Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-shopy v ČR

E-shopy v ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Dobiáš
Šetření:12. 03. 2014 - 31. 03. 2014
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ze statistik vyplývá, že každý rok utrácíme více peněz za nákupy v internetových obchodech (e-shopech). Cílem tohoto dotazníku je zjistit  vnímání  reklamy českých e-shopů  spotřebiteli a její efektivitu. Je tedy primárně určen každému, kdo alespoň občas nakupuje na internetu. Vyplnění Vám nebude trvat déle než 5 minut.

Děkuji za vyplnění a Váš čas!

Jan Dobiáš

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete někdy v internetových obchodech (e-shopech)? Jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, často (přibližně několikrát za měsíc)otázka č. 2, ano, méně často (přibližně jednou za měsíc až dva)otázka č. 2, ano, občas (jednou či dvakrát do roka)otázka č. 2, ano, ale jen vyjímečněotázka č. 2, ne, na internetu nenakupujiotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, méně často (přibližně jednou za měsíc až dva)7446,84 %47,13 %  
ano, často (přibližně několikrát za měsíc)4427,85 %28,03 %  
ano, občas (jednou či dvakrát do roka)2717,09 %17,2 %  
ano, ale jen vyjímečně138,23 %8,28 %  

Graf

2. Pokud někdy nakupujete v internetových obchodech (e-shopech), tak v jakých?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v českých9358,86 %59,24 %  
v obou6440,51 %40,76 %  
v zahraničních10,63 %0,64 %  

Graf

3. Jak jste se dozvěděl/a o nabídce zboží či služby Vašeho posledního nákupu v e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu obecně (banner, nebo vyhledavač, kontextová reklama, atd...)6742,41 %42,68 %  
na internetovém srovnávači cen (například Szboží.cz, Heureka.cz či jiné)4327,22 %27,39 %  
nevzpomínám si138,23 %8,28 %  
z e-mailu či newsletteru zaslaného přímo do mé emailové schránky106,33 %6,37 %  
z reklamy mimo internet (v tisku, televizi, rozhase, či jiné venkovní reklamě)21,27 %1,27 %  
na internetovém slevovém portále (např. slevomat.cz, raketa.cz, či jiné)21,27 %1,27 %  
přímo na spolehlivém e-shopu10,63 %0,64 %  
Nijak. Vedel jsem co shanim a ve svem internetovem obchode jsem si to pouze vyhledal.10,63 %0,64 %  
Od rodinného přítele.10,63 %0,64 %  
cíleně jsem šla na stránku, kterou jsem potřebovala a koupila to, co jsem potřebovala10,63 %0,64 %  
kombinace výše uvedených10,63 %0,64 %  
našla jsem si ho sama podle produktu, který jsem potřebovala koupit10,63 %0,64 %  
cilena navsteva konkretniho eshopu10,63 %0,64 %  
nezajimaji me nabidky, sam si hledam10,63 %0,64 %  
na stránách toho e-shopu, ne asi?10,63 %0,64 %  
opakovaný nákup10,63 %0,64 %  
z reklamy na FB10,63 %0,64 %  
vlastní znalost těchto webových stránek10,63 %0,64 %  
nakupuji pravidelně jeden produkt na stejném e-shopu10,63 %0,64 %  
cíleně určité zboží kupuji přes internet10,63 %0,64 %  
Obchod už jsem znala a vyhledala jeho nabídku cíleně10,63 %0,64 %  
kupuju to co potřebuju, takže sama hledám10,63 %0,64 %  
od známých10,63 %0,64 %  
sama si vyhledávám co mě zajímá10,63 %0,64 %  
od bloggerek10,63 %0,64 %  
Sám jsem si zboží vyhledal10,63 %0,64 %  
tip od známých10,63 %0,64 %  

Graf

4. Zaznamenal/a jste v poslední době reklamu na nějaký český internetový obchod (e-shop)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8, nevímotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10465,82 %66,24 %  
ne2918,35 %18,47 %  
nevím2515,82 %15,92 %  

Graf

5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu8480 %53,5 %  
v televizi4744,76 %29,94 %  
venkovní reklama (plakáty, billboardy, atd..)3129,52 %19,75 %  
v tisku (noviny, časopis, jiné periodikum)2120 %13,38 %  
v rádiu87,62 %5,1 %  
V mém atelieru několik kampaní připravujeme komunikačně a graficky...10,95 %0,64 %  
email10,95 %0,64 %  
v e-mailu10,95 %0,64 %  

