Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsem studentkou posledního ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych vás poprosila o vyplněný tohoto dotazníku, který slouží jako základ mé praktické části diplomové práce na téma „Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů“. Vyplnění dotazníku by vám nemělo trvat déle než 7 minut. Dotazování je zcela anonymní.
Pokud není uvedeno jinak, je možná vždy jen jedna odpověď.
Velice děkuji za Váš čas
Bc. Anna Jehličková
Odpovědi respondentů
1. Sledujete reklamu v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
97
69,78 %
69,78 %
Ihned přepínám na jiný program
35
25,18 %
25,18 %
Nikdy
7
5,04 %
5,04 %
2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
56
40,29 %
40,29 %
Nikdy
55
39,57 %
39,57 %
Ano
28
20,14 %
20,14 %
3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Odborník, který doporučuje produkt na základě jeho vzdělání, zkušeností
50
35,97 %
35,97 %
Běžný člověk, s kterým se ztotožňujete
31
22,3 %
22,3 %
Celebrita, známá z televizní, filmové nebo sportovní scény
16
11,51 %
11,51 %
nedůvěřuji reklamám
4
2,88 %
2,88 %
Reklamám nedůvěřuji
3
2,16 %
2,16 %
nevím
2
1,44 %
1,44 %
nedůvěřuji
2
1,44 %
1,44 %
nerozlišuji
2
1,44 %
1,44 %
nikdo
1
0,72 %
0,72 %
žádné reklamě
1
0,72 %
0,72 %
neduveruji nikomu, zaujme me ale treba "celebrita", ale ne co se tyce vyrobku a jeho potencialnimu nakupku, ale spis "kam to jako zas (ta celebrita) vlezla a kolik ji za to dali :D
1
0,72 %
0,72 %
Nedůvěřuji reklamám.
1
0,72 %
0,72 %
neduveruju
1
0,72 %
0,72 %
důvěryhodná osoba a je jedno, zda je známá nebo ne
1
0,72 %
0,72 %
Když je to např. pleťový krém, tak mě zaujme tvář modelky, která krém propaguje (nemusí být známá).
1
0,72 %
0,72 %
je mi to jedno
1
0,72 %
0,72 %
reklamám nevěřím, jen WOM-u
1
0,72 %
0,72 %
nedůvěřuji reklamním testimonialům
1
0,72 %
0,72 %
vůbec
1
0,72 %
0,72 %
Bohužel v dnešní době nevěřím v televizi nikomu
1
0,72 %
0,72 %
JE TO JEDNO
1
0,72 %
0,72 %
nedůvěěřuji
1
0,72 %
0,72 %
Ani jeden, nemám ráda reklamy, kde vystupuje konkrétní osoba a něco doporučuje, je to hrozně prvoplánové a účelové.
1
0,72 %
0,72 %
nedůvěřuju žádným reklamám
1
0,72 %
0,72 %
nejlepší jsou reklamy bez lidí, animované apod.
1
0,72 %
0,72 %
reklama=marketing, nelze důvěřovat
1
0,72 %
0,72 %
reklamám nevěřím, kvalitu výrobků si prověřuji
1
0,72 %
0,72 %
na tom nezáleží
1
0,72 %
0,72 %
nevěřím reklamám
1
0,72 %
0,72 %
reklamám nedůvěřuju
1
0,72 %
0,72 %
Nehraje u mne roli, kdo v nich vystupuje.
1
0,72 %
0,72 %
nemají na mne vliv
1
0,72 %
0,72 %
nedůvěřuji ani jednomu
1
0,72 %
0,72 %
záleží na produktu, nikoliv osobě
1
0,72 %
0,72 %
žádným
1
0,72 %
0,72 %
nedůvěřuji výrobkům z reklam
1
0,72 %
0,72 %
nezáleží
1
0,72 %
0,72 %
4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Některé z nich jsou zajímavé
72
51,8 %
51,8 %
Je to reklama jako každá jiná
41
29,5 %
29,5 %
Tyto reklamy se mi protiví
11
7,91 %
7,91 %
Tyto reklamy se mi líbí
11
7,91 %
7,91 %
Takové reklamy mě odpuzují mnohem více než jiné, neboť si pro své účely zaprodají osobnosti, kterým bych normálně věřil více.
