Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama - jak nás ovlivňuje, vnímame ji, jak na nás působí?

Reklama - jak nás ovlivňuje, vnímame ji, jak na nás působí?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Řeháčková
Šetření:19. 10. 2009 - 15. 11. 2009
Počet respondentů:202
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka třetího ročníku vysoké školy a právě pracuji na bakalářské práci na téma reklama. Z tohoto důvodu bych Vás ráda poprosila, zda byste mě pomohli a dotazník vyplnili.

Tento dotazník se týká hodnocení reklam a její vliv na okolí.

Neexistují správné a nesprávne odpovědi, jednotlivé výsledky nebudou zveřejněny – dotazník je anonymní a bude sloužit  pouze k mé bakalářské práci.

Cílem mého dotazníku je získat určité názory a postoje respondentů, na téma reklama. Zajímá mě, jestli lidé reklamu vnímají a jak na ně reklama působí.
 

Odpovědi respondentů

1. Která ze tří reklam se Vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
http://www.youtube.com/watch?v=izun2JrOQHI9245,54 %45,54 %  
http://www.youtube.com/watch?v=QHCwOFArmcM6331,19 %31,19 %  
http://www.youtube.com/watch?v=riuKuYNrIOM4723,27 %23,27 %  

Graf

2. Necháte se aktivně ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9044,55 %44,55 %  
ano7436,63 %36,63 %  
nevnímam je3818,81 %18,81 %  

Graf

3. Podpořili byste projekt Ministerstva dopravy ,,Nemyslíš – zaplatíš“ odvysílaný na ČT?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

Ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ANO

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano

ANO

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

Ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ANO

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

ANO

ano

ano

Ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano a nejlépe v ještě více dramatickém podání.

ano i když si myslím, že nebude dost účinný. Budoucí řidič by měl být varován skutečnými obrazy nehod už během autoškoly.

ano podpořili ,protože už mám s jedním takovým zážitkem zkušenost a nikomu bych to nepřála zažít.

ano, snad to prinuti nektere ridice se zamyslet, ale neverim tomu, ze by to neco az tak podstatne zmenilo...

ano, ale myslím že nepůsobí na ty, na které by měl.

Ano, ale nemyslím si, že se nějak dotkne právě lidí, kteří se chovají na silnici tak, jak bývá ukazováno v reklamách. Tady by spíš pomohla přísnější legislativa.

ano, ale prijde mi blbost, ze v televizi nebezi cele verze techto reklam

ano, je to dobrý projekt, lidé by se měli nad svými činny zamyslet

Ano, myslím že je to dobrý ponaučení

Ano, někteří lidé by si mohli díky tomuto projektu uvědomit, co mohou způsobit rychlou a nepozornou jízdou.

Ano, podpoříla

Ano, podpořila bych to. [Ale myslím, že i přes záměrnou (a s největší pravděpodobností i pravdivou!) drsnost spotů to, bohužel, k větší opatrnosti a ke snížení počtu nehod nevede.]

Ano, projekt považuji za užitečný.

ano, rozhodně!

Ano, sice je to hodně drsné, ale bohužel takhle to

ano,připadá mi to narozdíl od jiných kampaní přínosné

Ano!

Ano.

ano.

ano. a k tem videim v prvni otazce - nemohu posoudit, mam moc pomaly net

Ano. Myslím si, že pokud se alespoň jeden člověk po shlédnutí těchto ůreklam" zamyslí nad tím co dělá tak to má smysl.....

asi ano

asi ne, mě osobně tento projekt neoslovil

jak podpořili? nechápu otázku

je to projekt s dobrým úmyslem

je to sice dobrý projekt, ale lidi co chtějí jezdit jak prasata tak stejně jezdit budou, i kdyby jim drastické záběry z nehod promítali každý večer před spaním.ale i tak bych ho podpořila

Již jsem podpořil jako člověk externě pracující pro BESIP, ANO

Kdyby se tu vysílala anglická verze, která je velice dobře udělaná, v originále s titulkama a ne ty naše amatérské s příšerným dabingem, tak bych to podpořil, jinak ne.

