Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na hlídání dětí

Reklama na hlídání dětí

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Vernerová
Šetření:23. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):9 / 4.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou posledního ročníku bakalářského studia. Nyní pracuji na své bakalářské práci týkající se reklamy v oblasti péče o děti. Vyplněním tohoto anonymního dotazníku mi v mé práci velice pomůžete.

Předem děkuji za spolupráci
Marie Vernerová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6486,49 %86,49 %  
muž1013,51 %13,51 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 253554,69 %47,3 %  
25-351929,69 %25,68 %  
35-451015,63 %13,51 %  

Graf

3. Máte dítě/děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3453,13 %45,95 %  
ano3046,88 %40,54 %  

Graf

4. Jaký je věk vašeho nejmladšího dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 let1343,33 %17,57 %  
1-2 roky1136,67 %14,86 %  
0-11měsíců413,33 %5,41 %  
6-10 let13,33 %1,35 %  
více než 10 let13,33 %1,35 %  

Graf

5. Všimla jste si někdy reklamy nabízející hlídání dětí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, inzerát v novinách1033,33 %13,51 %  
ano, na internetu930 %12,16 %  
ano, leták v ordinaci dětského lékaře620 %8,11 %  
ne516,67 %6,76 %  
ano, ale nevím kde413,33 %5,41 %  
ano, leták v poštovní schránce13,33 %1,35 %  
v materskem centru13,33 %1,35 %  
ano, na různých místech13,33 %1,35 %  
ano od kamarádky13,33 %1,35 %  
Reklamní cedule před agenturou13,33 %1,35 %  
na vývěsce v obchodě13,33 %1,35 %  
ano, inzerát v časopise13,33 %1,35 %  
vývěska obchod. centra13,33 %1,35 %  
reklama primo na objektu baby centra13,33 %1,35 %  
letáček v obchodě13,33 %1,35 %  

Graf

6. Pokud jste si reklamy všimla na internetu, kde konkrétně to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní webové stránky chůvy či agentury642,86 %8,11 %  
on-line magazín pro maminky (maminky.cz, mojebetynka.cz,vašeděti.cz,...)535,71 %6,76 %  
inzertní portál (spechalo.cz, sbazar.cz, hyperinzerce.cz, detihlidani.cz, ...)535,71 %6,76 %  
nevím214,29 %2,7 %  
ve schránce...17,14 %1,35 %  
mateřská centra, centra pro rodinu17,14 %1,35 %  
sociální sítě (facebook, twitter,...)17,14 %1,35 %  

Graf

7. Využila jste někdy služeb placené chůvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne, ale uvažuji o tom → konec dotazníku, ne a ani o tom neuvažuji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne a ani o tom neuvažuji1550 %20,27 %  
ne, ale uvažuji o tom826,67 %10,81 %  
ano723,33 %9,46 %  

Graf

8. O své chůvě jste se dozvěděla prostřednictvím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamarádky, známých, příbuzných457,14 %5,41 %  
sluzba - nabidka materskeho centra - k programu 114,29 %1,35 %  
internetu114,29 %1,35 %  
inzerátu v novinách114,29 %1,35 %  

Graf

9. Pokud jste svoji chůvu našla prostřednictvím internetu, jednalo se konkrétně o:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
inzertní portál (spechalo.cz, sbazar.cz, hyperinzerce.cz, detihlidani.cz, ...)1100 %1,35 %  
odpověděla na můj inzerát na jobs.cz1100 %1,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď do 25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Máte dítě/děti?

3. Máte dítě/děti?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-45 na otázku 2. Věk:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 roky na otázku 4. Jaký je věk vašeho nejmladšího dítě?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-5 let na otázku 4. Jaký je věk vašeho nejmladšího dítě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne a ani o tom neuvažuji na otázku 7. Využila jste někdy služeb placené chůvy?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, inzerát v novinách na otázku 5. Všimla jste si někdy reklamy nabízející hlídání dětí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Máte dítě/děti?

4. Jaký je věk vašeho nejmladšího dítě?

5. Všimla jste si někdy reklamy nabízející hlídání dětí?

7. Využila jste někdy služeb placené chůvy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Máte dítě/děti?

4. Jaký je věk vašeho nejmladšího dítě?

5. Všimla jste si někdy reklamy nabízející hlídání dětí?

7. Využila jste někdy služeb placené chůvy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vernerová, M.Reklama na hlídání dětí (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-na-hlidani-deti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.