Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na léčiva vaším pohledem

Reklama na léčiva vaším pohledem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Buršík
Šetření:25. 05. 2013 - 01. 06. 2013
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

pokud ti je víc jak 15let, rád bych Tě poprosil o vyplnění následujícího dotazníku. Nezabere to více jak 10 minut a získané informace mi pomohou při dokončení mojí BP. Dotazník je anonymní. Čím více vás bude tím lépe, Děkuji za Váš čas při vyplnění tohoto dotazníku Žabák

 

Odpovědi respondentů

1. Kde Vás nejvíce oslovuje reklama na léky a doplňky stravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v čekárně u lékaře5328,65 %28,65 %  
v televizi5228,11 %28,11 %  
na internetu2312,43 %12,43 %  
v lékárně2211,89 %11,89 %  
v novinách a časopisech189,73 %9,73 %  
nikde52,7 %2,7 %  
na billboardu31,62 %1,62 %  
neoslovuje21,08 %1,08 %  
reklamě nevěřím.10,54 %0,54 %  
na doporuceni od znamych10,54 %0,54 %  
asi nikde10,54 %0,54 %  
nikde, reklamy plánovitě ignoruji10,54 %0,54 %  
prosím tě, netykej respondentům a nepodepisuj se Žabák10,54 %0,54 %  
Reklamy ignoruji10,54 %0,54 %  
na plakátech v metru10,54 %0,54 %  

Graf

2. Víte jaký je rozdíl mezi reklamou na léky a reklamou na doplňky stravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11863,78 %63,78 %  
Nevidím v tom rozdíl4122,16 %22,16 %  
Ne2614,05 %14,05 %  

Graf

3. Věříte výrobcům léků, že v reklamě uvádějí pravdivé údaje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne nedůvěřuji11059,46 %59,46 %  
Ano důvěřuji5529,73 %29,73 %  
v reklame je vse vychvalene a nadsazene.10,54 %0,54 %  
občas neříkaji celou pravdu10,54 %0,54 %  
by museli říct i všechny údaje o riziku vedlejších účinků. A to se neděje.10,54 %0,54 %  
farmacie se dnes snaží především generovat zisky bez ohledu na pacienty10,54 %0,54 %  
v marketingu se nikdy neříká celá pravda10,54 %0,54 %  
je to všechno podvod10,54 %0,54 %  
jednostranne10,54 %0,54 %  
informace mohou být i pravdivé, ale nebývají úplné a objektivní10,54 %0,54 %  
kradou10,54 %0,54 %  
často nejsou účinky léků takové, jaké uvádějí.10,54 %0,54 %  
jsou to zlí lidé10,54 %0,54 %  
uvádějí informace, které se jim hodí do krámu.10,54 %0,54 %  
pravdivé údaje najdu např. na webu SÚKLu, kde se od reklam poněkud liší.10,54 %0,54 %  
chtějí prodat léky a nechtějí pomoci lidem!10,54 %0,54 %  
jsou pravdivé, ale ne kompletní10,54 %0,54 %  
jim jde jen o peníze!!!10,54 %0,54 %  
si myslím, že každý chce svůj výrobek ukázat v tom nejlepším světle.10,54 %0,54 %  
je to reklama10,54 %0,54 %  
jim jde hlavně o výdělek10,54 %0,54 %  
spíše neúplné10,54 %0,54 %  

