Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama "na koleni" - ano či ne?

Reklama "na koleni" - ano či ne?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Lososová
Šetření:05. 03. 2011 - 12. 03. 2011
Počet respondentů:186
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený respondente,

 

prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentkou 5. ročníku ČZU v Praze, obor Provoz a ekonomika. Výsledky použiji ve své diplomové práci na téma Význam grafického ztvárnění propagačních materiálů. Vyplnění zabere pouze několik minut.

Předem děkuji za Váš čas!

 

Ivana Lososová

Odpovědi respondentů

1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně10455,91 %55,91 %  
ne, vše mám předem pečlivě naplánováno4524,19 %24,19 %  
ano, rád/ráda se inspiruji místní nabídkou3719,89 %19,89 %  

Graf

2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše příležitostně, např. na dovolené12969,35 %69,35 %  
ano, pravidelně4122,04 %22,04 %  
ne, nikdy168,6 %8,6 %  

Graf

3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím, že ne, zdá se mi nevýrazný a nezajímavý13170,43 %70,43 %  
ano, přijde mi nápaditý5529,57 %29,57 %  

Graf

4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný12466,67 %66,67 %  
nepovedený4323,12 %23,12 %  
velice zdařilý1910,22 %10,22 %  

Graf

5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, fotografie jsou nevýrazné, malé, nezajímavé13773,66 %73,66 %  
ano, fotografie působí lákavě4926,34 %26,34 %  

Graf

6. Líbí se Vám barevnost letáku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, je vyvážená9852,69 %52,69 %  
ne, leták je málo barevný, nevýrazný8244,09 %44,09 %  
ne, leták je přehnaně barevný63,23 %3,23 %  

Graf

7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, působí amatérsky8143,55 %43,55 %  
nedokážu určit7037,63 %37,63 %  
ano, je na profesionální úrovni3518,82 %18,82 %  

Graf

8. Je pro Vás leták přehledný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v letáku se snadno orientuji12667,74 %67,74 %  
ne, leták je nepřehledný6032,26 %32,26 %  

Graf

9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, informace chybí13572,58 %72,58 %  
ne, je tam vše, co potřebuji vědět5127,42 %27,42 %  

Graf

10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano16387,63 %87,63 %  
ne, nedám se vzhledem letáku odradit2312,37 %12,37 %  

Graf

11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, samotný leták by mě nepřesvědčil, hledal/a bych doplňující informace příp. reference14980,11 %80,11 %  
ne, leták by mě od návštěvy spíše odradil2010,75 %10,75 %  
ano, leták je atraktivní, mám chuť studio navštívit179,14 %9,14 %  

Graf

12. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13673,12 %73,12 %  
muž5026,88 %26,88 %  

Graf

13. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-3113371,51 %71,51 %  
32-453619,35 %19,35 %  
15-2194,84 %4,84 %  
46-6084,3 %4,3 %  

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9651,61 %51,61 %  
středoškolské s maturitou7640,86 %40,86 %  
vyšší odborné94,84 %4,84 %  
vyučen/a42,15 %2,15 %  
základní10,54 %0,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?

  • odpověď ano, fotografie působí lákavě:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice zdařilý na otázku 4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:

6. Líbí se Vám barevnost letáku?

  • odpověď ano, je vyvážená:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice zdařilý na otázku 4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, fotografie působí lákavě na otázku 5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?

2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)

3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg

4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:

5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?

6. Líbí se Vám barevnost letáku?

7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?

8. Je pro Vás leták přehledný?

9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.

10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?

11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?

12. Pohlaví?

13. Věková kategorie?

14. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?

2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)

3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg

4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:

5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?

6. Líbí se Vám barevnost letáku?

7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?

8. Je pro Vás leták přehledný?

9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.

10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?

11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?

12. Pohlaví?

13. Věková kategorie?

14. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lososová, I.Reklama "na koleni" - ano či ne? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-na-koleni-ano-ci-ne.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.