Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama nábytkářských firem
Reklama nábytkářských firem
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ivana Jonecová |
---|---|
Šetření: | 01. 04. 2011 - 08. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 19.98 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň, rada by som vás všetkých požiadala o vyplnenie krátkeho dotazníku. Otázky pojednávajú o vplyve reklamy na vás, ako kupujúcich nábytku a bytových doplnkov. Hlavným cieľom je porovnanie marketingových kampaní spoločností IKEA a XXXLutz.
Dotazník je úplne anonymný.
Vopred vám ďakujem za jeho vyplnenie.
Bc. Ivana Jonecová
Odpovědi respondentů
1. Jaký je váš vztah k reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše negativní | 53 | 40,77 % | 40,77 % |
Spíše pozitivní | 44 | 33,85 % | 33,85 % |
Pozitivní | 18 | 13,85 % | 13,85 % |
Negativní | 15 | 11,54 % | 11,54 % |
2. Cítíte se být reklamou ovlivněný ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 60 | 46,15 % | 46,15 % |
Spíše ano | 40 | 30,77 % | 30,77 % |
Ne | 15 | 11,54 % | 11,54 % |
Ano | 15 | 11,54 % | 11,54 % |
3. Jaká by reklama měla být aby vás oslovila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipná | 55 | 42,31 % | 42,31 % |
Originální | 39 | 30 % | 30 % |
Důvěryhodná | 14 | 10,77 % | 10,77 % |
Informativní | 11 | 8,46 % | 8,46 % |
Reklamu nesleduji, vůbec mě nezajímá | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
Lehce zapamatovatelná | 3 | 2,31 % | 2,31 % |
Srozumitelná | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
4. Ve kterých médiích se nejčastěji setkáváte s reklamou na nábytek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tisk | 52 | 40 % | 40 % |
Televize | 39 | 30 % | 30 % |
Internet | 19 | 14,62 % | 14,62 % |
Outdoor | 11 | 8,46 % | 8,46 % |
Rozhlas | 9 | 6,92 % | 6,92 % |
5. Vzpomenete si na nějakou konkrétní reklamu na nábytek? Napište jméno firmy.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ikea | 33 | 25,38 % | 25,38 % |
xxxlutz | 17 | 13,08 % | 13,08 % |
xxx lutz | 9 | 6,92 % | 6,92 % |
ne | 7 | 5,38 % | 5,38 % |
sconto | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
Sconto nábytek | 3 | 2,31 % | 2,31 % |
nie | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
ikea, kika | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
ikea, xxxlutz | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
KIKA | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
ostatní odpovědi | 47 | 36,15 % | 36,15 % |
6. Jakou formu propagace nábytku a bytových doplňků oceníte nejvíc?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Katalog | 73 | 56,15 % | 56,15 % |
Reklama v tisku | 17 | 13,08 % | 13,08 % |
Reklama na internetu | 15 | 11,54 % | 11,54 % |
TV reklama | 12 | 9,23 % | 9,23 % |
Leták | 12 | 9,23 % | 9,23 % |
Rozhlasová reklama | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
7. Líbí se vám reklamy společnosti IKEA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 64 | 49,23 % | 49,23 % |
Ano | 37 | 28,46 % | 28,46 % |
Spíše ne | 23 | 17,69 % | 17,69 % |
Ne | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
8. Proč se vám reklamy IKEA líbí/ nelíbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
...............
..nevybavuju si konkrétní.. ..možná jednu, kde hrajou na ruzný kusy nábytku melodie..nebo kde dělaj modýlek kuchyně na stole a ukazujou "jak sou levní" :) ..nijak zvlášť nepotěšily..ale neurazily:)
/pozn./ priste prosim zarhnout take odpovedi typu "jiny" ci "zadny" - v otazce 6 mi chybi a neodpovidam pravdive resp. jsem nucen nejak odpovedet; zdravi vyzkumnik
+ stručné, přehledné - nesnáším reklamy:)
A jak to mám, ´kruci´, vědět??? Ad 4. a 6. a 7. a 9. bych odpověděl "nevím" - protože si žádnou na reklamu nemohu vzpomenout, ale, bohužel, tato možnost není... Ad 11. zčásti v IKEA - na základě osobní reference, obvykle ale spíše kontaktuji přímo výrobce a nebo si nábytek nechám vyrobit ´na míru´... Ad 14. Nevím, kvalitu nabízených výrobků a služeb prakticky neznám, opět ale chybí možnost takto odpovědět přímo...
