Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na lyže

Reklama na lyže

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Metznerová
Šetření:03. 11. 2010 - 08. 11. 2010
Počet respondentů:27
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
byla bych nesmírně ráda, kdybyste vyplnili tento dotazník zaměřující se na reklamu lyží. Vaše názory a odpovědi mi pomohou zpracovat seminární práci. I Váš názor potřebuji:o)

 

 

Předem Vám moc děkuji

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jezdíte rádi na lyžích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2281,48 %81,48 %  
ne518,52 %18,52 %  

Graf

2. Jaká reklama na lyže by Vás nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v TV1869,23 %66,67 %  
Reklama v tisku726,92 %25,93 %  
Reklama v radiu 13,85 %3,7 %  

Graf

3. Napište jakou poslední reklamu na lyže jste viděli

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
salamon216,67 %7,41 %  
Rosignol18,33 %3,7 %  
Reklamu ve Ski časopise18,33 %3,7 %  
nezpomínám18,33 %3,7 %  
Na Facebooku K218,33 %3,7 %  
žádnou18,33 %3,7 %  
nepamatuji se18,33 %3,7 %  
žádnou reklamu na lyže jsem nikdy neviděla, myslím18,33 %3,7 %  
letáky na různé značky18,33 %3,7 %  
-18,33 %3,7 %  
ostatní odpovědi Atomic 18,33 %3,7 % 

Graf

4. Jaká reklama na lyže má na Vás největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize1453,85 %51,85 %  
Internet934,62 %33,33 %  
Tisk311,54 %11,11 %  

Graf

5. Seřaďte následující média od nejdůvěryhodnějších po nejméně důvyhodná?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Televize2.5771.244
Rádio3.0380.575
Tisk1.6540.611
Internet2.7311.504

Graf

6. Jaký druh reklamy upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zábavná1.9231.533
Zaměřená na slevy3.0381.191
Krátká a výstižná2.0771.302
Oznamovací2.8461.361

Graf

7. Čtete magazíny se zimní a lyžařskou tématikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, odebírám jeotázka č. 8, Ano, častootázka č. 8, Málokdyotázka č. 8, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 1142,31 %40,74 %  
Málokdy830,77 %29,63 %  
Ano, často623,08 %22,22 %  
Ano, odebírám je13,85 %3,7 %  

Graf

8. Jak velký vliv by na Vás měla reklama v lyžařském magazínu ke koupi dané lyže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malý vliv1173,33 %40,74 %  
Velký vliv320 %11,11 %  
Žádný vliv16,67 %3,7 %  

Graf

9. Vyberte Vámi nejvíce čtený magazín:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Respekt640 %22,22 %  
Magazín SKI533,33 %18,52 %  
Fitstyl213,33 %7,41 %  
Sport magazín213,33 %7,41 %  

Graf

10. Posloucháte rádio v autě cestou na hory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poslouchám2076,92 %74,07 %  
Neposlouchám623,08 %22,22 %  

Graf

11. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
evropa 2726,92 %25,93 %  
evropa2311,54 %11,11 %  
impuls27,69 %7,41 %  
žádné27,69 %7,41 %  
Helax13,85 %3,7 %  
Kiss Morava13,85 %3,7 %  
Evrope 213,85 %3,7 %  
City13,85 %3,7 %  
Frekvence 113,85 %3,7 %  
kissmorava, evropa 213,85 %3,7 %  
ostatní odpovědi Evropa 1, Rock Zone
čas, český rozhlas
Radio Wave
Bonton
fm plus
ORION
623,08 %22,22 % 

Graf

12. Myslíte si, že by Vás zaujala prezentace naši značky na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1246,15 %44,44 %  
ano1038,46 %37,04 %  
ne415,38 %14,81 %  

Graf

13. Jak často sledujete TV?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den1661,54 %59,26 %  
2-3x týdně830,77 %29,63 %  
Nesleduji13,85 %3,7 %  
1x týdně13,85 %3,7 %  

Graf

14. Zhodnoťte následující televizní stanice podle toho, jak často je sledujete.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nova1.8081.001
Prima2.3460.842
Nova Sport4.1921.54
ČT4 Sport4.0381.268
Eurosport4.1541.361
Nesleduji4.4621.325

Graf

15. Zařaďte se do skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokročilý1246,15 %44,44 %  
Příležitostný623,08 %22,22 %  
Profesionál415,38 %14,81 %  
Začátečník415,38 %14,81 %  

Graf

16. Zařaďte se do věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252284,62 %81,48 %  
36-5027,69 %7,41 %  
26-35 27,69 %7,41 %  

Graf

17. Jste muž/žena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1973,08 %70,37 %  
Muž726,92 %25,93 %  

Graf

18. Chtěli byste sdělit něco k danému tématu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nepochopila jsem význam otázky č. 12 v tomto dotazníku.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Metznerová, A.Reklama na lyže (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://reklama-na-lyze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.