Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Jehličková
Šetření:27. 02. 2012 - 15. 03. 2012
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):26 / 23.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentkou posledního ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych vás poprosila o vyplněný tohoto dotazníku, který slouží jako základ mé praktické části diplomové práce na téma „Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů“. Vyplnění dotazníku by vám nemělo trvat déle než 7 minut. Dotazování je zcela anonymní.

Pokud není uvedeno jinak, je možná vždy jen jedna odpověď.

Velice děkuji za Váš čas

Bc. Anna Jehličková
 

Odpovědi respondentů

1. Sledujete reklamu v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9769,78 %69,78 %  
Ihned přepínám na jiný program3525,18 %25,18 %  
Nikdy75,04 %5,04 %  

Graf

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5640,29 %40,29 %  
Nikdy5539,57 %39,57 %  
Ano2820,14 %20,14 %  

Graf

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odborník, který doporučuje produkt na základě jeho vzdělání, zkušeností5035,97 %35,97 %  
Běžný člověk, s kterým se ztotožňujete3122,3 %22,3 %  
Celebrita, známá z televizní, filmové nebo sportovní scény1611,51 %11,51 %  
nedůvěřuji reklamám42,88 %2,88 %  
Reklamám nedůvěřuji32,16 %2,16 %  
nevím21,44 %1,44 %  
nedůvěřuji21,44 %1,44 %  
nerozlišuji21,44 %1,44 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
žádné reklamě10,72 %0,72 %  
neduveruji nikomu, zaujme me ale treba "celebrita", ale ne co se tyce vyrobku a jeho potencialnimu nakupku, ale spis "kam to jako zas (ta celebrita) vlezla a kolik ji za to dali :D10,72 %0,72 %  
Nedůvěřuji reklamám.10,72 %0,72 %  
neduveruju10,72 %0,72 %  
důvěryhodná osoba a je jedno, zda je známá nebo ne10,72 %0,72 %  
Když je to např. pleťový krém, tak mě zaujme tvář modelky, která krém propaguje (nemusí být známá).10,72 %0,72 %  
je mi to jedno10,72 %0,72 %  
reklamám nevěřím, jen WOM-u10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji reklamním testimonialům10,72 %0,72 %  
vůbec10,72 %0,72 %  
Bohužel v dnešní době nevěřím v televizi nikomu10,72 %0,72 %  
JE TO JEDNO10,72 %0,72 %  
nedůvěěřuji10,72 %0,72 %  
Ani jeden, nemám ráda reklamy, kde vystupuje konkrétní osoba a něco doporučuje, je to hrozně prvoplánové a účelové.10,72 %0,72 %  
nedůvěřuju žádným reklamám10,72 %0,72 %  
nejlepší jsou reklamy bez lidí, animované apod.10,72 %0,72 %  
reklama=marketing, nelze důvěřovat10,72 %0,72 %  
reklamám nevěřím, kvalitu výrobků si prověřuji10,72 %0,72 %  
na tom nezáleží10,72 %0,72 %  
nevěřím reklamám10,72 %0,72 %  
reklamám nedůvěřuju10,72 %0,72 %  
Nehraje u mne roli, kdo v nich vystupuje.10,72 %0,72 %  
nemají na mne vliv10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji ani jednomu10,72 %0,72 %  
záleží na produktu, nikoliv osobě10,72 %0,72 %  
žádným10,72 %0,72 %  
nedůvěřuji výrobkům z reklam10,72 %0,72 %  
nezáleží10,72 %0,72 %  

Graf

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Některé z nich jsou zajímavé7251,8 %51,8 %  
Je to reklama jako každá jiná4129,5 %29,5 %  
Tyto reklamy se mi protiví117,91 %7,91 %  
Tyto reklamy se mi líbí117,91 %7,91 %  
Takové reklamy mě odpuzují mnohem více než jiné, neboť si pro své účely zaprodají osobnosti, kterým bych normálně věřil více.10,72 %0,72 %  
reklama jako každá jiná + celebritka se nabalila10,72 %0,72 %  
když náhodou kousek takové reklamy zahlédnu, řeknu si, no jo, ty to máš zapotřebí, dělat reklamu! :-(10,72 %0,72 %  
nezajímají mě10,72 %0,72 %  

