Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na tabákové výrobky
Reklama na tabákové výrobky
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Čechová |
---|---|
Šetření: | 09. 01. 2011 - 19. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tímto průzkumem bych chtěla ověřit do jaké míry jsou lidé ovlivněni reklamou v médiích a jestli by byli ochotni se osobně zúčastnit propagace tabákových výrobků.
Odpovědi respondentů
1. Vybavujete si nějakou reklamu na cigarety? Pokud ano, jakou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 56 | 43,08 % | 43,08 % |
ano | 46 | 35,38 % | 35,38 % |
nevím | 11 | 8,46 % | 8,46 % |
Malboro | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
ano, sexy kovboj na Máčka | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
asi Marlboro man nic konkrétního | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Marllboro | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Ano Marlboro man :) | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Marloboro, kde jezděj džípy po horách | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
marlboro man | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Sparta je moje parta, kovboj na koni (Marlboro) | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
petra | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Na Malboro | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Ano, Marlboromana | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
ano, Marlboro man - kovboj | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
TO JE DÁVNO | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
plakáty Petra na zastávkách | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Ano, ale možná jen proto, že pracuji v reklamě | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
marlboro | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
2. Myslíte si, že mělo vliv omezení reklamy na prodej tabákových výrobků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 84 | 64,62 % | 64,62 % |
ano | 28 | 21,54 % | 21,54 % |
nevím | 18 | 13,85 % | 13,85 % |
3. Znáte nějakou protikuřáckou kampaň? Poud ano, jakou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 44,62 % | 44,62 % |
ne | 38 | 29,23 % | 29,23 % |
nevím | 23 | 17,69 % | 17,69 % |
nic | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
help- za život bez tabáku | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
kampaň na nekuřácké části v restauracích | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
protikuřácký zákon | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Na krabičkách | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Ano, EU aktivity | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
petice proti kouření v restauracích | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
NA FB TO ALE NENI MUJ PROBLÉM | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
help, za život bez tabáku | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
na krabičkách je psáno,že kouření škodí zdraví | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
4. Když vidíte v médiích někoho kouřit, považujete to za propagaci kouření?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 95 | 73,08 % | 73,08 % |
ano | 29 | 22,31 % | 22,31 % |
nevím | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
5. Myslíte si, že varování na krabičkách cigaret má účinek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 100 | 76,92 % | 76,92 % |
ano | 16 | 12,31 % | 12,31 % |
nevím | 14 | 10,77 % | 10,77 % |
6. Myslíte si, že by ilustrační fotografie s následky kouření byly účinnější než písemná varování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 80 | 61,54 % | 61,54 % |
ne | 36 | 27,69 % | 27,69 % |
nevím | 14 | 10,77 % | 10,77 % |
7. Myslíte si, že vzhled krabiček má vliv na prodej cigaret?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 82 | 63,08 % | 63,08 % |
ne | 35 | 26,92 % | 26,92 % |
nevím | 13 | 10 % | 10 % |
8. Ovlivnila vás reklama při koupení cigaret?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 111 | 85,38 % | 85,38 % |
ano | 11 | 8,46 % | 8,46 % |
nevím | 8 | 6,15 % | 6,15 % |
9. Byli byste ochotni propagovat cigarety?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 88 | 67,69 % | 67,69 % |
ano | 23 | 17,69 % | 17,69 % |
nevím | 19 | 14,62 % | 14,62 % |
10. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 92 | 70,77 % | 70,77 % |
muž | 38 | 29,23 % | 29,23 % |
11. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-30 let | 81 | 62,31 % | 62,31 % |
30-40 let | 18 | 13,85 % | 13,85 % |
do 20 let | 17 | 13,08 % | 13,08 % |
40-50 let | 14 | 10,77 % | 10,77 % |
12. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední | 67 | 51,54 % | 51,54 % |
vyšší/vysokoškolské | 57 | 43,85 % | 43,85 % |
základní | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (56 %)
- facebook.com (20,2 %)
- vyplnto.cz (8,9 %)
- search.seznam.cz (4,6 %)
- google.cz (4,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.