Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na tabákové výrobky

Reklama na tabákové výrobky

Investiční produkty
Do jakých produktů investujete, kde ukládáte peníze? Investovali byste do zlata?

(dotazník k diplomové práci - veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Čechová
Šetření:09. 01. 2011 - 19. 01. 2011
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tímto průzkumem bych chtěla ověřit do jaké míry jsou lidé ovlivněni reklamou v médiích a jestli by byli ochotni se osobně zúčastnit propagace tabákových výrobků.

Odpovědi respondentů

1. Vybavujete si nějakou reklamu na cigarety? Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5643,08 %43,08 %  
ano4635,38 %35,38 %  
nevím118,46 %8,46 %  
Malboro21,54 %1,54 %  
ano, sexy kovboj na Máčka10,77 %0,77 %  
asi Marlboro man nic konkrétního10,77 %0,77 %  
Marllboro10,77 %0,77 %  
Ano Marlboro man :)10,77 %0,77 %  
Marloboro, kde jezděj džípy po horách10,77 %0,77 %  
marlboro man10,77 %0,77 %  
Sparta je moje parta, kovboj na koni (Marlboro)10,77 %0,77 %  
petra10,77 %0,77 %  
Na Malboro10,77 %0,77 %  
Ano, Marlboromana10,77 %0,77 %  
ano, Marlboro man - kovboj10,77 %0,77 %  
TO JE DÁVNO10,77 %0,77 %  
plakáty Petra na zastávkách10,77 %0,77 %  
Ano, ale možná jen proto, že pracuji v reklamě10,77 %0,77 %  
marlboro10,77 %0,77 %  

Graf

2. Myslíte si, že mělo vliv omezení reklamy na prodej tabákových výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8464,62 %64,62 %  
ano2821,54 %21,54 %  
nevím1813,85 %13,85 %  

Graf

3. Znáte nějakou protikuřáckou kampaň? Poud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5844,62 %44,62 %  
ne3829,23 %29,23 %  
nevím2317,69 %17,69 %  
nic21,54 %1,54 %  
help- za život bez tabáku10,77 %0,77 %  
kampaň na nekuřácké části v restauracích10,77 %0,77 %  
protikuřácký zákon10,77 %0,77 %  
Na krabičkách10,77 %0,77 %  
Ano, EU aktivity10,77 %0,77 %  
petice proti kouření v restauracích10,77 %0,77 %  
NA FB TO ALE NENI MUJ PROBLÉM10,77 %0,77 %  
help, za život bez tabáku10,77 %0,77 %  
na krabičkách je psáno,že kouření škodí zdraví10,77 %0,77 %  

Graf

4. Když vidíte v médiích někoho kouřit, považujete to za propagaci kouření?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9573,08 %73,08 %  
ano2922,31 %22,31 %  
nevím64,62 %4,62 %  

Graf

5. Myslíte si, že varování na krabičkách cigaret má účinek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10076,92 %76,92 %  
ano1612,31 %12,31 %  
nevím1410,77 %10,77 %  

Graf

6. Myslíte si, že by ilustrační fotografie s následky kouření byly účinnější než písemná varování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8061,54 %61,54 %  
ne3627,69 %27,69 %  
nevím1410,77 %10,77 %  

Graf

7. Myslíte si, že vzhled krabiček má vliv na prodej cigaret?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8263,08 %63,08 %  
ne3526,92 %26,92 %  
nevím1310 %10 %  

Graf

8. Ovlivnila vás reklama při koupení cigaret?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11185,38 %85,38 %  
ano118,46 %8,46 %  
nevím86,15 %6,15 %  

Graf

9. Byli byste ochotni propagovat cigarety?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8867,69 %67,69 %  
ano2317,69 %17,69 %  
nevím1914,62 %14,62 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9270,77 %70,77 %  
muž3829,23 %29,23 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let8162,31 %62,31 %  
30-40 let1813,85 %13,85 %  
do 20 let1713,08 %13,08 %  
40-50 let1410,77 %10,77 %  

Graf

12. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední6751,54 %51,54 %  
vyšší/vysokoškolské5743,85 %43,85 %  
základní64,62 %4,62 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vybavujete si nějakou reklamu na cigarety? Pokud ano, jakou?

2. Myslíte si, že mělo vliv omezení reklamy na prodej tabákových výrobků?

3. Znáte nějakou protikuřáckou kampaň? Poud ano, jakou?

4. Když vidíte v médiích někoho kouřit, považujete to za propagaci kouření?

5. Myslíte si, že varování na krabičkách cigaret má účinek?

6. Myslíte si, že by ilustrační fotografie s následky kouření byly účinnější než písemná varování?

7. Myslíte si, že vzhled krabiček má vliv na prodej cigaret?

8. Ovlivnila vás reklama při koupení cigaret?

9. Byli byste ochotni propagovat cigarety?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vybavujete si nějakou reklamu na cigarety? Pokud ano, jakou?

2. Myslíte si, že mělo vliv omezení reklamy na prodej tabákových výrobků?

3. Znáte nějakou protikuřáckou kampaň? Poud ano, jakou?

4. Když vidíte v médiích někoho kouřit, považujete to za propagaci kouření?

5. Myslíte si, že varování na krabičkách cigaret má účinek?

6. Myslíte si, že by ilustrační fotografie s následky kouření byly účinnější než písemná varování?

7. Myslíte si, že vzhled krabiček má vliv na prodej cigaret?

8. Ovlivnila vás reklama při koupení cigaret?

9. Byli byste ochotni propagovat cigarety?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čechová, K.Reklama na tabákové výrobky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://reklama-na-tabakove-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.