Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na Internetu

Reklama na Internetu

Reklamy na spotřebitelské úvěry (dotazník vč. ukázek)
Viděli jste někdy nějakou televizní reklamu na půjčku? Co se Vám (ne)líbilo?

(veřejné výsledky 24. února 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karel Hašek
Šetření:12. 03. 2010 - 19. 03. 2010
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ve své bakalářské práci, jejiž  téma zní Reklama na Internetu, bych velmi rád využil cenné údaje z následujícího průzkumu.

Prosím tedy o pár minut Vašeho času na vyplnění.

 

Díky a těším se na Vaše odpovědi.

 

Karel Hašek

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte reklamu ve svém životě jako důležitou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne7553,57 %53,57 %  
Spíše ano3525 %25 %  
Určitě ne2517,86 %17,86 %  
Ano, velmi53,57 %3,57 %  

Graf

2. Na reklamě oceňujete zejména

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip9366,43 %66,43 %  
pokud upoutá pozornost5337,86 %37,86 %  
informační hodnotu3726,43 %26,43 %  
stručnost2517,86 %17,86 %  
vubec nic10,71 %0,71 %  
nic10,71 %0,71 %  
pokud za ní objednatel zaplatí10,71 %0,71 %  
nápaditost, myšlenku, provedení10,71 %0,71 %  
kdyz neobtezuje10,71 %0,71 %  
nepřeceňování "produktu"10,71 %0,71 %  
uměleckou hodnotu10,71 %0,71 %  
KDYŽ NELŽE10,71 %0,71 %  
neotřepanost10,71 %0,71 %  

Graf

3. Nejčastěji vnímáte reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi8661,43 %61,43 %  
v jiných kanálech (billboardy, letáky, dopravní prostředky, ...)2820 %20 %  
na Internetu2115 %15 %  
v rozhlasu32,14 %2,14 %  
v tisku21,43 %1,43 %  

Graf

4. Reklama na Internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ji ignoruji5942,14 %42,14 %  
nevadí mi, občas se podívám4431,43 %31,43 %  
obtěžuje a zpomaluje mou práci2618,57 %18,57 %  
používám Flashblock, AdBlock či jiné :-)107,14 %7,14 %  
mě zajímá a je užitečná10,71 %0,71 %  

Graf

5. Nejvíce Vaši pozornost upoutá

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavý článek5640 %40 %  
kvalitní webová prezentace (stránka)3525 %25 %  
banner (reklamní proužek)3323,57 %23,57 %  
textová reklama (i kontextová)139,29 %9,29 %  
nic10,71 %0,71 %  
podle okolností různé věci10,71 %0,71 %  
vůbec ji nevnímám (obsah)10,71 %0,71 %  

Graf

6. Při práci na Internetu Vás ruší zejména

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyskakovací okna (pop-up)9467,14 %67,14 %  
i-layer (vrstva banneru překrývající obsah stránky)7251,43 %51,43 %  
samospouštěcí audio či video reklama7050 %50 %  
blikání či jiné přehnané strhávání pozornosti5438,57 %38,57 %  
vsecky reklamy10,71 %0,71 %  
všechna ta dotěrná verbeš10,71 %0,71 %  
všechno10,71 %0,71 %  
nepracuji s internetem10,71 %0,71 %  
přesměrování přes reklamní stránku (linkbucks.com)10,71 %0,71 %  
vše co je výše uvedené :o)10,71 %0,71 %  
velmi mi vadi eroticka reklama na beznych webech10,71 %0,71 %  

Graf

7. Reklamního banneru si všimnete, pokud

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obsahuje informace, které hledám / mě zajímají7150,71 %50,71 %  
upoutá barvou, pohybem nebo animací5035,71 %35,71 %  
je zajímavý4431,43 %31,43 %  
obsahuje video či audio1510,71 %10,71 %  
raci si nevsimam10,71 %0,71 %  
Textem.10,71 %0,71 %  
nevsimam si10,71 %0,71 %  
Pokud si ho vsimnu, tak ho blokuju10,71 %0,71 %  
mi překáží při práci10,71 %0,71 %  
obsahuje tajemstvi10,71 %0,71 %  

Graf

8. Nejčastějí vnímáte banner umístěný na stránce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v horní části6647,14 %47,14 %  
v pravé části3625,71 %25,71 %  
uprostřed3021,43 %21,43 %  
v levé části64,29 %4,29 %  
ve spodní části21,43 %1,43 %  

Graf

9. Na reklamní banner kliknete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokud obsahuje informace, které hledám / mě zajímají5640 %40 %  
na bannery neklikám5438,57 %38,57 %  
pokud je zajímavý a upoutá pozornost2215,71 %15,71 %  
pokud nemám co dělat85,71 %5,71 %  

Graf

10. Na základě internetové reklamy kupujete produkty

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málokdy6747,86 %47,86 %  
nikdy5337,86 %37,86 %  
občas1913,57 %13,57 %  
často či pravidelně10,71 %0,71 %  

Graf

11. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7755 %55 %  
muž6345 %45 %  

Graf

12. Vaše věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 - 29 let5740,71 %40,71 %  
18 - 23 let5438,57 %38,57 %  
12 - 17 let107,14 %7,14 %  
jiný věk96,43 %6,43 %  
30 - 35 let64,29 %4,29 %  
36 - 41 let42,86 %2,86 %  

Graf

13. Vaše aktuální pozice

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠ6949,29 %49,29 %  
pracující4733,57 %33,57 %  
student ZŠ či SŠ1712,14 %12,14 %  
nezaměstnaný42,86 %2,86 %  
v důchodu21,43 %1,43 %  
na mateřské dovolené10,71 %0,71 %  

Graf

14. Kolik času trávíte na Internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 4 hodiny denně4129,29 %29,29 %  
7 a více hodin denně3625,71 %25,71 %  
5 - 6 hodin denně2920,71 %20,71 %  
1 - 2 hodiny denně2719,29 %19,29 %  
méně než hodinu denně75 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Vaše aktuální pozice

  • odpověď student ZŠ či SŠ:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12 - 17 let na otázku 12. Vaše věková kategorie

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vnímáte reklamu ve svém životě jako důležitou

2. Na reklamě oceňujete zejména

3. Nejčastěji vnímáte reklamu

4. Reklama na Internetu

5. Nejvíce Vaši pozornost upoutá

6. Při práci na Internetu Vás ruší zejména

7. Reklamního banneru si všimnete, pokud

8. Nejčastějí vnímáte banner umístěný na stránce

9. Na reklamní banner kliknete

10. Na základě internetové reklamy kupujete produkty

11. Vaše pohlaví

12. Vaše věková kategorie

13. Vaše aktuální pozice

14. Kolik času trávíte na Internetu

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vnímáte reklamu ve svém životě jako důležitou

2. Na reklamě oceňujete zejména

3. Nejčastěji vnímáte reklamu

4. Reklama na Internetu

5. Nejvíce Vaši pozornost upoutá

6. Při práci na Internetu Vás ruší zejména

7. Reklamního banneru si všimnete, pokud

8. Nejčastějí vnímáte banner umístěný na stránce

9. Na reklamní banner kliknete

10. Na základě internetové reklamy kupujete produkty

11. Vaše pohlaví

12. Vaše věková kategorie

13. Vaše aktuální pozice

14. Kolik času trávíte na Internetu

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hašek, K.Reklama na Internetu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-na-internetu-bc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.