Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama Mattoni

Reklama Mattoni

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Vondra
Šetření:16. 11. 2013 - 24. 11. 2013
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Před vyplněním dotazníku zhlédněte prosím reklamu na Mattoni s Hanou Soukupovou.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13774,05 %74,05 %  
Muž4825,95 %25,95 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let14377,3 %77,3 %  
26-40 let2915,68 %15,68 %  
nad 40 let137,03 %7,03 %  

Graf

3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Možnost výběrů více odpovědí

4. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Eleganci9852,97 %52,97 %  
Zájem7741,62 %41,62 %  
Zvědavost5529,73 %29,73 %  
Žízeň4926,49 %26,49 %  
Bohatsví4825,95 %25,95 %  
Vzrušení3116,76 %16,76 %  
Touhu2614,05 %14,05 %  
Klid a pohodu1910,27 %10,27 %  
Nadšenost158,11 %8,11 %  
Závist137,03 %7,03 %  
Znechucení137,03 %7,03 %  
Radost137,03 %7,03 %  
Povzbuzení105,41 %5,41 %  
Chudobu52,7 %2,7 %  
nic21,08 %1,08 %  
ta reklama už je trapná10,54 %0,54 %  
že Soukupová už neumí moc česky10,54 %0,54 %  
tak nějak žádné10,54 %0,54 %  
Důvěru10,54 %0,54 %  
žárlivost - velmi pozitivní komentář modelky od mého muže10,54 %0,54 %  
odpor, pohrdání10,54 %0,54 %  
cizost - nepůsobí na mě jako reklama pro ČR 10,54 %0,54 %  
nevolnost10,54 %0,54 %  
Žádné.10,54 %0,54 %  
žádné emoce10,54 %0,54 %  
asi nic10,54 %0,54 %  
zadne10,54 %0,54 %  
vztek (lázně Kyselka)10,54 %0,54 %  
zklamání z nijakého závěru10,54 %0,54 %  
víceméně nic10,54 %0,54 %  
nudi me10,54 %0,54 %  
pocit, ze reklamu pripravoval tym nechytrych idiotu10,54 %0,54 %  

Graf

5. Jak často konzumujete vodu Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát za měsíc8344,86 %44,86 %  
Vůbec6334,05 %34,05 %  
1-3x týdně2111,35 %11,35 %  
Párkrát měsíčne126,49 %6,49 %  
Každý den63,24 %3,24 %  

Graf

6. Probudila ve vás reklama chuť na vodu Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, žádnou chuť nevyvolala.11260,54 %60,54 %  
Ne, dostal jsem pouze chuť (žízeň) na jakoukoliv vodu.5027,03 %27,03 %  
Ano, ale chuť jsem zažehnal jiným produktem.1910,27 %10,27 %  
Ano, musel jsem si ji koupit.42,16 %2,16 %  

Graf

7. Všimli jste si nějakých kontrastů související s krásnou ženou v šatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17795,68 %95,68 %  
staří lidé, uklízečka10,54 %0,54 %  
Liliput, Starý muž10,54 %0,54 %  
prezenovaný luxus vs. zubožený stav bývalých lázní Kyselka10,54 %0,54 %  
paní v čepečku10,54 %0,54 %  
žena voda10,54 %0,54 %  
Rozcuchaný zákazník v divném obleku.10,54 %0,54 %  
pokojská nebo servírka či co měla malá prsa10,54 %0,54 %  
žena ve vodních šatech si kráčela, a pracovnice hotelu ( uklízečka, pokojská ) musela za ní vodu vytírat10,54 %0,54 %  

Graf

8. Co z reklamy přispělo k tomu, že jste si koupili vodu Mattoni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic17292,97 %92,97 %  
Přesvědčení, že je voda zdravá a prospívá mému zdraví.10,54 %0,54 %  
Známá dobrá chuť10,54 %0,54 %  
hudba10,54 %0,54 %  
nekoupila jsem si jí10,54 %0,54 %  
děj10,54 %0,54 %  
bojkot značky Mattoni10,54 %0,54 %  
nekoupili10,54 %0,54 %  
já u minerálních vod preferuji cenu, takže pokud je mattoni slevněná tak si jí koupím10,54 %0,54 %  
ta baba10,54 %0,54 %  
nic jsem si nekoupil10,54 %0,54 %  
vsechno 10,54 %0,54 %  
Bojkotuji značku Matoni10,54 %0,54 %  
nekoupila10,54 %0,54 %  