celkově nemám rád reklamy
ciste, stylove, prakticke, designove
čisté, ladné, klidné, designově pěkné, profi
Dávají inspiraci, není to jen ukázka nábytku...
divná, neoriginální... lepší nábytek než reklama
Dle mého názoru to nejsou kvalitní výrobky
Docela vtipná.
důvěryhodná, neprovokující
frafický design, filozofie
gfb
ikea propaguje svůj osobitý design, který již působí skoro tradičně, nesnaží se zbytečně upoutat přehnanými výstřednostmi a nehraje si na něco,co není, její reklama přesně vystihuje, její výrobky-relativně cenově dostupné, moderní a praktické
ikeu mam rada pro siroky vyber a priznive ceny, na reklamu nemam vyhraneny nazor
Je vtipná
jednoduchá, vtipná, nevtíravá
jednoducha, zajimavy obsah
jednoduché
jednoduché, inteligentní, "čisté"
Jednoduché, vtipné
jednoduchost
Jednoduchý severský design i v reklamě, hezká moderní grafika.
jelikož reklama má být chytlavá a na žádnou reklamu Ikea si nemohu vzpomenout tak patrně nebyla dobrá.
Jsou iné než ostatní
jsou jednoduchy
jsou nápadité, líbí se mi jejich styl
Jsou nenásilné
Jsou nenásilné.
jsou originalni
Jsou originální a vtipné.
jsou pěkné, zobrazují rodinu, pěkné prostředí, nevnucují se barvami, IKEA je důvěryhodná, nelíbí se mi pouze TV reklama
jsou prosté a vkusné
Jsou převážně informativní, upozorňující na akce, slevy
Jsou rodinné
jsou srozumitelné a nevnucují se jako například XXXLutz, líbí se mi celý propagační a reklamní marketing firmy ikea i styl prodeje a zařízení prodejen
Jsou srozumitelné a zábavné
jsou věrohodné
jsou více originální, než reklamy ostatních nábytkových firem.
jsou vtipné
jsou vtipné a relativně příjemné.
jsou vtipné, ikeu mám ráda
jsou vtipné, nápadité
Jsou vtipne, originalni
Jsou vtipné, snadno zapamatovatelné a navíc se mi líbí jejich výrobky.
Jsou vtipné.
Jsou zajímavé, originální.
Jsou zajímavé.
konkrétní věc mi nenapadá, nejvíce se setkávám s letáky a ty mi přijdou všechny stejné
Kvůli designu výrobku a díky tomu celkovému vzhledu reklamy.
Líbí se mi veškerý sortiment IKEA, a proto mě zaujme i každá reklama, nezávisle na tom co propaguje.
Líbí se mi zahraniční spoty IKEA, například s pejskem co vběhne do domu kočičími dvířky (doma je komplet nový nábytek z IKEA. Pes na chvilku na to vyjeveně kouká, pak čmuchá - a nakonec se jde znovu před dům podívat, jestli nevběhl k sousedům. České reklamy IKEA jsou docela nudné.
Líbí se mi že nelžou a mají rozumný ceny pro "běžnýho" človíčka....
Líbí se mi, protože jsou originální. Navíc nábytek IKEA se mi moc líbí.
líbí se mi, že zobrazuje život a zabydlené interiéry, ne strohý minimalismus, jak je to zvykem u jiných firem
libí, jsou jasně zaměřené na produkty a ty jsou prezentované v kontextu prostředí, přesto nejsou nudné, nápad reklam nepotírá samotný produkt
Mají originální a svébytný způsob... Každá je svým způsobem jiná...
malokdy je to muj styl
mám ráda jejich nábytek
mladistvé
moc si je nepamatuji
moc si je nepamatuju takže nevim
na webu příliš zdržujících a blikajících animací, více by se hodily letáky nošené do domácností
na žádnou si nevzpomínám, takže mne asi tyto reklamy nikterak nezaujaly
nápadité, svěží
nápaditost, nejlepší byla ta s vibrátorem, která nakonec nebyla vysílána
Nejsou na každém rohu, jsou hlavně informativní a nesnaží se ze mě udělat hlupáka a namluvit mi, že dřevotříska je nejlepší a nejkvalitnější materiál. Prostě mě informují- je to levné, je to dřevotříska, nebo je to drahé- je to masiv
Nelíbí se mi produkty, které nabízejí.
nenápadité, nevtipné
nenucené, lehce zapamatovatelné
Nevtíravé a vtipné, hodně využívají tištěnou reklamu, která je pro mě příjemná, líbí se mi její atmosféra
NEVTÍRAVÉ, VKUSNÉ
Nevzbavuji si žádnou
Nevzpomenu si na reklamy IKEA.