1
0,72 %
0,72 %
reklama jako každá jiná + celebritka se nabalila
1
0,72 %
0,72 %
když náhodou kousek takové reklamy zahlédnu, řeknu si, no jo, ty to máš zapotřebí, dělat reklamu! :-(
1
0,72 %
0,72 %
nezajímají mě
1
0,72 %
0,72 %
5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Důvěryhodnost
38
27,34 %
27,34 %
Popularita
30
21,58 %
21,58 %
Přesvědčivost
16
11,51 %
11,51 %
Životní styl
11
7,91 %
7,91 %
Úspěšnost ve své profesi
11
7,91 %
7,91 %
Inteligence
10
7,19 %
7,19 %
Přítažlivost
6
4,32 %
4,32 %
Znalost produktu
6
4,32 %
4,32 %
Krása
4
2,88 %
2,88 %
nic
2
1,44 %
1,44 %
charisma, umět specifický produkt tzv. prodat
1
0,72 %
0,72 %
že o ni vím, že má chudák málo peněz
1
0,72 %
0,72 %
Aby působila vtipně
1
0,72 %
0,72 %
celebrity v reklamě mě odpuzují
1
0,72 %
0,72 %
skromnost
1
0,72 %
0,72 %
6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hraní role v reklamě
63
45,32 %
45,32 %
Svědectví (doporučení produktu)
37
26,62 %
26,62 %
Poskytnutí jména (dát souhlas k uvedení jména ve spojení s daným výrobkem)
27
19,42 %
19,42 %
žádný
2
1,44 %
1,44 %
nic
1
0,72 %
0,72 %
pokud možno žádné
1
0,72 %
0,72 %
JE TO JEDNO
1
0,72 %
0,72 %
tromf běžného člověka nad profíkem díky produktu
1
0,72 %
0,72 %
celebrita v reklamě - trapné, ubohé.....
1
0,72 %
0,72 %
záleží jak kdy, jak na co
1
0,72 %
0,72 %
neřeším
1
0,72 %
0,72 %
nelze jednoznačně určit
1
0,72 %
0,72 %
nezúčastnit se
1
0,72 %
0,72 %
nezapojovat se
1
0,72 %
0,72 %
7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Běžný člověk
92
66,19 %
66,19 %
Odborník
23
16,55 %
16,55 %
Celebrita
10
7,19 %
7,19 %
nikdo
4
2,88 %
2,88 %
neviem, pivo pijem zriedkavo
1
0,72 %
0,72 %
Sládek nebo hostinský.
1
0,72 %
0,72 %
znázorněná chuť a kvalita piva
1
0,72 %
0,72 %
nesleduji
1
0,72 %
0,72 %
U tohoto produktu nikterak nezkoumám důvěryhodnost, spíš originalitu reklamy, ale i tak si vždy dám to pivo, na které mám chuť a které v té dané hospodě točí (za rozumnou cenu)
1
0,72 %
0,72 %
Zvířata
1
0,72 %
0,72 %
japonský mistr
1
0,72 %
0,72 %
reklamy na pivo, jakožto na další produkty, mě vůbec nezajímají......
1
0,72 %
0,72 %
je mi to jedno, pivo nepiju
1
0,72 %
0,72 %
sládek
1
0,72 %
0,72 %
8. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Muži ve středním věku, kteří popíjejí pivo se svými přáteli v hospodě
2.46
2.953
Muži ve středním věku, úspěšní, kteří sedí v pohodlném křesle ve své velké kanceláři
3.64
1.943
Mladí lidé, kteří popíjejí pivo na večírku, pláži...