Graf

9. Jaké náměty, motivy či prvky očekáváte v reklamách na vodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vodu714,29 %3,78 %  
přírodu24,08 %1,08 %  
Vodopády, řeky, prameny...12,04 %0,54 %  
Zdraví, přírodu, pohodu, idylické prostředí12,04 %0,54 %  
žádné12,04 %0,54 %  
Přírodu, eleganci 12,04 %0,54 %  
Romantiku, kouzlo, city12,04 %0,54 %  
Reklama na vodu mi připadá nesmyslná. Jen prosazují svou značku. 12,04 %0,54 %  
originální prvky a motivy12,04 %0,54 %  
souvislost s přírodou12,04 %0,54 %  
ostatní odpovědi nižší cena ;-) , hodně bublinek vodu si můžu natočit doma z vodovodu
Zajímavost, příjemné prostředí
příroda
Značku a vtip
neočekávám, nechávám se překvapit ;)
povzbuzení a důvěru ke koupi vody
Asi takhle. Pokud se na reklamu podívám, tak proto, že je nějak výjimečná. Ale - aspoŃ o tom nevím - by jakákoli měla vliv na moje rozhodování, co koupím.
žádné, "reklama je navoněná zdechlina" a reklama na vodu je pitomost, reklamy obecně nesnáším a vždy mne spolehlivě odradí od nákupu daného výrobku, F that S!
Vodu a pití vody
nenapadá mě námět, ale reklamy Mattoni jsou vždy zajímavé, originální a zapamatovatelné
křišťálově čistá studánka
Lahev, tekoucí voda, společnost...
ještě větší stupiditu
vodu a sklenice. nějaká escort štětka tady sákala vodou celé okolí a ještě mluvila jak nějaka sovietkaja žebračenka
vodu, pití vody, pocit žízně
vtip, škola, jídlo, voda, žízeň,.......
vodu....přírodu
svěžest
sklenice vody
...
Vodu, vodu, hromadu vody a přírodu.
tradici. Tahle kombinace tradice (hláška) a zřejmě pokus o eroscénu je opravdu velmi vražedná kombinace, myšleno v negativním smyslu.
Žádné.
že se tam objeví voda
příroda, voda, zdraví
vtip
více žen
vtipný prvek, originalitu,
pravdivost
nic nečekám, jen by neměli být otravný jako ta voda co regeneruje
Nevim
Vodu.
3265,31 %17,3 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:

  • odpověď Motiv reklamy=Nelíbil/a/o se mi:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znechucení na otázku 4. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?
  • odpověď Žena ve vodních šatech=Velice mě zaujal/a/o:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lehce erotický obsah=Velice mě zaujal/a/o na otázku 3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:

6. Probudila ve vás reklama chuť na vodu Mattoni?

  • odpověď Ne, žádnou chuť nevyvolala.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obrazové zpracování=Nelíbil/a/o se mi na otázku 3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znechucení na otázku 4. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:

4. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

5. Jak často konzumujete vodu Mattoni?

6. Probudila ve vás reklama chuť na vodu Mattoni?

7. Všimli jste si nějakých kontrastů související s krásnou ženou v šatech?

8. Co z reklamy přispělo k tomu, že jste si koupili vodu Mattoni?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jak byste zhodnotili a jak na vás zapůsobil:

4. Jaké emoce a pocity ve Vás reklama vyvolala?

5. Jak často konzumujete vodu Mattoni?

6. Probudila ve vás reklama chuť na vodu Mattoni?

7. Všimli jste si nějakých kontrastů související s krásnou ženou v šatech?

8. Co z reklamy přispělo k tomu, že jste si koupili vodu Mattoni?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vondra, M.Reklama Mattoni (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-mattoni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.