Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Jehličková
Šetření:27. 02. 2012 - 15. 03. 2012
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):26 / 23.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentkou posledního ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych vás poprosila o vyplněný tohoto dotazníku, který slouží jako základ mé praktické části diplomové práce na téma „Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů“. Vyplnění dotazníku by vám nemělo trvat déle než 7 minut. Dotazování je zcela anonymní.

Pokud není uvedeno jinak, je možná vždy jen jedna odpověď.

Velice děkuji za Váš čas

Bc. Anna Jehličková
 

Odpovědi respondentů

1. Sledujete reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9769,78 %69,78 %  
Ihned přepínám na jiný program3525,18 %25,18 %  
Nikdy75,04 %5,04 %  

Graf

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5640,29 %40,29 %  
Nikdy5539,57 %39,57 %  
Ano2820,14 %20,14 %  

Graf

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odborník, který doporučuje produkt na základě jeho vzdělání, zkušeností5035,97 %35,97 %  
Běžný člověk, s kterým se ztotožňujete3122,3 %22,3 %  
Celebrita, známá z televizní, filmové nebo sportovní scény1611,51 %11,51 %  
nedůvěřuji reklamám42,88 %2,88 %  
Reklamám nedůvěřuji32,16 %2,16 %  
nevím21,44 %1,44 %  
nedůvěřuji21,44 %1,44 %  
nerozlišuji21,44 %1,44 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
žádné reklamě10,72 %0,72 %  
neduveruji nikomu, zaujme me ale treba "celebrita", ale ne co se tyce vyrobku a jeho potencialnimu nakupku, ale spis "kam to jako zas (ta celebrita) vlezla a kolik ji za to dali :D10,72 %0,72 %  
Nedůvěřuji reklamám.10,72 %0,72 %  
neduveruju10,72 %0,72 %  
důvěryhodná osoba a je jedno, zda je známá nebo ne10,72 %0,72 %  
Když je to např. pleťový krém, tak mě zaujme tvář modelky, která krém propaguje (nemusí být známá).10,72 %0,72 %  
je mi to jedno10,72 %0,72 %  
reklamám nevěřím, jen WOM-u10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji reklamním testimonialům10,72 %0,72 %  
vůbec10,72 %0,72 %  
Bohužel v dnešní době nevěřím v televizi nikomu10,72 %0,72 %  
JE TO JEDNO10,72 %0,72 %  
nedůvěěřuji10,72 %0,72 %  
Ani jeden, nemám ráda reklamy, kde vystupuje konkrétní osoba a něco doporučuje, je to hrozně prvoplánové a účelové.10,72 %0,72 %  
nedůvěřuju žádným reklamám10,72 %0,72 %  
nejlepší jsou reklamy bez lidí, animované apod.10,72 %0,72 %  
reklama=marketing, nelze důvěřovat10,72 %0,72 %  
reklamám nevěřím, kvalitu výrobků si prověřuji10,72 %0,72 %  
na tom nezáleží10,72 %0,72 %  
nevěřím reklamám10,72 %0,72 %  
reklamám nedůvěřuju10,72 %0,72 %  
Nehraje u mne roli, kdo v nich vystupuje.10,72 %0,72 %  
nemají na mne vliv10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji ani jednomu10,72 %0,72 %  
záleží na produktu, nikoliv osobě10,72 %0,72 %  
žádným10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji výrobkům z reklam10,72 %0,72 %  
nezáleží10,72 %0,72 %  

Graf

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Některé z nich jsou zajímavé7251,8 %51,8 %  
Je to reklama jako každá jiná4129,5 %29,5 %  
Tyto reklamy se mi protiví117,91 %7,91 %  
Tyto reklamy se mi líbí117,91 %7,91 %  
Takové reklamy mě odpuzují mnohem více než jiné, neboť si pro své účely zaprodají osobnosti, kterým bych normálně věřil více.10,72 %0,72 %  
reklama jako každá jiná + celebritka se nabalila10,72 %0,72 %  
když náhodou kousek takové reklamy zahlédnu, řeknu si, no jo, ty to máš zapotřebí, dělat reklamu! :-(10,72 %0,72 %  
nezajímají mě10,72 %0,72 %  