neznám je
neznám je
nic bych tam nekoupil
nikdy jsem reklamu ikea nevidel, nemuzu rict. predchozi otazka je jen predpoklad.
no netusim ake maju reklamy, takze mi tu chyba moznost "Neviem"
nuda
nudné
nudne
originalita
originální
originalni a vtipne
otravuje
pěkné roční katalogy
Popravdě si na žádnou konkrétní nevspomínám, ale líbí se mi jejich styl celkově.
prodávájí vkusný nábytek a reklamy jsou "živé, uvěřitelné"
Produkty su dizajnersky pekne, ale spracovanie je casto odflaknute - pri montovani nepasuju spoje.
prosim opravte si hrubku v otazce 14!!! tisteny katalog, s rozmery vyrobku. Vyberu si doma a do IKEA uz jdu jen nakladat zbozi.
Protože jsou vtipné a srozumitelné
protože mají hezký nábytek. Jasně a jednoduše prezentují svoje zboží za pjasně dané ceny.
protože se mi líbí jejich nábytek
překombinovaná barevnost
příjemné a informativní
Příliš nadnárodně zglajchšaltované.
reklama je lživá
Reklamy jsou hezké, horší je, že nábytek není moc kvalitní.
reklamy jsou zajímavé
Reklamy na ikeu se mi líbí, jsou nenásilné, milé, vtipné, ukazují zboží. Katalogy mají také pěkné, i webky.
Reklamy se mi líbí jsou jednoduché, přehledné a srozumitelné.
Skoro žádné nejsou. V katalogu je uvedený malý výběr konkrétního nábytku
srozumitelná
Srozumitelné, s nápadem
staci raz, videt to kazdy reklamny break je moc
stylové, s pointou, logické, "čisté",
Su originalne a napadite,casto sa pri nich zasmejem:)
světlé barvy, nenucené
Špatně položená otázka č.7. Neznám reklamu na IKEA nábytek, proto nemůžu odpovědět.
ukazují nabízené výrobky
umělý smích je vždycky trapný rodinka v reklamě je úplně jiná sociální skupina, než (podle mě) v IKEe v Čechách nakupuje (Proč neudělají reklamu s vysokoškolskými studenty, kteří hledají ekonomické, ekologické, designové a variabilní vybavení bytu?)
většinou mají vtip
vkusne, vtipne
vtip
vtipne ale slusne neurazajuce, inteligentne
vtipné, nápadité
vzdy je originalni a neni kazdy tyden !!!
xxx
zadnou si nevybavuju
zajimave
Zajímavé dekorace
zajímave vyrobky, prijatelne ceny
žádnou si nevybavím
žádný nápad
9. Líbí se vám reklamy společnosti XXXLutz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 82 | 63,08 % | 63,08 % |
Spíše ne | 34 | 26,15 % | 26,15 % |
Spíše ano | 13 | 10 % | 10 % |
Ano | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
10. Proč se vám reklamy XXXLutz líbí/ nelíbí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
..............
+ ??? Klady nejsou... - vlezlé
A jak to mám, ´kruci´, vědět???
Ačkoliv jejich popěvky vyvolali velkou bouři nevole, mě se zdáli vtipně jednoduché a trefné.
Bez nápadu, dotěrné a stupidní
blba melodie co se cpe do hlavy, jen se ukaze, rikam si tam nikdy!
bohužel je neznám
byla hodně intenzivní a místy otravná. Splnila ale účel, lidé si jí často vybavovali
celkově nemám rád reklamy
cv
Českému konzumentovi se líbit bude kvůli odrhovačce XXXLutz tatatata. Mě se nelíbí z toho důvodu, že z toho drmolení se dozvím jen základní informace.
Debilní!!!
díky reklamní písničce
Dle mého názoru to nejsou kvalitní výrobky
dobrá pisnicka
grafický design
hloupá vlezlá písnička
Hloupá, nenápaditá, německý typ reklamy. Stejně hloupá a neoriginální jak na prací prášky Henke a jogurty.
hloupe
Hloupé
hrozná písnička
Hrozně dětinská znělka reklamy.
jak jinak to nazvat, než reklamy pro primitivy
Je vtíravá.
Jsou hloupé, bez vtipu.
jsou idiotské a infantilní
Jsou laciné
Jsou mi protivné svým zpěvem v TV: xxx lutz tatata..... ...je to protivné a bohužel to leze do hlavy.