Graf

4. Které vlastnosti podle vás charakterizují současný farmaceutický trh:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkorumpovaný8847,57 %47,57 %  
neetický6132,97 %32,97 %  
progresivní5027,03 %27,03 %  
důležitý4222,7 %22,7 %  
inovativní3921,08 %21,08 %  
nutné zlo3317,84 %17,84 %  
ekologicky nešetrný3116,76 %16,76 %  
zodpovědný105,41 %5,41 %  
transparentní105,41 %5,41 %  
ekologicky šetrný84,32 %4,32 %  
etický31,62 %1,62 %  
generátor zisku10,54 %0,54 %  
přesycený10,54 %0,54 %  
nenažraný10,54 %0,54 %  
zákulistní dodavatelské dohody, díry v zásobování a tiché smlouvy s pojišťovnami (proplácení, spoluúčast)10,54 %0,54 %  
nevážící si člověka10,54 %0,54 %  
jako každý jiný10,54 %0,54 %  
nevím10,54 %0,54 %  
zlatokopecký10,54 %0,54 %  
výnosný10,54 %0,54 %  
pouze vydělávání peněz, nikoli ochota pomoci lidem10,54 %0,54 %  
přeregulovaný10,54 %0,54 %  
zmanipulovany10,54 %0,54 %  
.10,54 %0,54 %  
hon za ziskem10,54 %0,54 %  
Ekonomicky zdatny10,54 %0,54 %  
neprůhledný10,54 %0,54 %  
Ziskani profitu10,54 %0,54 %  
procento propagace je přímo úměrné procentu zisku10,54 %0,54 %  
příliš dravý10,54 %0,54 %  

Graf

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu volně prodejných léků nebo doplňků stravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení známých nebo příbuzných4825,95 %25,95 %  
lékárníka3720 %20 %  
využiji informace z internetu3418,38 %18,38 %  
lékaře3317,84 %17,84 %  
neradím se , dám na svůj úsudek2111,35 %11,35 %  
reklama42,16 %2,16 %  
nekupuji21,08 %1,08 %  
léčiva nekupuji10,54 %0,54 %  
má potřeba10,54 %0,54 %  
na základě doporučení lékaře, lékárníka nebo důvěryhodného známého se sama rozhodnu10,54 %0,54 %  
nekupuji leky10,54 %0,54 %  
doporučení známého nebo příbuzného lékaře nebo lékárníka10,54 %0,54 %  
vystudovaný obor -Zdravotnický záchranář, a Fyzioterapie10,54 %0,54 %  

Graf

6. Jaké vlastnosti podle vás charakterizují současnou reklamu na léky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je zavádějící10757,84 %57,84 %  
je otravná6635,68 %35,68 %  
je informativní4524,32 %24,32 %  
je neetická3518,92 %18,92 %  
je nudná3518,92 %18,92 %  
je lživá2513,51 %13,51 %  
je důležitá94,86 %4,86 %  
je přínosná73,78 %3,78 %  
je zábavná63,24 %3,24 %  
zbytečná21,08 %1,08 %  
nesleduju reklamu10,54 %0,54 %  
otravná, jako každá reklama10,54 %0,54 %  
vševnucující10,54 %0,54 %  
většinou nablblá10,54 %0,54 %  

Graf

7. Na jakou reklamu na volně prodejný lék nebo doplněk stravy si nyní vzpomenete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano vzpomínám si (dále otázka 8)otázka č. 8, Nevzpomínám siotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano vzpomínám si (dále otázka 8)12265,95 %65,95 %  
Nevzpomínám si6334,05 %34,05 %  

Graf

8. Uveďte propagovaný produkt, heslo , nebo slogan eventuelně místo kde se reklama vyskytovala

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"CLAVIN - můžem hned" :D

ACC long, televize (Chantal Poulain)

analgetika, vitaminové a jiné doplňky a homeopatika (TV)

arginmax

ascilokocsínum

Canesten 1x denne; TV. Paralen plus; TV. TANTUM VERDE;TV.

centrum, GS Condro, ibalgin, nurofen chřipka z těla ven, clavin - ďábel v těle

Claritine

Clavin

Clavin , můžu hned

Clavin , TV reklama

clavin můžem hned, MShokej2013

Clavin můžeme hned... televize mistrovství světa v hokeji

Clavin, TV

Clavin. Mužem hned. ... MS Hokej 2013

Coldrex

Coldrex

coldrex

Coldrex,Clavin,Arginmax,Rybinka

Coldrex...zbaví příznaků chřipky

CS Condro, Prostenal

decolen

Espumisan, TV

Espumizan, Corega atd - rekmala v televizi

Fastum Gel

Femibion

Ggg

GS Condro

GS condro forte

GS CONDRO FORTE

GS Condro Forte - starci pobihaji s vnoucaty po parku (bez obtizi samozrejme), leky na podporu erekce mezi hokejovymi zapasy, ctyricetilete zeny v reklamach na lepidlo na zubni protezy