2.496
1.818
Mladá krásná žena, představující ideál ženské krásy
4.266
1.994
Žena ve středním věku v domácnosti
4.784
1.91
Odborník, který doporučí pivo pro jeho kvalitní zpracování a suroviny
3.353
2.516
9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu
94
67,63 %
67,63 %
Miluji ho, nemůžu bez něj žít
16
11,51 %
11,51 %
Nesnáším ho
8
5,76 %
5,76 %
Neznám ho
3
2,16 %
2,16 %
tradiční značka
1
0,72 %
0,72 %
pivo mi nechutna
1
0,72 %
0,72 %
Chutí mi, pijem ho občas
1
0,72 %
0,72 %
nepiju pivo
1
0,72 %
0,72 %
mám ho ráda
1
0,72 %
0,72 %
nic
1
0,72 %
0,72 %
nejlepší, ale povětšinou drahé, nicméně se vyplatí
1
0,72 %
0,72 %
nestotožňuji si ho s nejlepším pivem na ČR trhu, za které se pasuje
1
0,72 %
0,72 %
upřednostňuji
1
0,72 %
0,72 %
Kvalitu
1
0,72 %
0,72 %
Pivo nepiju
1
0,72 %
0,72 %
znám, ale nepiju
1
0,72 %
0,72 %
dobrá reprezentace naší země ve světě, národní klenot
1
0,72 %
0,72 %
podprůměrné pivo za nadprůměrnou cenu
1
0,72 %
0,72 %
Dříve jsem ho vyhledávál, nyní jsem v něj ztratil důvěru.
1
0,72 %
0,72 %
rodinné stříbro
1
0,72 %
0,72 %
dám si ho ráda
1
0,72 %
0,72 %
pivo nepiji
1
0,72 %
0,72 %
10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Běžný člověk
68
48,92 %
48,92 %
Odborník
35
25,18 %
25,18 %
Celebrita
19
13,67 %
13,67 %
je mi to jedno
2
1,44 %
1,44 %
je mi to jedno :)
1
0,72 %
0,72 %
důvěryhodná osoba
1
0,72 %
0,72 %
nepamatuji si lidi, ale slogany, nikdo by tam neměl vystupovat
1
0,72 %
0,72 %
nikdo
1
0,72 %
0,72 %
nesleduji, nevím
1
0,72 %
0,72 %
Je jedno kdo, hlavně, ať je to originální a vtipné
1
0,72 %
0,72 %
Zvíře
1
0,72 %
0,72 %
manažer
1
0,72 %
0,72 %
je mi úplně fuk, kdo tam bude vystupovat.......
1
0,72 %
0,72 %
Bez reklamy
1
0,72 %
0,72 %
Od každého něco.
1
0,72 %
0,72 %
je mi to fuk
1
0,72 %
0,72 %
pes
1
0,72 %
0,72 %
je mi to upřímně jedno
1
0,72 %
0,72 %
nějaký jihoafrický ekonom
1
0,72 %
0,72 %
11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Jemná vs. Drsná
alternativní
0.306
0.865
Dominantní vs. Poddajná
alternativní
-0.612
0.523
"Srandista" vs. Seriózní
alternativní
-0.265
0.848
Citlivá vs. "Ranař"
alternativní
0.469
0.698
Zkušená vs. Nevinná
alternativní
-0.776
0.337
Přátelská vs. Arogantní
alternativní
-0.694
0.457
Intelektuální vs. Pudová
alternativní
-0.347
0.757
"Playboy" vs. Romantik
alternativní
-0.469
0.657
Štíhlá vs. Silná
alternativní
-0.265
0.807
"Mátoha" vs. Svalnatá
alternativní
0.653
0.471
Charismatická vs. Nevýrazná
alternativní
-0.816
0.232
Metrosexuální vs. Nedbalá
alternativní
0.245
0.838
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu
78
56,12 %
56,12 %
Neznám ho
28
20,14 %
20,14 %
Nesnáším ho
17
12,23 %
12,23 %
nic
2
1,44 %
1,44 %
Miluji ho, nemůžu bez něj žít
2
1,44 %
1,44 %
nepila jsem
1
0,72 %
0,72 %
viz minula odpoved
1
0,72 %
0,72 %
Krušovice 12° je na mém osobním žebříčku někde na 4. místě (z cca 20). Představuje vítaný ekvivalent k Radegastu (hořkostí), Svijanům (celkovou pitelností) a Staropramenu (cenovou dostupností).