Mediálně bych ho urcite podporil… ma to smysl

možná

možná

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne, je nesmyslný...

ne, jsou lepší možn. zvýšení bezpečnosti provozu

ne, nepodpořila....

ne,stejně si řidiši dělají za volantem to co chtějí oni a na nějaký projekt nedají

Ne. Myslím, že by bylo lepší peníze využít jinak, neboť lidé potřebují pokoru a lásku. Pak bude i méně nehod.

Nechápu otázku. Co je myšleno tím ,,podpořili byste" ? Něco jako ano, je to úderná reklama a souhlasím s ní (?)

nejsem si jistá.. pokud tyto reklamy opravdu vedou k tomu..že se sníží nehodovost a lidé budou za volantem opatrnější.. tak jsem rozhodně pro.. myslím si ale..že.. tyhle relamy jsou už vysílány dost dlouho..a nic se nezměnilo..jen mě to "vyděsí".. vždycky když to vidím..

Nemám televizi

není to spatne, ale nevim, jestli to pomuze

Nevím

Nevím

nevím, jak bych jej měla podporovat, ale pravdou je, že se mi tento projekt líbí, jen bych více vysílala reklamy v televizi, zdá se mi, že skoro nejsou vidět.

Nevím, jakým způsobem jej podpořit.

Pravděpodobně ne. Jedná se dle mého názoru o neefi

preferoval bych jiné metody prevence

reklama v tomhle případě nepomůže, si myslím

Rozhodně ano!

Rozhodně ano.

rozhodně ano. Opravdu dobrý projekt !!!

to kazdopadne

Trochu drsné, ale i kdyby to mělo probrat jen hrstku bezohledných řidičů tak je to dobré.

učitě

Určitě

určitě ano, asi jediná reklama, která mě zaujala a vím, na co je

Určite ano!

určite áno.

Ve smyslu souhlasu s touto reklamou určitě ANO.

4. Obtěžují Vás reklamy, vysílané během televizních pořadů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16581,68 %81,68 %  
ne3718,32 %18,32 %  

Graf

5. Co děláte nejčastěji, když jsou v televizi během pořadu reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přepínám na jiný kanál8441,58 %41,58 %  
jdu na WC7537,13 %37,13 %  
jiné3115,35 %15,35 %  
sleduji uvedené reklamy125,94 %5,94 %  

Graf

6. Které reklamy Vás oslovují nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV spot9848,51 %48,51 %  
reklama v časopise4622,77 %22,77 %  
reklama na Internetu4321,29 %21,29 %  
reklama v rádiu157,43 %7,43 %  

Graf

7. Slogan: ,,Let´s make things better“ je na výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Philips15677,23 %77,23 %  
Sony3014,85 %14,85 %  
Fernet Stock157,43 %7,43 %  
Kofola10,5 %0,5 %  

Graf

8. Slogan: ,,TODAY TOMORROW“ je na značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Toyota18993,56 %93,56 %  
Whirpool73,47 %3,47 %  
Fagor31,49 %1,49 %  
Eta31,49 %1,49 %  

Graf

9. ,,Běžte radši tam, kde vám rozumí“ je na?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raiffeisenbank7436,63 %36,63 %  
Česká spořitelna4823,76 %23,76 %  
Centrum4522,28 %22,28 %  
Uniqa3517,33 %17,33 %  

Graf

10. Při nákupech:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snažím se jí neřídit a vcelku se mi to daří 14571,78 %71,78 %  
Řídím se reklamou a nevadí mi to3115,35 %15,35 %  
Snažím se jí neřídit ale nedaří se mi2612,87 %12,87 %  

Graf

11. Byl/a byste ochoten/na účinkovat v reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11355,94 %55,94 %  
ne8944,06 %44,06 %  

Graf

12. Pamatujete si reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15576,73 %76,73 %  
ne4723,27 %23,27 %  

Graf

13. Cítíte se být ohrožen/a reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nepovažuji ji za reálnou hrozbu16280,2 %80,2 %  
ano, považuji ji za reálnou hrozbu4019,8 %19,8 %  

Graf

14. Máte oblíbenou reklamu? Kterou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

ani ne

Ano - centrum "bobika"

Ano mám, na kofolu - já nemusím, já už ho vidím"

Ano, citrona na superstar

ano, kofola - scenka s prasatkem

Ano, libi se mi reklama na spotřebiče Eta.