GS Condro Forte, televize Arginmax, Televize

GS Condro, Prostenal

gs condro, v televizi

GS Chondro forte a Canespor na nehty, Ginkobiloba, Voltaren,Coldrex, Slogan - Modafen, chřipka z těla ven

guttalax, orofar, v televizi

gynkoprim max, urinal, lioton 100 000

Hedelix

hedelix a kasel je pryc..nebo tak neco

Hedelix, wobenzym

Ibalgin

ibalgin

Ibalgin - stop bolesti atd..... reklama v televizi

ibalgin rapid

Ibalgin Rapid přič intezivní bolest XXS- zhubnětě více

internet

Kamzík, Lipoxal...

Kdo by stonal, je tu Stodal... Paralen plus - na rýmu a kašel, lék si našel... ty rýmy asi fungují :-)

Lékárna ibalgin

Leky a erekci. Radio

Lipoxal, Lioton, Wobenzym

Marťánci, vitamíny Spektrum, ibalgin, paralen, hedelix, Stoptussin, Coldrex

Migralgin

migralgin

migralgin

migralgin

migralgin - tv

Migralgin - tv reklama

Migralgin. Účinná kombinace 3 látek proti bolestem hlavy.

modafen, chřipka z těla ven :))

Mucosolvan, TV

Mukosolvan bagr hlenu na propisce

Multisanostol

na bolesti, na klouby ... ibalgid??? nevím to jistě

Na erekci při sportovní ch utkání v televizi

něco na klouby

Není to doplněk stravy,ale rozčiluje mě reklama na Sensodyne...doporučuje 9 z 10lékařů,to určitě!

nurofen chřipka z těla ven

Nurofen pro deti, jak tam mamka machala tim davkovacem a nicila kreslene a vyrazne zvetsene bacily.

Obecne produkty na snizeni vahy, podporu erekce a omezeni zlozvyku

očkování pro děti, zapůsobila na mě velmi negativně

Olynth - kapky do nosu, televize

Oscilicoccinum , TV

Oscilo oscilo oscilo oscilo oscilotoxííííííííííííííííínum Dement nějakej umírající na rýmičku "nedostanu na ovladač"

Oscilo oscilokoxinum:D

Oscilococcinum

Oscilococsinum, muconasal, arginmax

Panadol Baby sirup - TV

PANADOL, COLDREX, TABLETKY NA CUCÁNÍ - NEVIM TE´D NÁZEV

Paralen Grip a bude vám líp - televize

paralen hot drink

Pharmaton Geriavit, TV

pripravek na hubnuti

prostenal

Prostenal

Prostenal, Clavin

přípravek na klouby, Prostenal, vitamíny určené dětem...

Reklama na ockovani proti deloznimu cipku, byla vsude... pak Prevenar proti pneumokokom pro deti

reklama na vakcínu proti HPV na bilboardu

renee

rennie

Rosalgin - televize

Takové ty prostředky například proti naýmání nebo Imodium na zácpu, nebo v obobí zvýšenho výskytu onemocnění reklamy na sirupy proti kašli, rozpustné nápoje zaručeně proti chřipce apod. Modafen - chřipka z těla ven... Co nám pomůže? - Kouzlo? -Ale ne... :D Jednoduše: Už to, že takhle z fleku dokážu vyjmenovat několik těchto sloganů svědčí o cílené a dobře udělané propagaci. Stejně jsem ale přesvšdčená, že na trhu je několik výrobků, které reklama nepotřebují...

tantum verde, nurofen stop grip

tantum verde, v televizi

televize - reklama u hokeje - Clavin (i přes to, že se mi to vybavilo jako první, jsem holka!:D)

Televize, reklamy na doplňky stravy na hubnutí. Nevěřím jim.

