Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama společnosti Hyundai

Reklama společnosti Hyundai

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Kratochvilová
Šetření:02. 04. 2012 - 20. 04. 2012
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží k mé bakalářské práci. Pomocí tohoto dotazníku bych chtěla zjistit veřejné mínění o reklamách společnosti Hyundai. Jaký májí reklamy vliv na prodej vozidel této značky. Dále zda původní image značky působí i na současnou prodejnost vozidel.

 

Jen bych chtěla upozornit, že u jednotlivých otázek bude potřeba abyste se podívali na:

http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

http://www.tvspoty.cz/?s=Hyundai&x=0&y=0

 

Předem moc děkuji

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Doporučuji podívat se na: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g a na http://www.tvspoty.cz/?s=Hyundai&x=17&y=17

Odpovědi respondentů

1. Co si vybavíte pod názvem společnosti Hyundai?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční dostupnost3737,37 %37,37 %  
modernost2323,23 %23,23 %  
kvalita1111,11 %11,11 %  
spolehlivost1010,1 %10,1 %  
nespolehlivost77,07 %7,07 %  
stupidní reklamy11,01 %1,01 %  
Auto11,01 %1,01 %  
auta11,01 %1,01 %  
neustále omýlané slovo11,01 %1,01 %  
změna výslovnosti značky v reklamách 11,01 %1,01 %  
koreu11,01 %1,01 %  
děsné pracovní podmínky11,01 %1,01 %  
Nikdy bych si nekoupil české auto11,01 %1,01 %  
funny brak11,01 %1,01 %  
Jižní Korea11,01 %1,01 %  
Značka automobilu11,01 %1,01 %  

Graf

2. Vlastníte vůz značky Hyundai?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8888,89 %88,89 %  
ano1111,11 %11,11 %  

Graf

3. Jste s ním spokojený/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano981,82 %9,09 %  
ne218,18 %2,02 %  

Graf

4. V čem vám tento automobil nevyhovoval?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká spotřeba2100 %2,02 %  

Graf

5. Máte v plánu pořídit si (další) vůz této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7878,79 %78,79 %  
ano2121,21 %21,21 %  

Graf

6. Myslíte si, že při koupi auta má reklama vliv na vaše rozhodování?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více méně ano, pokud mě zaujme určitý model v reklamě 4950 %49,49 %  
ne rozhoduji se podle vlastního uvážení4040,82 %40,4 %  
určitě ano99,18 %9,09 %  

Graf

7. Reklamu na tuto značku považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemnou3232,32 %32,32 %  
dobře prezentující svou značku a slogan2424,24 %24,24 %  
normální prezentaci zboží2020,2 %20,2 %  
decentní1010,1 %10,1 %  
jednu z obtěžujících99,09 %9,09 %  
míří na poněkud "jednodušší" zákazníky, než třeba reklamy Německých značek11,01 %1,01 %  
Stupidni11,01 %1,01 %  
nijak zvlášť zajímavou11,01 %1,01 %  
Decentní, průměrnou, Slovo "hjundé" mi vadí11,01 %1,01 %  

Graf

8. Která z reklam na spol. hyundai vám nejvíce utkvěla v paměti? (Prosím prohlédnětě si jednotlivé tv spoty na adrese: http://www.tvspoty.cz/?s=Hyundai&x=0&y=0 )

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama s názvem – Nové možnosti (obrazem jsou vyvraceny všeobecně známé axiomy, -„ v poušti není život, bluesoví muzikanti jsou staří, ryby plavou ve vodě..“ - Hyundai pro nás předsudky neplatí)4242,42 %42,42 %  
Reklama na trikolor (mladá rodina si vybírá mezi třemi vystavenými auty)2929,29 %29,29 %  
žádná1818,18 %18,18 %  
Reklama s názvem – Nenechte se nachytat (manželé se potkají na semaforu)1515,15 %15,15 %  
Reklama s názvem – Dopravní zácpa – Dokud sedíte uvnitř auta, kocháte se okolím, však pokud vylezete, vrátíte se do reality plné rušných ulic.1111,11 %11,11 %  
Reklama s názvem – Dost bylo krabic (reklama vylučující krabice, znázorňující prostor a výhled při jízdě vozidlem)55,05 %5,05 %  

