Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na Kofolu
Reklama na Kofolu
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Pudilová |
---|---|
Šetření: | 22. 03. 2010 - 31. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.33 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
v rámci semestrálního projektu provádím dotazníkové šetření na téma Reklama na Kofolu. Tímto bych vás chtěla poprosit o vyplnění tohoto dotazníku.
Moc děkuji
Odpovědi respondentů
1. Kupujete Kofolu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 99 | 75,57 % | 76,15 % |
ne | 32 | 24,43 % | 24,62 % |
2. Které konkurenční výrobky kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Coca Cola | 80 | 61,07 % | 61,54 % |
Pepsi | 53 | 40,46 % | 40,77 % |
nekupuji kolové nápoje | 33 | 25,19 % | 25,38 % |
jiný kolový nápoj | 18 | 13,74 % | 13,85 % |
3. Které formy reklamy vnímáte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televizní | 112 | 85,5 % | 86,15 % |
internetová | 33 | 25,19 % | 25,38 % |
tisková | 12 | 9,16 % | 9,23 % |
4. Myslíte si, že Kofola má lepší reklamu než konkurence (Coca Cola, Pepsi)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 69,47 % | 70 % |
nevím | 22 | 16,79 % | 16,92 % |
ne | 18 | 13,74 % | 13,85 % |
5. Která z následujících televizních reklam se Vám líbila nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prasátko | 72 | 54,96 % | 55,38 % |
Když ji miluješ, není co řešit (Milenci se milujou) | 21 | 16,03 % | 16,15 % |
Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane (Kofoláčci) | 18 | 13,74 % | 13,85 % |
Falešní sobi | 9 | 6,87 % | 6,92 % |
žádná | 6 | 4,58 % | 4,62 % |
Nuda pláž | 5 | 3,82 % | 3,85 % |
6. Posílal/a jste někdy internetová vánoční přání od Kofoly?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 101 | 77,1 % | 77,69 % |
ano | 30 | 22,9 % | 23,08 % |
7. Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Andělská prasátka | 22 | 68,75 % | 16,92 % |
Vánoční věštba | 17 | 53,13 % | 13,08 % |
nic | 2 | 6,25 % | 1,54 % |
8. Který z následujících internetových projektů znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám ani jeden | 109 | 83,21 % | 83,85 % |
Vyznej lásku | 19 | 14,5 % | 14,62 % |
Bloudění s Kofolou | 4 | 3,05 % | 3,08 % |
9. Na podzim 2010 probíhala ve vybraných restauračních zařízeních akce na podporu prodeje Kofoly - "Kup si Kofolu a vyhraj kofoláska!" Podnítila vás tato forma reklamy k nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tuto formu reklamy jsem nezaregistroval(a) | 99 | 75,57 % | 76,15 % |
ne, tato forma reklamy mě nepřesvědčila ke koupi | 21 | 16,03 % | 16,15 % |
ano, Kofulu jsem si v rámci této akce koupil(a) | 11 | 8,4 % | 8,46 % |
10. Víte, co je Kofolásek a jak vypadá?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 73 | 55,73 % | 56,15 % |
ano | 58 | 44,27 % | 44,62 % |
11. Pohlaví respondenta
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 101 | 77,1 % | 77,69 % |
muž | 30 | 22,9 % | 23,08 % |
12. Věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 88 | 67,18 % | 67,69 % |
35 – 49 let | 21 | 16,03 % | 16,15 % |
26 – 34 let | 20 | 15,27 % | 15,38 % |
50 – 59 let | 2 | 1,53 % | 1,54 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (62,8 %)
- facebook.com (18,6 %)
- vyplnto.cz (3,5 %)
- search.seznam.cz (3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.