1
0,72 %
0,72 %
nepiju pivo
1
0,72 %
0,72 %
Dobré pivo
1
0,72 %
0,72 %
Skvělé
1
0,72 %
0,72 %
velmi chutné pivo vysoké kvality za nižší cenu, než které je hodné
1
0,72 %
0,72 %
super kvalita, ale nevyhledávám jej, preferuju jiné
1
0,72 %
0,72 %
znám, ale nepiju
1
0,72 %
0,72 %
mám ho prostě ráda, máte dost nedostatečnou nabídku možností
1
0,72 %
0,72 %
obec Krušovice
1
0,72 %
0,72 %
pivo nepiji
1
0,72 %
0,72 %
13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Běžný člověk
96
69,06 %
69,06 %
Odborník
20
14,39 %
14,39 %
Celebrita
8
5,76 %
5,76 %
je mi to jedno
2
1,44 %
1,44 %
důvěryhodný člověk
1
0,72 %
0,72 %
nechutná mi, nikdo by mě nepřesvědčil
1
0,72 %
0,72 %
nikdo
1
0,72 %
0,72 %
opět, reklamu nesleduji, takže ani netuším, kdo by měl vystupovat
1
0,72 %
0,72 %
viz předchozí odpověď
1
0,72 %
0,72 %
Zvíře
1
0,72 %
0,72 %
labužník
1
0,72 %
0,72 %
pro mě za mě ať si tam vystupuje kdo chce......
1
0,72 %
0,72 %
Není to jedno?
1
0,72 %
0,72 %
je mi to jedno
1
0,72 %
0,72 %
je mi to opět úplně jedno
1
0,72 %
0,72 %
nevím
1
0,72 %
0,72 %
hlavní chemik s ekonomem
1
0,72 %
0,72 %
14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Jemná vs. Drsná
alternativní
0.111
0.932
Dominantní vs. Poddajná
alternativní
-0.5
0.694
"Srandista" vs. Seriózní
alternativní
-0.333
0.833
Citlivá vs. "Ranař"
alternativní
0.167
0.917
Zkušená vs. Nevinná
alternativní
-0.5
0.694
Přátelská vs. Arogantní
alternativní
-0.472
0.694
Intelektuální vs. Pudová
alternativní
0.167
0.861
"Playboy" vs. Romantik
alternativní
-0.167
0.861
Štíhlá vs. Silná
alternativní
-0.028
0.86
"Mátoha" vs. Svalnatá
alternativní
0.417
0.743
Charismatická vs. Nevýrazná
alternativní
-0.611
0.515
Metrosexuální vs. Nedbalá
alternativní
0.139
0.897
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevyhledávám ho, ale nebráním se mu
88
63,31 %
63,31 %
Neznám ho
18
12,95 %
12,95 %
Nesnáším ho
14
10,07 %
10,07 %
Miluji ho, nemůžu bez něj žít
5
3,6 %
3,6 %
nic
2
1,44 %
1,44 %
Dávám mu přednost přede jinými značkami
1
0,72 %
0,72 %
viz
1
0,72 %
0,72 %
3. pivo mého osobního žebříčku, lacinější pivo s vyšším obsahem alkoholu za dobrou cenu (lahvové).
1
0,72 %
0,72 %
nepiju pivo
1
0,72 %
0,72 %
Dobré pivo
1
0,72 %
0,72 %
Nic moc
1
0,72 %
0,72 %
dá se
1
0,72 %
0,72 %
znám, ale nepiju
1
0,72 %
0,72 %
rodinné stříbro
1
0,72 %
0,72 %
chutná mi nejvíc ze všech piv
1
0,72 %
0,72 %
nepiji ho
1
0,72 %
0,72 %
pivo nepiji
1
0,72 %
0,72 %
16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Běžný člověk
97
69,78 %
69,78 %
Odborník
15
10,79 %
10,79 %
Celebrita
13
9,35 %
9,35 %
je mi to jedno
2
1,44 %
1,44 %
důvěryhodná osoba
1
0,72 %
0,72 %
nikdo
1
0,72 %
0,72 %
stejná odpověď
1
0,72 %
0,72 %
neměly by být na něj reklamy, je to hnus
1
0,72 %
0,72 %
nic
1
0,72 %
0,72 %
Nemělo by mít reklamu
1
0,72 %
0,72 %
pražský pepík
1
0,72 %
0,72 %
božíčku, to je pořád dokola, mě je to šumák, kdo v reklamě šaškuje.......