TV

TV Kamzík

TV reklama na Centrum (vitamíny) - hrozně trapné kecy.

tv reklama na klouby

u lekare

Urinal

urinal, vysíláno v tv

V rádiu reklama na přípravek na klouby, bez něj by nešel ani k popelnici :)

v televizi, v čekárně u lékaře, v lékárně.. různé doplňky stravy jako vitamíny, dále léky proti kašli

v televizi: GS kondro,Urinal,Lioton 100 000

V tv reklama s Vašutem na něco proti zvětšené prostatě (nejsem si jistá, jestli to je volně prodejné, ale asi jo)

Voltaren emulgel

Voltaren gel

voltaren plus - TV

Wobenzym

Wobenzym, umístnění v nemocnici Motol

9. Vyvolává ve Vás TV reklama na lék pocit strachu o vaše zdraví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16187,03 %87,03 %  
Ano2412,97 %12,97 %  

Graf

10. Víte jaký je rozdíl mezi originálním a generickým lékem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne nevím12064,86 %64,86 %  
Ano vím5429,19 %29,19 %  
Myslím si, že mezi nimi není rozdíl115,95 %5,95 %  

Graf

11. Řídíte se při nákupu léků bez předpisu jejich cenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas9852,97 %52,97 %  
Ano4624,86 %24,86 %  
Ne4122,16 %22,16 %  

Graf

12. Obáváte se vedlejších účinků u léků, které užíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U některých léků ano8948,11 %48,11 %  
Ne5831,35 %31,35 %  
Ano3820,54 %20,54 %  

Graf

13. O tom jaký lék NA PŘEDPIS budete užívat, by podle vašeho názoru měl/a rozhodovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékař16589,19 %89,19 %  
lékárník52,7 %2,7 %  
31,62 %1,62 %  
lékař a já21,08 %1,08 %  
ja sama po návrhu lékaře, který mi nabídne několik variant10,54 %0,54 %  
lekar v kombinaci s pacientem popr lekarnikem10,54 %0,54 %  
můj lékař a já (po vzájemné dohodě), rozhodně ne výrobci farmaceutik a pojišťovny10,54 %0,54 %  
lékař + varianty dát na výběr lékárník10,54 %0,54 %  
Já ve spolupráci s lékařem10,54 %0,54 %  
já a lékař10,54 %0,54 %  
lékař i pacient 50/5010,54 %0,54 %  
jen pacient sám - po poradě s tím, komu důvěřuje10,54 %0,54 %  
zdravotní pojišťovna10,54 %0,54 %  
já + lékař10,54 %0,54 %  

Graf

14. Poskytují Vám současné reklamy na léky a doplňky stravy dostatek informací?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9855,06 %52,97 %  
Nevím5028,09 %27,03 %  
Ano3016,85 %16,22 %  

Graf

15. Jakou barvu si nejvíce spojujete s reklamou na léky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílá6937,3 %37,3 %  
modrá3921,08 %21,08 %  
červená2714,59 %14,59 %  
zelená2412,97 %12,97 %  
růžová73,78 %3,78 %  
žádnou42,16 %2,16 %  
fialová31,62 %1,62 %  
žlutá31,62 %1,62 %  
zlatá10,54 %0,54 %  
na barvu té pilulky si nevzpomínám, musel jsem tančit10,54 %0,54 %  
zadnou10,54 %0,54 %  
nespojuji10,54 %0,54 %  
oranžová10,54 %0,54 %  
žádnou, neboť reklamu v zásaďe nesleduji10,54 %0,54 %  
nejprve jsem si vybavila růžovou, ale vzápětí je bílou, kterých je snad víc. Nejvíce. Jinak pak asi žlutou.10,54 %0,54 %  
žádná nepřevládá10,54 %0,54 %  
nevím10,54 %0,54 %  

