Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama pro gastronomii

Reklama pro gastronomii

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Havlinová
Šetření:15. 07. 2012 - 19. 07. 2012
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, prosim o vyplnění dotazníku, který mi bude nápomocný při psaní seminární práce. 

Děkuji Havlínová

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2972,5 %72,5 %  
muž1127,5 %27,5 %  

Graf

2. Jaký názor máte na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše záporný2255 %55 %  
spíše kladný1127,5 %27,5 %  
kladný410 %10 %  
záporný37,5 %7,5 %  

Graf

3. Důvěřujete reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
některým ano, ale dám i na reference známých1947,5 %47,5 %  
ne, nedůvěřuji, dám pouze na reference známých1127,5 %27,5 %  
ne, jsou klamné922,5 %22,5 %  
ano, důvěřuji12,5 %2,5 %  

Graf

4. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1845 %45 %  
televize1742,5 %42,5 %  
tisk25 %5 %  
billboardy25 %5 %  
radio12,5 %2,5 %  

Graf

5. Už jste někdy navštívili restauraci na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2562,5 %62,5 %  
ano1537,5 %37,5 %  

Graf

6. Seřaďte mediální prostředek pro prezentaci restaurace od nejvhodnějšího po nejnevhodnější(1 nejvhodnější, 6 nejnevhodnější):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
televize4.6252.684
tisk2.7751.774
radio4.0252.524
letáky2.8251.944
billboardy4.1252.559
internet2.6252.334

Graf

7. Jaké druhy reklamy pro gastronomii vás nejvíce zaujmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální1743,59 %42,5 %  
vtipná1743,59 %42,5 %  
sarkastická25,13 %5 %  
učinkování gastro osobnosti12,56 %2,5 %  
Dobrá zkušenost známých12,56 %2,5 %  
podložená výzkumem12,56 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Jaký názor máte na reklamu?

3. Důvěřujete reklamě?

4. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

5. Už jste někdy navštívili restauraci na základě reklamy?

6. Seřaďte mediální prostředek pro prezentaci restaurace od nejvhodnějšího po nejnevhodnější(1 nejvhodnější, 6 nejnevhodnější):

7. Jaké druhy reklamy pro gastronomii vás nejvíce zaujmou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Jaký názor máte na reklamu?

3. Důvěřujete reklamě?

4. Kde se s reklamou setkáváte nejčastěji?

5. Už jste někdy navštívili restauraci na základě reklamy?

6. Seřaďte mediální prostředek pro prezentaci restaurace od nejvhodnějšího po nejnevhodnější(1 nejvhodnější, 6 nejnevhodnější):

7. Jaké druhy reklamy pro gastronomii vás nejvíce zaujmou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Havlinová, K.Reklama pro gastronomii (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-pro-gastronomii.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.