Graf

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důvěryhodnost3827,34 %27,34 %  
Popularita3021,58 %21,58 %  
Přesvědčivost1611,51 %11,51 %  
Životní styl117,91 %7,91 %  
Úspěšnost ve své profesi117,91 %7,91 %  
Inteligence107,19 %7,19 %  
Přítažlivost64,32 %4,32 %  
Znalost produktu64,32 %4,32 %  
Krása42,88 %2,88 %  
nic21,44 %1,44 %  
charisma, umět specifický produkt tzv. prodat10,72 %0,72 %  
že o ni vím, že má chudák málo peněz10,72 %0,72 %  
Aby působila vtipně10,72 %0,72 %  
celebrity v reklamě mě odpuzují10,72 %0,72 %  
skromnost10,72 %0,72 %  

Graf

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hraní role v reklamě6345,32 %45,32 %  
Svědectví (doporučení produktu)3726,62 %26,62 %  
Poskytnutí jména (dát souhlas k uvedení jména ve spojení s daným výrobkem)2719,42 %19,42 %  
žádný21,44 %1,44 %  
nic10,72 %0,72 %  
pokud možno žádné10,72 %0,72 %  
JE TO JEDNO10,72 %0,72 %  
tromf běžného člověka nad profíkem díky produktu10,72 %0,72 %  
celebrita v reklamě - trapné, ubohé..... 10,72 %0,72 %  
záleží jak kdy, jak na co10,72 %0,72 %  
neřeším10,72 %0,72 %  
nelze jednoznačně určit10,72 %0,72 %  
nezúčastnit se10,72 %0,72 %  
nezapojovat se10,72 %0,72 %  

Graf

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9266,19 %66,19 %  
Odborník2316,55 %16,55 %  
Celebrita107,19 %7,19 %  
nikdo42,88 %2,88 %  
neviem, pivo pijem zriedkavo10,72 %0,72 %  
Sládek nebo hostinský.10,72 %0,72 %  
znázorněná chuť a kvalita piva10,72 %0,72 %  
nesleduji10,72 %0,72 %  
U tohoto produktu nikterak nezkoumám důvěryhodnost, spíš originalitu reklamy, ale i tak si vždy dám to pivo, na které mám chuť a které v té dané hospodě točí (za rozumnou cenu)10,72 %0,72 %  
Zvířata10,72 %0,72 %  
japonský mistr10,72 %0,72 %  
reklamy na pivo, jakožto na další produkty, mě vůbec nezajímají......10,72 %0,72 %  
je mi to jedno, pivo nepiju10,72 %0,72 %  
sládek10,72 %0,72 %  

Graf

8. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Muži ve středním věku, kteří popíjejí pivo se svými přáteli v hospodě2.462.953
Muži ve středním věku, úspěšní, kteří sedí v pohodlném křesle ve své velké kanceláři3.641.943
Mladí lidé, kteří popíjejí pivo na večírku, pláži...2.4961.818
Mladá krásná žena, představující ideál ženské krásy4.2661.994
Žena ve středním věku v domácnosti4.7841.91
Odborník, který doporučí pivo pro jeho kvalitní zpracování a suroviny3.3532.516

Graf

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu9467,63 %67,63 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít1611,51 %11,51 %  
Nesnáším ho85,76 %5,76 %  
Neznám ho32,16 %2,16 %  
tradiční značka10,72 %0,72 %  
pivo mi nechutna10,72 %0,72 %  
Chutí mi, pijem ho občas10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
mám ho ráda10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
nejlepší, ale povětšinou drahé, nicméně se vyplatí10,72 %0,72 %  
nestotožňuji si ho s nejlepším pivem na ČR trhu, za které se pasuje10,72 %0,72 %  
upřednostňuji10,72 %0,72 %  
Kvalitu10,72 %0,72 %  
Pivo nepiju10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
dobrá reprezentace naší země ve světě, národní klenot10,72 %0,72 %  
podprůměrné pivo za nadprůměrnou cenu10,72 %0,72 %  
Dříve jsem ho vyhledávál, nyní jsem v něj ztratil důvěru.10,72 %0,72 %  
rodinné stříbro10,72 %0,72 %  
dám si ho ráda10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk6848,92 %48,92 %  
Odborník3525,18 %25,18 %  
Celebrita1913,67 %13,67 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
je mi to jedno :) 10,72 %0,72 %  
důvěryhodná osoba10,72 %0,72 %  
nepamatuji si lidi, ale slogany, nikdo by tam neměl vystupovat10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
nesleduji, nevím10,72 %0,72 %  
Je jedno kdo, hlavně, ať je to originální a vtipné10,72 %0,72 %  
Zvíře10,72 %0,72 %  
manažer10,72 %0,72 %  
je mi úplně fuk, kdo tam bude vystupovat.......10,72 %0,72 %  
Bez reklamy10,72 %0,72 %  
Od každého něco.10,72 %0,72 %  
je mi to fuk10,72 %0,72 %  
pes10,72 %0,72 %  
je mi to upřímně jedno10,72 %0,72 %  
nějaký jihoafrický ekonom10,72 %0,72 %  

