  
2754 %3,5 %  
ostatní odpovědi 41
26
34
31
29
14
52
33
16
62
40
32
48
28
36
2116,8 %14,69 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.12
Minimum:17
Maximum:36
Variační rozpětí:19
Rozptyl:14.05
Směrodatná odchylka:3.75
Medián:24
Modus:24

Graf

28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6954,33 %48,25 %  
Vysokoškolské3930,71 %27,27 %  
Základní1411,02 %9,79 %  
Středoškolské bez maturity32,36 %2,1 %  
Vyšší odborné21,57 %1,4 %  

Graf

29. Jaké je Vaše současné ekonomické postavení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student, učeň6853,13 %47,55 %  
Zaměstnanec3124,22 %21,68 %  
Pracující student, pracující důchodce1713,28 %11,89 %  
Zaměstnanec na částečný úvazek43,13 %2,8 %  
Nezaměstnaný21,56 %1,4 %  
Soukromník, podnikatel21,56 %1,4 %  
V domácnosti10,78 %0,7 %  
Student a podnikatel10,78 %0,7 %  
žák10,78 %0,7 %  
Na mateřské dovolené10,78 %0,7 %  

Graf

30. Vyberte, příjmový interval, který nejlépe odpovídá Vašemu čistému měsíčnímu příjmu včetně sociálních dávek a důchodů.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez vlastního příjmu3428,33 %23,78 %  
1 - 5.5002924,17 %20,28 %  
18.001 - 24.0001512,5 %10,49 %  
10.501 - 13.00097,5 %6,29 %  
8.501 - 10.50097,5 %6,29 %  
15.501 – 18.00054,17 %3,5 %  
5.501 - 7.00054,17 %3,5 %  
13.001 - 15.50054,17 %3,5 %  
7.001 - 8.50043,33 %2,8 %  
35.001 a více32,5 %2,1 %  
24.001 - 35.00021,67 %1,4 %  

Graf

31. V kterém kraji bydlíte nebo nejčastěji pobýváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha4636,51 %32,17 %  
Zlínský kraj2923,02 %20,28 %  
Jihomoravský kraj129,52 %8,39 %  
Olomoucký kraj97,14 %6,29 %  
Vysočina86,35 %5,59 %  
Středočeský kraj86,35 %5,59 %  
Moravskoslezský kraj53,97 %3,5 %  
Plzeňský kraj53,97 %3,5 %  
Jihočeský kraj21,59 %1,4 %  
Karlovarský kraj10,79 %0,7 %  
Pardubický kraj10,79 %0,7 %  

Graf

32. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město7963,71 %55,24 %  
Vesnice4536,29 %31,47 %  

Graf

33. Oznámkujte, jak vážně jste bral dotazování? Čili, jak zodpovědně jste odpovídal?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný7256,69 %50,35 %  
chvalitebný5140,16 %35,66 %  
nedostatečný21,57 %1,4 %  
dobrý10,79 %0,7 %  
dostatečný10,79 %0,7 %  

Graf

34. Oznámkujte, jak dobře jste rozuměli položeným otázkám?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný8264,57 %57,34 %  
chvalitebný3628,35 %25,17 %  
dobrý64,72 %4,2 %  
dostatečný21,57 %1,4 %  
nedostatečný10,79 %0,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kam je nejlepší podle Vás umístit reklamu na nový výrobek?

  • odpověď Televizní spoty:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize=1 na otázku 5. Seřaďte, které z následujících médií využíváte nejčastěji:

7. Jaký postoj zaujímáte k reklamě na internetu?

  • odpověď Mám k ní neutrální postoj, mé nákupní rozhodování neovlivní:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, odradí mne na otázku 16. Dáte přednost raději výrobku, na jehož reklamě je krásný člověk nebo výrobku s „průměrným“ člověkem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasové spoty=8 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

21. Máte vyhraněnou značku zubní pasty?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi colgate na otázku 22. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kterou zubní pastu preferujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 24. Viděl jste na tento výrobek již reklamu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní spoty na otázku 25. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kde jste tuto reklamu viděl?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní spoty=2 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

26. Vaše pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáčky do schránek=4 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

27. Váš věk

  • odpověď ( 14 - 20 >:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 20 - 22 > na otázku 27. Váš věk
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 31. V kterém kraji bydlíte nebo nejčastěji pobýváte?

29. Jaké je Vaše současné ekonomické postavení?

  • odpověď Student, učeň:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez vlastního příjmu na otázku 30. Vyberte, příjmový interval, který nejlépe odpovídá Vašemu čistému měsíčnímu příjmu včetně sociálních dávek a důchodů.

32. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?

  • odpověď Město:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v kinech=4 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

34. Oznámkujte, jak dobře jste rozuměli položeným otázkám?

  • odpověď výborný:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáčky do schránek=4 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama=8 na otázku 4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si vybavíte pod pojmem reklama?

2. Co od reklamy sami očekáváte?

3. Čeho si u reklamy všímáte nejvíce?

