Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama-cereálie pro děti
Reklama-cereálie pro děti
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Gabriela Látalová |
---|---|
Šetření: | 02. 01. 2013 - 06. 01. 2013 |
Počet respondentů: | 138 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 5.12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma "Reklama - cereálie pro děti". Pokud máte své dítě, vnouče, neteř, synovce či jiný vztah k dítěti ve svém okolí, prosím věnujte chvilku Vašeho času vyplněním dotazníku. Výsledek průzkumu použiji ve své seminární práci na téma - Reklama.
Děkuji za Váš čas, který vyplnění věnujete.
Látalová Gabriela
Odpovědi respondentů
1. Kolik let je Vašemu dítěti (vnouče, neteř, synovec,…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-5 let → otázka č. 2, 6-12 let → otázka č. 2, 13-18 let → otázka č. 2, nemám dítě (vnouče, neteř,...) → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6-12 let | 49 | 35,51 % | 35,51 % |
0-5 let | 40 | 28,99 % | 28,99 % |
nemám dítě (vnouče, neteř,...) | 33 | 23,91 % | 23,91 % |
13-18 let | 16 | 11,59 % | 11,59 % |
2. Které reklamní médium (dle vašeho názoru) nejvíce ovlivňuje Vaše dítě (vnouče,…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [reklama v rozhlase → otázka č. 3, reklama v televizi → otázka č. 3, reklama v tisku (časopisy, noviny, letáky) → otázka č. 3, reklama na internetu → otázka č. 3, jiné reklamní médium → otázka č. 3, žádné → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklama v televizi | 87 | 82,86 % | 63,04 % |
žádné | 9 | 8,57 % | 6,52 % |
reklama na internetu | 5 | 4,76 % | 3,62 % |
reklama v tisku (časopisy, noviny, letáky) | 2 | 1,9 % | 1,45 % |
jiné reklamní médium | 1 | 0,95 % | 0,72 % |
reklama v rozhlase | 1 | 0,95 % | 0,72 % |
3. Které reklamy ovlivňují Vaše dítě nejčastěji? (lze vybrat více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklama na hračky, elektroniku | 64 | 66,67 % | 46,38 % |
reklama na cereálie, cukrovinky | 46 | 47,92 % | 33,33 % |
reklama na jídlo, pití | 31 | 32,29 % | 22,46 % |
jiné reklamy | 6 | 6,25 % | 4,35 % |
4. Přesvědčilo Vás dítě ke koupi konkrétního produktu na základě ovlivnění reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 71 | 73,96 % | 51,45 % |
ne | 25 | 26,04 % | 18,12 % |
5. Jí vaše dítě (vnouče, neteř, synovec) dětské cereálie ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 6, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 83 | 79,05 % | 60,14 % |
NE | 22 | 20,95 % | 15,94 % |
6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ochucené dětské cereálie (čokoládové kuličky,plněné polštářky,skořicové čtverečky, ...) | 67 | 80,72 % | 48,55 % |
müsli | 7 | 8,43 % | 5,07 % |
kukuřičné lupínky | 5 | 6,02 % | 3,62 % |
cereální sušenky či müsli tyčinky | 3 | 3,61 % | 2,17 % |
ovesné vločky | 1 | 1,2 % | 0,72 % |
7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nestlé (Chocapic, Nesquik, CiniMinis, Cookie Crisp,...) | 58 | 69,88 % | 42,03 % |
Emco (Biskiti, Ferda, Teddy, Čoky,...) | 11 | 13,25 % | 7,97 % |
jiné | 4 | 4,82 % | 2,9 % |
maloobchodní značky (Albert, Tesco, Euroshopper, ...) | 4 | 4,82 % | 2,9 % |
Opavia (Bebe Dobré ráno) | 4 | 4,82 % | 2,9 % |
Bonavita (Choco Balls, Honey Rings, Čokoflek,...) | 2 | 2,41 % | 1,45 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.