Graf

9. Co by podle Vás měla reklama propagující automobily obsahovat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor5555,56 %55,56 %  
náznaky štěstí2424,24 %24,24 %  
náznak strachu či navození mírného napětí66,06 %6,06 %  
tajemno55,05 %5,05 %  
náznaky erotiky22,02 %2,02 %  
pocit bezpečí a rodinného vozu11,01 %1,01 %  
nadšení zákazníka11,01 %1,01 %  
vše podstatné11,01 %1,01 %  
produkt11,01 %1,01 %  
výhody a informace o typu začky, který se objevuje v reklamě11,01 %1,01 %  
dynamiku11,01 %1,01 %  
Nové technologie11,01 %1,01 %  

Graf

10. Myslíte si, že tyto automobily od spol. Hyundai jsou dostatečně propagovány reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsou dostatečně prezentovány8686,87 %86,87 %  
ne, je potřeba zvýšit propagaci v tiskovinách či letácích99,09 %9,09 %  
ne, je potřeba zvýšit propagaci pomocí TV spotů44,04 %4,04 %  

Graf

11. Dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamě, která se zaměřuje na výrobek a informace o něm8080,81 %80,81 %  
reklamě, které pocházejí z tuzemska1111,11 %11,11 %  
reklamě, která pochází ze zahraniční88,08 %8,08 %  

Graf

12. Co ve vás reklama na trikolor (mladá rodina si vybírá mezi třemi modely aut) vzbuzuje? Prosím prohlédněte si odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klid a pohodu4949,49 %49,49 %  
věrné zobrazení sloganu2929,29 %29,29 %  
nepochopení hlavní myšlenky1414,14 %14,14 %  
Doufá ve vlastenectví Čechů.11,01 %1,01 %  
nelibost - auto vyrobené v Čechách neimplikuje, že se jedná o české auto11,01 %1,01 %  
uráží mě11,01 %1,01 %  
nic, reklama mne nebaví11,01 %1,01 %  
hloupost11,01 %1,01 %  
dítě se nudí11,01 %1,01 %  
very cool, auto nechci11,01 %1,01 %  

Graf

13. Co si myslíte, že je hlavním cílem reklamy na edici Hyundai Trikolor? Prohlédněte si prosím znovu odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prezentovat první vyrobená auta v Nošovicích3838,38 %38,38 %  
prezentovat nové vozy2424,24 %24,24 %  
připomenout značku2121,21 %21,21 %  
světovost značky1616,16 %16,16 %  

Graf

14. V této reklamě účinkuje mladý pár s malou holčičkou, proč myslíte, že tomu tak je? http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodina svým chováním vyvracuje, co je řečeno a tím potvrzují slogan automobilky3838,38 %38,38 %  
v reklamě jsou prezentovány pouze rodinné vozy3131,31 %31,31 %  
Typy vystavených modelů jsou určeny pro každého člena rodiny 2323,23 %23,23 %  
Děti v reklamě vždy zabírají. Má to vzbudit důvěru.11,01 %1,01 %  
sází na jeden z osvědčených reklamních motivů11,01 %1,01 %  
reklamu jsem moc nepochopil11,01 %1,01 %  
Nátlak na celou rodinu11,01 %1,01 %  
nevím11,01 %1,01 %  
pohled na šťastnou spokojenou rodinku prodává,útočí na city11,01 %1,01 %  
jsou sexy11,01 %1,01 %  

Graf

15. Myslíte si, že použití barev červené, bílé a modré na vozidlech při prezentování edice Trikolor je správné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7777,78 %77,78 %  
ne1616,16 %16,16 %  
nevím33,03 %3,03 %  
je mi to jedno11,01 %1,01 %  
Ano, je to v souladu s kampaní na české vozy.11,01 %1,01 %  
Myslím, že češi nejsou patrioti a je jim to srdečně jedno.11,01 %1,01 %  