4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

5. Seřaďte, které z následujících médií využíváte nejčastěji:

6. Kam je nejlepší podle Vás umístit reklamu na nový výrobek?

7. Jaký postoj zaujímáte k reklamě na internetu?

8. Je podle Vás reklama na internetu důvěryhodná?

9. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

10. Jak často se musí reklama opakovat, aby upoutala Vaší pozornost?

11. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás působí často opakovaná reklama (1-výborně, 5-vadí mi)

12. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás v reklamě působí slova typu "nejlepší" , "nejvýhodnější", "nejlevnější" (1-nejlepší, 5-takový výrobek mne odradí)

13. Věříte více reklamám, ve kterých se objeví nějaká celebrita?

14. Jak ovlivní vaše spotřební chování humor v reklamě? Zaujme vás vtip a dovede Vás nápaditá reklama přemluvit?

15. Jak na Vás v reklamě působí vystupování nějakého odborníka (např. lékaře) či uvedení nějakých odbornáých statistik?

16. Dáte přednost raději výrobku, na jehož reklamě je krásný člověk nebo výrobku s „průměrným“ člověkem?

17. Věnujete pozornost nevyžádané reklamě? (např v mailu, nebo letáčky do schránky)

18. Na následující škále ohodnoťte míru, jak moc si myslíte, že reklama ovlivňuje Vaše spotřební chování? (1-velmi mne ovlivňuje 5-neovlivňuje)

20. Na následující škále zaškrtněte, kde se nachází Vaše chování v případě, že se rozhodujete o koupi zubní pasty za předpokladu jejich stejné ceny. Koupíte si spíše neznámou zubní pastu nebo pastu, kterou znáte z reklamy? (1-tu, co znám z reklamy)

21. Máte vyhraněnou značku zubní pasty?

22. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kterou zubní pastu preferujete?

24. Viděl jste na tento výrobek již reklamu?

25. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kde jste tuto reklamu viděl?

26. Vaše pohlaví

27. Váš věk

28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaké je Vaše současné ekonomické postavení?

30. Vyberte, příjmový interval, který nejlépe odpovídá Vašemu čistému měsíčnímu příjmu včetně sociálních dávek a důchodů.

31. V kterém kraji bydlíte nebo nejčastěji pobýváte?

32. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?

33. Oznámkujte, jak vážně jste bral dotazování? Čili, jak zodpovědně jste odpovídal?

34. Oznámkujte, jak dobře jste rozuměli položeným otázkám?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si vybavíte pod pojmem reklama?

2. Co od reklamy sami očekáváte?

3. Čeho si u reklamy všímáte nejvíce?

4. Seřeďte, která z následujících forem reklamy vás osloví nejvíce:

5. Seřaďte, které z následujících médií využíváte nejčastěji:

6. Kam je nejlepší podle Vás umístit reklamu na nový výrobek?

7. Jaký postoj zaujímáte k reklamě na internetu?

8. Je podle Vás reklama na internetu důvěryhodná?

9. Jaké prvky v reklamě Vás nejvíce zaujmou?

10. Jak často se musí reklama opakovat, aby upoutala Vaší pozornost?

11. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás působí často opakovaná reklama (1-výborně, 5-vadí mi)

12. Na následující škále oznámkujte, jak na Vás v reklamě působí slova typu "nejlepší" , "nejvýhodnější", "nejlevnější" (1-nejlepší, 5-takový výrobek mne odradí)

13. Věříte více reklamám, ve kterých se objeví nějaká celebrita?

14. Jak ovlivní vaše spotřební chování humor v reklamě? Zaujme vás vtip a dovede Vás nápaditá reklama přemluvit?

15. Jak na Vás v reklamě působí vystupování nějakého odborníka (např. lékaře) či uvedení nějakých odbornáých statistik?

16. Dáte přednost raději výrobku, na jehož reklamě je krásný člověk nebo výrobku s „průměrným“ člověkem?

17. Věnujete pozornost nevyžádané reklamě? (např v mailu, nebo letáčky do schránky)

18. Na následující škále ohodnoťte míru, jak moc si myslíte, že reklama ovlivňuje Vaše spotřební chování? (1-velmi mne ovlivňuje 5-neovlivňuje)

20. Na následující škále zaškrtněte, kde se nachází Vaše chování v případě, že se rozhodujete o koupi zubní pasty za předpokladu jejich stejné ceny. Koupíte si spíše neznámou zubní pastu nebo pastu, kterou znáte z reklamy? (1-tu, co znám z reklamy)

21. Máte vyhraněnou značku zubní pasty?

22. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kterou zubní pastu preferujete?

24. Viděl jste na tento výrobek již reklamu?

25. V případě, že jste na předchozí otázku odpověděl „ano“, kde jste tuto reklamu viděl?

26. Vaše pohlaví

27. Váš věk

28. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaké je Vaše současné ekonomické postavení?

30. Vyberte, příjmový interval, který nejlépe odpovídá Vašemu čistému měsíčnímu příjmu včetně sociálních dávek a důchodů.

31. V kterém kraji bydlíte nebo nejčastěji pobýváte?

32. Bydlíte ve městě nebo na vesnici?

33. Oznámkujte, jak vážně jste bral dotazování? Čili, jak zodpovědně jste odpovídal?

34. Oznámkujte, jak dobře jste rozuměli položeným otázkám?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sváček, P.Reklama, aneb jak na ni :) (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-aneb-jak-na-ni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.