Jsou minimálně odlišné od Kikky.
jsou nevkusné
Jsou odporně vtíravé a kromě odporu vyvolávají bolest hlavy
Jsou stupidní a otravné.
jsou to jednotlivé kusy nábytku bez okolního prostředí, nebereme-li v úvahu studiové sestavy
jsou trapne
Jsou trapné, vlezlé, iritující.
kvalitu nepoznam ale vzhladovo sa mi vobec nepaci. Niektore kusy nabytku vyzeraju ako z 90-tych rokov
letak kazdy tyden; to je moooooooooooooooooooooooooooooocccccccc
levná
Lezou mi na nervy.
Líbí se mi hudba (pokud však není v TV moc často a není ohraná)
Línil se mi "ženský TV spot" s chytkavým popěvkem, naopak jeho "mužský" pendant mi přišel naprosto hnusný. Taky se mi líbil tištěný leták. Ne kvůli jeho obsahu, ale protože to byla rozládací velká plachta a jaá ji použil jako podložku při domácím natírání. :-) S "knihou" od IKEA by to nešlo, ta se špatně trhá na jednotlivé listy, když si s ní člověk chce alespoň zatopit.
maji hroznou písničku
moc častá
monotónní, špatně zpracované, nevhodné pro český trh.
Naprosto mě iritují svou křiklavostí a snahou zavrtat se do mozku diváků/posluchačů.
nedůvěryhodná, provokující, lezoucí na nervy, na základě reklamy jsem si vytvořila averzi vůči této firmě
nechápu jak může někdo vůbec dostat zaplaceno za tak příšernou věc jako jejich reklamy, je to smutné, absolutně bez vkusu a trapné
Nejosu důvěryhodné.
Nelíbí se mi píseň doprovázející jejich reklamy, proto se mi nelíbí ani samotná reklama.
nelíbí se mi, ale jakož to reklama splnila svůj účel, jelikož byla tak "debilní" že si ji každý zapamatuje, jinak po stránce její estetické kvality je to opravdu špatné dílo.
nemá vtip
nemam tv a nikdy jsem zadnou nevidela
není jim rozumět
nepoznam
neříkají nic o kvalitě nábytku, který prodávají. Ukřičené, zapamatovatelné, ale k nákupu nábytku tot nestačí.
Nevidela som ziadnu reklamu danej spolocnosti.
nevím
nevím
nevybavím si žádnou
neznám
neznam
neznam
neznam
neznam
neznám je
neznám je
no netusim ake maju reklamy, takze mi tu chyba moznost "Neviem"
nuda
odporná monotematická znělka
otrava
Otravná reklama
otravné
otřesné, kýčovité
porad opakuji "cervena zidle" pusobi to na me jako reklama jen za ucelem "kontakt. kontakt, kontakt"
primitivní
protože nejsem debil a zvládnu si zapamatovat víc než jen stupidní říkanku, ta reklama mě akorát rozčiluje
protože si vůbec tento název společnosti nevybavuji
Protože ta ta ta ta
protože ty, no raději toho nechme
přijdou mi nevkusné, odpudivé
příliš vtíravé,ale svůj účel to zřejmě plní
působí lacině a kýčovitě, podobně jako reklamy ikea přesně reprezentují styl firmy (a její těžký, hnusný nábytek)
působí lacině a vlezle
reklamu jsem nezaznamenala
sice zaujme, ale aktuálne vlastne nevím vubec nic, jaké jsou její produkty
stupidní a všudepřítomné
Stupidní, sice lehce zapamatovelná, zájem o návštěvu obchodu vzbudí, ale stupidita reklamy bohužel ukazuje na to, že právě tento druh reklam hodně zabírá - stupidita národa
stupidni.
Ta písnička je příšerná...
ta-ta-ta-ta :(
tatatata..nesnasim to:)
televizní spot byl přehráván příliš často
Trapná
Trapná.
trapné
trapné
trapné
trapné
trapné, hrozná melodie
trapné, unavující
uděláno pro negramoty. je vidět, že nebyla natočena pro české diváky, dabing.
ukřičené
upoutávají pozornost nepříjemně, snad asi nejhorší reklama vůbec, je to velcie účinná anitreklama, člověk by tam nikdy nešel
uz jen ten nazev zni jako pro bordel
Veselé
viděla jsem jen tu jednu reklamu v televizi s obrovskou židlí a zpívající paní, no hrůza
viděla jsem jenom jednu a ta byla opravdu hrozná
Vlezlá a hloupá reklama v rádiu i v televizi, není originální, zajímavá ani vtipná
Vlezlá znělka, nezkušenost s firmou a jejími výrobky.
vlezlé a debilní
vlezle a stupidni
vlezlé, hloupé, dementní
vlezlé, ohrané
Vlezlý reklamní slogan, nevím jaký nábytek vlastně nabízí.
vtipne
vtíravé
VTÍRÁVÉ, NEPŘÍJEMNÉ, NEPROFESIONÁLNÍ
Vůbec se mi nelíbí. Je odporná. Trapné na entou!!!
