Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Nigrinová |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2010 - 10. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 126 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 9.94 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 88,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka vysoké školy a pro účely své bakalářské práce na téma Využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy, bych Vás chtěla požádat o vyplnění následujícího datazníku. Jedná se o několik otázek týkajících se reklamy na Facebooku. Předem děkuji za zodpovězení:-).
Odpovědi respondentů
1. Víte, co je to Facebook?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 124 | 98,41 % | 98,41 % |
ne | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Máte založený profil na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 112 | 88,89 % | 88,89 % |
Ne, nechci si ho zakládat | 13 | 10,32 % | 10,32 % |
Ne, chystám si ho založit | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
3. Jakou dobu na Facebooku denně přibližně strávíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 1 hodinu | 45 | 39,13 % | 35,71 % |
1 až 2 hodiny | 41 | 35,65 % | 32,54 % |
2 až 4 hodiny | 13 | 11,3 % | 10,32 % |
4 až 6 hodin | 9 | 7,83 % | 7,14 % |
více jak 6 hodin | 7 | 6,09 % | 5,56 % |
4. Všímáte si reklamních stránek firem na Facebooku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 67 | 56,3 % | 53,17 % |
ano | 52 | 43,7 % | 41,27 % |
5. Vadí Vám reklama firemních výrobků na Facebooku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 56,03 % | 51,59 % |
ano | 33 | 28,45 % | 26,19 % |
nevím | 18 | 15,52 % | 14,29 % |
6. Zaujala Vás nějaká reklama, kterou jste na Facebooku viděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 61,9 % | 61,9 % |
Ano | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
7. Na jaký výrobek to byla reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení | 22 | 46,81 % | 17,46 % |
Kosmetika | 6 | 12,77 % | 4,76 % |
Hračky | 5 | 10,64 % | 3,97 % |
nic | 3 | 6,38 % | 2,38 % |
Potraviny | 2 | 4,26 % | 1,59 % |
PC | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
hodinky | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
šperky | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
fotografování nebo zvířata | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Mám pocit, že to byly dárkové předměty | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Webové hry | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Elektronika | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Velký gumový medvídek | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
uz nevim | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
8. Nakupujete přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 91 | 73,39 % | 72,22 % |
Ne | 33 | 26,61 % | 26,19 % |
9. Koupili jste si něco díky reklamě, kterou jste viděli na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 85 | 93,41 % | 67,46 % |
Ano | 6 | 6,59 % | 4,76 % |
10. Co jste si koupili?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
oblečení, gadgets | 1 | 20 % | 0,79 % |
tablet | 1 | 20 % | 0,79 % |
autoradio | 1 | 20 % | 0,79 % |
thaisky lampion | 1 | 20 % | 0,79 % |
kabelku z catgang.cz | 1 | 20 % | 0,79 % |
11. Byli jste s tím výrobkem spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 80 % | 3,17 % |
Asi ano | 1 | 20 % | 0,79 % |
12. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 73 | 57,94 % | 57,94 % |
Muž | 53 | 42,06 % | 42,06 % |
13. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 69 | 54,76 % | 54,76 % |
11-20 let | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
31-40 let | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
41-50 let | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
51-60 let | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
61 a více let | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.