Graf

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důvěryhodnost3827,34 %27,34 %  
Popularita3021,58 %21,58 %  
Přesvědčivost1611,51 %11,51 %  
Životní styl117,91 %7,91 %  
Úspěšnost ve své profesi117,91 %7,91 %  
Inteligence107,19 %7,19 %  
Přítažlivost64,32 %4,32 %  
Znalost produktu64,32 %4,32 %  
Krása42,88 %2,88 %  
nic21,44 %1,44 %  
charisma, umět specifický produkt tzv. prodat10,72 %0,72 %  
že o ni vím, že má chudák málo peněz10,72 %0,72 %  
Aby působila vtipně10,72 %0,72 %  
celebrity v reklamě mě odpuzují10,72 %0,72 %  
skromnost10,72 %0,72 %  

Graf

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hraní role v reklamě6345,32 %45,32 %  
Svědectví (doporučení produktu)3726,62 %26,62 %  
Poskytnutí jména (dát souhlas k uvedení jména ve spojení s daným výrobkem)2719,42 %19,42 %  
žádný21,44 %1,44 %  
nic10,72 %0,72 %  
pokud možno žádné10,72 %0,72 %  
JE TO JEDNO10,72 %0,72 %  
tromf běžného člověka nad profíkem díky produktu10,72 %0,72 %  
celebrita v reklamě - trapné, ubohé..... 10,72 %0,72 %  
záleží jak kdy, jak na co10,72 %0,72 %  
neřeším10,72 %0,72 %  
nelze jednoznačně určit10,72 %0,72 %  
nezúčastnit se10,72 %0,72 %  
nezapojovat se10,72 %0,72 %  

Graf

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9266,19 %66,19 %  
Odborník2316,55 %16,55 %  
Celebrita107,19 %7,19 %  
nikdo42,88 %2,88 %  
neviem, pivo pijem zriedkavo10,72 %0,72 %  
Sládek nebo hostinský.10,72 %0,72 %  
znázorněná chuť a kvalita piva10,72 %0,72 %  
nesleduji10,72 %0,72 %  
U tohoto produktu nikterak nezkoumám důvěryhodnost, spíš originalitu reklamy, ale i tak si vždy dám to pivo, na které mám chuť a které v té dané hospodě točí (za rozumnou cenu)10,72 %0,72 %  
Zvířata10,72 %0,72 %  
japonský mistr10,72 %0,72 %  
reklamy na pivo, jakožto na další produkty, mě vůbec nezajímají......10,72 %0,72 %  
je mi to jedno, pivo nepiju10,72 %0,72 %  
sládek10,72 %0,72 %  

Graf

8. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Muži ve středním věku, kteří popíjejí pivo se svými přáteli v hospodě2.462.953
Muži ve středním věku, úspěšní, kteří sedí v pohodlném křesle ve své velké kanceláři3.641.943
Mladí lidé, kteří popíjejí pivo na večírku, pláži...2.4961.818
Mladá krásná žena, představující ideál ženské krásy4.2661.994
Žena ve středním věku v domácnosti4.7841.91
Odborník, který doporučí pivo pro jeho kvalitní zpracování a suroviny3.3532.516

Graf

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu9467,63 %67,63 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít1611,51 %11,51 %  
Nesnáším ho85,76 %5,76 %  
Neznám ho32,16 %2,16 %  
tradiční značka10,72 %0,72 %  
pivo mi nechutna10,72 %0,72 %  
Chutí mi, pijem ho občas10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
mám ho ráda10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
nejlepší, ale povětšinou drahé, nicméně se vyplatí10,72 %0,72 %  
nestotožňuji si ho s nejlepším pivem na ČR trhu, za které se pasuje10,72 %0,72 %  
upřednostňuji10,72 %0,72 %  
Kvalitu10,72 %0,72 %  
Pivo nepiju10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
dobrá reprezentace naší země ve světě, národní klenot10,72 %0,72 %  
podprůměrné pivo za nadprůměrnou cenu10,72 %0,72 %  
Dříve jsem ho vyhledávál, nyní jsem v něj ztratil důvěru.10,72 %0,72 %  
rodinné stříbro10,72 %0,72 %  
dám si ho ráda10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk6848,92 %48,92 %  
Odborník3525,18 %25,18 %  
Celebrita1913,67 %13,67 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
je mi to jedno :) 10,72 %0,72 %  
důvěryhodná osoba10,72 %0,72 %  
nepamatuji si lidi, ale slogany, nikdo by tam neměl vystupovat10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
nesleduji, nevím10,72 %0,72 %  
Je jedno kdo, hlavně, ať je to originální a vtipné10,72 %0,72 %  
Zvíře10,72 %0,72 %  
manažer10,72 %0,72 %  
je mi úplně fuk, kdo tam bude vystupovat.......10,72 %0,72 %  
Bez reklamy10,72 %0,72 %  
Od každého něco.10,72 %0,72 %  
je mi to fuk10,72 %0,72 %  
pes10,72 %0,72 %  
je mi to upřímně jedno10,72 %0,72 %  
nějaký jihoafrický ekonom10,72 %0,72 %  