Vyloženě je nesnáším, stupidní hudba, stupidní zpěv...v životě bych do toho obchodu nešla, už jen kvůli té reklamě.
vždy si vybavím naprosto příšernou hudbu v televizní reklamě, která mě sice "donutila" název firmy zapamatovat ale zároveň mě odradila tam někdy zavítat
xxx
XXX Lutz tatatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaa mi leze na nervy.....navíc v tom krámu maj prd a ještě drahej jak blázen :p jediný co sem si tam kdy koupila byl hrnek na caj - stal asi 200 a po dvou měsících mu upadlo ucho :-/ takže NELÍBÍ!
zadnou jsem nikdy nevidela
zají se mi být průměrné, je to můj subjektivní pocit
Znám jen jednu a je příliš otravná/agresivní
Znám pouze "xxxlutz tatatata otevira vratatata...", coz mi prijde hloupe
Žádnou neznám.
11. Navštívili jste na základě reklamy obchodní dům IKEA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 66 | 50,77 % | 50,77 % |
ano | 64 | 49,23 % | 49,23 % |
12. Navštívili jste na základě reklamy obchodní dům XXXLutz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 124 | 95,38 % | 95,38 % |
ano | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
13. Ve kterém ze zmíněných obchodů nakupujete nábytek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [IKEA → otázka č. 14, XXXLutz → otázka č. 14, Ani v jednom z nich → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
IKEA | 102 | 78,46 % | 78,46 % |
Ani v jednom z nich | 27 | 20,77 % | 20,77 % |
XXXLutz | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
14. Jak byste ohodnotili kvalitu nabízených výrobků a služeb?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 55 | 42,31 % | 42,31 % |
dobrý | 45 | 34,62 % | 34,62 % |
výborný | 21 | 16,15 % | 16,15 % |
dostatečný | 7 | 5,38 % | 5,38 % |
nedostatečný | 2 | 1,54 % | 1,54 % |
15. Co je pro vás hlavním kritériem při výběru nábytku a bytových doplňků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Design | 60 | 46,15 % | 46,15 % |
Kvalita | 37 | 28,46 % | 28,46 % |
Cena | 33 | 25,38 % | 25,38 % |
16. Do jaké skupiny podle vás patříte?Co vás charakterizuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mám rád své pohodlí, dokážu si věci vychutnat. | 51 | 39,23 % | 39,23 % |
Vyhledávám nové trendy a produkty, jsem hodně spontánní. | 20 | 15,38 % | 15,38 % |
Někdy mě něco v obchodě osloví a hned to koupím. | 17 | 13,08 % | 13,08 % |
Jsem disciplinovaný/á, nemám potřebu nakupovat. | 13 | 10 % | 10 % |
Jsem hodně orientovaný/á na rodinu, znamená pro mně všechno. | 12 | 9,23 % | 9,23 % |
Upřednostňuji tradiční produkty a zdravé věci | 11 | 8,46 % | 8,46 % |
Jsem ctižádostivý/á, orientuji se na výkon. | 6 | 4,62 % | 4,62 % |
17. Která z následujících skupin vás nejvíce vystihuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mám rád/a pocit svobody, nechávám se vést svými pocity. | 65 | 50 % | 50 % |
Rád/a zkouším nové věci a zajímám se o nové technologie. | 40 | 30,77 % | 30,77 % |
Dávám přednost všemu ekologickému a přírodním materiálům. | 15 | 11,54 % | 11,54 % |
Nemám rád/a moderní věci, dbám na lidské hodnoty. | 10 | 7,69 % | 7,69 % |
18. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 83 | 63,85 % | 63,85 % |
Muž | 47 | 36,15 % | 36,15 % |
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26-45 | 67 | 51,54 % | 51,54 % |
18-25 | 54 | 41,54 % | 41,54 % |
46-60 | 9 | 6,92 % | 6,92 % |
20. Zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pracuji | 82 | 63,08 % | 63,08 % |
Student | 47 | 36,15 % | 36,15 % |
V důchodu | 1 | 0,77 % | 0,77 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.