Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Nigrinová |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2010 - 10. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 126 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 9.94 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 88,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka vysoké školy a pro účely své bakalářské práce na téma Využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy, bych Vás chtěla požádat o vyplnění následujícího datazníku. Jedná se o několik otázek týkajících se reklamy na Facebooku. Předem děkuji za zodpovězení:-).
Odpovědi respondentů
1. Víte, co je to Facebook?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 124 | 98,41 % | 98,41 % |
ne | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Máte založený profil na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 112 | 88,89 % | 88,89 % |
Ne, nechci si ho zakládat | 13 | 10,32 % | 10,32 % |
Ne, chystám si ho založit | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
3. Jakou dobu na Facebooku denně přibližně strávíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 1 hodinu | 45 | 39,13 % | 35,71 % |
1 až 2 hodiny | 41 | 35,65 % | 32,54 % |
2 až 4 hodiny | 13 | 11,3 % | 10,32 % |
4 až 6 hodin | 9 | 7,83 % | 7,14 % |
více jak 6 hodin | 7 | 6,09 % | 5,56 % |
4. Všímáte si reklamních stránek firem na Facebooku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 67 | 56,3 % | 53,17 % |
ano | 52 | 43,7 % | 41,27 % |
5. Vadí Vám reklama firemních výrobků na Facebooku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 56,03 % | 51,59 % |
ano | 33 | 28,45 % | 26,19 % |
nevím | 18 | 15,52 % | 14,29 % |
6. Zaujala Vás nějaká reklama, kterou jste na Facebooku viděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 61,9 % | 61,9 % |
Ano | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
7. Na jaký výrobek to byla reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení | 22 | 46,81 % | 17,46 % |
Kosmetika | 6 | 12,77 % | 4,76 % |
Hračky | 5 | 10,64 % | 3,97 % |
nic | 3 | 6,38 % | 2,38 % |
Potraviny | 2 | 4,26 % | 1,59 % |
PC | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
hodinky | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
šperky | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
fotografování nebo zvířata | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Mám pocit, že to byly dárkové předměty | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Webové hry | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Elektronika | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
Velký gumový medvídek | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
uz nevim | 1 | 2,13 % | 0,79 % |
8. Nakupujete přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 91 | 73,39 % | 72,22 % |
Ne | 33 | 26,61 % | 26,19 % |
9. Koupili jste si něco díky reklamě, kterou jste viděli na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 85 | 93,41 % | 67,46 % |
Ano | 6 | 6,59 % | 4,76 % |
10. Co jste si koupili?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
oblečení, gadgets | 1 | 20 % | 0,79 % |
tablet | 1 | 20 % | 0,79 % |
autoradio | 1 | 20 % | 0,79 % |
thaisky lampion | 1 | 20 % | 0,79 % |
kabelku z catgang.cz | 1 | 20 % | 0,79 % |
11. Byli jste s tím výrobkem spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 80 % | 3,17 % |
Asi ano | 1 | 20 % | 0,79 % |
12. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 73 | 57,94 % | 57,94 % |
Muž | 53 | 42,06 % | 42,06 % |
13. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 69 | 54,76 % | 54,76 % |
11-20 let | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
31-40 let | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
41-50 let | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
51-60 let | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
61 a více let | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (48,5 %)
- facebook.com (28,9 %)
- diskuse.jakpsatweb.cz (12,8 %)
- google.cz (3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.