Graf

6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza.cz8076,92 %50,96 %  
Mall.cz5653,85 %35,67 %  
CZC.cz1716,35 %10,83 %  
Kasa.cz76,73 %4,46 %  
Mironet21,92 %1,27 %  
zoop, tshibo10,96 %0,64 %  
Vlastním zájmem a vyhledáváním.10,96 %0,64 %  
Bon Prix10,96 %0,64 %  
tsbohemia.cz10,96 %0,64 %  
datart.cz10,96 %0,64 %  
woox.cz10,96 %0,64 %  
Slevomat10,96 %0,64 %  
je jich spousta 10,96 %0,64 %  
bux.cz10,96 %0,64 %  
sleepcentrum.cz10,96 %0,64 %  
ts bohemia10,96 %0,64 %  
astratex10,96 %0,64 %  
nějaký obchod se sportovním zbožím, název nevím10,96 %0,64 %  
bagspace.cz10,96 %0,64 %  
neekon10,96 %0,64 %  
urbanstore.cz10,96 %0,64 %  

Graf

7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adekvátnost k mým zájmům / potřebám3533,65 %22,29 %  
charakteristický prvek (ikona) daného e-shopu3028,85 %19,11 %  
cena výrobku či služby3028,85 %19,11 %  
kreativní zpracování2120,19 %13,38 %  
možnost dopravy zboží zdarma1514,42 %9,55 %  
formát reklamy (netradiční banner,flash atd..)65,77 %3,82 %  
otravnost v outdooru10,96 %0,64 %  
uskriekany mimozemstan10,96 %0,64 %  
Bohuzel jeji retardovanost.10,96 %0,64 %  
otravný zvuk10,96 %0,64 %  
na festivalu Jeden Svet alza mimozemstan nekricel10,96 %0,64 %  
všudepřítomnost10,96 %0,64 %  
nic, jen jsem reklamu zaregistrovala10,96 %0,64 %  
nečetla jsem, rovnou mažu10,96 %0,64 %  
ten otravný zelený blbeček z alzy.cz10,96 %0,64 %  
nic10,96 %0,64 %  
nezaujala mě, jen se zobrazila tolikrát, že se mi vryla do paměti.10,96 %0,64 %  
nezaujalo10,96 %0,64 %  
Otravnost10,96 %0,64 %  
superoděv10,96 %0,64 %  
tento typ reklamy mne miji10,96 %0,64 %  
její "pitomost"10,96 %0,64 %  
NEZAUJALO MĚ NIC10,96 %0,64 %  

Graf

8. Je pro Vás samotný název nebo značka libovolného e-shopu zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně anootázka č. 9, spíše anootázka č. 9, spíše neotázka č. 10, rozhodně neotázka č. 10, nevím, není to pro mne důležitéotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8654,43 %54,78 %  
spíše ne2717,09 %17,2 %  
rozhodně ano2213,92 %14,01 %  
rozhodně ne148,86 %8,92 %  
nevím, není to pro mne důležité95,7 %5,73 %  

Graf

9. Pokud je pro Vás konkrétní e-shop zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti, dospěl/a jste k tomuto hodnocení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z vlastní předchozí zkušenosti7266,67 %45,86 %  
ze zkušenosti ostatních (přátel či internetová diskuse, hodnocení)3229,63 %20,38 %  
všechny 3 odpovědi10,93 %0,64 %  
intuitivně10,93 %0,64 %  
Z vlastní zkušenosti i ze zkušenosti ostatních10,93 %0,64 %  
z vlastní zkušenosti nebo rady přátel10,93 %0,64 %  