1
0,72 %
0,72 %
Není to jedno?
1
0,72 %
0,72 %
nevím
1
0,72 %
0,72 %
who cares?
1
0,72 %
0,72 %
ekonom
1
0,72 %
0,72 %
17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Jemná vs. Drsná
alternativní
0.485
0.735
Dominantní vs. Poddajná
alternativní
-0.485
0.735
"Srandista" vs. Seriózní
alternativní
-0.424
0.79
Citlivá vs. "Ranař"
alternativní
0.394
0.784
Zkušená vs. Nevinná
alternativní
-0.424
0.79
Přátelská vs. Arogantní
alternativní
-0.545
0.672
Intelektuální vs. Pudová
alternativní
0.303
0.878
"Playboy" vs. Romantik
alternativní
-0.212
0.894
Štíhlá vs. Silná
alternativní
0
0.97
"Mátoha" vs. Svalnatá
alternativní
0.485
0.735
Charismatická vs. Nevýrazná
alternativní
-0.455
0.733
Metrosexuální vs. Nedbalá
alternativní
0.091
0.931
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hospůdka
56
40,29 %
40,29 %
Bar
26
18,71 %
18,71 %
Rekreační chata
15
10,79 %
10,79 %
Party
10
7,19 %
7,19 %
Uprostřed přírody
9
6,47 %
6,47 %
Koncert
8
5,76 %
5,76 %
Hory
6
4,32 %
4,32 %
Pláž
4
2,88 %
2,88 %
pivovar
1
0,72 %
0,72 %
Prostředí pivovaru
1
0,72 %
0,72 %
Plzeň - město
1
0,72 %
0,72 %
domácnost
1
0,72 %
0,72 %
banka
1
0,72 %
0,72 %
19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hospůdka
63
45,32 %
45,32 %
Party
15
10,79 %
10,79 %
Uprostřed přírody
14
10,07 %
10,07 %
Koncert
13
9,35 %
9,35 %
Rekreační chata
11
7,91 %
7,91 %
Bar
8
5,76 %
5,76 %
Pláž
5
3,6 %
3,6 %
Hory
4
2,88 %
2,88 %
pivovar
1
0,72 %
0,72 %
nic
1
0,72 %
0,72 %
Restaurace 4. cenové kategorie
1
0,72 %
0,72 %
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....
1
0,72 %
0,72 %
nevím
1
0,72 %
0,72 %
chemický závod
1
0,72 %
0,72 %
20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hospůdka
63
45,32 %
45,32 %
Rekreační chata
24
17,27 %
17,27 %
Bar
15
10,79 %
10,79 %
Uprostřed přírody
12
8,63 %
8,63 %
Hory
9
6,47 %
6,47 %
Party
5
3,6 %
3,6 %
Koncert
4
2,88 %
2,88 %
pivovar
2
1,44 %
1,44 %
Pláž
2
1,44 %
1,44 %
pro mě za mě, aťsi točí drahý reklamy, kde chtějí, mně nic neříkají.....