Graf

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.3060.865
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.6120.523
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.2650.848
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.4690.698
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.7760.337
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.6940.457
Intelektuální vs. Pudováalternativní-0.3470.757
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.4690.657
Štíhlá vs. Silnáalternativní-0.2650.807
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.6530.471
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.8160.232
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.2450.838

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu7856,12 %56,12 %  
Neznám ho2820,14 %20,14 %  
Nesnáším ho1712,23 %12,23 %  
nic21,44 %1,44 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít21,44 %1,44 %  
nepila jsem10,72 %0,72 %  
viz minula odpoved10,72 %0,72 %  
Krušovice 12° je na mém osobním žebříčku někde na 4. místě (z cca 20). Představuje vítaný ekvivalent k Radegastu (hořkostí), Svijanům (celkovou pitelností) a Staropramenu (cenovou dostupností).10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
Dobré pivo10,72 %0,72 %  
Skvělé10,72 %0,72 %  
velmi chutné pivo vysoké kvality za nižší cenu, než které je hodné10,72 %0,72 %  
super kvalita, ale nevyhledávám jej, preferuju jiné10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
mám ho prostě ráda, máte dost nedostatečnou nabídku možností10,72 %0,72 %  
obec Krušovice10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9669,06 %69,06 %  
Odborník2014,39 %14,39 %  
Celebrita85,76 %5,76 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
důvěryhodný člověk10,72 %0,72 %  
nechutná mi, nikdo by mě nepřesvědčil10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
opět, reklamu nesleduji, takže ani netuším, kdo by měl vystupovat10,72 %0,72 %  
viz předchozí odpověď10,72 %0,72 %  
Zvíře10,72 %0,72 %  
labužník10,72 %0,72 %  
pro mě za mě ať si tam vystupuje kdo chce......10,72 %0,72 %  
Není to jedno?10,72 %0,72 %  
je mi to jedno10,72 %0,72 %  
je mi to opět úplně jedno10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
hlavní chemik s ekonomem10,72 %0,72 %  

Graf

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.1110.932
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.50.694
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.3330.833
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.1670.917
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.50.694
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.4720.694
Intelektuální vs. Pudováalternativní0.1670.861
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.1670.861
Štíhlá vs. Silnáalternativní-0.0280.86
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.4170.743
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.6110.515
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.1390.897

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu8863,31 %63,31 %  
Neznám ho1812,95 %12,95 %  
Nesnáším ho1410,07 %10,07 %  
Miluji ho, nemůžu bez něj žít53,6 %3,6 %  
nic21,44 %1,44 %  
Dávám mu přednost přede jinými značkami10,72 %0,72 %  
viz10,72 %0,72 %  
3. pivo mého osobního žebříčku, lacinější pivo s vyšším obsahem alkoholu za dobrou cenu (lahvové).10,72 %0,72 %  
nepiju pivo10,72 %0,72 %  
Dobré pivo10,72 %0,72 %  
Nic moc10,72 %0,72 %  
dá se10,72 %0,72 %  
znám, ale nepiju10,72 %0,72 %  
rodinné stříbro10,72 %0,72 %  
chutná mi nejvíc ze všech piv10,72 %0,72 %  
nepiji ho10,72 %0,72 %  
pivo nepiji10,72 %0,72 %  

Graf

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžný člověk9769,78 %69,78 %  
Odborník1510,79 %10,79 %  
Celebrita139,35 %9,35 %  
je mi to jedno21,44 %1,44 %  
důvěryhodná osoba10,72 %0,72 %  
nikdo10,72 %0,72 %  
stejná odpověď10,72 %0,72 %  
neměly by být na něj reklamy, je to hnus10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
Nemělo by mít reklamu10,72 %0,72 %  
pražský pepík10,72 %0,72 %  
božíčku, to je pořád dokola, mě je to šumák, kdo v reklamě šaškuje.......10,72 %0,72 %  
Není to jedno?10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
who cares?10,72 %0,72 %  
ekonom10,72 %0,72 %  