Ano. Reklama na Audi vysílaná zhruba před rokem

asi ne

Bernard: s papežem, nebo s oranžovou republikou a sloganem svět se zbláznil, držte se….

Bobika

Bobika

Bóbika, Prasátko Kofola (nene, ja nemusim, ja uz ho vidim)

Bohužel si nevzpomenu na žádnou konkrétní.

Celkově mám ráda reklamy mobilních operátorů, často mívají nápad a jsou něčím originální. Třeba se mi dost líbila reklama ještě tenkrát Oskara,kde lidé chodili s pupeční šňůrou.

Centrum- Bóbika

CItroen - kvůli hudbě Davida Guetty :)

coca cola

Coca Cola

čtvrtníček-Vodafone

Dobrá máma, "nechceš dát do těch kalhot raději gumu"? ptá se matka svého syna..

Evian - babies

Heineken

Heineken

hodně stará reklama na Pepsi – byla s animovaným komárem

HORNBACH

HP

http://www.youtube.com/watch?v=3lkjBmsdJvU

http://www.youtube.com/watch?v=Ammy-ZxuF8Y http://www.youtube.com/watch?v=GYjBRr5T8Is

http://www.youtube.com/watch?v=hCAyotuY04k

http://www.youtube.com/watch?v=YNmslKQWvTw

já, nemusím, ja už ho vidím

jakákoli na kofolu, především vánoční s malou holčičkou, jak jde s tatínkem pro stromecek a pak ta jak mladý kluk vyrábí kofoláčky

je jich víc, aktuálné: Kofola: "A bude mít žahnutý zuby nahoru?"

je jich víc, ale mám spíš neoblíbenou

Jediná m oblíbená je na Kofolu – Vánoční verze s tou malou holčičkou, jak chce vidět to prasátko ;-)

Jogurty Miller mix

k 11. asi samozřejmě jak na co k 14. Tedka si na žádnou nevzpomenu, ale je to každá, která má hezkou hudbu.

Když mně se líbí vesměs všechny :)

Kinder bueno - kvůli písničce Amandy Lear, je to dokonalá sexy reklama

Kinder Pingui :)

kleenex

kofaola a centrum.cz

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola

KOfola

Kofola

Kofola

Kofola

kofola

kofola

Kofola

Kofola

Kofola

Kofola - vánoční

kofola - vánoční

kofola - velký zahnutý zuby nahóru

kofola zlaté prasátko

kofola zlatý prasátko

kofola- ,,když vydržíš až do večera nepapat, tak uvidíš zlatý prasátko"............................................................

kofola- nejlepší je s divočákem ale celkově všechny na kofolu jsou dobré

Kofola-všechny

kofola... a bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru, Musíš vydržet a budou i zuby....nene, já nemusím, já už ho vidím!! (nepovedenější)

Kofola...ne ne, nemusím, já už ho vidím...

Kofolacci

Korunni nebo která to je s tím citronem

Korunní, T-Mobile

Líbila se mi reklama na Kofolu s malou holčičkou a tatínkem v lese... "a bude mít ty zahnutý zuby nahoru?" :D

mám ale momentálně si nevzpomenu :)

Mám jednu oblíbenou zahraniční už hodně starou: http://www.youtube.com/watch?v=kBgBoCr-SLI

Mattoni - citron

Moc se mi kdysi líbila reklama na Centrum (Bóbika - http://www.youtube.com/watch?v=SVvR3J6reFM), potom reklama na Vodafone(první vánoční s Čtvrtníčkem - http://www.youtube.com/watch?v=Oux_-mAceGw - ostatní už byly nuda) a Vánoční reklama na kofolu (prasátko co bude mít zahnutý zuby nahoru - http://www.youtube.com/watch?v=PJivC81pRDA)

momentálně ne

Na Coca colu

Na kofolu

na Kofolu

na kofolu, vánoční s prasátkem:-)

Na Martini- hezká písnička a zajímavý nápad-šaty z vody

Na portál seznam.cz - ,,Bóbika“ a na Kofolu – tu původní (nudistická pláž, Ondra a Naďa).

na žvýkačky

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne, nedívám se na televizi, takže je ani neznám.

