Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na internetu

Reklama na internetu

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Vávrová
Šetření:06. 03. 2012 - 13. 03. 2012
Počet respondentů:259
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku, který se týká internetové reklamy. Data budou použita v praktické části mé bakalářské práce.

Předem děkuji.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Necháváte se ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne15559,85 %59,85 %  
spíše ano5019,31 %19,31 %  
ne4416,99 %16,99 %  
ano103,86 %3,86 %  

Graf

2. Aby Vás reklama zaujala musí být především:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální14154,44 %54,44 %  
vtipná13752,9 %52,9 %  
inteligentní7428,57 %28,57 %  
srozumitelná4216,22 %16,22 %  
informativní3513,51 %13,51 %  
stručná218,11 %8,11 %  

Graf

3. Kterou formu reklamy nejčastěji vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní16162,16 %62,16 %  
reklamu na internetu7629,34 %29,34 %  
venkovní5220,08 %20,08 %  
reklamu v tisku2911,2 %11,2 %  
rozhlasovou238,88 %8,88 %  

Graf

4. Kterou z nich byste omezili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televizní16563,71 %63,71 %  
reklamu na internetu9637,07 %37,07 %  
venkovní7127,41 %27,41 %  
rozhlasovou7027,03 %27,03 %  
reklamu v tisku4517,37 %17,37 %  
žádnou135,02 %5,02 %  

Graf

5. Jak na Vás působí reklama na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativně8432,43 %32,43 %  
nevnímám ji7428,57 %28,57 %  
nevadí mi7227,8 %27,8 %  
používám software, který reklamu blokuje249,27 %9,27 %  
pozitivně51,93 %1,93 %  

Graf

6. Jaký druh internetové reklamy Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
banner (reklamní proužek)13552,12 %52,12 %  
reklama na sociálních sítích9837,84 %37,84 %  
reklamní e-mail2610,04 %10,04 %  

Graf

7. Je podle Vás reklamy na internetu příliš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11945,95 %45,95 %  
spíše ano11444,02 %44,02 %  
spíše ne197,34 %7,34 %  
ne72,7 %2,7 %  

Graf

8. Rozklikáváte reklamní bannery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevnímám jej vůbec8030,89 %30,89 %  
ano, pokud obsahuje informace, které mě aktuálně zajímají7027,03 %27,03 %  
ne, ale vnímám jeho obsah7027,03 %27,03 %  
ano, pokud mě zaujme3915,06 %15,06 %  

Graf

9. Znáte reklamní kampaň na ING konto s veverkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15660,23 %60,23 %  
ano10339,77 %39,77 %  

Graf

10. Viděli jste reklamní spot v TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8683,5 %33,2 %  
ne1716,5 %6,56 %  

Graf

11. Znáte tuto reklamu z tisku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9188,35 %35,14 %  
ano1211,65 %4,63 %  

Graf

12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8683,5 %33,2 %  
ano1716,5 %6,56 %  

Graf

13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5553,4 %21,24 %  
ano4846,6 %18,53 %  

Graf

14. Reklamní banner se Vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1939,58 %7,34 %  
ano1735,42 %6,56 %  
ne1225 %4,63 %  

Graf

15. Co Vás zaujalo na této reklamě ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic414,81 %1,54 %  
veverka414,81 %1,54 %  
oříšky27,41 %0,77 %  
roztomilá veveruška27,41 %0,77 %  
veverka, vtipné spojení13,7 %0,39 %  
Veverka vypadá jako by mrzla a byla na dně,chudinka, takže to přání úspěšného roku spíše beru jako výsměch.13,7 %0,39 %  
veverka s oříšky :-)13,7 %0,39 %  
No především to, že je to nesmysl. Veverka obsah oříšků zlikviduje - nebo že byt chtěla říci právě toto?!?13,7 %0,39 %  
veverka a mamon13,7 %0,39 %  
veverka s oříšky13,7 %0,39 %  
ostatní odpovědi zvíře
Vtip
byla originální a vtipná
vůbec nic
jedinečnost
veverka ^^
Nic.. nepřipadá mi nijak vyjímečná
název ING - zní to jako používání nepříslušného titulu k produktu - rozčiluje mě to.
ta roztomilá veverka
933,33 %3,47 % 

Graf

16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3062,5 %11,58 %  
ano1020,83 %3,86 %  
nevím816,67 %3,09 %  

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15961,39 %61,39 %  
muž10038,61 %38,61 %  

Graf

18. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2515861 %61 %  
26-353714,29 %14,29 %  
36-502610,04 %10,04 %  
51 a více238,88 %8,88 %  
15 a méně155,79 %5,79 %  

Graf

19. Kolik času denně trávíte na internetu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hod. 9436,29 %36,29 %  
3-5 hod. 7729,73 %29,73 %  
5 a více hod.6424,71 %24,71 %  
méně než 1 hod.249,27 %9,27 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kterou formu reklamy nejčastěji vnímáte?

  • odpověď televizní:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?

9. Znáte reklamní kampaň na ING konto s veverkou?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Viděli jste reklamní spot v TV?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte tuto reklamu z tisku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Znáte tuto reklamu z tisku?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Viděli jste reklamní spot v TV?

10. Viděli jste reklamní spot v TV?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?

11. Znáte tuto reklamu z tisku?

  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?

13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?

  • odpověď ano:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte tuto reklamu z tisku?

17. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Reklamní banner se Vám líbí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Necháváte se ovlivnit reklamou?

2. Aby Vás reklama zaujala musí být především:

3. Kterou formu reklamy nejčastěji vnímáte?

4. Kterou z nich byste omezili?

5. Jak na Vás působí reklama na internetu?

6. Jaký druh internetové reklamy Vás nejvíce osloví?

7. Je podle Vás reklamy na internetu příliš?

8. Rozklikáváte reklamní bannery?

9. Znáte reklamní kampaň na ING konto s veverkou?

10. Viděli jste reklamní spot v TV?

11. Znáte tuto reklamu z tisku?

12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?

13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?

14. Reklamní banner se Vám líbí?

16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Kolik času denně trávíte na internetu ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Necháváte se ovlivnit reklamou?

2. Aby Vás reklama zaujala musí být především:

3. Kterou formu reklamy nejčastěji vnímáte?

4. Kterou z nich byste omezili?

5. Jak na Vás působí reklama na internetu?

6. Jaký druh internetové reklamy Vás nejvíce osloví?

7. Je podle Vás reklamy na internetu příliš?

8. Rozklikáváte reklamní bannery?

9. Znáte reklamní kampaň na ING konto s veverkou?

10. Viděli jste reklamní spot v TV?

11. Znáte tuto reklamu z tisku?

12. Viděli jste tuto reklamu umístěnou na billboardu?

13. Setkali jste se s touto reklamou na internetu?

14. Reklamní banner se Vám líbí?

16. Vnímáte možnost založení účtu kliknutím na reklamní banner jako výhodné ?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Kolik času denně trávíte na internetu ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vávrová, Z.Reklama na internetu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.