Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na lyže
Reklama na lyže
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Aneta Metznerová |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2010 - 08. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 27 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 15.11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 62,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
byla bych nesmírně ráda, kdybyste vyplnili tento dotazník zaměřující se na reklamu lyží. Vaše názory a odpovědi mi pomohou zpracovat seminární práci. I Váš názor potřebuji:o)
Předem Vám moc děkuji
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Odpovědi respondentů
1. Jezdíte rádi na lyžích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 81,48 % | 81,48 % |
ne | 5 | 18,52 % | 18,52 % |
2. Jaká reklama na lyže by Vás nejvíce zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama v TV | 18 | 69,23 % | 66,67 % |
Reklama v tisku | 7 | 26,92 % | 25,93 % |
Reklama v radiu | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
3. Napište jakou poslední reklamu na lyže jste viděli
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
salamon | 2 | 16,67 % | 7,41 % |
Rosignol | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
Reklamu ve Ski časopise | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
nezpomínám | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
Na Facebooku K2 | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
žádnou | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
nepamatuji se | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
žádnou reklamu na lyže jsem nikdy neviděla, myslím | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
letáky na různé značky | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
- | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
ostatní odpovědi | 1 | 8,33 % | 3,7 % |
4. Jaká reklama na lyže má na Vás největší vliv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 14 | 53,85 % | 51,85 % |
Internet | 9 | 34,62 % | 33,33 % |
Tisk | 3 | 11,54 % | 11,11 % |
5. Seřaďte následující média od nejdůvěryhodnějších po nejméně důvyhodná?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Televize | 2.577 | 1.244 |
Rádio | 3.038 | 0.575 |
Tisk | 1.654 | 0.611 |
Internet | 2.731 | 1.504 |
6. Jaký druh reklamy upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zábavná | 1.923 | 1.533 |
Zaměřená na slevy | 3.038 | 1.191 |
Krátká a výstižná | 2.077 | 1.302 |
Oznamovací | 2.846 | 1.361 |
7. Čtete magazíny se zimní a lyžařskou tématikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, odebírám je → otázka č. 8, Ano, často → otázka č. 8, Málokdy → otázka č. 8, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 11 | 42,31 % | 40,74 % |
Málokdy | 8 | 30,77 % | 29,63 % |
Ano, často | 6 | 23,08 % | 22,22 % |
Ano, odebírám je | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
8. Jak velký vliv by na Vás měla reklama v lyžařském magazínu ke koupi dané lyže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Malý vliv | 11 | 73,33 % | 40,74 % |
Velký vliv | 3 | 20 % | 11,11 % |
Žádný vliv | 1 | 6,67 % | 3,7 % |
9. Vyberte Vámi nejvíce čtený magazín:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Respekt | 6 | 40 % | 22,22 % |
Magazín SKI | 5 | 33,33 % | 18,52 % |
Fitstyl | 2 | 13,33 % | 7,41 % |
Sport magazín | 2 | 13,33 % | 7,41 % |
10. Posloucháte rádio v autě cestou na hory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Poslouchám | 20 | 76,92 % | 74,07 % |
Neposlouchám | 6 | 23,08 % | 22,22 % |
11. Jaké rádio nejčastěji posloucháte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
evropa 2 | 7 | 26,92 % | 25,93 % |
evropa2 | 3 | 11,54 % | 11,11 % |
impuls | 2 | 7,69 % | 7,41 % |
žádné | 2 | 7,69 % | 7,41 % |
Helax | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
Kiss Morava | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
Evrope 2 | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
City | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
Frekvence 1 | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
kissmorava, evropa 2 | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
ostatní odpovědi | 6 | 23,08 % | 22,22 % |
12. Myslíte si, že by Vás zaujala prezentace naši značky na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 12 | 46,15 % | 44,44 % |
ano | 10 | 38,46 % | 37,04 % |
ne | 4 | 15,38 % | 14,81 % |
13. Jak často sledujete TV?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Každý den | 16 | 61,54 % | 59,26 % |
2-3x týdně | 8 | 30,77 % | 29,63 % |
Nesleduji | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
1x týdně | 1 | 3,85 % | 3,7 % |
14. Zhodnoťte následující televizní stanice podle toho, jak často je sledujete.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Nova | 1.808 | 1.001 |
Prima | 2.346 | 0.842 |
Nova Sport | 4.192 | 1.54 |
ČT4 Sport | 4.038 | 1.268 |
Eurosport | 4.154 | 1.361 |
Nesleduji | 4.462 | 1.325 |
15. Zařaďte se do skupiny:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokročilý | 12 | 46,15 % | 44,44 % |
Příležitostný | 6 | 23,08 % | 22,22 % |
Profesionál | 4 | 15,38 % | 14,81 % |
Začátečník | 4 | 15,38 % | 14,81 % |
16. Zařaďte se do věkové kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 22 | 84,62 % | 81,48 % |
36-50 | 2 | 7,69 % | 7,41 % |
26-35 | 2 | 7,69 % | 7,41 % |
17. Jste muž/žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 19 | 73,08 % | 70,37 % |
Muž | 7 | 26,92 % | 25,93 % |
18. Chtěli byste sdělit něco k danému tématu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Nepochopila jsem význam otázky č. 12 v tomto dotazníku.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (43,8 %)
- facebook.com (30,1 %)
- search.seznam.cz (9,6 %)
- vyplnto.cz (8,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.