Graf

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Jemná vs. Drsnáalternativní0.4850.735
Dominantní vs. Poddajnáalternativní-0.4850.735
"Srandista" vs. Seriózníalternativní-0.4240.79
Citlivá vs. "Ranař"alternativní0.3940.784
Zkušená vs. Nevinnáalternativní-0.4240.79
Přátelská vs. Arogantníalternativní-0.5450.672
Intelektuální vs. Pudováalternativní0.3030.878
"Playboy" vs. Romantikalternativní-0.2120.894
Štíhlá vs. Silnáalternativní00.97
"Mátoha" vs. Svalnatáalternativní0.4850.735
Charismatická vs. Nevýraznáalternativní-0.4550.733
Metrosexuální vs. Nedbaláalternativní0.0910.931

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka5640,29 %40,29 %  
Bar2618,71 %18,71 %  
Rekreační chata1510,79 %10,79 %  
Party107,19 %7,19 %  
Uprostřed přírody96,47 %6,47 %  
Koncert85,76 %5,76 %  
Hory64,32 %4,32 %  
Pláž42,88 %2,88 %  
pivovar10,72 %0,72 %  
Prostředí pivovaru10,72 %0,72 %  
Plzeň - město10,72 %0,72 %  
domácnost10,72 %0,72 %  
banka10,72 %0,72 %  

Graf

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka6345,32 %45,32 %  
Party1510,79 %10,79 %  
Uprostřed přírody1410,07 %10,07 %  
Koncert139,35 %9,35 %  
Rekreační chata117,91 %7,91 %  
Bar85,76 %5,76 %  
Pláž53,6 %3,6 %  
Hory42,88 %2,88 %  
pivovar10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
Restaurace 4. cenové kategorie10,72 %0,72 %  
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
chemický závod10,72 %0,72 %  

Graf

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospůdka6345,32 %45,32 %  
Rekreační chata2417,27 %17,27 %  
Bar1510,79 %10,79 %  
Uprostřed přírody128,63 %8,63 %  
Hory96,47 %6,47 %  
Party53,6 %3,6 %  
Koncert42,88 %2,88 %  
pivovar21,44 %1,44 %  
Pláž21,44 %1,44 %  
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....10,72 %0,72 %  
nevím10,72 %0,72 %  
logopedická ordinace10,72 %0,72 %  

Graf

21. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 25 let11381,29 %81,29 %  
26 - 35 let1510,79 %10,79 %  
36 - 49 let64,32 %4,32 %  
50 - 65 let42,88 %2,88 %  
Více než 65 let10,72 %0,72 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7453,24 %53,24 %  
Vysokoškolské5841,73 %41,73 %  
Základní42,88 %2,88 %  
Středoškolské bez maturity32,16 %2,16 %  

Graf

23. Kraj

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3525,18 %25,18 %  
Středočeský1913,67 %13,67 %  
Královehradecký139,35 %9,35 %  
Pardubický85,76 %5,76 %  
Jihočeský85,76 %5,76 %  
Jihomoravský85,76 %5,76 %  
Moravskoslezský75,04 %5,04 %  
Zlínský75,04 %5,04 %  
Vysočina64,32 %4,32 %  
olomoucký64,32 %4,32 %  
ostatní odpovědi Ústecký
Plzeňský
liberecký
hl.m.Praha
Hlavní město Praha
Hradec Králové
Slezský
stredocesky
Středočeský (Praha)
Karlovarský
Zlín
Jihimoravský
slovenska republika
JM
středoškolský
2215,83 %15,83 % 

Graf

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
- 50 0007251,8 %51,8 %  
1 000 000 - 3928,06 %28,06 %  
50 000 - 150 0001913,67 %13,67 %  
500 000 - 1 000 00053,6 %3,6 %  
150 000 - 500 00042,88 %2,88 %  

Graf

25. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10776,98 %76,98 %  
Pracující1913,67 %13,67 %  
pracující student42,88 %2,88 %  
Důchodce32,16 %2,16 %  
mateřská dovolená21,44 %1,44 %  
rentiér10,72 %0,72 %  
student a pracující zároveň10,72 %0,72 %  
Rodičovská dovolená10,72 %0,72 %  
pracujuci student10,72 %0,72 %  

Graf

26. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11179,86 %79,86 %  
Muž2820,14 %20,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

  • odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
  • odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

  • odpověď 1 000 000 - :
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 23. Kraj

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete reklamu v televizi?

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

21. Věk:

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Kraj

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

25. Povolání:

26. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete reklamu v televizi?

2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?

3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:

4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?

5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?

6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?

7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:

9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?

10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:

11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)

13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:

14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)

16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:

17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)

18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?

19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?

20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?

21. Věk:

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

23. Kraj

24. Velikost města, ve kterém bydlíte:

25. Povolání:

26. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jehličková, A.Celebrity v reklamě na vybrané značky piva (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-na-vybrane-znacky-pi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.