Graf

16. Použití barev na vozidlech v této reklamě podle Vás symbolizuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
původ výroby prezentovaných modelů ČR6666,67 %66,67 %  
původ společnosti Hyundai tedy Koreu1313,13 %13,13 %  
nemají žádný konkrétní význam, barvy jsou použity náhodně1212,12 %12,12 %  
světovost88,08 %8,08 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6363,64 %63,64 %  
muž3636,36 %36,36 %  

Graf

18. Váš věk je v rozmezí:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 40 let8888,89 %88,89 %  
41 – 60 let77,07 %7,07 %  
méně než 1844,04 %4,04 %  

Graf

19. Vaše nejvýše dosažené vzdělání je:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou4848,48 %48,48 %  
vysokoškolské2121,21 %21,21 %  
vyšší odborné1717,17 %17,17 %  
základní77,07 %7,07 %  
vyučen66,06 %6,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si vybavíte pod názvem společnosti Hyundai?

2. Vlastníte vůz značky Hyundai?

3. Jste s ním spokojený/á?

5. Máte v plánu pořídit si (další) vůz této značky?

6. Myslíte si, že při koupi auta má reklama vliv na vaše rozhodování?

7. Reklamu na tuto značku považujete za:

8. Která z reklam na spol. hyundai vám nejvíce utkvěla v paměti? (Prosím prohlédnětě si jednotlivé tv spoty na adrese: http://www.tvspoty.cz/?s=Hyundai&x=0&y=0 )

9. Co by podle Vás měla reklama propagující automobily obsahovat:

10. Myslíte si, že tyto automobily od spol. Hyundai jsou dostatečně propagovány reklamou?

11. Dáváte přednost:

12. Co ve vás reklama na trikolor (mladá rodina si vybírá mezi třemi modely aut) vzbuzuje? Prosím prohlédněte si odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

13. Co si myslíte, že je hlavním cílem reklamy na edici Hyundai Trikolor? Prohlédněte si prosím znovu odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

14. V této reklamě účinkuje mladý pár s malou holčičkou, proč myslíte, že tomu tak je? http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

15. Myslíte si, že použití barev červené, bílé a modré na vozidlech při prezentování edice Trikolor je správné?

16. Použití barev na vozidlech v této reklamě podle Vás symbolizuje:

17. Jste:

18. Váš věk je v rozmezí:

19. Vaše nejvýše dosažené vzdělání je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si vybavíte pod názvem společnosti Hyundai?

2. Vlastníte vůz značky Hyundai?

3. Jste s ním spokojený/á?

5. Máte v plánu pořídit si (další) vůz této značky?

6. Myslíte si, že při koupi auta má reklama vliv na vaše rozhodování?

7. Reklamu na tuto značku považujete za:

8. Která z reklam na spol. hyundai vám nejvíce utkvěla v paměti? (Prosím prohlédnětě si jednotlivé tv spoty na adrese: http://www.tvspoty.cz/?s=Hyundai&x=0&y=0 )

9. Co by podle Vás měla reklama propagující automobily obsahovat:

10. Myslíte si, že tyto automobily od spol. Hyundai jsou dostatečně propagovány reklamou?

11. Dáváte přednost:

12. Co ve vás reklama na trikolor (mladá rodina si vybírá mezi třemi modely aut) vzbuzuje? Prosím prohlédněte si odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

13. Co si myslíte, že je hlavním cílem reklamy na edici Hyundai Trikolor? Prohlédněte si prosím znovu odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

14. V této reklamě účinkuje mladý pár s malou holčičkou, proč myslíte, že tomu tak je? http://www.youtube.com/watch?v=KMP3NPbGE1g

15. Myslíte si, že použití barev červené, bílé a modré na vozidlech při prezentování edice Trikolor je správné?

16. Použití barev na vozidlech v této reklamě podle Vás symbolizuje:

17. Jste:

18. Váš věk je v rozmezí:

19. Vaše nejvýše dosažené vzdělání je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kratochvilová, E.Reklama společnosti Hyundai (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://reklama-spolecnosti-hyundai.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.