Graf

16. Znáte nějakou farmaceutickou společnost ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne neznám žádnou5230,06 %28,11 %  
Zentiva4324,86 %23,24 %  
Bayer42,31 %2,16 %  
walmark31,73 %1,62 %  
merck21,16 %1,08 %  
Slovakofarma21,16 %1,08 %  
bývalá Zentiva10,58 %0,54 %  
Boehringer, Teva, Janssen, Appotex10,58 %0,54 %  
zentiva,leciva10,58 %0,54 %  
Novartis, GSK...10,58 %0,54 %  
abbott lab.; zentiva; astra zeneca; schering... a dalsi10,58 %0,54 %  
johnson a johnson10,58 %0,54 %  
Pharmos, Zentiva10,58 %0,54 %  
sandoz, bayer, pfitzer, novartis10,58 %0,54 %  
Krka10,58 %0,54 %  
Pfizer, Zentiva, Léčiva...?10,58 %0,54 %  
Zentiva, Merck, Walmark10,58 %0,54 %  
zentiva, novonordisk10,58 %0,54 %  
Zentiva, GlaxoSmithKline10,58 %0,54 %  
zentiva, bayer, eli lily, krka...10,58 %0,54 %  
Zentiva (dříve SPOFA)10,58 %0,54 %  
Zentiva,Spolana10,58 %0,54 %  
zentiva, merck, teva...10,58 %0,54 %  
Pfitzer10,58 %0,54 %  
astellas10,58 %0,54 %  
Zentiva, Pfaizer10,58 %0,54 %  
Novartis10,58 %0,54 %  
tewa, zbntiva10,58 %0,54 %  
např. Zentiva... je jich víc, ale s*rou mě podvodníci z firem jako Boiron a podobně10,58 %0,54 %  
Krka (tuším slovinsko) a česká Léčiva a.s.10,58 %0,54 %  
swiss10,58 %0,54 %  
Walmark,Zentiva10,58 %0,54 %  
zentiva,bioveta10,58 %0,54 %  
Boehringer, Sevapharma10,58 %0,54 %  
zentiva a amsterdam seeds10,58 %0,54 %  
Bauer, Pfizer10,58 %0,54 %  
Bayern, Sanofi Aventis, Zentiva ...10,58 %0,54 %  
Spofa10,58 %0,54 %  
Boehringer10,58 %0,54 %  
Zentiva, Green Swan10,58 %0,54 %  
apotex,zentiva,novartis,gsk...10,58 %0,54 %  
např. Pfizer, Léčiva, Wallmark, Jansen Cillag10,58 %0,54 %  
noventis10,58 %0,54 %  
Glaxo, Pfizer,zentiva, msd, novartis10,58 %0,54 %  
zentiva, bauer10,58 %0,54 %  
Slovakofarma, Biotika, Zentiva, Galena, Teva, Pliva, Falk, 10,58 %0,54 %  
Krka, Astellas, Zentiva, 10,58 %0,54 %  
GSK, Pfizer, Sanofi, Sandoz, Zentiva, Bayer, Orion, Pharmaselect, Gerrot Lanach, ...10,58 %0,54 %  
Abott10,58 %0,54 %  
zentiva, slovakofarma, ratiofarm10,58 %0,54 %  
pfaizer10,58 %0,54 %  
zentiva, wallmark10,58 %0,54 %  
-10,58 %0,54 %  
ale nevzpomenu si na názvy. Pouze pokud název slyším, vím, že se jedná o nějakou společnost.10,58 %0,54 %  
No to je otázka... Bayer, Zentiva, Slovakofarma, Teva, Astra Zeneca10,58 %0,54 %  
Zentiva, GSK 10,58 %0,54 %  
Zentiva, Novartis, UCB, Apotex10,58 %0,54 %  
ivax, slovakofarma10,58 %0,54 %  
Phazer10,58 %0,54 %  
zentiva?10,58 %0,54 %  
Sandoz, Krka, Zentiva10,58 %0,54 %  
Phoenix,Walmark10,58 %0,54 %  
Pfizer10,58 %0,54 %  
např. Generica,Zentiva10,58 %0,54 %  
zentiva, pfizer10,58 %0,54 %  
Zentiva, Baxter10,58 %0,54 %  
GlaxoSmithKline, Zentiva10,58 %0,54 %  
Zentiva, Bayer, Abbott lab., ...10,58 %0,54 %  
Léčiva, Sandoz, Zentiva10,58 %0,54 %  
Boeringer Ingelheim10,58 %0,54 %  
Zentiva, Teva10,58 %0,54 %  
Zetniva10,58 %0,54 %  
zentiva, atd.10,58 %0,54 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13070,27 %70,27 %  
muž5529,73 %29,73 %  