1
0,72 %
0,72 %
nevím
1
0,72 %
0,72 %
logopedická ordinace
1
0,72 %
0,72 %
21. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 25 let
113
81,29 %
81,29 %
26 - 35 let
15
10,79 %
10,79 %
36 - 49 let
6
4,32 %
4,32 %
50 - 65 let
4
2,88 %
2,88 %
Více než 65 let
1
0,72 %
0,72 %
22. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
74
53,24 %
53,24 %
Vysokoškolské
58
41,73 %
41,73 %
Základní
4
2,88 %
2,88 %
Středoškolské bez maturity
3
2,16 %
2,16 %
23. Kraj
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
35
25,18 %
25,18 %
Středočeský
19
13,67 %
13,67 %
Královehradecký
13
9,35 %
9,35 %
Pardubický
8
5,76 %
5,76 %
Jihočeský
8
5,76 %
5,76 %
Jihomoravský
8
5,76 %
5,76 %
Moravskoslezský
7
5,04 %
5,04 %
Zlínský
7
5,04 %
5,04 %
Vysočina
6
4,32 %
4,32 %
olomoucký
6
4,32 %
4,32 %
ostatní odpovědi
Ústecký Plzeňský liberecký hl.m.Praha Hlavní město Praha Hradec Králové Slezský stredocesky Středočeský (Praha) Karlovarský Zlín Jihimoravský slovenska republika JM středoškolský
22
15,83 %
15,83 %
24. Velikost města, ve kterém bydlíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
- 50 000
72
51,8 %
51,8 %
1 000 000 -
39
28,06 %
28,06 %
50 000 - 150 000
19
13,67 %
13,67 %
500 000 - 1 000 000
5
3,6 %
3,6 %
150 000 - 500 000
4
2,88 %
2,88 %
25. Povolání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
107
76,98 %
76,98 %
Pracující
19
13,67 %
13,67 %
pracující student
4
2,88 %
2,88 %
Důchodce
3
2,16 %
2,16 %
mateřská dovolená
2
1,44 %
1,44 %
rentiér
1
0,72 %
0,72 %
student a pracující zároveň
1
0,72 %
0,72 %
Rodičovská dovolená
1
0,72 %
0,72 %
pracujuci student
1
0,72 %
0,72 %
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
111
79,86 %
79,86 %
Muž
28
20,14 %
20,14 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dominantní [alternativní] Poddajná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Charismatická [alternativní] Nevýrazná: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citlivá [alternativní] "Ranař": 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Srandista" [alternativní] Seriózní: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelská [alternativní] Arogantní: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jemná [alternativní] Drsná: 1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušená [alternativní] Nevinná: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Zkušená [alternativní] Nevinná: -1:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď "Mátoha" [alternativní] Svalnatá: 1:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Štíhlá [alternativní] Silná: 1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Dominantní [alternativní] Poddajná: -1:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Playboy" [alternativní] Romantik: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intelektuální [alternativní] Pudová: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
odpověď Přátelská [alternativní] Arogantní: -1:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Metrosexuální [alternativní] Nedbalá: -1 na otázku 17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
24. Velikost města, ve kterém bydlíte:
odpověď 1 000 000 - :
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 23. Kraj
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Sledujete reklamu v televizi?
2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?
3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:
4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?
5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?
6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?
7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:
9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?
10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:
11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)
13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:
14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)
16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:
17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?
19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?
20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?
21. Věk:
22. Nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Kraj
24. Velikost města, ve kterém bydlíte:
25. Povolání:
26. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Sledujete reklamu v televizi?
2. Ovlivňují vás lidi, kteří vystupují v reklamě, při nakupování?
3. Nejvíce důvěřujete reklamám, v kterých vystupuje:
4. Jaký je váš postoj k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti?
5. Co je podle vás u celebrity, která vystupuje v reklamě, nejdůležitější?
6. Jaký způsob zapojení celebrit do reklamy se vám zdá být nejvhodnější?
7. V reklamách na pivo na vás nejdůvěryhodněji působí:
9. Co pro vás znamená pivo značky Pilsner Urquell?
10. V reklamě na pivo značky Pilsner Urquell by měl vystupovat:
11. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
12. Co pro vás znamená pivo značky Krušovice? (Krušovice 12°)
13. V reklamě na pivo značky Krušovice by měl vystupovat:
14. Pokud by to měla být celebrita, jako vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
15. Co pro vás znamená pivo značky Staropramen? (Staropramen 12°)
16. V reklamě na pivo značky Staropramen by měl vystupovat:
17. Pokud by to měla být celebrita, jaké vlastnosti by měla splňovat? (vyplňujte pouze, pokud jste v předchozí otázce zaškrtli celebritu)
18. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Pilsner Urquell?
19. Které z následujících prostřední je nejvhodnější pro reklamu na značku Staropramen?
20. Které z následujících prostředí je nejvhodnější pro reklamu na značku Krušovice?
21. Věk:
22. Nejvyšší dosažené vzdělání:
23. Kraj
24. Velikost města, ve kterém bydlíte:
25. Povolání:
26. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.