Graf

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.3060.865
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.6120.523
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.2650.848
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.4690.698
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.7760.337
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.6940.457
Intelektuální vs. Pudováalternativní-0.3470.757
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.4690.657
Štíhlá vs. Silnáalternativní-0.2650.807
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.6530.471
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.8160.232
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.2450.838

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu7856,12 %56,12 %  
Neznám ho2820,14 %20,14 %  
Nesnáším ho1712,23 %12,23 %  
nic21,44 %1,44 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít21,44 %1,44 %  
nepila jsem10,72 %0,72 %  
viz minula odpoved10,72 %0,72 %  
Krušovice 12° je na mém osobním žebříčku někde na 4. místě (z cca 20). Představuje vítaný ekvivalent k Radegastu (hořkostí), Svijanům (celkovou pitelností) a Staropramenu (cenovou dostupností).10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
Dobré pivo10,72 %0,72 %  
Skvělé10,72 %0,72 %  
velmi chutné pivo vysoké kvality za nižší cenu, než které je hodné10,72 %0,72 %  
super kvalita, ale nevyhledávám jej, preferuju jiné10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
mám ho prostě ráda, máte dost nedostatečnou nabídku možností10,72 %0,72 %  
obec Krušovice10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9669,06 %69,06 %  
Odborník2014,39 %14,39 %  
Celebrita85,76 %5,76 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
důvěryhodný člověk10,72 %0,72 %  
nechutná mi, nikdo by mě nepřesvědčil10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
opět, reklamu nesleduji, takže ani netuším, kdo by měl vystupovat10,72 %0,72 %  
viz předchozí odpověď10,72 %0,72 %  
Zvíře10,72 %0,72 %  
labužník10,72 %0,72 %  
pro mě za mě ať si tam vystupuje kdo chce......10,72 %0,72 %  
Není to jedno?10,72 %0,72 %  
je mi to jedno10,72 %0,72 %  
je mi to opět úplně jedno10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
hlavní chemik s ekonomem10,72 %0,72 %  

Graf

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.1110.932
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.50.694
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.3330.833
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.1670.917
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.50.694
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.4720.694
Intelektuální vs. Pudováalternativní0.1670.861
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.1670.861
Štíhlá vs. Silnáalternativní-0.0280.86
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.4170.743
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.6110.515
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.1390.897

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu8863,31 %63,31 %  
Neznám ho1812,95 %12,95 %  
Nesnáším ho1410,07 %10,07 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít53,6 %3,6 %  
nic21,44 %1,44 %  
Dávám mu přednost přede jinými značkami10,72 %0,72 %  
viz10,72 %0,72 %  
3. pivo mého osobního žebříčku, lacinější pivo s vyšším obsahem alkoholu za dobrou cenu (lahvové).10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
Dobré pivo10,72 %0,72 %  
Nic moc10,72 %0,72 %  
dá se10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
rodinné stříbro10,72 %0,72 %  
chutná mi nejvíc ze všech piv10,72 %0,72 %  
nepiji ho10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9769,78 %69,78 %  
Odborník1510,79 %10,79 %  
Celebrita139,35 %9,35 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
důvěryhodná osoba10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
stejná odpověď10,72 %0,72 %  
neměly by být na něj reklamy, je to hnus10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
Nemělo by mít reklamu10,72 %0,72 %  
pražský pepík10,72 %0,72 %  
božíčku, to je pořád dokola, mě je to šumák, kdo v reklamě šaškuje.......10,72 %0,72 %  
Není to jedno?10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
who cares?10,72 %0,72 %  
ekonom10,72 %0,72 %  