Ne, nemám

ne, nemam oblibenou tel. reklamu

nedavno takova na Peugeot, protože tam byla hezka pisnicka, ale uz ji myslim nedavaji.

nejraději mám reklamy s miminkama a ty co dávají smysl. Například reklama s jedním nejmenovaným pracím práškem, kdy nějaká paní má vždy tento prášek schovaný v kabelce, mi přijde nesmyslná a nereálná.

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám jednu oblíbenou, líbí se mi jich víc - např.: Rajec, Orbit, Vánoce-Coca cola...

Nemám oblíbenou reklamu

nemám žádnou oblíbenou

Nemám, bohužel si je pamatuji.

Nemám, moc reklamy nesleduji.

Nemám, nesleduji je, málokdy. Možná reklamy Kofola jsou fajn.

Nemám.

nemohu si vzpomenout, na co je:) jde o vtipnou sestavu a účinkují v ní zvířata.

Nemyslíš,zaplatíš Rajec

Nemyslíš,zaplatíš Rajec

nevím

Nevím o žádné, kterou bych toužila vidět pořád dokola. Takže nemám 

Nevím, na žádnou si ted nevzpomínám

O2 kachničky

OBI nebo Hornbach – manžel tam skočí z okna a když manželka s hrůzou vykoukne z okna, tak vidí manžela jen na skluzavce do bazénu. Líbí se, protože se u ní zasměju

Oblíbená rekalama je na centrum, bobika:)

Oblíbená reklama je Vánoční kofola.

Oslav narozeniny svého křečka - Staropramen.

pozor na kyticky

prasátko

Pribináček

Pribináček :-) Asi díky těm dětem :)

reklama jako taková jem ůj neoblíbený "žánr"

Reklama na KB-svatba- mlada blondynka si bere stareho dedu pro penize.

Reklama na Kofolu

Reklama na kofolu - http://www.youtube.com/watch?v=WlTUBgyvQaA

Reklama na Kofolu s tou holčičkou je mila a potom na nějaké krmivo pro kočičky, jak ťapka to koťátko ve sněhu a na hlavičku mu spadne sních.

reklama na kofolu, kde rezou stromek a mluvi o zlatem prasatku

Reklama na seznam - bobika

Reklama na Vizír : My zíráme , Vy zíráte, - Vizír, báječně čisté prádlo. Reklama na Danett od Danone - děti chodí jako náměsíčné. Lentilky, no jasně. Hera je pečení, pečení je Hera s hudbou známého skladatele. Milky way - tyčinka plná mléka, která plave.

Reklama původně Vodafone, teď Kofola. Vánoční téma s holčičkou, tatínkem a divokým prasátkem.

Reklamu na české pivo Pilsner Urquell a Kozel.

reklamy na kofolu

Reklamy na Komercni banku jsou dobře (kreditni karta, pin, uvery…)

reklamy na žvýkačky Orbit s Josefem Poláškem

reklamy se zvířaty

Spíš mám oblíbené a neoblíbené, že bych měl ale speciálně jednu oblíbenou, to ne.

Stromeček, holčička, zlaté prase.

Svého času se mi líbily reklamy na Oskara - nyní Vodafone.

T-mobile - Mých 5

Ta jak se tam zpívá - Give a little hm for you (nebo tak něco). Ale nevím, na co je, asi něco sladkýho. Písnička krásná. Dvakrát v nedávné době jsem ji viděla a podvakrát jsem si zpívala.

ta už dávno neběží dobré reklamy na které se dalo dívat už zrušily ale fajn byla na džíny taková ta skoro kreslená

Téměř jakoukoli od Coca Cola nebo Whiskas.

tu s krocanem - nevím na co

Už nevím přesně, na co to bylo, ale bylo to inspirováno filmem 1984. Možnosti odpovědí na 10. otázku mi nevyhovují - o tom, jestli se mi to daří či ne, nevím; ale všemi možnými prostředky její účinek na mě minimalizuji (zejména AdBlock+ a jiné).