Graf

10. Uveďte prosím první slovo či krátkou slovní asociaci, která se Vám vybaví, když se řekne „e-shop“ nebo nakupování na internetu.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí1811,54 %11,46 %  
rychlost117,05 %7,01 %  
pohodlnost74,49 %4,46 %  
internet42,56 %2,55 %  
Alza31,92 %1,91 %  
alza.cz31,92 %1,91 %  
ebay31,92 %1,91 %  
levnější21,28 %1,27 %  
obchod21,28 %1,27 %  
-21,28 %1,27 %  
ostatní odpovědi nižší ceny
levně
počítač
jednoduchost
nevím
levný
práce
dobrá cena
možnost výběru, dobré ceny, pohodlnost
pohodlí nákupu z domova
Nenarocnost
rychlost, z domova
lenost, levný nákup, nelehká reklamace, ušetření času, poštovné a balné (cena)
Překvapení
riziko
Nekonečný přehled zboží....
efektivita
I tunes :o)
jednoduchost nakupování
možnost si v klidu vybrat z velkého množství na jedno místě, v čase který preferuji za cenu kterou si mohu ověřit
snadné nakupování
Poštovné.
pohodlny vyber zbozi
velký výběr zboží, snadné srovnání, pohodlí
je to normální
rychly nakupovani
Výhodná cena
pohidlnost
doma
nakupování v klidu, bez lidí a front
pohodlí, cena
webová stránka
Mall.cz, Nutrilon
PRODEJ
rychlost a pohodlnost
výhodný nákup
rychlost a výběr
pohodlný nákup v klidu
pohoda
snadný a pohodlný nákup
pohodlný nákup z domova
mall
mall cz
Tchibo
nákup internet
rychlost, úspora, pohodlí
výhodnější nákup, možnost zboží nedostupného v kamenných obchodech
Rychlost, kvalita, spolehlivost
pohodlny
jednoduchost, snadno najdu co potřebuju
platba kartou
jednoduše bez námahy a rychle
pohodlnost přesto občas nejistota
sex shop :-P
Nákup jako každý jiný
katalog
siroky vyber
pohodlný výběr
riziko, ktere se muze vyplatit
nákup z domova
pohodlný nákup
drahé poštovné
doprava zdarma
nemusím do obchodu
rychlé
levné a pohodlné nakupování
úspora financí i času
levnější zboží
peníze
možnost volby
nakupování bez front
platební karta
lenost
Fler
pohodlné
nakupovani
oblečení
dobírka
internetový obchod
pohodlné, někdy riskantní
z domova
Levnější než v kamenném obchodě.
mall.cz
nákup
poštovné
Velký výběr
rychlejší nakupování
knihy
levnější než jinde
Z POHODLÍ DOMOVA
široký sortiment
amazon
heuréka, internet, zboží
Heureka
kamenný obchod
Levnější, ale nemohu si to ošahat
10164,74 %64,33 % 

Graf

11. Souhlasíte s tvrzením, že „….nákupy na internetu jsou často zbytečné. Lidé tam kupují věci, které ani nepotřebují……“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne7446,84 %47,13 %  
spíše ano3320,89 %21,02 %  
rozhodně ne3018,99 %19,11 %  
nevím127,59 %7,64 %  
rozhodně ano95,7 %5,73 %  

Graf

12. Zaznamenal/a jste v poslední době neadresnou, ale cílenou nabídku zboží či služeb (např. formou banneru ve vašem internetovém prohlížeči) podobnou těm, které jste v nedávné minulosti vyhledával/a nebo porovnával/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10465,82 %66,24 %  
ne3220,25 %20,38 %  
nevím2213,92 %14,01 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10063,29 %63,69 %  
muž5836,71 %36,94 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 24 let5635,44 %35,67 %  
25 - 34 let4629,11 %29,3 %  
35 - 44 let4327,22 %27,39 %  
45 - 54 let63,8 %3,82 %  
55 - 64 let42,53 %2,55 %  
65 a více let31,9 %1,91 %  

Graf

15. Velikost místa Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel8251,9 %52,23 %  
5 000 - 19 999 obyvatel2616,46 %16,56 %  
20 000 - 99 999 obyvatel2314,56 %14,65 %  
1 000 - 4 999 obyvatel1710,76 %10,83 %  
do 999 oyvatel106,33 %6,37 %  

Graf

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské7547,47 %47,77 %  
vysokoškolské6641,77 %42,04 %  
základní85,06 %5,1 %  
vyšší odborné74,43 %4,46 %  
učební obor21,27 %1,27 %  

Graf

17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci uvádět3119,62 %19,75 %  
do 15.000 Kč2113,29 %13,38 %  
35 001 - 40 000 Kč1811,39 %11,46 %  
20 001 - 25 000 Kč1710,76 %10,83 %  
25 001 - 30 000 Kč148,86 %8,92 %  
30 001 - 35 000 Kč138,23 %8,28 %  
45 001 - 50 000 Kč116,96 %7,01 %  
60 001 Kč a více106,33 %6,37 %  
15 001 - 20 000 Kč106,33 %6,37 %  
40 001 - 45 000 Kč95,7 %5,73 %  
50 000 - 60 000 Kč42,53 %2,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Pokud někdy nakupujete v internetových obchodech (e-shopech), tak v jakých?