Graf

18. Jste ve věkové kategorii

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-449852,97 %52,97 %  
18-246334,05 %34,05 %  
15-17126,49 %6,49 %  
45-6094,86 %4,86 %  
nad 6031,62 %1,62 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské8950 %48,11 %  
vysokoškolské7341,01 %39,46 %  
základní126,74 %6,49 %  
vyučený/a42,25 %2,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde Vás nejvíce oslovuje reklama na léky a doplňky stravy?

2. Víte jaký je rozdíl mezi reklamou na léky a reklamou na doplňky stravy?

3. Věříte výrobcům léků, že v reklamě uvádějí pravdivé údaje?

4. Které vlastnosti podle vás charakterizují současný farmaceutický trh:

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu volně prodejných léků nebo doplňků stravy?

6. Jaké vlastnosti podle vás charakterizují současnou reklamu na léky ?

7. Na jakou reklamu na volně prodejný lék nebo doplněk stravy si nyní vzpomenete?

9. Vyvolává ve Vás TV reklama na lék pocit strachu o vaše zdraví?

10. Víte jaký je rozdíl mezi originálním a generickým lékem?

11. Řídíte se při nákupu léků bez předpisu jejich cenou?

12. Obáváte se vedlejších účinků u léků, které užíváte?

13. O tom jaký lék NA PŘEDPIS budete užívat, by podle vašeho názoru měl/a rozhodovat:

14. Poskytují Vám současné reklamy na léky a doplňky stravy dostatek informací?

15. Jakou barvu si nejvíce spojujete s reklamou na léky?

16. Znáte nějakou farmaceutickou společnost ?

17. Jste

18. Jste ve věkové kategorii

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde Vás nejvíce oslovuje reklama na léky a doplňky stravy?

2. Víte jaký je rozdíl mezi reklamou na léky a reklamou na doplňky stravy?

3. Věříte výrobcům léků, že v reklamě uvádějí pravdivé údaje?

4. Které vlastnosti podle vás charakterizují současný farmaceutický trh:

5. Kdo nebo co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu volně prodejných léků nebo doplňků stravy?

6. Jaké vlastnosti podle vás charakterizují současnou reklamu na léky ?

7. Na jakou reklamu na volně prodejný lék nebo doplněk stravy si nyní vzpomenete?

9. Vyvolává ve Vás TV reklama na lék pocit strachu o vaše zdraví?

10. Víte jaký je rozdíl mezi originálním a generickým lékem?

11. Řídíte se při nákupu léků bez předpisu jejich cenou?

12. Obáváte se vedlejších účinků u léků, které užíváte?

13. O tom jaký lék NA PŘEDPIS budete užívat, by podle vašeho názoru měl/a rozhodovat:

14. Poskytují Vám současné reklamy na léky a doplňky stravy dostatek informací?

15. Jakou barvu si nejvíce spojujete s reklamou na léky?

16. Znáte nějakou farmaceutickou společnost ?

17. Jste

18. Jste ve věkové kategorii

19. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Buršík, M.Reklama na léčiva vaším pohledem (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://reklama-na-leciva-vasim-pohl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.