Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama jako podpora prodeje v barových zařízeních

Reklama jako podpora prodeje v barových zařízeních

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vojtěch Janovský
Šetření:15. 06. 2009 - 19. 06. 2009
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.13:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Jedná se o otázky, které se týkají reklamy v barových zařízeních. Jaké tipi reklamy máte v oblibě a jaký máte na tento druh reklamy názor. Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jakou formu reklamy byste využili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denní tisk114,29 %14,29 %  
veškerá média, restaurace, kluby, bary114,29 %14,29 %  
internet, tisk114,29 %14,29 %  
radia,noviny,billbordy....114,29 %14,29 %  
tištěnou114,29 %14,29 %  
ne reklamu, ale public relations - pořádání akcí114,29 %14,29 %  
Televizní114,29 %14,29 %  

Graf

2. Myslíte si, že je tato reklama, kterou byste použili účinná?A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

100procentne.....dostane se mezi veskerou verejnost

ano reklama pomocí PR je účinná ... sice by musela být spojena s dalšími prvky marketingové komunikace ... pořádání akcí by muselo být spojeno s reklamou v časopisech a plakáty na veřejných místěch ... také by měl bar čas od času pořádat akce spojené s reklamními předměty, které by upomínaly na bar ... důležitá je i podpora prodeje, tj. pořádání akcí typu "třetí panák zdarma" apod...

Ano, osloví velký okruch lidí.

Dostane se pod ruku co nejvíce lidem v daném městě

internet určitě, v dnešní době kdo není na internetu - jakoby nebyl

každá dobrá reklama, je-li i dobře použitá je účinná

vysoká efektivita(velký počet příjemců reklamního sdělení)

3. Kolik byste investovali do reklamy ročně, kdybyste ji využívali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cca 150 000,-Kč

investovala bych podle toho kolik by muj podnik vydelaval a podle toho jak moc bych v urcite dane chvili reklamu potrebovala

nemám tušení, záleží na okolnostech...

Nemohu přesně vyjádřit částku, protože to záleží na finanční politice daného podniku a mnoha dalších okolnostech. S nadhledem tipuji cca 120000 Kč.

Okolo 5.000.000

tak to nevím ... nemám přehled o cenách ...

Záleží pro jaký projekt a jaké bych měla finanční prostředky. Ale tak do 100.000.- určitě.

4. V čem myslíte, že reklama pomáhá?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

člověka na něco upozorní

informuje verejnost-zakazniky...

k představení výrobku, díky reklamě se výrobek dostane spotřebitelům více do podvědomí a mnohdy dobrá reklama dělá z obyčejného produktu ten nejlepší

K úpozornění spotřebitele na nový produkt, výhodnou cenu apod.

Osloví velké množství lidí.Zviditelní firmu.

V obecném povědomí o našem baru.

zviditelnění - v tomhle případě větší návštěvnost baru - větší zisky

5. Využívali byste distributorskou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano

ano, proč ne

i to je možnost, ano

podle danne situace...

Samozřejmě.

záleželo by na okolnostech .... ale tohle už není ani tak reklama jako spíše distribuce (place ze 4P) :-)

6. Používali byste reklamní inventář nebo vlastní inventář v barovém zařízení?A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano, klidně, pokud bych z toho měla výhody pro svůj bar, proč ne

pokud je tu taková možnost, tak určitě. Všimne si jí v průběhu večera spousta lidí.

reklamni inventar i svuj

tohle mi nic neříká, tak nevím

Vlastní. Je to určitá image baru.

Záleželo by skrze jaký produkt by se zajímala má firma

Záleží na zaměření našeho podniku. Při nějakém běžnějším stylu bych se přikláněl k finančně výhodnějšímu reklamnímu inventáři.

7. Pokud byste nakupovali reklamní inventář, tak z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby se mohl efektivně využít

Ne.

Odpověď viz předchozí otázka.

propagace produktu...

rozhodně bych ho nenakupovala, mělo by být samozřejmé ho za nějakých podmínek dostávat zadarmo.. i když ted přesně nevím, jak je ta otázka myšlená

tohle mi nic neříká, tak nevím

Z informovanosti různého spektra spotřebitelů

8. Přáli byste si, aby se reklama rozšiřovala i do budoucna?A z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby byla verejnost informovana

Ano

Ano. Informovanost.

Reklama se bude logicky rozšiřovat - závisí na ní veškerý obchod

rozšiřovat se bude tak nebo tak, je mi to fuk

tak je jasné, že reklama se musí obnovovat a rozšiřovat, bez reklamy to prostě nejde a kdyby byla furt ta samá, taky by to neplnilo zrovna účel

určitě ... kvůli potenciálním zákazníkům ... vždy se nějací najdou

9. Využívali byste možnosti PR( např.články apod.?)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano, proč ne

Ano, výborný druh reklamy.

Ano.

jistě

podle danne situace

už sem uvedla že ANO, články, pořádání akcí, módních přehlídek, atd.

10. Prezentovali byste svůj podnik na veletrzích?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano457,14 %57,14 %  
nevím342,86 %42,86 %  

Graf

11. Spolupracovali byste s jiným podnikem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano

Pokud by se dalo dospět k nějakému komplementárnímu řešení, tak ano.

Pokud by to bylo finančně výhodné pro moji firmu tak ano

proč ne

proč ne, pokud by to bylo k užitku

v nejakych situacich asi ano

záleželo by s jakým

12. Snažili byste se být součástí nějaké asociace?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano i ne, záleží na tom jaké a za jakých podmínek

Definitivně ne.

Ne

Nevím

nevim,tezko odpovedet,podle toho co by nam danna asociace nabidla

Pokud možno, tak ne

záleželo by na situaci

13. Vadí Vám přespříliš reklamy v barových zařízeních? A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, není tam žádná osobitost.

jak kde, někde se to vyloženě hodí, někde je to spíš na škodu

nevadí

nevadí ... do baru chodím s přáteli a rodinou, takže se zajímám o jiné věci :-) reklamy si většinou všimnu, ale týká se většinou nápojů podávaných v baru, tak mě to spíše inspiruje :-)

Nevadí, pokud mě něco nezajímá, tak si toho nevšímám... :-)

nevadi,ale nic se nema prehanet

Obecně ano. Především pokud dochází k přespřílišnému mixování značek různých výrobců a nadměrné využití log atd.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janovský, V.Reklama jako podpora prodeje v barových zařízeních (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://reklama-jako-podpora-prodeje-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.