  • odpověď v českých:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 35 000 Kč na otázku 17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

4. Zaznamenal/a jste v poslední době reklamu na nějaký český internetový obchod (e-shop)?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v televizi na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tisku (noviny, časopis, jiné periodikum) na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama (plakáty, billboardy, atd..) na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alza.cz na otázku 6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi CZC.cz na otázku 6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mall.cz na otázku 6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi adekvátnost k mým zájmům / potřebám na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena výrobku či služby na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi charakteristický prvek (ikona) daného e-shopu na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní zpracování na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost dopravy zboží zdarma na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 001 Kč a více na otázku 17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?

  • odpověď na internetu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi CZC.cz na otázku 6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi charakteristický prvek (ikona) daného e-shopu na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?

6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?

  • odpověď Alza.cz:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v televizi na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi venkovní reklama (plakáty, billboardy, atd..) na otázku 5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi charakteristický prvek (ikona) daného e-shopu na otázku 7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?

13. Jste:

  • odpověď muž:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 001 Kč a více na otázku 17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete někdy v internetových obchodech (e-shopech)? Jak často?

2. Pokud někdy nakupujete v internetových obchodech (e-shopech), tak v jakých?

3. Jak jste se dozvěděl/a o nabídce zboží či služby Vašeho posledního nákupu v e-shopu?

4. Zaznamenal/a jste v poslední době reklamu na nějaký český internetový obchod (e-shop)?

5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?

6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?

7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?

8. Je pro Vás samotný název nebo značka libovolného e-shopu zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti?

9. Pokud je pro Vás konkrétní e-shop zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti, dospěl/a jste k tomuto hodnocení:

10. Uveďte prosím první slovo či krátkou slovní asociaci, která se Vám vybaví, když se řekne „e-shop“ nebo nakupování na internetu.

11. Souhlasíte s tvrzením, že „….nákupy na internetu jsou často zbytečné. Lidé tam kupují věci, které ani nepotřebují……“?

12. Zaznamenal/a jste v poslední době neadresnou, ale cílenou nabídku zboží či služeb (např. formou banneru ve vašem internetovém prohlížeči) podobnou těm, které jste v nedávné minulosti vyhledával/a nebo porovnával/a?

13. Jste:

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Velikost místa Vašeho bydliště:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete někdy v internetových obchodech (e-shopech)? Jak často?

2. Pokud někdy nakupujete v internetových obchodech (e-shopech), tak v jakých?

3. Jak jste se dozvěděl/a o nabídce zboží či služby Vašeho posledního nákupu v e-shopu?

4. Zaznamenal/a jste v poslední době reklamu na nějaký český internetový obchod (e-shop)?

5. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na český e-shop, vzpomenete si KDE?

6. Pokud jste zaznamenal/a reklamu na nějaký český e-shop, vzpomenete si na jeho NÁZEV?

7. Co Vás v reklamě na e-shop na kterou si vzpomenete zaujalo nejvíce?

8. Je pro Vás samotný název nebo značka libovolného e-shopu zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti?

9. Pokud je pro Vás konkrétní e-shop zárukou spolehlivosti a důvěryhodnosti, dospěl/a jste k tomuto hodnocení:

10. Uveďte prosím první slovo či krátkou slovní asociaci, která se Vám vybaví, když se řekne „e-shop“ nebo nakupování na internetu.

11. Souhlasíte s tvrzením, že „….nákupy na internetu jsou často zbytečné. Lidé tam kupují věci, které ani nepotřebují……“?

12. Zaznamenal/a jste v poslední době neadresnou, ale cílenou nabídku zboží či služeb (např. formou banneru ve vašem internetovém prohlížeči) podobnou těm, které jste v nedávné minulosti vyhledával/a nebo porovnával/a?

13. Jste:

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Velikost místa Vašeho bydliště:

16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Průměrný měsíční čistý příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dobiáš, J.E-shopy v ČR (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://reklama-e-shopu-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.