Graf

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.4850.735
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.4850.735
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.4240.79
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.3940.784
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.4240.79
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.5450.672
Intelektuální vs. Pudováalternativní0.3030.878
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.2120.894
Štíhlá vs. Silnáalternativní00.97
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.4850.735
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.4550.733
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.0910.931

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka5640,29 %40,29 %  
Bar2618,71 %18,71 %  
Rekreační chata1510,79 %10,79 %  
Party107,19 %7,19 %  
Uprostřed přírody96,47 %6,47 %  
Koncert85,76 %5,76 %  
Hory64,32 %4,32 %  
Pláž42,88 %2,88 %  
pivovar10,72 %0,72 %  
Prostředí pivovaru10,72 %0,72 %  
Plzeň - město10,72 %0,72 %  
domácnost10,72 %0,72 %  
banka10,72 %0,72 %  

Graf

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka6345,32 %45,32 %  
Party1510,79 %10,79 %  
Uprostřed přírody1410,07 %10,07 %  
Koncert139,35 %9,35 %  
Rekreační chata117,91 %7,91 %  
Bar85,76 %5,76 %  
Pláž53,6 %3,6 %  
Hory42,88 %2,88 %  
pivovar10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
Restaurace 4. cenové kategorie10,72 %0,72 %  
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
chemický závod10,72 %0,72 %  

Graf

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka6345,32 %45,32 %  
Rekreační chata2417,27 %17,27 %  
Bar1510,79 %10,79 %  
Uprostřed přírody128,63 %8,63 %  
Hory96,47 %6,47 %  
Party53,6 %3,6 %  
Koncert42,88 %2,88 %  
pivovar21,44 %1,44 %  
Pláž21,44 %1,44 %  
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
logopedická ordinace10,72 %0,72 %  

Graf

21. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 25 let11381,29 %81,29 %  
26 - 35 let1510,79 %10,79 %  
36 - 49 let64,32 %4,32 %  
50 - 65 let42,88 %2,88 %  
Více než 65 let10,72 %0,72 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7453,24 %53,24 %  
Vysokoškolské5841,73 %41,73 %  
Základní42,88 %2,88 %  
Středoškolské bez maturity32,16 %2,16 %  

Graf

23. Kraj

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3525,18 %25,18 %  
Středočeský1913,67 %13,67 %  
Královehradecký139,35 %9,35 %  
Pardubický85,76 %5,76 %  
Jihočeský85,76 %5,76 %  
Jihomoravský85,76 %5,76 %  
Moravskoslezský75,04 %5,04 %  
Zlínský75,04 %5,04 %  
Vysočina64,32 %4,32 %  
olomoucký64,32 %4,32 %  
ostatní odpovědi Ústecký
Plzeňský
liberecký
hl.m.Praha
Hlavní město Praha
Hradec Králové
Slezský
stredocesky
Středočeský (Praha)
Karlovarský
Zlín
Jihimoravský
slovenska republika
JM
středoškolský
2215,83 %15,83 % 

Graf

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
- 50 0007251,8 %51,8 %  
1 000 000 - 3928,06 %28,06 %  
50 000 - 150 0001913,67 %13,67 %  
500 000 - 1 000 00053,6 %3,6 %  
150 000 - 500 00042,88 %2,88 %  

Graf

25. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10776,98 %76,98 %  
Pracující1913,67 %13,67 %  
pracující student42,88 %2,88 %  
Důchodce32,16 %2,16 %  
mateřská dovolená21,44 %1,44 %  
rentiér10,72 %0,72 %  
student a pracující zároveň10,72 %0,72 %  
Rodičovská dovolená10,72 %0,72 %  
pracujuci student10,72 %0,72 %  

Graf

26. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11179,86 %79,86 %  
Muž2820,14 %20,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

  • odpověď 1 000 000 - :
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 23. Kraj

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete reklamu v televizi?

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

21. Věk:

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Kraj

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

25. Povolání:

26. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete reklamu v televizi?

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

21. Věk:

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Kraj

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

25. Povolání:

26. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jehličková, A.Celebrity v reklamě na vybrané značky piva (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-na-vybrane-znacky-pi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.