vánoční coca cola

Vánoční Kofola - zlaté prasátko

Vánoční Kofola s divočákem

Vánoční Kofola; reklama na irskou whisky, nevím značku (ta kobyla neběhá, ta lítá..), nescafé klasik, dříve Davidoff Cool Water s Joshem Hollowayem:-)

vánoční na Vodafone, Kofola

Vánoční reklama Coca-Cola, vánoční reklama s divočákem „Nemusím, já už ho vidím“ – jen si teď nevzpomínám na co to je :D

vánoční reklama na coca colu a reklamy na whiskas

Vianočná reklama na Kofolu o zlatom prasiatku

vodafone

Vodafone

Vodafone reklamy

Vsechny reklamy na Coca-Colu + reklama na jogurt DOBRÁ MÁMA

Všechny na Kofolu a Coca Colu.

všechny na kofolu a staré reklamy vodafonu

všechny na kofolu, nejvíc tu se slovenkou, jak se s přítelem stěhují do novýho bytu

Všechny reklamy na Kofolu.

všechny vtipné

VW

VW Golf GTI http://www.youtube.com/watch?v=FlIQZyPOyGU

VW Tiguan s heidi klum a sealem

zadnou

žádnou

žádnou

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2914069,31 %69,31 %  
10-193215,84 %15,84 %  
30-39188,91 %8,91 %  
50 a více73,47 %3,47 %  
40-4952,48 %2,48 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13164,85 %64,85 %  
muž7135,15 %35,15 %  

Graf

17. Patříte mezi studenty a nebo již pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem student/ka13064,36 %64,36 %  
již pracuji7235,64 %35,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Patříte mezi studenty a nebo již pracujete?

  • odpověď již pracuji:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30-39 na otázku 15. Věk
  • odpověď jsem student/ka:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10-19 na otázku 15. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Která ze tří reklam se Vám nejvíce líbí?

2. Necháte se aktivně ovlivnit reklamou?

3. Podpořili byste projekt Ministerstva dopravy ,,Nemyslíš – zaplatíš“ odvysílaný na ČT?

4. Obtěžují Vás reklamy, vysílané během televizních pořadů?

5. Co děláte nejčastěji, když jsou v televizi během pořadu reklamy?

6. Které reklamy Vás oslovují nejčastěji?

7. Slogan: ,,Let´s make things better“ je na výrobek?

8. Slogan: ,,TODAY TOMORROW“ je na značku?

9. ,,Běžte radši tam, kde vám rozumí“ je na?

10. Při nákupech:

11. Byl/a byste ochoten/na účinkovat v reklamě?

12. Pamatujete si reklamy?

13. Cítíte se být ohrožen/a reklamou?

14. Máte oblíbenou reklamu? Kterou?

15. Věk

16. Pohlaví

17. Patříte mezi studenty a nebo již pracujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Která ze tří reklam se Vám nejvíce líbí?

2. Necháte se aktivně ovlivnit reklamou?

3. Podpořili byste projekt Ministerstva dopravy ,,Nemyslíš – zaplatíš“ odvysílaný na ČT?

4. Obtěžují Vás reklamy, vysílané během televizních pořadů?

5. Co děláte nejčastěji, když jsou v televizi během pořadu reklamy?

6. Které reklamy Vás oslovují nejčastěji?

7. Slogan: ,,Let´s make things better“ je na výrobek?

8. Slogan: ,,TODAY TOMORROW“ je na značku?

9. ,,Běžte radši tam, kde vám rozumí“ je na?

10. Při nákupech:

11. Byl/a byste ochoten/na účinkovat v reklamě?

12. Pamatujete si reklamy?

13. Cítíte se být ohrožen/a reklamou?

14. Máte oblíbenou reklamu? Kterou?

15. Věk

16. Pohlaví

17. Patříte mezi studenty a nebo již pracujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Řeháčková, V.Reklama - jak nás ovlivňuje, vnímame ji, jak na nás působí? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://reklama-jak-nas-ovlivnuje-vnimame-ji.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.