Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama-cereálie pro děti

Reklama-cereálie pro děti

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Látalová
Šetření:02. 01. 2013 - 06. 01. 2013
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):7 / 5.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma "Reklama - cereálie pro děti". Pokud máte své dítě, vnouče, neteř, synovce či jiný vztah k dítěti ve svém okolí, prosím věnujte chvilku Vašeho času vyplněním dotazníku. Výsledek průzkumu použiji ve své seminární práci na téma - Reklama.

 

Děkuji za Váš čas, který vyplnění věnujete.

Látalová Gabriela

Odpovědi respondentů

1. Kolik let je Vašemu dítěti (vnouče, neteř, synovec,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-5 letotázka č. 2, 6-12 letotázka č. 2, 13-18 letotázka č. 2, nemám dítě (vnouče, neteř,...) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-12 let4935,51 %35,51 %  
0-5 let4028,99 %28,99 %  
nemám dítě (vnouče, neteř,...)3323,91 %23,91 %  
13-18 let1611,59 %11,59 %  

Graf

2. Které reklamní médium (dle vašeho názoru) nejvíce ovlivňuje Vaše dítě (vnouče,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [reklama v rozhlaseotázka č. 3, reklama v televiziotázka č. 3, reklama v tisku (časopisy, noviny, letáky)otázka č. 3, reklama na internetuotázka č. 3, jiné reklamní médiumotázka č. 3, žádnéotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v televizi8782,86 %63,04 %  
žádné98,57 %6,52 %  
reklama na internetu54,76 %3,62 %  
reklama v tisku (časopisy, noviny, letáky)21,9 %1,45 %  
jiné reklamní médium10,95 %0,72 %  
reklama v rozhlase10,95 %0,72 %  

Graf

3. Které reklamy ovlivňují Vaše dítě nejčastěji? (lze vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na hračky, elektroniku6466,67 %46,38 %  
reklama na cereálie, cukrovinky4647,92 %33,33 %  
reklama na jídlo, pití3132,29 %22,46 %  
jiné reklamy66,25 %4,35 %  

Graf

4. Přesvědčilo Vás dítě ke koupi konkrétního produktu na základě ovlivnění reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7173,96 %51,45 %  
ne2526,04 %18,12 %  

Graf

5. Jí vaše dítě (vnouče, neteř, synovec) dětské cereálie ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8379,05 %60,14 %  
NE2220,95 %15,94 %  

Graf

6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochucené dětské cereálie (čokoládové kuličky,plněné polštářky,skořicové čtverečky, ...)6780,72 %48,55 %  
müsli78,43 %5,07 %  
kukuřičné lupínky56,02 %3,62 %  
cereální sušenky či müsli tyčinky33,61 %2,17 %  
ovesné vločky11,2 %0,72 %  

Graf

7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé (Chocapic, Nesquik, CiniMinis, Cookie Crisp,...)5869,88 %42,03 %  
Emco (Biskiti, Ferda, Teddy, Čoky,...)1113,25 %7,97 %  
jiné44,82 %2,9 %  
maloobchodní značky (Albert, Tesco, Euroshopper, ...)44,82 %2,9 %  
Opavia (Bebe Dobré ráno)44,82 %2,9 %  
Bonavita (Choco Balls, Honey Rings, Čokoflek,...)22,41 %1,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jí vaše dítě (vnouče, neteř, synovec) dětské cereálie ?

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochucené dětské cereálie (čokoládové kuličky,plněné polštářky,skořicové čtverečky, ...) na otázku 6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emco (Biskiti, Ferda, Teddy, Čoky,...) na otázku 7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé (Chocapic, Nesquik, CiniMinis, Cookie Crisp,...) na otázku 7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Přesvědčilo Vás dítě ke koupi konkrétního produktu na základě ovlivnění reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na cereálie, cukrovinky na otázku 3. Které reklamy ovlivňují Vaše dítě nejčastěji? (lze vybrat více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13-18 let na otázku 1. Kolik let je Vašemu dítěti (vnouče, neteř, synovec,…)?

6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?

  • odpověď ochucené dětské cereálie (čokoládové kuličky,plněné polštářky,skořicové čtverečky, ...):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé (Chocapic, Nesquik, CiniMinis, Cookie Crisp,...) na otázku 7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik let je Vašemu dítěti (vnouče, neteř, synovec,…)?

2. Které reklamní médium (dle vašeho názoru) nejvíce ovlivňuje Vaše dítě (vnouče,…)?

3. Které reklamy ovlivňují Vaše dítě nejčastěji? (lze vybrat více odpovědí)

4. Přesvědčilo Vás dítě ke koupi konkrétního produktu na základě ovlivnění reklamou?

5. Jí vaše dítě (vnouče, neteř, synovec) dětské cereálie ?

6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?

7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik let je Vašemu dítěti (vnouče, neteř, synovec,…)?

2. Které reklamní médium (dle vašeho názoru) nejvíce ovlivňuje Vaše dítě (vnouče,…)?

3. Které reklamy ovlivňují Vaše dítě nejčastěji? (lze vybrat více odpovědí)

4. Přesvědčilo Vás dítě ke koupi konkrétního produktu na základě ovlivnění reklamou?

5. Jí vaše dítě (vnouče, neteř, synovec) dětské cereálie ?

6. Které cereálie má vaše dítě nejraději?

7. Jakou značku cereálií kupujete svým dětem nejčastěji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Látalová, G.Reklama-cereálie pro děti (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-cerealie-pro-deti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.