Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentkou 5. ročníku ČZU v Praze, obor Provoz a ekonomika. Výsledky použiji ve své diplomové práci na téma Význam grafického ztvárnění propagačních materiálů. Vyplnění zabere pouze několik minut.
Předem děkuji za Váš čas!
Ivana Lososová
Odpovědi respondentů
1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
104
55,91 %
55,91 %
ne, vše mám předem pečlivě naplánováno
45
24,19 %
24,19 %
ano, rád/ráda se inspiruji místní nabídkou
37
19,89 %
19,89 %
2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše příležitostně, např. na dovolené
129
69,35 %
69,35 %
ano, pravidelně
41
22,04 %
22,04 %
ne, nikdy
16
8,6 %
8,6 %
3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
myslím, že ne, zdá se mi nevýrazný a nezajímavý
131
70,43 %
70,43 %
ano, přijde mi nápaditý
55
29,57 %
29,57 %
4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
průměrný
124
66,67 %
66,67 %
nepovedený
43
23,12 %
23,12 %
velice zdařilý
19
10,22 %
10,22 %
5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, fotografie jsou nevýrazné, malé, nezajímavé
137
73,66 %
73,66 %
ano, fotografie působí lákavě
49
26,34 %
26,34 %
6. Líbí se Vám barevnost letáku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, je vyvážená
98
52,69 %
52,69 %
ne, leták je málo barevný, nevýrazný
82
44,09 %
44,09 %
ne, leták je přehnaně barevný
6
3,23 %
3,23 %
7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, působí amatérsky
81
43,55 %
43,55 %
nedokážu určit
70
37,63 %
37,63 %
ano, je na profesionální úrovni
35
18,82 %
18,82 %
8. Je pro Vás leták přehledný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v letáku se snadno orientuji
126
67,74 %
67,74 %
ne, leták je nepřehledný
60
32,26 %
32,26 %
9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, informace chybí
135
72,58 %
72,58 %
ne, je tam vše, co potřebuji vědět
51
27,42 %
27,42 %
10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ano
163
87,63 %
87,63 %
ne, nedám se vzhledem letáku odradit
23
12,37 %
12,37 %
11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, samotný leták by mě nepřesvědčil, hledal/a bych doplňující informace příp. reference
149
80,11 %
80,11 %
ne, leták by mě od návštěvy spíše odradil
20
10,75 %
10,75 %
ano, leták je atraktivní, mám chuť studio navštívit
17
9,14 %
9,14 %
12. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
136
73,12 %
73,12 %
muž
50
26,88 %
26,88 %
13. Věková kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
22-31
133
71,51 %
71,51 %
32-45
36
19,35 %
19,35 %
15-21
9
4,84 %
4,84 %
46-60
8
4,3 %
4,3 %
14. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
96
51,61 %
51,61 %
středoškolské s maturitou
76
40,86 %
40,86 %
vyšší odborné
9
4,84 %
4,84 %
vyučen/a
4
2,15 %
2,15 %
základní
1
0,54 %
0,54 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?
odpověď ano, fotografie působí lákavě:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice zdařilý na otázku 4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
6. Líbí se Vám barevnost letáku?
odpověď ano, je vyvážená:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velice zdařilý na otázku 4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, fotografie působí lákavě na otázku 5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?
2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)
3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg
4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?
6. Líbí se Vám barevnost letáku?
7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?
8. Je pro Vás leták přehledný?
9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.
10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?
11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?
12. Pohlaví?
13. Věková kategorie?
14. Nejvyšší dosažené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Hledáte inspiraci pro volnočasové aktivity na dovolené v letácích z infostojanů?
2. Navštěvujete masáže nebo jiné relaxační procedury? (bazén, sauna, výřivka...)
3. Upoutal by tento leták Vaši pozornost mezi dalšími letáky nabízejícími podobné služby? http://3.bp.blogspot.com/-NoizYEVCKYE/TXIKWPGeFFI/AAAAAAAABj4/se81QjGaSEg/s1600/reklamni-letak.jpg
4. Co se týče grafické stránky, hodnotíte leták jako:
5. Zdají se Vám použité fotografie přitažlivé natolik, abyste měli chuť si některou z masáží vyzkoušet?
6. Líbí se Vám barevnost letáku?
7. Myslíte si, že leták byl graficky zpracován na profesionální úrovni?
8. Je pro Vás leták přehledný?
9. Uvítali byste v letáku více informací, např. krátký popis jednotlivých druhů masáží, přesnou adresu wellness studia apod.
10. Řekli byste, že Váš první dojem o kvalitě nabízené služby částečně ovlivní i vzhled reklamní tiskoviny?
11. Přiměl by Vás tento leták k návštěvě inzerovaného wellness studia, kdybyste se nacházeli v dané lokalitě?
12. Pohlaví?
13. Věková kategorie?
14. Nejvyšší dosažené vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.